1. leht 3-st

8. Tartu rattamaraton

Postitatud: 25. 07. 2005. 00:24
Postitas siimsiim6
Pole seal käinud ja tahaks teada kas tasub minna. Registreerimine veel odav. Palju seal tõuse on, milline rada on. Palju seal 31km stardis inimesi on? Olen 16 ja tahaks ise ka sinna minna. 64 km on natuke pikk, sest käin tööl ja sõitmiseks jääb väga vähe aega: seega jalad on nõrgad.

Postitatud: 25. 07. 2005. 01:45
Postitas Nastix
Eks see üks suur kruusa peal kihutamine ole, rada on kerge. Eriliseks teebki selle suur osalejate arv, Klubi Tartu Maraton kodukalt saab teada, et eelmine aasta startis 31 km-se distantsi peale 1160 ratturit (http://www.tartumaraton.ee/rm/proto.php ... 004_31stat).

Re: 8. Tartu rattamaraton

Postitatud: 25. 07. 2005. 08:43
Postitas Hanno
siimsiim6 kirjutas:käin tööl ja sõitmiseks jääb väga vähe aega: seega jalad on nõrgad.
meil kõigil on sama probleem :roll:

Postitatud: 25. 07. 2005. 08:47
Postitas sqber
Leian, et lühikese distantsi sõidab ka väga kesise ettevalmistuse pealt probleemideta läbi. Rada on tõsti väga kerge, sellele viitavad ka lõpuajad (ehk siis kiirused). Inimesi on palju aga see ongi ju omamoodi fun - kui veidigi kiirust on, siis saad terve raja ulatuses kogu aeg mööda sõita (y)

Postitatud: 25. 07. 2005. 08:55
Postitas AndreK
Eiei see TRM rada on ikka räme raske, mina seal ei jaksa sõitta. Kõik paksud tuhisevad mööda.

Postitatud: 25. 07. 2005. 08:57
Postitas sqber
AndreK kirjutas:Kõik paksud tuhisevad mööda.
Jah, kui oled pealtvaataja :P

Postitatud: 25. 07. 2005. 10:05
Postitas LauriA
Kui on ilus ilm, siis sportlik 16 aastane peaks 63km raja 4 tunniga KINDLASTI sõitma, aga natuke pingutades ei tohiks ka 3 tundi probleem olla. Soovitan minna laupäeval kohale ja esimesed 20km rahuliku tempoga ära kaardistada.

IMHO TRMi raskus tavalisele/uustulnukale sõitjale seisneb ikka suurtes kiirustes ja meeletus rahvamassis. Nii et kui reageerimisaeg ei ole kiita, siis hoia pikivahet :!: Kui Harimägi ja Meegaste mägi on seljataga, siis on oled peaaegu finishis. Ära joogiga koonerda (nagu mina esimest korda sõites).

Postitatud: 25. 07. 2005. 11:54
Postitas tsainik
vanus ikka 16 mitte 61, et jalad nõrgad :wink:
registreeri ennast ikka pikka sõitma, ja ära karda, seal tagapool peaks olema sõpru kellega sõita, küll ja küll.
pakun sulle lõpuaega 3.14 :roll:

ja söö hommikuti putru- kui treeenimiseks vähe aega :wink:

Postitatud: 25. 07. 2005. 14:32
Postitas Lauri
Ma ka 16 aastaselt ei olnd veel ratast eriti sõitnud, nii 10 km päevas, ja sain aja alla 3 tunni napilt. TRM-i ajaks oli siis koos u 1000 km. See aind näid, mitte reegel, et nüüd nii tehes sõidad paremini/halvemini. 2 aastat hiljem sõitsin juba paar min üle 2 tunni, niiet areng oli toimund küll 8)

Postitatud: 25. 07. 2005. 19:21
Postitas siimsiim6
see aasta prooviks ehk 31km. järgmine aasta teeks siis pikema distantsi. kardan seda pikemat natuke vms.60 km olen mtb ga sõitnud 2h ga. aga seda maanteel(ilma tuuleta kell 5 hommikul). et siis 3h peaks ära küll tulema mu trenn on ka viimase kuu jooksul selline, et....kell 8 õhtul õue ja ainult linnas sõidan sõpradega

Postitatud: 25. 07. 2005. 19:35
Postitas kristjan07
siimsiim6 kirjutas:see aasta prooviks ehk 31km. järgmine aasta teeks siis pikema distantsi. kardan seda pikemat natuke vms.60 km olen mtb ga sõitnud 2h ga. aga seda maanteel(ilma tuuleta kell 5 hommikul). et siis 3h peaks ära küll tulema mu trenn on ka viimase kuu jooksul selline, et....kell 8 õhtul õue ja ainult linnas sõidan sõpradega
no eks sa ise tead kõige paremini mis otsuse teed, aga mul jäi 31 km eelmine aasta lõpetades jaksu ülegi...nüüd see aasta kõik maratonid pikal maal sõidetud ja natuke kohe kahetsen et ei läinud pikka sõitma, see oli siis mul 1-e rattavõistlus üldse :D :P aga otsusta ruttu mida varem regad lühemale seda ettepoole sa koha saad(seda juhul kui valid lühemamaa)

