1. leht 2-st

Nissan Maraton 2005

Postitatud: 28. 04. 2005. 20:15
Postitas tann
Tsiteerin Nissan Maratoni juhendist:

11. Organiseeritud rajaga tutvumine ja ühistreening 1.mail. Rongi väljumine Balti jaamast 10.50 ja saabumine Paldiskisse 12.04. Lähe rajale Paldiski raudteejaamast kell 12.10. Orienteeruvaks sõiduajaks tuleb arvestada kolm ja pool tundi.

Postitatud: 28. 04. 2005. 21:19
Postitas RudiTurbo
Arvan, et olen kohal, sest start on koduukse eest :P

Postitatud: 28. 04. 2005. 21:41
Postitas margus v
Loodan ka tulla,minul on jälle finish koduukse ees :lol:

Postitatud: 29. 04. 2005. 05:35
Postitas Skatch
Üritan ka tulla :wink:

Postitatud: 30. 04. 2005. 19:52
Postitas Oliver
Tulen ja matkan ka homme raja läbi. Nõmmelt väljub rong 11:04, st. hakkan Õismäelt 10:45 Nõmme suunas liikuma.

Postitatud: 01. 05. 2005. 19:38
Postitas RudiTurbo
Sõitsin kuni Laulasmaa poepeatuseni seekord läbi, ei tahtnud hiljem Tallinnast tagasi reisima hakata, aga Paldiski poolne rajaosa Mulle meeldis, kuigi see enne asfalti olev kruusatee võix vähem auklikum olla :?

Mõned pildid ka sellet ürituselt

Postitatud: 02. 05. 2005. 09:09
Postitas SEpp
Alguses sai klõpsitud ka paar pilti, kui keegi ennast ära tunneb ja suuremat pilti tahab siis küsi. Kuna pildid tehtud sõidu pealt ja ega seebika säriaeg eriti sätitav pole, siis seetõttu mõned pildid veidi udused tulnud.
http://www.ekstreem.ee/pildialbumid/?p= ... mai%202005

Suure pundiga sõitsin vaid esimesed 14-15 km koos. Siin minu matkajutt eilsest päevast:
http://leivo.ekstreem.ee/?ID=571&s=com

Postitatud: 02. 05. 2005. 11:42
Postitas Viljar
Kuidas rada praegu tähistatud on, et kas leiab ka iseseisvalt tee üles? Või on äkki mingit kobedamat kaarti saada, mille järgi rada sõita. Espordi lehel küll mingi kaart ja kirjeldus, kuid see ju nii suures plaanis, et tühja algteadmiste pagasiga ei ole vist mõtet rada otsima minna.

Postitatud: 02. 05. 2005. 13:07
Postitas Gunnar
Raja leidmisega oli eelmine aasta suuri probleeme isegi võistluse ajal, seega jah, ilma teadja inimeseta ei tasu vist katsetada :)

Postitatud: 02. 05. 2005. 13:26
Postitas janek179
Viljar kirjutas:Kuidas rada praegu tähistatud on, et kas leiab ka iseseisvalt tee üles? Või on äkki mingit kobedamat kaarti saada, mille järgi rada sõita. Espordi lehel küll mingi kaart ja kirjeldus, kuid see ju nii suures plaanis, et tühja algteadmiste pagasiga ei ole vist mõtet rada otsima minna.
NB! Kellel võimalus ja huvi, 1.mail ja 8. mail on avatud rajaga tutvumine ning ühistreening.
Rongi väljumine Balti jaamast 10.50 ja jõudmine Paldiskis 12.04.
Kell 12.10 võiks asuda rajale. Orienteeruvaks sõiduajaks peaks arvestama kolm ja pool tundi. Varuge midagi süüa-juua (Laulasmaal peatus, kaupluses).
Kellel huvi palun teada anda maraton@veloplus.ee

