Team Rattapood Cup 2005 » III etapp
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Team Rattapood Cup 2005 » III etapp
Mehed, mehed - Eesti suurima XC sarivõistluse kolmas etapp on juba homme ja foorumis pole veel teematki ning registreerunuid on 5?!
Kolmas etapp toimub siis Lähtel - 4. juunil.
Rada on see aasta teisiti (parem) kui eelmine aasta - liivast suusarada on vähem kasutusel. Mis täpselt, seda ei oska öelda, rada märgistatakse täna õhtul.
Espordi teema
PS! Internetis saab soodusregistreerida kuni kella 15-ni reedel.
Kolmas etapp toimub siis Lähtel - 4. juunil.
Rada on see aasta teisiti (parem) kui eelmine aasta - liivast suusarada on vähem kasutusel. Mis täpselt, seda ei oska öelda, rada märgistatakse täna õhtul.
Espordi teema
PS! Internetis saab soodusregistreerida kuni kella 15-ni reedel.
Ilmaga tõesti vedas, sai lühikesega sõita ja ei pidanud pärast sõitu meeletu mudakorraga maadlemaErikT kirjutas:Nii. Kahetsegu need, kes tulemata jätsid. Mega rada, normaalne ilm.
Just sellistel sõitudel õpitakse ratast valitsema, et oleks kontroll ratta üle mitte vastupidi.

Kas see nüüd nii raske rada oli, et rattavalitsemist õpetas - kahtlane. Minu arvates eliidi rajal vaid üks tõsisem koht (laskumine liivahunniku otsast), kus oli võimalus käpuli panna, ülejäänud raskemad kohad olid seotud ainult liivas trajektoori otsimisega.
Harrastajates oli vaid käputäis startijaid, polnud midagi teha, ettevalmistus Elioniks oli vist paljudele tähtsam. Tahaks siinkohal tänada neid kalleid konkurente, kes pidid tööl olema, valmistusid Elioniks või tõmbasid ennast esimese ringiga rihmaks - võita sõit enda sünnipäeval on parim kingitus tulihingelisele ratturile.

Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Ratta valitsemise oskuse all pidas Erik ilmselt eelkõige silmas ratta valitsemise oskust suurel kiirusel. Lihtne oli kõik laskumised pidurdades alla libistada, aga raske sõita ilma pidurdamata (sh. lopsakas taimekasvikus olnud pikad laskumised). Ise sain tänu viimastel aastatel kogutud seljakotile liivas kurja vaeva näha.
kogemused siis harrastajad mehed kuni 35 klassis:P viimase ringini sõitsid 2-4 koht vahelduva eduga koos (mina, Salum ja vilts), kuni viimasel ringil Salum kiirendas, möödus ja sai eest ära. viltsiga jäi meil asi fini?i peale lahendada. viimast laskumist alustasin esimesena, seega väike eelis. fini?isse aga jõudsime meeletult kihutades pea kõrvuti. siiski oli kohtunike sõnul mul 3 cm edu:P endale tundus ka, et vast kummipaksuse jagu võisin eespool olla. kahjuks oli jalg juba enne sõitu veits tuimavõitu, kuna olin arvestanud hoopis aegviitu minekuga ja viimasest tugevast trennist taastumine jäi veits lühikeseks.
kuna rada oli tehtud nii, et kohe kaare alt algas tagasipööre, siis tekkis olukord, kus rajapiiretesse/reklaamidesse sõitmine/kukkumine suht vältimatu oli. sellisel kiirusel ei oleks enam seda kurvi välja võtnud. see-eest oli jällegi hea shou (fini?ijoon ületati kõrvuti ja korraga visati ka külili), keegi viga ei saanud ega midagi... muidugi, kui muru asemel oleks asfalt olnud... ei taha mõeldagi:S
kuna rada oli tehtud nii, et kohe kaare alt algas tagasipööre, siis tekkis olukord, kus rajapiiretesse/reklaamidesse sõitmine/kukkumine suht vältimatu oli. sellisel kiirusel ei oleks enam seda kurvi välja võtnud. see-eest oli jällegi hea shou (fini?ijoon ületati kõrvuti ja korraga visati ka külili), keegi viga ei saanud ega midagi... muidugi, kui muru asemel oleks asfalt olnud... ei taha mõeldagi:S
See aasta oli palju parem rada küll, kui eelmine aasta, aga kasutamata materjali jäi metsa alla veel küll.
Aga erinevalt piritast see rada mulle väga ei istu, liiga pehme ja higistama ajav rada. :)
Mina ütleks et tase harrastajate klassis on väga kõva, kihuta kuidas sa kihutad, ikka oled tagant mingi eel eel viimane. Eks natuke jõudu sai ka Kõrve jaoks muidugi hoitud.
Aga erinevalt piritast see rada mulle väga ei istu, liiga pehme ja higistama ajav rada. :)
Mina ütleks et tase harrastajate klassis on väga kõva, kihuta kuidas sa kihutad, ikka oled tagant mingi eel eel viimane. Eks natuke jõudu sai ka Kõrve jaoks muidugi hoitud.