Postitatud: 25. 07. 2005. 19:44
Postitas erko
siimsiim6 kirjutas:see aasta prooviks ehk 31km. järgmine aasta teeks siis pikema distantsi. kardan seda pikemat natuke vms.60 km olen mtb ga sõitnud 2h ga. aga seda maanteel(ilma tuuleta kell 5 hommikul). et siis 3h peaks ära küll tulema mu trenn on ka viimase kuu jooksul selline, et....kell 8 õhtul õue ja ainult linnas sõidan sõpradega
no ega see võistlus ju homme ka ei ole, või mis?
Sõbrad unusta järgmised 1,5 kuud ära ja oledki pikal distantsil alla 3 tunni mees :D

Postitatud: 25. 07. 2005. 19:55
Postitas siimsiim6
homme ta ei ole jah, aga praegu on veel odav registreerida ja tahtsin asja natuke uurida

Postitatud: 17. 08. 2005. 00:02
Postitas moonraker
btw. ega keegi miskit TRM-i soodusregamisest ei tea? Eelmistel aastatel ikka olid mingid grupisoodustused. endal kindel plaan minna 63-sele. Hetkeks küll treeningkilomeetreid kändude vahel ~1000 kandis, kuid ehk saan paarsada juurde ja jalga veidi tugevamaks ja jõuan ikka 1000 kanti nagu alati :lol: See sihuke lahe rahvaspordi üritus kuhu ikka tasub minna. Paljudele meeldib TRM, kuid paljudele mitte. Muidugi räige kimamine käib küll seal. Rohkem ikka kruusaralliga on tegemist ja ega neis tõusudes pole ka midagi õudsat. Kui laskumisel hoo sisse saad, siis sellega veeredki peaaegu järgmise mäe tippu :D Seega ära põe...mine ikka 63-sele.

Postitatud: 17. 08. 2005. 13:20
Postitas dr Holden
moonraker kirjutas:btw. ega keegi miskit TRM-i soodusregamisest ei tea? Eelmistel aastatel ikka olid mingid grupisoodustused. endal kindel plaan minna 63-sele. Hetkeks küll treeningkilomeetreid kändude vahel ~1000 kandis, kuid ehk saan paarsada juurde ja jalga veidi tugevamaks ja jõuan ikka 1000 kanti nagu alati :lol: See sihuke lahe rahvaspordi üritus kuhu ikka tasub minna. Paljudele meeldib TRM, kuid paljudele mitte. Muidugi räige kimamine käib küll seal. Rohkem ikka kruusaralliga on tegemist ja ega neis tõusudes pole ka midagi õudsat. Kui laskumisel hoo sisse saad, siis sellega veeredki peaaegu järgmise mäe tippu :D Seega ära põe...mine ikka 63-sele.
Grupisoodustused on rattaklubidele, mis on registreeritud kas EJL või kohaliku maakonna spordiliidu juures tegutseva klubina. Mingil määral loeb ka regatavate kogus (2-3 tegija puhul alet ei tohiks saada). Üldjuhul on see soodustus 20%, ehk siis pika raja hind oleks 240.- per naze.

Postitatud: 17. 08. 2005. 13:27
Postitas erikr
holden kirjutas: Grupisoodustused on rattaklubidele, mis on registreeritud kas EJL või kohaliku maakonna spordiliidu juures tegutseva klubina. Mingil määral loeb ka regatavate kogus (2-3 tegija puhul alet ei tohiks saada). Üldjuhul on see soodustus 20%, ehk siis pika raja hind oleks 240.- per naze.
ennevanasti oli see minu meelest juhendis kirjas. sel aastal pole.

Postitatud: 18. 09. 2005. 17:57
Postitas erikr
mingid esialgsed tulemused aadressilt
http://www.championchip.fi/skriptit/tul ... asp?id=113
jäta lahtrid tühjaks ja talla nuppu Hae

EDIT - TRM kodukal ka väljas
http://www.tartumaraton.ee/ajutine/63.txt
ja sellest XLS variant

Postitatud: 18. 09. 2005. 18:54
Postitas tsainik
super operatiivsus :!:

sõidust :cry:
algas kõik kenasti ja lõppes hästi
vahepeal oli täielik porno. isiklikut 6.sõit aga sellist närvilist lollitamist pole enne minu arust olnud.
kuskil 6-ndal km, täiesti süütus olukorras sirgel kruusateel sõideti lihtsalt pikali. ja niikõvasti, et hokimees, kes füüsilise kontaktiga harjunud käis laksti külili. täielik ime, et keegi selga ei tulnud.
aga nagu öeldakse, niikaua kui käed-jalad otsas on rattur terve ja moraal jäi lõhkumata.
sai "oma" sõit ja tulemus äravormistatud ning mis kõige magusam- viimases lõpus eespendeldanud lätlane lõpusirgel "ärakägistatud" :)
kusjuures, selle lätlase peale läks niipalju tähelepanu, et sõber, kellega muidu konkureerime ja koos tartusse ja tagasi sõitsime jäi 0,3 sek kaugusele ja ma isegi ei näinud teda :roll:
lõpp hea kõik hea

ps. mul selle suve peale rattas ja uisus kokku kolm lätlase peanahka lõpusirgel- peaks meie tippudele miski koolituse tegema...