koos on ju võimalik kah veel rada läbida :) , et mitte ära eksida

Postitatud: 02. 05. 2005. 13:45
Postitas Viljar
janek179 kirjutas:
Viljar kirjutas:Kuidas rada praegu tähistatud on, et kas leiab ka iseseisvalt tee üles? Või on äkki mingit kobedamat kaarti saada, mille järgi rada sõita. Espordi lehel küll mingi kaart ja kirjeldus, kuid see ju nii suures plaanis, et tühja algteadmiste pagasiga ei ole vist mõtet rada otsima minna.
NB! Kellel võimalus ja huvi, 1.mail ja 8. mail on avatud rajaga tutvumine ning ühistreening.
Rongi väljumine Balti jaamast 10.50 ja jõudmine Paldiskis 12.04.
Kell 12.10 võiks asuda rajale. Orienteeruvaks sõiduajaks peaks arvestama kolm ja pool tundi. Varuge midagi süüa-juua (Laulasmaal peatus, kaupluses).
Kellel huvi palun teada anda maraton@veloplus.ee

koos on ju võimalik kah veel rada läbida :) , et mitte ära eksida
Seda lugesin ka ise, kuid 1 mai on läbi ja 8 mai ei sobi mitte kuidagi kohe. Pigem on mõte võtta üks nädala sees olev õhtune aeg ja väheke nühkimist teha. 1:50000 kaart oleks parim lahendus, siis saab ka kaardiga tööd harjutada. Aga see kaart tuleks vist päris suureformaadiline. ): Peaks vist korraldajate käest otse miskit küsima...

Postitatud: 02. 05. 2005. 23:37
Postitas margus v
Lohutuseks neile,kes mingil põhjusel ei jõudnud tempot hoida või vedas tehnika alt:Sellise TREENINGKIIRUSEGA nagu oli pühapäeval,oleks eelmisel aastal kindlalt võistlusel esisajas olnud!

To Uwe ja hübriidrattaga sõitjale:
Vedasin teid ilmaasjata 1,5 km. enne finishit turbarajale.Hiljem kuulsin,et vastavalt rahva nõudmisele on selaastal raja lõpp muudetud.

Mõned pildid ka:
http://www.pilt.ee/fussball/

Postitatud: 03. 05. 2005. 07:31
Postitas Andrus K
seattoledo kirjutas: kuulsin,et vastavalt rahva nõudmisele on selaastal raja lõpp muudetud.
millise rahva?. See lõpu jupp oli just maasikas. Mis toimub ma ei saa aru. Ketsimehed käisid Veloplussis nutmas või? Ostame siis kõik juba ilma esiamordita hübriidid ja ärme enam teeskle, et sõidame maastikurattavõistlusi, veel vähem mägiratta omi.

Postitatud: 03. 05. 2005. 07:53
Postitas erikr
Andrus K kirjutas:millise rahva?. See lõpu jupp oli just maasikas. Mis toimub ma ei saa aru. Ketsimehed käisid Veloplussis nutmas või? Ostame siis kõik juba ilma esiamordita hübriidid ja ärme enam teeskle, et sõidame maastikurattavõistlusi, veel vähem mägiratta omi.
jälle vana jutt. ühele kerge, teisele raske.
nagu mullugi, on ka matkasõit. matkasõitja maksab ka korraldajale raha ja ei soovi viimased paar km kui teadvus juba niigi hägune veel seal su maasikapõllul piinelda. see on korraldaja otsus, et matkasõitjale on sama rada kui põhisõitjale. kui soovid sel sõidul väljakutset, võta eesmärgiks sõita see sõit jalga maha panemata, tagurpidi, kiiremini kui võitja, vaid eest suure rauaga vms.

Postitatud: 08. 05. 2005. 11:59
Postitas RudiTurbo
Täna tundus olevat siis jälle sama palju sõitjaid kui eelmine pühapäev, tulin koju tagasi, sest enesetunne ei ole kõige parem :(

Postitatud: 08. 05. 2005. 19:57
Postitas Andrus K
kooserdasin ka täna Paldiski kandis. Rada vist on Paldiski poolsaare osas oluliselt muutunud, sest nt. üks kena mereäärne tee on sadade meetrite ulatuses loodusjõudude poolt minema pühitud ja liivarannaga asendatud.