Postitatud: 18. 09. 2005. 19:13
Postitas LauriA
Ise ka rahul. Ilm oli super. Hõbemärk käes.
Tundub, et trenni vist ei pea TRM lihtsalt läbimise jaoks üldse tegema - aeg tuli u. 5 minutit kehvem eelmise aastaga võrreldes, augustis ratta seljas olen olnud ainult Rakke EEC + u. 75 kilomeetrit. Pärast sai sõidetud veel Otepääle tagasi.

Loodetavasti jääb ka uus põllulõik lauda juures püsima.

Trend tundub olevat see, et sama aeg tähendab iga aasta järjest kehvemat kohta. Selle võistluse jaoks treenitakse vist ikka hullult; ilma rattakingadeta võistlejad jäävad järjest haruldasemaks.

10 punkti ka kolmele põrsale ja hundile - tundusid olevat velo.clubbers.ee veteranid :)

Postitatud: 18. 09. 2005. 20:06
Postitas SEpp
LauriA kirjutas:Trend tundub olevat see, et sama aeg tähendab iga aasta järjest kehvemat kohta. Selle võistluse jaoks treenitakse vist ikka hullult; ilma rattakingadeta võistlejad jäävad järjest haruldasemaks.
Tegelikult siis vaatasin iseenda aega - eelmisel asatal 2:16 sel aastal 2:17 - et tegelikult aeglasemaks läinud - aga kui vaatasin 2:16 ajaga välja sõidetud kohta, siis see oli ca 20 kohta parem kui mullu.

Aga tõsi ta on jah, et valmistuma peaks paremini. Sest uusi ja vihaseid mehi tuleb järjest peale ;-)

Postitatud: 18. 09. 2005. 20:29
Postitas tarts
Seekord õnnestus siis 6km enne lõppu sopaaugu vahelt läbi murdes mingi nõksuga mõlemad jalad korraga krampi ajada ja metsaäärde prantsatada. Kuna jalgade üle elementaarse kontrolli saavutamine võttis mul ca 4-5 minutit aega siis õnnestus mul vaadata ligi 200 ratturi läbimist sellest mudast ja kuidas iga 20-s neist sinna äärde või sisse lendas. Tulemus oli seetõttu ka masendav, üle 6 minuti mullusest kehvem. Ainuke hea asi, et järgmine aasta saab startida samast stardikoridorist kui tänavu. Aeg 2:26, pulss max181/avg165.

Postitatud: 18. 09. 2005. 20:46
Postitas kristjan07
Sõit oli norm, aga no esimest aastat sõitsin pikka ja selle pärast stardi nr oli ka äge 2536...ja loomulikult käis jube matkamine seal alguses, aga lõpuks õnnestus saada 611 koht ajaga 2:19:11.6 ise suht rahul...loomulikult sai ka lätlastega rajal maadeldud :D nendega tuli ikka koos põrutada...ja rivo nägemine tegi ka nalja, hundu nagu ta seal rajal oli




(y)

Postitatud: 18. 09. 2005. 21:20
Postitas riho
Kaotasin esimesel 5-l kilomeetril HE, DHL-i ja Good Yeari kirjadega vesti.

Kellel oli mahti see üles korjata olge lahke ja kas tagastage see või vähemalt kasutage sihipäraselt.

Muidu oli sõit nagu sõit ikka. Niipea kui pauk anti hakkasin kimama ja nii kuni lõpuni välja. Tavalisest erinev oli see et jäin kolme kukkumise taha. Esimene oli kohe esimesel 100-l meetril, teised olid 6 km enne lõppu kruusal ja 4 km enne lõppu veidi porisemal lõigul.

Aeg oleks palju parem olnud aga ei jaksanud rohkem. Koht oleks isegi sama ajaga parem olnud kui teised poleks kiiremini sõitnud. Aga Tartu ja Tallinna ürituste tulemustega olen alati rahule jäänud. Olen iga kord medali võitnud.

Postitatud: 18. 09. 2005. 21:34
Postitas spl
ei olnud täna õnne
lauda juures uuel tõusul viskas tubeless kummi pauguga maha.leidus kohe abivalmis kodanik(vist numbriga 318) kes andis oma kummi ja pumba.kumm oli hea aga pump ei töötanud.siis hakkasin pumpa küsima.
sain lõpiks kolm ühe firma pumpa mis ei töötanud.alles 4 pump oli teisest margist ja siis kohe õhk sisse ja minema.selleks ajaks olin juba langenud 2500 piiripeale.kangutasin tahhomeeter punases lõpuni välja.
stardi nr 390
õnnetushekel umbes 300
1 vaheajapunkt 350
2 vaheajapunkt 2171
3 vaheajapunkt 1350
lõpp 1151
sõiduaeg koos taga trügimisega 2,20.00.koguaeg 2,43,00
kusjuures tagapool on sõit palju kultuursemaks muutunud.ei pea koguaeg elu pärast kartma
tänud siis aitajale ja abivalmis pumbaandjad kes mind ära tunnevad andke märku või helistage nr 5065431.
ise oli domina vormis punase kiivriga

Postitatud: 19. 09. 2005. 07:32
Postitas sqber
oi ma olen enda sõiduga rahul :) Ületasin enne sõitu seatud eesmärke ~100 kohta ja 3 minutit. Tagant 1000+ stardigrupist tulles sai esimese paari kilomeetriga vähemalt 400 kohta ettepoole rühitud. Lõpuks koht napilt 500 seest väljas, ega 500 palju puudu jäänud aga viimased 5 kilti tulid hirmus raskelt ja sinna see koht jäi. Ka minul käis rajal ühe (nahaalse) lätlasega vägikaikavedu, kelle lõpuks seljatada suutsin. Sõit kulges eriliste viperusteta, kuid peale finishijoont panin külje korralikult maha. Ütleme nii, et finishikoridoris käitumine jätab mõnel soovida - selle asemel, et otsejoones koridorist välja liikuda, hakatakse seal mingeid manöövreid tegema arvestamata, et rahvast tuleb pidevalt finishisse juurde.

Aga see on tõsi küll, et konkurents läheb pidevalt tihedamaks. Ja see ei käi mitte ainult TRM kohta vaid kõigi massispordürituste kohta. Aga kas see teadmine pole mitte motiveeriv 8)

Postitatud: 19. 09. 2005. 07:58
Postitas Alvaro
spl kirjutas:kusjuures tagapool on sõit palju kultuursemaks muutunud.ei pea koguaeg elu pärast kartma
Lahe, mulle endale tundus ka see asi nii. Samas Harimäe laskumisel otsustas üks tüüp teise lihtsalt kraavi lükata. Sellepeale tuli kohe üks sell mulle selgitama (mina teda ei tundnud ja ma ei kujuta, et ta mind oleks suutnud ära tunda), et meil siin tagapool sellised asjad juhtuvadki - et teil seal ees vist vähe teistmoodi. Tol hetkel ma kujutan oli mu koht veel kõvasti +2000.
Loomulikult käisid asjaga kaasas megaohtlikud laskumised, kus täiega pidureid tallati ja megatõusud, kus juba 10 meetrit enne tõsusu vabatahtlikult sadulast roniti. See oli nii lahe vaadata.
Kokkuvõttes - üks elu lahedamaid sõite. Pole vaja olla ei esimene ega teine, aga samas võid olla populaarseim tegelane rajal. Sai seda nauditud igal võimalikul hetkel :wink:
Ahjaa, teema kohta ka. Kindlasti võiksid kõik kirja panna oma keskmised pulsid, selle, kas distants oli 63,2km või 63,4km (selleks võiks üldse eraldi teema teha) ning kindlasti tuleks ära märkida oma koht protokollis, sest seda me ju sealt vaadata ei oska. Ja kohustuslik on rippmenüüst valida, kas sõit oli mulle kerge või raske.....

Postitatud: 19. 09. 2005. 08:16
Postitas Rivo
Nõustun Alvaroga, et polegi seal tagumises otsas asi sugugi nii hull. Paar totrat kukkumist oli, kuid needki, kogemuste puudumisest. "Laskumised" ja "tõusud" olid omaette elamus, toidupunktidest rääkimatta.
Igaljuhul, meie jaoks läks kogu võistlus plaani päraselt. Kõik eesmärgid said täidetud ja vaata, et enamgi veel :lol:

Postitatud: 19. 09. 2005. 08:18
Postitas UrmasL
Alvaro kirjutas:
Ahjaa, teema kohta ka. Kindlasti võiksid kõik kirja panna oma keskmised pulsid, selle, kas distants oli 63,2km või 63,4km (selleks võiks üldse eraldi teema teha) ning kindlasti tuleks ära märkida oma koht protokollis, sest seda me ju sealt vaadata ei oska. Ja kohustuslik on rippmenüüst valida, kas sõit oli mulle kerge või raske.....
Aga palun :)

pulss 183/194
distants 62,3km
koht protokollis 360
sõit oli raske...

Postitatud: 19. 09. 2005. 08:20
Postitas High-Q
muljeid siis päris tagapool.
minul päris esimene TRM
hooaja lõpp ja jõud jalgades hakkab vaikselt raugema. seda näitas ka kaks nädalat enne trmi karmim "proov" kui ka TRM. Kestan hästi ~50km ja siis enam ei jõua, võhma on, pulss on okei, kuid jalg enam ei jõua vajutada.

stardikoht: 2680
lõpukoht: 2426
aeg: 3:14:45
:oops:

päris tagapool kultuuri ei ole, kusjuures nendel "olen-esimest-korda-ja-kõva-äss" meestel. Möödutakse küll paremalt küll keskelt (ja isegi teepeenralt), enamik juhtumitel mingit hüüdmist ei ole (väga harva). 50% juhtudel jäi sarvede vahele max 10cm ruumi. Väiksemgi kallutus või pööre ja hunnikus. Korra sain sarvega sisse, õnneks aeglane ja sopane lõik oli ja jäin siiski võsas püsti. Õnneks kuskil 15-20km peale starti jäid read harvemaks ja sai veidi lahedamalt sõita.