Postitatud: 11. 05. 2005. 22:20
Postitas grishasport
Alustan hooaega NISSAN soiduga.
Kilomeetreid on vändatud piisavalt, eks saan paar korda prooviida mägi velot enne maratoni.
Usun et korraldajad pingutavat ja tuleb hea soit. Väga positiivne raja pikkuse lisamine (isiklik arvamus).
Ilusa ilma puhul teen enne mind finississe joudnutele olle.

Konkurendid värisege :lol:
Lasse, olita ketti :shock:

Postitatud: 12. 05. 2005. 08:28
Postitas ErikT
Pane siis õlled valmis

:twisted:

Postitatud: 12. 05. 2005. 11:42
Postitas erko
oioi Gri?ha, loodan tõsiselt, et mõni vastik tehniline apsakas sind rajale ei jäta. See on ikka päris palju õlut...
:D

Postitatud: 14. 05. 2005. 12:52
Postitas Suusataja
Nissan maratoni pikendamine 72 km-ni tähendab vähemalt minu jaoks seda, et tähtis on sõidu ajal sööki manustada, et mitte nälga jääda. Rada läbides läks kõht vaatamata 2 müslibatooni (tavalised, "poe" omad a 5 kr) söömisele enne lõppu siledal maal tühjaks ja läks veidi raskeks.

Raja lõpuosas tehtud muudatus ei seisne siiski selles, et Harku metsas sõidetaks vaid kruusateed mööda. Enamus eelmisel aastal olnud singlist on sees, ära on jäetud vaid kõige pehmem mööda kraaviserva kulgenud lõik päris lõpu eel.

OT: Kuna olen väheagressivne harrastaja ja tahan sõitu nautida, mitte kõrist tulevaid kõõkse taluda :? , siis vist loobun sel aastal geelide manustamisest või soovitab keegi midagi mahedamat...seni olen Maximi ja Extrani kasutanud ja oi-oi kui halb hakkas nt Haanja 100-l.

Postitatud: 16. 05. 2005. 08:35
Postitas Ritsikas
Suusataja kirjutas: OT: Kuna olen väheagressivne harrastaja ja tahan sõitu nautida, mitte kõrist tulevaid kõõkse taluda :? , siis vist loobun sel aastal geelide manustamisest või soovitab keegi midagi mahedamat...seni olen Maximi ja Extrani kasutanud ja oi-oi kui halb hakkas nt Haanja 100-l.
OT jah - minul pole need maximi geelid kõrist alla läinud. Proovisin seda uut Enerviti geeli? ( väiksem tuub) ja oli palju sobivam. Aga see on personaalne.

Kadedaks teeb jutt, aga igat nädalavahetust ei saa ka rattaseljas veeta, muidu naine saab väga kurjaks ja määrib sadula meega kokku ... :wink:

Postitatud: 17. 05. 2005. 15:04
Postitas Skatch
Kavatsen ka osaleda, siiski oma kodukohast algab start.
Oleme vahepeal käinud RudiTurboga rada uurimas Pakri poolsaare osas kuid need rajamärgistused on segadusse ajanud kuid loodan, et võistluspäeval on võimalik eristada õiget rada :roll:

nissan maraton

Postitatud: 19. 05. 2005. 10:21
Postitas tp
tere! lugu järgmine et kuna mulgis loobus vasak põlv minuga koostööd tegemast ei kavatse ma nissan maratonil startida, samas olen registreerunud. kui keegi on regamisega viimase hetke peale jäänud ja tahab nats kokku hoida pakun võimalust ymberregistreerida( juhendis on kirjas et see maksab 100 eeku) ma kyll ei tea kui keeruline see protseduur iseenesest on aga kui keegi tahab 100 eek-i eest startida võib yhendust võtta.

Postitatud: 21. 05. 2005. 12:23
Postitas TAIX11
Seoses haigusega, pakun sama võimalust, mis eelkõneleja!

Postitatud: 21. 05. 2005. 19:32
Postitas RudiTurbo
Krt oli ka neljapäev 38 palavik, jõin mitu päeva Goldrexi nii kuda jaxasin 8)
Täna käisin sooja tegemas.

Aga kas Paldiski poolel on rada vastupidiseks muudetud alguses poolel?

Postitatud: 22. 05. 2005. 19:35
Postitas Oliver
Kuidas läks, kes võitis? Vaatasin poole pealt sõitu kõrvalt ja hakkas silma, et Tarmo sõitis kuidagi sujuvalt ja pingevabalt, kui teised samas grupis rappisid ja pingutasid. Kas märk lihtsalt heast vormist või on oodata mõne salarelva paljastamist?

Postitatud: 22. 05. 2005. 19:43
Postitas Matkaja
1. Massa
2. Kodar
3. Välbs

Postitatud: 22. 05. 2005. 21:13
Postitas UrmasL
Oliver kirjutas:Kuidas läks, kes võitis? Vaatasin poole pealt sõitu kõrvalt ja hakkas silma, et Tarmo sõitis kuidagi sujuvalt ja pingevabalt, kui teised samas grupis rappisid ja pingutasid. Kas märk lihtsalt heast vormist või on oodata mõne salarelva paljastamist?
Noo? Kas finishit ei jõudnudki vaatama :lol: Igatahes Tarmo sujuv sõit võis olla tingitud püsti pedaalimisest. Isumiseks vajalik sadul oli miskipärast taskus....

Postitatud: 22. 05. 2005. 21:23
Postitas Morrok
Sai siis sõitu vaatamas käidud ja mõned klõpsud tehtud.
http://www.hot.ee/morrok/

Postitatud: 23. 05. 2005. 06:36
Postitas Kuldar
Ebameeldivalt üllatas täiesti turvamata! Harku-Laagri mnt. ületamine enne Harku mõisa parki. Vahetult enne seda oli kiire allatuule-külatee ja pöörded üles tiritud, aga nähtavus peateele väljasõiduks väga minimaalne.
Samas Keila mnt. ületamise turvamees oli isegi liiga (kui nii sobib öelda) agar.
Aga muidu oli möödunudaastasest kriitikast rajatähistuse osas korraldajate poolt omad järeldused tehtud, vaid Keila-Joa pargis oli natuke meeldetuletamist vaja.

Postitatud: 23. 05. 2005. 06:56
Postitas margus v
Kuldar kirjutas:

[quote="Kuldar"]Ebameeldivalt üllatas täiesti turvamata! Harku-Laagri mnt. ületamine enne Harku mõisa parki.

Märkasin ka ise seda kohta.Esimene mõtte mis peast läbi jooksis oli"K..rt,nüüd olen nii viimaseks jäänud,et turvajad on jõudnud koju minna".Finishisse jõudes oli aga rõõm suur kui avastasin ,et olin kihutanud pjedestaali 56 ndale astmele :lol:
Igati rahul,kõigega!Täielikust õnnest oli puudu vast see,et Kalahari ei tulnud loosiga :D

Postitatud: 23. 05. 2005. 08:12
Postitas Ermo
.

Postitatud: 23. 05. 2005. 08:14
Postitas AndreK
Mingil ime kombel peale kahte lausa suurepärast niplit suutsin läbida 74 kilomeetrise raja (vahepeal vist kasutades teleportatsiooni) 68 kilomeetriga :shock:

Postitatud: 23. 05. 2005. 08:19
Postitas Rivo
Igati meeldiv sõit oli. Algus oli paljudele sisekummidega ratturitele õudusunenägu. Muidu rada igati hea, vahelduv - asfalti, kruusa, liiva, juurikaid, singleid.
Rajamärgistus oli ok. Ühes kohas oleks puusse pannud, aga kohe selja taga olevad ratturid hoidsid selle õnneks ära.
Tänud korraldajatele, järgmisel aastal, kui vähegi võimalik, siis stardis.