ülesanne oli eelkõige läbisõit ja sekundaarne ülesanne 3h sisse, aga jalg ei pidanud selleks vastu. Alguses natuke kartsin, esimene TRM ja rada ei tunne. See hooaeg ei ole olnud eriti võimalust velot ega varustust upgradeda ja sain ainult tossuga harjutada.
Eks siis üritan järgmine aasta paremini.

ebaõnn

Postitatud: 19. 09. 2005. 08:26
Postitas Tõnuke
Kui Rakveres oli õnne üle keskmise, siis TRM-il keskmiselt või ehk isegi natuke alla. Ma ei tea miks, aga just siis kui sead endale kõrge eesmärgi, lähevad asjad kohe nagu nimelt halvasti. Valel ajal sai tõmmeldud ja ehk ma olin oma vormi suhtes optimistlik, selgus juba poolel maal, et ilmselt sai veidike ületreenitud. Tõusudel pudenesin gruppidest ja kui alguses sõitsin veel tekkinud vahe kinni, siis mingil hetkel olid jalakesed selleks võimetud. Ühel maanteele pööramisel tahtsin kurvi lõigata, aga kui ma juba kõhuli maas olin ja tagasi vaatasin, nägin et heina sees oli olnud piirikupitsaks paigaldatud raudtoru. Olin kenasti esirattaga sellele otsa sõitnud ja toru 45kraadise nurga alla ramminud. Ratas oli korras ja endal ka midagi häda polnud, aga grupp läks jälle minema ja üritus gruppi püüda, lõppes sellega, et enne lõppu muutusin juba päris matkajaks :cry:

Nii et isegi koht 200 sees jäi päris kaugele...

Postitatud: 19. 09. 2005. 08:49
Postitas Madu
...kus juba 10 meetrit enne tõsusu vabatahtlikult sadulast roniti. See oli nii lahe vaadata.

Mul oleks sellega seoses sellised küsimused:
Mis stardinumbritest alates need sadulast ronimised hakkasid? Näit. see stardijärgne liivaküngas ja järgmine kruusa "tõus". Ise olen nende jalutajate peale siga tige. :evil: Isegi ideaalse asfaldiga tõusudel tuli mööduda kraavikalda kaudu. Kui TP-des on reegel, et aeglased paremal ja kiiremad vasakul, siis miks ei võiks sama reegel kehtida tervel distantsil? Eriti puudutab siis just neid kes tahtsid lihtsalt läbi sõita. Enda stardi koht 2679 lõpp 1393. Alates teisest poolest läks alles jalg lahti ja siis sai 50min. 800 kohta ettepoole. Ilmselt jäi alguses puudu ka julgusest ja nahhaalsusest ettepoole trügimisel kuna teine maastikusõit alles (esimene võistlus).
Kas keegi teab aega mis kulus viimasest grupist startides stardijooneni jõudmiseks? Ise unustasin vaadata.
Kokkuvõttes siiski enamvähem rahul.

Postitatud: 19. 09. 2005. 08:58
Postitas Andrus K
kes sigu ja hunti tahavad veel näha ja kuulda (2 ekslusiivet intervjuud feat. Kuuse Lemps), siis täna 15.35 vms. on ETV pealt eilse TRM erisaate kordus. Kuna numbrid olid meil kõigil erinevates stardigruppides, siis sisenesime hoopis ühte tagumisse sektsiooni. Kõik mis rajal võitsime, kaotasime joogi-söögipunktides prassides. Siit moraal, kostüüm peab lubama nuusata, juua jne.

Postitatud: 19. 09. 2005. 09:04
Postitas tarzic
Sõit oli lahe,
Ka minujaoks oli see esimene TRM. Ja Elioni võistlustest erines sootuks...
Rada oli muidugi lihtne ja sestap ka keskmine kiirus üpris korralik. Samas rajal igav ei hakanud, kuna startisin kõige viimasest grupist ja möödasõite tuli ikka ohtralt teha. Tagant ettepoole trügides sai selgeks, et sõidukultuur on ikka Elioni võistlustega võrreldes omajagu madalam. Igasugu koomilisi olukordi tuli ette. Samas ilmselt nii se olema peabki, kuna paljude inimeste jaoks on TRM ainus rattavõistlus, millest suvejooksul osa võetakse.

Tulemusega olen rahul :wink:
3039 > 1399
2:40:17

Postitatud: 19. 09. 2005. 09:06
Postitas brg
TRM-i on küll-ja-küll liiga kergeks kirutud... kuid minusuguse nõrga jaoks täiesti paras :)
Eesmärk oli stardist täiega minema panna ja kohta parandada, Kuni esimese vaheaja punktini saigi siis mööda paremat serva pulss punases sõtkutud (ilmselt tuli sealt ka max pulsinumber) ning 600-700 kohta parandatud. Sõit ise oli suht viisakas, korraks läksid kaasvõitlejaga ~3km stardist sarved kokku, aga need said sõidu pealt ka lahti harutatud :) Poolel distantsil hakkas krambipoiss kimbutama, aga väga hulluks ei läinud: viimases kahes-kolmes TP-s sai soola sisse kallatud ning kestis ikka lõpuni ära. Laskumised olid mulle meeltmööda: 100kg veereb ikka väga hästi mäest alla :twisted: : üksi olles libisesin teistelt eest ning grupis olles sai väga pikalt vaba hooga lasta, samal ajal kui teised juba ammu väntasid.