Postitatud: 23. 05. 2005. 08:22
Postitas Kris
See aasta olen väga rahul korraldusega: tähistus, toitlustus ning ei märganud ka eriti turvamata teeületusi..?!
Kahjuks tegin läbi päris karmi kukkumise kuskil metsavahel (43. km-l vist) ning jäin koledasti jalgu tagant tulijale - sorry! :oops:

Minu spido näitas finishis täpselt 72 ,35 km.

Postitatud: 23. 05. 2005. 08:31
Postitas Ants1
Tervitust.

Sai siis selle aasta Nissani maraton läbi kulgetud peale kõhugrippi ja üldhinnang on väga kehv ja enesetunne oli veel kehvem.
Kuni Kloogani oli kõik täitsa ok aga pärast hakkas jama peale rajatähistusega kus sai mitu korda valesti sõidetud ja sellega palju kohti kaotatud. I-le pani punkti veel see et ise ei arvestanud joogiga, 2 pudelist jäi ikka väheks kuna TP1-s pakutud jook topsis oli naeruväärselt vähe, võiks olla pudelis nagu oli näiteks eelmine aasta Rakke maratonil ja TP2-s juua ei olnud otsas oli ja tp 3-s sai mingi väikse tilga juua.
Üldhinnang oli selline et korraldajad võiks järgmine aasta arvestada sellega et juuakse ikkagi rohkem, eriti sellise ilmaga nagu eile oli ja rajatähistusele veidi tähelepanu pöörata just seal Klooga rannast Türisalu pangani selles vahemikus.

Postitatud: 23. 05. 2005. 08:36
Postitas MiniBikini69
Tip-top üritus- rada hea, tähistus ok, osavõtjate arv paras, ilm super, finishi korraldus igati eeskujulik. Aitäh ilusa pühapäeva eest. Enda ponnistus 50-e sisse suruda seekord napilt ebaõnnestus, kuid eks tule sõite veel.
Ahh jaa- kui mnt peal grupis sõidetakse võix ikka igamees veidi tööd teha!

Postitatud: 23. 05. 2005. 08:47
Postitas Andrus K
mis heast märgistusest te räägite. Ok, eelmise aastaga oli edasiminek tuntav aga minna on veel kõvasti. Ühes kohas oli suunanäitajal plagu kus oli küljes u 10 noolt. Need oleks võinud ehk ikka raja peale ära paigutada laiali. Vähemalt kolmes kohas oli valida kust minna. Kokku tuli minulgi 68km. Samas kõik kohad tundusid nagu tuttavad eelmisest aastast ja teisi võistlejaid liikus ka ikka samal trassil nii et imelik. Hakka või aeglasemalt sõitma, et ei eksiks.

Postitatud: 23. 05. 2005. 09:04
Postitas ErikT
Sinise Peugeotiga rattamees, kes sa laenasid mulle oma sisekummi, võta ühendust ja saad oma kummi tagasi. Sama jutt ratturi kohta, kes laenas oma sisekummi ja kaks ballooni.
Minu nr. oli 27 ja ratas punane Kona Kula Deluxe. Tänu teile õnnestus vähemalt lõpuni jõuda.
tel. 51 88 307
erik@porterracing.ee

Postitatud: 23. 05. 2005. 09:06
Postitas banzai
Kuna stardihommik nõnda ilus, siis ei oleks kõige koledamateski prognoosides võinud ette kujutada, et me klubil seekord nii palju ebaõnne tuleb kohata.
Alguse asfaldiots sujus igati plaanide kohaselt, esimese 50-ne hulgas päris kindlasti, kuid selle üsna ebameeldiva kruusalõigu peale keerates läks esimene kumm. Õnneks tulid võistlejaterivi lõpus kaks ilma numbriteta sõitjat kelle käest pumba sain. Paari kilomeetri pärast oli veel üks me klubi liige katkise kummiga tee ääres. Kaotatu tasategemine tundus vastutuule tõttu aina lootusetumana ning kusagil Klooga-Ranna juures tundsin jälle, et sõit läheb kuidagi väga raskeks. Tänu võistlejale nr.302 sain küll uue varukummi, kuid pumpa ei paistnud enam kellegil olevat (jälle olin kõige viimane). Klubikaaslane, kes korra juba kummi vahetas ning krampidega maadles, jõudis järgi ning otsustasime katkestada. Olime juba maanteele abitransporti ootama suundumas, kui võistleja 00 raja ülevaatajana meile järgi jõudis, ning väga abivalmilt selle õnnetu kummi täis lõi.

Niimoodi me siis koos lõpuni matkasime aeg: 3:38 koht 187. Hehe, avg 158 (tavaliselt ~178)

Postitatud: 23. 05. 2005. 09:15
Postitas tarmo
mul hea meel et sel korral üritus õnnestus ja minu meelest isegi väga hästi. see loob kindlustunde korraldajatele.
minul rajamärgistusega probleeme polnud. vaid üks koht oli kahtlane - see kus türisalu pangalt kitsas laskumine alla läks ja kohe paremale kruusale keeras, läks varsti väike tõus paremale üles. seal tõusu lõpus kippusime pundiga vasakule mööda teed minema, aga tegelikult läks paremale. õnneks pealtvaatajad kohe karjusid ja saime kohe otsa õigele suunale keeratud. harku mõisa asfaldiületuse turvamine jäi nõrgaks - seal oli üks noormees, aga ta ei kontrollinud kahjuks olukorda.
igal juhul tänud korraldajale, et suhteliselt keerulise rajaga üritus hästi läbi viidi ning finishiala ja sealne toimuv oli ka väga hästi korraldatud. katsun ikka järgmine aasta ka kohale olla, eriti kui rada veel 10 km võrra pikendatakse
:wink:

Postitatud: 23. 05. 2005. 09:40
Postitas villu
Igati korda läinud üritus. Rajamärgistusega ei olnud mul kordagi probleeme, sõitsin noolte järgi ettenähtud kilomeetrid ilusti täis, aga no ma olen aeglane ka ju :)
Harku Mõisa asfaldi ületust pidi turvama politsei, kes mingil veidral põhjusel jõudis kohale alles siis kui esimene sada oli juba finishis. Järgmine aasta kindlasti jälle :)

Postitatud: 23. 05. 2005. 09:41
Postitas janek179
üritus oli hea ja rada kah. koht ja tulemus ise väga head ei olnud, kuigi jah selle ajaga sai ka kaks korda kummi vahetatud :D , esimene kord juba 9-ndal km. siin kohal tänaks siis nr.153 tänu kelle abivalmidusele 58km sai uue kummi ja ei pidanudki katkestajate nimekirjast oma nime lugema :D
järgmine aasta kindlasti stardis

Postitatud: 23. 05. 2005. 13:06
Postitas RudiTurbo
Ka sai siis maraton ilusti läbitud juba teist korda :)
Imestasin kui palju rattaid juba esimestel kilomeetritel tee äärde jäi, Minu vana Scott pidas jällegi lõpuni vastu :D
Osalejaid oli nagu see aasta vähem millegipärast, kuid loodame, et selle aasta osalejate kiidusõnade abil jõuab järgmiseks aastaks starti rohkem :)

Tegelikult ei mõista, mix Nissan nii populaarne pole, Finish ju Tallinnas, prakitiliselt kodus enamikele, starti saab rongiga, kõlab nagu unistuste maraton Tallinlastele :)

Postitatud: 23. 05. 2005. 13:22
Postitas veiko
RudiTurbo kirjutas:...kõlab nagu unistuste maraton Tallinlastele :)
Ei kõla. Paras mäsu on. Rongiga minek. Pead olema rongi astudes olema sama valmis, kui starti astudes. Midagi ümber mõelda riietuse vms osas ei saa. Finish. Heal juhul oled enamvähem puhas, kehvemal juhul kuklani mudane. Lisaks sellele veel ka paras süsi. Rattaseljas läbi liikluse koju sõit teise linna otsa pole just unistustereis sel hetkel.
Autoga minnes peab olema kindlasti juht kaasas, kes viib ja pärast toob jne. Autot omavale inimesele ei ole see mingi unistus :)