Statistika:
Start: 2375
Finish: 1253
Aeg: 2:36:24,8
Keskmine pulss 182, max pulss >200 (HAC 3 näitab --, isiklik rekord, varem polnud üle 195 saanud)

Edit: järgmine upgrade on kingad+cliplessid: jalad käisid ikka üksjagu pedaalidelt maha.

Postitatud: 19. 09. 2005. 09:09
Postitas erikr
Madu kirjutas:Mul oleks sellega seoses sellised küsimused:
Mis stardinumbritest alates need sadulast ronimised hakkasid? Näit. see stardijärgne liivaküngas ja järgmine kruusa "tõus".
munaka all oli mu koht ca 1050, nii kui ma seda liivatõusu eemalt nägin, paistis sealt ka massiliselt kõndijaid. mingi 400 peal kõnniti kindlalt hulgi juba. endal õnnestus rada läbida jalga maha panemata.

Postitatud: 19. 09. 2005. 09:15
Postitas UrmasL
erikr kirjutas:mingi 400 peal kõnniti kindlalt hulgi juba. endal õnnestus rada läbida jalga maha panemata.
~200-250 kandis oli selle künka ideaaltrajektoor samuti kõndijaid-jooksjaid täis. Paremalt oli võimalik sõites üles saada. Jällegi see reegel, et silma järgi "pehme" pinnas kandis tegelikult väga hästi. Tasub eelmisel päeval või sooja tehes rohkem luuret teha ja probleemseid kohti testida.

Postitatud: 19. 09. 2005. 09:17
Postitas sqber
Vaatasin siis viimase kolme aasta kohti ja lõpuaegu, et kuidas üldine tase on muutunud. Sel aastal sõideti keskmiselt ikka tublisti kiiremini kui 2004, vaid kohad ~300-500 tulid sel aastal veidi kehvema tulemusega kui mullu. Samas oli 2004.a. võrreldes 2003.a. palju "loium" (kui võitja välja arvata).
Madu kirjutas:...kus juba 10 meetrit enne tõsusu vabatahtlikult sadulast roniti. See oli nii lahe vaadata.

Mul oleks sellega seoses sellised küsimused:
Mis stardinumbritest alates need sadulast ronimised hakkasid? Näit. see stardijärgne liivaküngas ja järgmine kruusa "tõus".
Mina jõudsin sinna tõusule umbes kohal 900-1000 ja inimesed seal juba jalutasid (no mõned jooksid ka aga siis kui rattapeale hüppasid, siis jäid äkki seisma ja tekitasid "huvitavaid" olukordi). Vähemalt sain sealt sel aastal ilma jalga maha panemata üles, mullu jäin mingisse troppi kinni.

Postitatud: 19. 09. 2005. 09:18
Postitas m6mm
Annan ka siis tagasisidet. Oli mul esimene kord TRM sõita, ei osanud midagi oodata. Algul staadioni "vastaskaldal" rajale pääsu oodates oli küll närv sees. sai endale seatud latt 1000 sisse jõuda. Ma ei tea, kui "kultuurselt" mu ülesvoolu kulgemine läks, kellegagi ma otseselt kokku ei puutunud kuigi tuli ka paar sellist möödumist, kus kahe ratturi vahelt läbi saamiseks tuli ratast paremale-vasakule kallutada, et lenksud kokku ei puutuks. :oops: Üldiselt ikka andsin teada kas möödun paremalt või vasakult (korra anti ka läti keeles tagasisidet :wink: ) Algul võtsin suuremad tõusud üldse heinamaadelt, vähem üllatusi. Ja laskumistel tuli valida trajektoorid läbi lompide, sest enamik soovis sõita turvaliselt äärest mööda... raja lõpupoole suures "kausis" otsustas üks härra minu ees sama proovida ja läbida mudajärve, kahjuks kaotas ta juhitavuse ning olin sunnitud üle ta tagumise ratta sõitma.. siirad vabandused, teha polnud enam midagi. Viimased 16 kilomeetrit metsarajal tõi jälle eluvaimu sisse, lõpukilomeetrid olid suisa lust. Kokkuvõtteks: TRM pole võrreldav näiteks EEC sõitudega (kui siis Elva ja Rakke), iga aasta eesotsas pole seda ilmselt ka huvitav sõita, rada on ju ülilihtsa profiiliga autostraada. Küll aga on vahva seal rahavasummas "oma osa" nõuda :D

Statistika: 2578>843, 2:25:55

Postitatud: 19. 09. 2005. 09:29
Postitas dr Holden
Kus on sõidukultuur???
Harimäe tõusul sõitsin vaikselt kerides tee paremas servas, kui mingi puna-must tegelane arvas heaks mind kraavi suruma hakata. Lõin siis mehele käe õlale, et kuhu sa raisk trügid, kui nägin rusikat tulemas. Õnneks sain pea alla ja löök tabas kiivrit. :twisted: Tramaivoi! Kas tõesti on rullnokad igal pool. Korraks läks nagu igasugune sõiduisu ära, aga nelikürituse koht sundis takka ja andsin piitsa. Viimase vaheajapunkti ja fini?i vahel õnnestus täpselt 70 skalpi võtta :D Koht kaks numbrit suurem kui number, nii et täppistöö.

Postitatud: 19. 09. 2005. 09:45
Postitas Mati
riho kirjutas:Kaotasin esimesel 5-l kilomeetril HE, DHL-i ja Good Yeari kirjadega vesti.
Sinu vest vedeles rulliraja alguses asfaldil. Arvatavasti korjas selle keegi sõitjatest üles, sest pealtvaatajaid selles kohal polnud.
riho kirjutas:... Aga Tartu ja Tallinna ürituste tulemustega olen alati rahule jäänud. Olen iga kord medali võitnud.
Kle, mul on sama hästi igakord läinud. Seekord sain veel mingi (väidetavalt) väärismetallist märgikese kah. Ei tea kuhu selle küll panema nüüd peaks. :roll:

Aga sõidu osas ütleksin tagantjärgi neile, keda huvitab kuidas enne TRM treenima peaks. Tähendab mida tegema ei peaks. Esiteks ärge haigestuge ja kui haigestute, siis üritage end terveks ravida. Teiseks, ärge pange väga kõva pidu eelmistel päevadel. R-L õhtu-hommikune tuur Tartu meelelahutusasutustes röövis kokkuvõttes pool laupäeva ning osa energiat ja teravust pühapäeval. Aga tegelikult see ju ongi Tartu ürituste võlu ja valu, et käib töö ja vile koos. :D Kui rada kerge, tuleb see järelikult ise raskemaks muuta :idea: Tulemus oli hea, kuigi parem stardigrupp jäi saavutamata. Mingi stiimul peab ju järgmiseks aastaks ka jääma, muinasjututegalastega enam ka ei löö.

Postitatud: 19. 09. 2005. 09:47
Postitas Märt
Madu kirjutas:Kas keegi teab aega mis kulus viimasest grupist startides stardijooneni jõudmiseks? Ise unustasin vaadata.
Kokkuvõttes siiski enamvähem rahul.
See aeg oli 5 ja 8 min vahel. 5 min oli stardist, kui viimased grupid lahkusid veel staadionilt ja 8 min oli staadion täitsa tühi ja ka põllu peal ei paistnud eriti enam kedagi, isegi kõik kostümeeritud tegelased olid juba ammu kadunud.

Postitatud: 19. 09. 2005. 09:50
Postitas proopar
Enda sõiduga võib samuti rahule jääda, arvestades seda, et poolel maal lõi paremasse jalga tugev kramp ja ülejäänud maa ei saanud jalga klippi kinni panna (hea oli, et panin igaksjuhuks pedaalidele teisele poole nö plastik pedaalid) ning pool maad litsusin ainult kannaga. See hoidis jalga uuesti krampi minemast. Stardinumber oli 1323 ja lõpetasin 751, nii et minu jaoks ikkagi hea tulemus. Eelmine aasta startisin stardirivi lõpust, nii et iga aastaga olen suutnud poole võrra tulemust parandada. Eks edasi enam nii kergelt ei tule muidugi see koha parandus.
Muidu oli igati lahe ja mingit jama rajal nagu ei old st. et käituti kultuurselt.

Postitatud: 19. 09. 2005. 10:26
Postitas Ants1
Ma siis pakun oma muljeid TRM-ist.
Startisin eelviimasest stardigrupist ja sai siis kõvasti kohta parandatud, kõik oli ok kuni km vahemikus 40-45 kus sai laskumisel kiirusel 30-35 km/h külg maha pandud ja kotletiks kahe ratturi ja nende rataste vahele jäädud. :evil: Algul oli jube suur tahtmine ikka lõpuni sõita aga lõpetasin ikkagi sõidu kiirabiautos :cry:

Postitatud: 19. 09. 2005. 10:31
Postitas m6mm
Tramaivoi! Kas tõesti on rullnokad igal pool
Kuulsin ise ka lugu, kuidas üks sell oli tõusul trüginud ja kui teised ratturid teda korrale kutsusid, siis vend ägestus, viskas ratta maha ja karjus pühas vihas "T*ra, mida oli???". Ta küll tantsupartnerit ei saanud...

Teine kuuldud lugu oli selline, et rajal oli kamp pidulisi, kes polnud veel päris kaineks saanud ja mingil sirgel oli ühel mehel hea plaan hakata grupis sõites teistele õla peale sõbralikke tonkse andma...

Ise midagi sellist ei näinud, aga kus palju inimesi koos, seal ikka juhtub...

Kommentaar ka tublile hundile: pane sabale järgmine kord traat tugevduseks sisse, ma täitsa hirmuga jälgisin, kuidas see tagaratta kodarate läheduses tolknes.... lips ja treipink on meile kõigile tuttav seos.. Muidu kostüümi eest 10 punkti (y)

Postitatud: 19. 09. 2005. 10:58
Postitas maxspeed
[quote="holden"] nägin rusikat tulemas. Õnneks sain pea alla ja löök tabas kiivrit. :twisted: Tramaivoi!

:D veel üks hea põhjus kiivri kandmiseks... ega pole teada, kas stiilsed "põrsakesed" olid kained, kui rattariideid valisid? :lol:

Postitatud: 19. 09. 2005. 11:50
Postitas Rivo
m6mm kirjutas: Kommentaar ka tublile hundile: pane sabale järgmine kord traat tugevduseks sisse, ma täitsa hirmuga jälgisin, kuidas see tagaratta kodarate läheduses tolknes.... lips ja treipink on meile kõigile tuttav seos.. Muidu kostüümi eest 10 punkti (y)
Ei olnud hullu miskit. Ainus mis kannatada sai, oli saba ise. Kodarate/raami vahele jäämiseks oli see lühike. Traadi mõte käis peast läbi küll. Saba oleks siis kogu aeg püsti olnud :lol:

Postitatud: 19. 09. 2005. 11:56
Postitas Rivo
maxspeed kirjutas:[ :D veel üks hea põhjus kiivri kandmiseks... ega pole teada, kas stiilsed "põrsakesed" olid kained, kui rattariideid valisid? :lol:
Niih, lugesin ca. 5 korda sinu postitust...mida sa nüüd õieti ölda tahad. Et kui tulevikus keegi poodi rattariideid valima läheb, siis tuleks igaksjuhuks kiiver pähe panna. Mine tea, äkki on seal kolm umbjoobes põrsakest rattariideid valimas ?

Postitatud: 19. 09. 2005. 12:06
Postitas Arno
Respect loomaaiale, õige suhtumine TRMi jaoks tegelikult. TRM ongi nagu PIDU väga paljude osalejatega. Ilus ilm ja kõik need massid - kõigil peaks ju süda rõõmust hõiskama. Jõmluse ilmingutest on seetõttu eriti valus lugeda. Korraldajatele mõte: näidake inimestele õiget suhtumist, riputage näiteks rajale lustlikke plakateid "Ära kihuta!" "Suitsupaus!" "Kas naabrimehest ikka oled ees?" vms.

Mis kultuuri puutub, siis ma arvan, et kus viga näed laita seal tule ja aita. Keegi sõelub - pane käsi õlale ja ütle vaikselt ja rahulikult kodanikule mida ta õigemini peaks tegema. Minuga küll ja küll nii vanemad ja targemad teinud ja nii ma enda meelest muudkui korralikumaks muutungi.

TRM võistlusena on see eest omamoodi kahtlane nähtus, minu meelest on maanteesõidud ikka mõnusamad maanteel ja metsasõidud Rakveres aga kes seda ei teaks. Ilmselt peab olema mingi koht kus kõigi naabrimeestega võistelda ja eks TRM täidab selle funktsiooni kõige paremini.

PS Ma loodan, et Pärnu Püha Loomaaed sai ka inspiratsiooni oma järmise aasta võistluskostüümideks :)

Postitatud: 19. 09. 2005. 12:10
Postitas tp
endal oli seekord täiesti 0 päev. nädal tagasi jõulumäel oli enesetunne väga hea , mõtlesin et äkki hoohajalõpuks hakkab ka miski normaalne vorm tekkima aga ei midagi. juba eelmine aasta oli plaan alla 2tunni sõita siis läks 30 sekundit yle, nyyd juba nõks yle 2minuti rohkem. eks nats oli ebaõnne kah - juba stardis( stardigrupp 100-200) peale 50 meetri läbimist pani yks tegelane kylje otse minu ees maha nii et tuli täiesti hoogmaha võtta, kolmkorda viskas keti maha ja miski 6-km enne lõppu panid 2 eessõitvat konkurenti miskis savises mudaaugus enne mind kylje maha ja ei pääsend minagi . samas kõik eelnevalt kirjapandud on võrreldes kehvaenesetundega tyhi-tähi. isegi tuules sõites oli raske :shock: . igal juhul tegi eilne võistlus mõeldes haanja 100-le murelikuks.
p.s tänud korraldajatele kes olid jällegi tasemel , tundus et masside haldamine sujus tõrgeteta. :)

statistika

Postitatud: 19. 09. 2005. 12:13
Postitas careras
start:grupist 500-1000
finish:768
Aeg:2:23:49
Spidonäidud:
distants :63km
pulss:167/184
AVS:26,2 km/h
Max speed 62km/h

Ilma suvise trennita(jaanipäeva kukkumisest õlg sodi) on ikka sõit raske,viimased 5km võitlesin krampidega reiepealses lihases.Harimäe ja Meegastemäe tõusudel hoidsin paremale teeserva,kultuuri üle ei nurise.Eelmise aastaga võrreldes tulemus 2minca kehvem,82 kohta nõrgem.