Postitatud: 23. 05. 2005. 13:33
Postitas Matkaja
Autoga minnes peab olema kindlasti juht kaasas, kes viib ja pärast toob jne. Autot omavale inimesele ei ole see mingi unistus :)
Autoga minnes ei pea ju juhti kaasas olema. Auto saad finishisse jätta ja rongiga starti. Väga mugav sellist laadi võistule juures, kus start ja finish erinevas kohas (y)

Postitatud: 23. 05. 2005. 13:54
Postitas Ruuno
Kuna sel aastal tervis ei lubanud kahjuks minna, siis kiibitsesin niisama fini?is, mis mul sõna otseses mõttes ukse ees.

Eelmisel aastal rongis küll miskit erilist mäsu polnud ning liigsete riiete koti sai stardis ka ilusti ära anda.

Loodetavasti korraldajad jätkavad 2006 samas vaimus.

rõivaste kaasavõtt, pesemisvõimalus ja autojätt fini?ipaika

Postitatud: 23. 05. 2005. 14:01
Postitas Uwe Riisenberg
veiko kirjutas: Paras mäsu on. Rongiga minek. Pead olema rongi astudes olema sama valmis, kui starti astudes. Midagi ümber mõelda riietuse vms osas ei saa.

Kasutasin ühes kaaslastega korraldajate loodud võimalust 10 krooniga toimetada seljakott stardipaigast fini?isse. Üleandmine, kohaletoimetus ja kätteandmine oli väga hästi organiseeritud. Nii et enne sõitu kinnitasin muuhulgas keha kraamiga, mida olin kotti pannud. Pearätiku, käised ja säärised panin enne starti kotti.
veiko kirjutas: Finish. Heal juhul oled enamvähem puhas, kehvemal juhul kuklani mudane. Lisaks sellele veel ka paras süsi. Rattaseljas läbi liikluse koju sõit teise linna otsa pole just unistustereis sel hetkel.
Ma küll ei kasutanud võimalust pesta ennast fini?ipaigas, aga kuulsin konferansjeed informeerimas pesemisvõimalusest. Et soovi korral saab sealpool puhastada veega ratast ja ennast. Koju jõudes avastasin küll, et nägu oli parajalt mullane. (Naeran.)
veiko kirjutas: Autoga minnes peab olema kindlasti juht kaasas, kes viib ja pärast toob jne. Autot omavale inimesele ei ole see mingi unistus :)
See oleks nõudnud küll toimetamist ja ise roolimist, kui teist juhti poleks leidnud, aga auto oleks saanud jätta (vastuvõetavuse korral) fini?ipaika ja sealt sõita seljakott seljas rattaga raudteejaama. Et siis sõita rongiga Paldiski. (Maratoni 180-kroonine osalustasu sisaldas 16-kroonist rongipääsme tasu.)

Postitatud: 23. 05. 2005. 14:24
Postitas veiko
Ärge nüüd saage minust valesti aru :). Kui ma oleks tahtnud sel võistlusel osaleda, oleksin leidnud omale mugava viisi seda teha (autojuht). Tahtsin lihtsalt viidata sellele, et on olemas grupp autostunud inimesi (nt. mina) kellele selline viis ei ole "unistus". Selleks peab olema tõsine tahtmine seda sõitu sõita, mitte, et "ah lähen sõidan". See on ikka paras ettevõtmine ja orgunn.

Postitatud: 23. 05. 2005. 14:49
Postitas Skatch
Sai ka võisteldud. Hea ilm oli ja rada mõnus.
Kokkuvõtteks 92.koht ja aeg 2:59 millega võin rahule jääda, järgmine aasta kindlasti uuesti :wink: