1. leht 2-st
Tallinna Rattaralli 2005
Postitatud: 27. 07. 2005. 11:36
Postitas riho
CFC kodukalon alljärgnev teade: Tallinna Rattaralli toimub 28. augustil. Jälgige reklaami!
Paar kuud tagasi informeeris CFC samas kohas Tallinna Rattaralli korraldamise loobumisest.
Kui kellelgi on võistluse toimumisest/mittetoimumisest inffi siis olge lahked ning jagage. Et teaks oma koduses kalendris aja ära bronnida.
Postitatud: 03. 08. 2005. 11:56
Postitas muri
Postitatud: 03. 08. 2005. 12:34
Postitas Arno
Hohohoooo - jumal tänatud, et leiti pisut viitsimist. Tänud korraldajatele! Või siis Edgar Savisaarele ja kohalikele valimistele?
Paneme kohe õlleklaasid kõrvale ja lähme rattaga sõitma ..
Postitatud: 05. 08. 2005. 12:39
Postitas katikene
Terekest!
Kas keegi oskab öelda kust ma leiaksin kogu selle aasta võistluste plaani või midagi taolist. Või siis, et kas septembris ka rallisid
toimub?
Postitatud: 05. 08. 2005. 12:42
Postitas Kris
Postitatud: 05. 08. 2005. 12:43
Postitas erikr
katikene kirjutas:Terekest!
Kas keegi oskab öelda kust ma leiaksin kogu selle aasta võistluste plaani või midagi taolist. Või siis, et kas septembris ka rallisid
toimub?
http://www.esport.ee/index_comp.php?por ... 1&nav=list
http://www.ejl.ee/index.php?page=71
mnt võistlusi muidugi eriti ei paista.
Postitatud: 08. 08. 2005. 08:45
Postitas katikene
Suurimad tänud infi eest!
Postitatud: 11. 08. 2005. 21:23
Postitas Hans
juhendist ma sellekohta midagi ei leidnud, ja enne kui korraldajale meili saatma kukun prooviks siis siin õnne. nimelt, kas seal on lubatud kasutada nn "triatlonilenksu", päris eraldistardilenksuks teda ei nimetaks, lühem selline asjandus, ei ulatu kaugemale pidurilinkidest. või peaksin ta maha kerima sealt?
Postitatud: 11. 08. 2005. 22:30
Postitas Ereliukas
Hans kirjutas:juhendist ma sellekohta midagi ei leidnud, ja enne kui korraldajale meili saatma kukun prooviks siis siin õnne. nimelt, kas seal on lubatud kasutada nn "triatlonilenksu", päris eraldistardilenksuks teda ei nimetaks, lühem selline asjandus, ei ulatu kaugemale pidurilinkidest. või peaksin ta maha kerima sealt?
mullu olid sellised vidinad keelatud
Postitatud: 12. 08. 2005. 11:15
Postitas Hans
Ereliukas kirjutas:Hans kirjutas:juhendist ma sellekohta midagi ei leidnud, ja enne kui korraldajale meili saatma kukun prooviks siis siin õnne. nimelt, kas seal on lubatud kasutada nn "triatlonilenksu", päris eraldistardilenksuks teda ei nimetaks, lühem selline asjandus, ei ulatu kaugemale pidurilinkidest. või peaksin ta maha kerima sealt?
mullu olid sellised vidinad keelatud
aitäh!:) maha ta siis tuleb.
Postitatud: 19. 08. 2005. 17:18
Postitas Hans
Nii. Registreeritud ma nüüd olen.
kas see peabki nii olema et ~nädal enne võistlust on M16 registreeritud ainult 6 võistlejat ja need tulevad kohapeal juurde vms?või ongi nii vähe?
Postitatud: 21. 08. 2005. 19:33
Postitas erikr
Hans kirjutas:Nii. Registreeritud ma nüüd olen.
kas see peabki nii olema et ~nädal enne võistlust on M16 registreeritud ainult 6 võistlejat ja need tulevad kohapeal juurde vms?või ongi nii vähe?
rattakoolid ja klubid maksavad paljud ülekandega ja saadavad korraldajatele otse võistlejate nimekirjad.
Postitatud: 23. 08. 2005. 18:58
Postitas KristjanS
käisin tna rada põhjalikumalt inspekteerimas ja olukord on rohkem kui hull. Kui eelmine aasta oli rada khmkhm siis see aasta võib kõik korrutada 2'ega. (ok,väike liialdus). Eriti murelikuks ja kartlikuks tegi Tabasalu, kus uus ristmik (vahetult enne poode ja laskumisi), kuhu on tekitatud ohutussaar ja mõlemalt poolt on tee suht-koht kitsas. Sõit on kohe-kohe lõppemas...tempo suur ja närviline. Oht sinna saarele sõita ja/või riivata kõike seal olevat on väga suur. Huvitav kuda see koht seal turvatakse. Kui lihtsalt on silt et "nii ja naa kilomeetri pärast ohtlik koht" on asi närune. Elame näeme.Ehk keegi teab ja võiks informeerida . Igatahes saab sõit olema väga ohtlik ja pingeline...
IMHO
Postitatud: 23. 08. 2005. 21:13
Postitas Hans
veloman32 kirjutas:käisin tna rada põhjalikumalt inspekteerimas ja olukord on rohkem kui hull. Kui eelmine aasta oli rada khmkhm siis see aasta võib kõik korrutada 2'ega. (ok,väike liialdus). Eriti murelikuks ja kartlikuks tegi Tabasalu, kus uus ristmik (vahetult enne poode ja laskumisi), kuhu on tekitatud ohutussaar ja mõlemalt poolt on tee suht-koht kitsas. Sõit on kohe-kohe lõppemas...tempo suur ja närviline. Oht sinna saarele sõita ja/või riivata kõike seal olevat on väga suur. Huvitav kuda see koht seal turvatakse. Kui lihtsalt on silt et "nii ja naa kilomeetri pärast ohtlik koht" on asi närune. Elame näeme.Ehk keegi teab ja võiks informeerida . Igatahes saab sõit olema väga ohtlik ja pingeline...
IMHO
sai ka täna käidud.. pigem hirmutas too lõik vääna ja tutermaa vahel, enne paldiski maanteele naasmist, tee VÄGA hullus seisus. suht suvalistes kohtades keset teed kõiksugu löökaugud mida kummid vaevalt armastavad, ei imestaks kui keegi kasvõi august läbi sõitmise pärast kõhuli käiks
samamoodi kole lõik peale türisalu laskumist vääna jõesuuni peaaegu välja.
Postitatud: 24. 08. 2005. 09:14
Postitas Hanno
veloman32 kirjutas:Eriti murelikuks ja kartlikuks tegi Tabasalu, kus uus ristmik (vahetult enne poode ja laskumisi), kuhu on tekitatud ohutussaar ja mõlemalt poolt on tee suht-koht kitsas.
Terve maailm (eriti Vana-Maailm) on taolisi ohutussaarekesi täis. Tuleb sõita silmad lahti...
Postitatud: 24. 08. 2005. 09:23
Postitas KristjanS
Hanno kirjutas:Terve maailm (eriti Vana-Maailm) on taolisi ohutussaarekesi täis. Tuleb sõita silmad lahti...
jah,aga eestis suhtelislt uus asi (seda just rattute ja korraldatajte jaoks).
Postitatud: 24. 08. 2005. 09:27
Postitas erikr
vilemees lipuga on kindlasti vajalik, endal tasub ka positsioon grupis enne õige võtta. selge see, et ülihea laksamise koht kuna punt läheb seal pudelikaelas ülipikaks ja kohe tuleb mägi kus saavutatav kiirus on peamiselt kõrvade vahelt kinni.
alalhoidlik hoiab taha ja vahet, et turvaliselt võimalikust matsust pääseda, kui jalga on siis hoopis läheb enne esimeste hulka ja saab ise trajektoori valida.
Postitatud: 24. 08. 2005. 09:35
Postitas Arno
Oi, ohtlike kohtasid on rajal veelgi, kohe alguses on raudtee ületus, siis tuleb järsk parempööre Vääna peale (seal oli ka eelmine aasta kukkumine, seega eriti ohtlik!!!), kusagil oli veel lahtist liiva rajal ja mõni asfaldilõik on veel libe ja kui keegi ei mäleta, siis finish on ka Tallinnas alati meelega väga kurviline tehtud. Ma loodan, et kõik said nüüd aru, kui ohtlik see sõit tegelikult on ja jäävad parem turvaliselt koju
Postitatud: 24. 08. 2005. 09:39
Postitas Mati
Krt kama see saareke ja muud kurvid, mille osas on võimalus vähemalt ise hoolas olla. Hullem on Tabaasalu vaheline OLULISELT suurenenud liiklus, sh just eriti ristmike aktiivsus. Tabasalu vahele peaks sõidu ajaks kindlasti rohkelt turvajaid panema, et igasugu poodide, bensukate ja arbuusimüüjate juurest keegi punti sisse ei keeraks
Muuseas kas keegi kes korraldajatele lähemal saaks uurida, kuidas selle turvamisega on? Teine karm koht on Haabersti ring, kus lõpu punnimisega lennatakse sisuliselt peateele (ringile). Seal on turvamine väga olematu olnud. Kuna Kaku kandis elan ja palju liigun, siis huvitavaks võib veel kujuneda lõik Rannamõisa teed Lõuka tänava ja Haabersti ringi vahel. Seal liiklus suht tihe, vahepeal foor (sh vasakult pööravad teele) ja kui grupp tuleb siis võib ikka väga kitsaks minna (autod seisavad). Sisuliselt peaks seal liikluse ühes reas kinni panema (PS! võimalik täiesti, suunates selle Lõuka ja Vabaõhumuuseumi tee kaudu).
Postitatud: 24. 08. 2005. 10:02
Postitas Matthias
ja veel ohtlikest kohtadest rääkides, kurviline tabasalu laskumine...
nagu ma olen aru saanud, on rada liiklusele avatud... aga kui keegi tõesti hakkab oma autoga sealt mäest üles minema, samal ajal kui punt alla tuleb...
asi suht sõidu lõpus ka, ja on suht tõenäoline, et keegi võib oma valvsuse kaotada, ja vastassuunavööndisse kalduda, seda ka peale laskumist, nii et vähemalt suuremate puntide läbiminemise ajaks tuleks seal kindlasti liiklus seisma panna minu arust...
ja veel meeldetuletuseks, tabasalus ja ka laskumisel on enamuses kiirusepiirang 50km/h, nii et mitte ületada
Postitatud: 24. 08. 2005. 19:58
Postitas Hans
PS! kuskil minu mäletamist mööda 22. km ligiduses bussipeatus nimega "kütke", et siis kütame;)
Postitatud: 25. 08. 2005. 10:19
Postitas AndreK
Veidi vale koht aga:
müün 150 eekiga maha oma stardi koha - põhisõit maanteeratastele. Kellel huvi - priva.
Postitatud: 25. 08. 2005. 10:42
Postitas tsainik
näh, hirmutasite nüüd teise ära...
OK. asjalik küsimus ka teile, kes seal ennem sõitnud on.
plaanis oli koduse naiskonnaga MTB sõit tagaotsas kaasa tiksuda ( ilma numbrita). eesmärk anda naisele vähe võistluskogemust- tunnet enne TRM-i.
AGA kui seal ikka tõsiselt hull liiklus lahti ja mäletan eelmisest aastast, et turva tagaotsas puudus siis, kas see on ikka õige ja hea koht pooltrenniks-võistluseks?
Postitatud: 25. 08. 2005. 10:52
Postitas Mati
tsainik kirjutas:...plaanis oli koduse naiskonnaga MTB sõit tagaotsas kaasa tiksuda ( ilma numbrita). eesmärk anda naisele vähe võistluskogemust- tunnet enne TRM-i. AGA kui seal ikka tõsiselt hull liiklus lahti ja mäletan eelmisest aastast, et turva tagaotsas puudus siis, kas see on ikka õige ja hea koht pooltrenniks-võistluseks?
Mine temaga parem kasvõi Rakvere maratoni matkadistantsile. TlnRR rada on kohati nats paha küll. Eila oli vähemalt minu jaoks Paldiski mnt (Taln-Keila just) nats närviline.
PS! Raja ettevaatust nõudvatest kohtadest märgiks eilse sõidu põhjal kurvi peale Vääna teele, mis viib Tutermaale (varsti peale kurvi on tõus). See kurv oli välistrajektooril peent kruusapuru täis, ratas jõnksatas korra. Võistlusolukorras tasub seal tähelepanelik olla.
Postitatud: 25. 08. 2005. 11:58
Postitas erikr
tsainik kirjutas:näh, hirmutasite nüüd teise ära...
see mees hirmu ei tunne. lihtsalt ta sõiduriist sõideti autoga kringlisse.
album_page.php?pic_id=2654
Postitatud: 28. 08. 2005. 16:53
Postitas veiko
Kandsin sõiduaeg oma loosiõnnega näkanud
"musta kasti". Kel huvi raja trajektoori ja profiili vastu andku teada, võin faili saata. Vaatamiseks vajalik "kasti" kodulehel olev Replayer
Tallinna rattaralli korraldus
Postitatud: 28. 08. 2005. 17:44
Postitas eedu
Sel aastal oli palju paremini turvatud rada. Tänud korraldajatele! Järgmisel aastal loodetavasti uuesti!?
Postitatud: 28. 08. 2005. 18:23
Postitas erikr
sel aastal läks tunde järgi kesisemalt kui mullu. millegipärast oli antud mulle pilet esimesse stardigruppi. harku mäel läksid eest kes pididki minema. siis loksus tekkinud punt vääna teeni ning peale pööret kohe läks sikutamiseks. pundi pea eraldus kehast ja mina jäin esimesena maha. seejärel loksus järgijäänud asi paika ja kuni keilani oli suht normaalne, hoidsin ettepoole ja käisin vahest vedamas ka. küljekas oli päris jube. peale keila silda pandi jälle laks ning jällegi ei kestnud seda esimesena välja, ujula teeotsal andsin alla kuna südame töö läks imelikuks. järgi jäi umbes 6-ne punt kus tegime treppojani 3-4 selliga aeglast karusselli. CFC poiss nr 12, falcki särk, ja mingi trekiga vend vist kollase särgiga. peale treppoja laskumist oli aru saada, et paar meest jäävad maha, moodustasime kolmiku trennipoisi ja ühe halli särgiga ja läksime eest oma teed. nõnda kuni vääna rannani, siis tuli tagant punt kus oli ka Mati. hoidsin ettepoole kuid vääna mäel lajatati liiga teravalt ja ma jälle ei kestnud värki ära. üks vanem püha loomaaia kodanik üritas küll järgi vajutada kuid minust polnud vedajat, tema tuules vaevu kestsin. siis hakkas väga normaalselt sadama. nii me kumbki sinna ei jõudnud. oli jällegi mingi 6-8 -ne punt kus oli ka marion, tanet, punase trekiga vennad-dahl, pikem sell merida vormis ja veel mõni. tabaka mäest läksin ees alla ja vaheldumisi vennad-dahliga olime ees, teised enam ei jõudnud. UM lähedale jõudes vajutasime viimast mis anda oli nii ma jooneni ette jäingi.
ajast pole ka suurt aimu sest polar on koos rattaga autos. igatahes lastelt kommi äravõtjate marulist finishit nägin juba varjualusest.
rada oli jah ristteedel normaalselt turvatud ja autosid-tsikleid oli ka puntide küljelt turvamiseks kenasti. vastutulevad autod andsid ka väga kenasti teed ja ühtki ohtlikku möödasõitu pundist ei täheldanud.
Postitatud: 28. 08. 2005. 18:33
Postitas urmo
Üks ohtlik möödasõit siiski oli, minu tollehetkelisest ca 15-liikmelisest pundist pani üks bemar suht lähedalt rahuga 110-ga mööda, päris ära ehmatas
Postitatud: 28. 08. 2005. 20:02
Postitas Mati
Ollaaa ja trullallaa võiks öelda selle sõidu peale
, seda siis ikka oma mätta otsast. Kõik muu oli väga ok.
Et kõik ausalt ära rääkida peaks alustama sellest, et eile oli Ülemiste järve jooks ja siis veel õhtul Laibachi kontsert. Esimesest said jalad tuimaks ja teisest pea
. Stardist ma ausõna üritasin, aga iga sutsaka järgne taastumine võttis üleliia aega. Ja nii nad läksid üksi ja puntidena (UrmasL, Riho, Erikr jt). Kiia mäest alla jäin viimasest suuremast pundist maha ja siis sai edasi mingi 5-se pundiga vist tiksustud, kuni nats enne Tutermaad olime kahekesi ja nii kuni peaaegu Keila-Joani (ca 20 km). Siinkohal suured tänud härrale nr 215 super hea koostöö eest (muster värk). Selleks ajaks oli pea selge ja jalg ka kuidagi toibunud. Mingi hetk liitus meiega tagantpoolt üks keskmise suurusega grupp, millega sai ka Erikr püütud. Jalg tundus nüüd juba hea (alles rsk
) ja pundis üks hea sõps kellel ka tunne hea. Nii tekkis kuri plaan Viti mäel litti panna ja punti lõhkuda. Ja nii ma läksin
, paraku tekkis väike kordinatsioonihäire ja sõps sai eest minema paari selliga. Mina jäin mingi 3-4 selliga omaette, kusjuures tööd ei tahnud neist keegi teha, isegi siis kui enne Tabakat korra selja sirgu ajasin ja tempo alla lasin
. Selleks hetkeks kallas juba mehiselt, mis mulle isegi meeldis. Tabaka mäel otsustasin proovida viimast korda parasiitidest vabanemiseks ja asi õnnestus - täis laksuga (63 km/h
) ja saba oli kadunud. Siis aga nii paljuga kui sees veel oli finishini (veel kaks peanahka sai võetud). Kokkuvõttes olin rahul, epidermini läbiligunenud ja väsind. Arvestades, et olin vähemalt 75% distantsist vedanud ja tunne oli seejuures hea, siis jäi kripeldama, et mida kõike oleks võinud värskena teha
Ilus pühapäev oli (157/173). Distantsiks tuli mul 78km
PS! Conti GP3000 on väga hea kumm, sh ka ligimärjal asfaldil tip-top
Postitatud: 28. 08. 2005. 21:31
Postitas AndreK
Kuna MNT ratas on lapik, pidin oma MTB-le slickid alla installima ja ennast vabaklassi ümber regama. Minule (ja ma arvan ,et ka paljudele teistele) jäi selle klassi olemus arusaamatuks. Eelmistel aastatel on asi olnud selge - maanteerataste start ja baikide oma. Nüüd aga pidin oma voki stardijoonele lükkama, kus juba ees ootasid kümmekond maanteratastega venda. Miks ei sõitnud need tegelased nö põhisõittu - ei tea. Tulemuseks oli siis see, et mingil hetkel see MNT rataste punt lihtsalt veeres minema. Edasi läks nii, et vedasime koos Tiit Käitiga sisuliselt 40 km järjest. Paar venda oli veel, kes mõned harvad korrad eesotsas tööd tegid. Ja nagu arvata oli, kui oli umbes 750 m finishini ilmusid järsku gruppi etteotsa mehed, kelle olemasolust ma grupis alles siis teada sain. Vist suurest rõõmust, et sõit läbi, viskasid osad nendest ennast keset gruppi pikali.
Tervitan siis veelkord kõikki neid "visasid mehi" kes kordagi ei vedanud ja finishi ajal valusad sepikud olid. Ise lasin tänu kukkumisele jala sirgu ja veeresin lõpuni.
Vihma saime ikka ka päris korralikult.
Muidu tore sõit - kujunes tugevamaks trenniks.
Postitatud: 28. 08. 2005. 21:53
Postitas tarts
Sõit sai läbi. Õnn, et tee märjaks sai, kuna mu tagumine velg tõmbas stardi littimiste järgi kõveraks ja hakkas vastu pidurit käima, siis vesiliug tegi selle negatiivse mõju nõrgemaks ja võimaldas ca 20 unimütsi pundis loksuda. Lollidekülas hakkas grupi hoog raugema ja üritasin hoogu üles tõmmata, kuid millegipärast ei viitsinud keegi järgi võtta ja 500m eesolevat gruppi püüdma hakata. Võtsin selle raske töö siis ise ette, kuid 2 kilomeetrit enne finishit tõmbas jalg krampi ja ca 100m jäi veel eelneva ca 20 pealise pundini. Ootasin siis vana pundi jooksikute grupi järgi ja tulin nende vahel 4-5 sellina sisse. aeg ca 2.10.
Teeolud oli täitsa normaalsed ja imede ime aga alates Keila-Joast olid kõik vastutulevad autod ilusti teeservas ootamas kuni punt mööda sai.
Ja vahepeal olin pundis nr 85-ga, kuid ta jäi Keilas pundist maha kui ma pundi hoogu üles tagusin.
Postitatud: 28. 08. 2005. 21:59
Postitas tauri
,, Starti lubatakse kõikide üldtehnilistele nõuetele vastavate ratastega,, -Need 10 mnt -venda olid hoolega juhendit lugenud...Kuidas seal täpselt eelmine aasta kirjas oli -- seda küll ei mäleta.
Postitatud: 28. 08. 2005. 22:12
Postitas erikr
tarts kirjutas:Ja vahepeal olin pundis nr 85-ga, kuid ta jäi Keilas pundist maha kui ma pundi hoogu üles tagusin.
nr 85 oli minu särgi küljes. mingi 400 m üritasin ja vahe oli paugutajate pundi viimasega ca 15 m kuid ei vähenenud ega suurenenud. siis ütles süda, et anna järgi või läheb jamaks, no ma andsin järgi.
Postitatud: 28. 08. 2005. 22:32
Postitas tarts
erikr kirjutas:nr 85 oli minu särgi küljes. mingi 400 m üritasin ja vahe oli paugutajate pundi viimasega ca 15 m kuid ei vähenenud ega suurenenud. siis ütles süda, et anna järgi või läheb jamaks, no ma andsin järgi.
No siis sõitsime vahepeal kõrvuti, ma olin 86.
Harku mäe peal vaatasin õudusega, et isegi paar ärksamat selli kes sellesse punti jäid ei võtnud jalgu alla, et neid kes minema pidid taga hakata ajama. No ja üksi rabeleda polnud nagu mõtet. Vääna poole sõites sain paari selliga küll eelmise pundi kätte, kuid pidurid tõmbasid mind nii võhmale, et ma üle kahe kildi ei kestnud ja vajusin vanasse punti tagasi.
Postitatud: 28. 08. 2005. 22:35
Postitas Hans
tarts kirjutas:erikr kirjutas:nr 85 oli minu särgi küljes. mingi 400 m üritasin ja vahe oli paugutajate pundi viimasega ca 15 m kuid ei vähenenud ega suurenenud. siis ütles süda, et anna järgi või läheb jamaks, no ma andsin järgi.
No siis sõitsime vahepeal kõrvuti, ma olin 86.
Harku mäe peal vaatasin õudusega, et isegi paar ärksamat selli kes sellesse punti jäid ei võtnud jalgu alla, et neid kes minema pidid taga hakata ajama. No ja üksi rabeleda polnud nagu mõtet. Vääna poole sõites sain paari selliga küll eelmise pundi kätte, kuid pidurid tõmbasid mind nii võhmale, et ma üle kahe kildi ei kestnud ja vajusin vanasse punti tagasi.
Schauff'i ratas? kuni keilani sõitsin mingis grupis kus oli üks schauff omale pidurid väga õnnetult peale saanud kuidagi...
Postitatud: 28. 08. 2005. 22:38
Postitas tarts
Hans kirjutas:Schauff'i ratas? kuni keilani sõitsin mingis grupis kus oli üks schauff omale pidurid väga õnnetult peale saanud kuidagi...
Kahjuks see Schauff oli jah minu oma
Postitatud: 28. 08. 2005. 22:45
Postitas Hans
tarts kirjutas:Kahjuks see Schauff oli jah minu oma
Siis just teie pundist jäin õnnetult maha seal. lihtsalt märkamatult oli pool punti lännu, ja koos kolme või nelja mehega sõitsin edasi.. kuni nemad ka enam eriti ei sõitnud ja lohusalu peale keeramisest alates üksi. kuskil 4km enne tabasalu sain kätte kõigepealt ühe tegelase sinises ja siis mõne hetke pärast tuli kaks tükki tagant veel, olid teised tempo päris üles kruvinud sest peale viti tõusu oleva sirge lõpus kedagi seljataga ei paistnud.. nendega koos siis enamvähem lõpuni, kaks panid eest ajama nii 2km enne lõppu ja üks jäi märkamatult maha kuskil lõuka tänava otsa lähedal.
Postitatud: 28. 08. 2005. 23:12
Postitas riho
Enne starti teadsin kindlalt et UM eest antakse publikustart ja pärast raudteed tegelik. Seetõttu ma ei kiirustanud eriti oma 100-200 stardikoridori ja võtsin marurahulikult Paldiski mnt-le välja manööverdamist. Olin kindel et jõuan rahulikult enne tegelikku starti suurde punti. Selline kord oli siiski vaid üle-eelmisel aastal.
Sellel aastal oli siis nii et punt pani stardist minema ja mina jäin unistama. Kui olin oma eksitusest aru saanud oli juba hilja. Sain grupile enne esimest tõusu peaaege sappa aga soojategemine oli kesiseks jäänud ja selleks ajaks olid jalad kanged. Õnneks formeerus mahajääjatest normaalne team kus erinevatel aegadel oli 5-15 sõitjat. Tuumik tegi ilusti tööd. Vääna-Jõesuu tõusul eraldusime 4kesi sellest grupist ja sõitsime koos lõpuni. Enne lõppu kasvas punt veel paari mehe võrra keda kinni püüdsime. Tänud siinkohal ratturile nr 186, CFC vennale kes liitus meiega paele kukkunist Harkus. Nemad olid põhilised töötegijad ja tempo hoidjad.
Postitatud: 29. 08. 2005. 07:26
Postitas erikr
riho kirjutas:Enne starti teadsin kindlalt et UM eest antakse publikustart ja pärast raudteed tegelik. Seetõttu ma ei kiirustanud eriti oma 100-200 stardikoridori ja võtsin marurahulikult Paldiski mnt-le välja manööverdamist. Olin kindel et jõuan rahulikult enne tegelikku starti suurde punti. Selline kord oli siiski vaid üle-eelmisel aastal.
jah, see oli vaid tookord kuna oli raudteeülesõidu remont. politseimasin dikteeris tempo ja läks eest harku tõusul.
Postitatud: 29. 08. 2005. 07:39
Postitas LOOK
Postitatud: 29. 08. 2005. 07:45
Postitas erikr
igal pool neid tulemusi reklaamitakse kuid mina saan tulemuseks vaid
File not found
Postitatud: 29. 08. 2005. 08:07
Postitas LOOK
erikr kirjutas:
igal pool neid tulemusi reklaamitakse kuid mina saan tulemuseks vaid
File not found
proovi otse
http://www.tallinnarattalli.ee
Postitatud: 29. 08. 2005. 08:15
Postitas erikr
sain juba e-mailiga kopipasta sealt lehelt. tundub, et olen mingi proxy või cache serveri ohver, minu nett käib soome kaudu.
Postitatud: 29. 08. 2005. 08:27
Postitas Vahur49
erikr kirjutas:
sain juba e-mailiga kopipasta sealt lehelt. tundub, et olen mingi proxy või cache serveri ohver, minu nett käib soome kaudu.
Kas seda kopipastat siin ka näha saaks, paistab, et ohvreid on ka nende hulgas, kelle nett eesti kaudu käib?
Postitatud: 29. 08. 2005. 08:36
Postitas erikr
kuna see foorumivärk ei luba tabeleid esitada siis tavalise
teksti kujul
============================================
TALLINNA XXII RATTARALLI
28. augustil 2005. a.
Põhisõit 78 km
Võitja keskmine kiirus 42,54 km/h
Koht Nr Eesnimi Perenimi Vanusegr Sünniaasta Klubi/linn/maakond Aeg
1 29 Andri Lebedev M 1982 Kalev CCB Team 1:50.01
2 26 Oskari Kargu M 1976 Kalev CCB Team 1:50.02
3 236 Allan Oras M 1975 Hawaii Express 1:50.03
4 46 Raivo Maimre M 1982 Alexela Pro Team 1:50.11
5 33 Sigvard Kukk M 1972 Kalev CCB Team 1:50.12
6 3 Juri Molev M 1976 CFC 1:50.13
7 28 Mirko Põldma M 1981 Kalev CCB Team 1:50.14
8 57 Indrek Rannama M 1975 SJK Viiking 1:51.07
9 31 Priit Prous M 1984 Kalev CCB Team 1:51.08
10 27 Mart Ojavee M 1981 Kalev CCB Team 1:52.11
11 34 Vahur Valvas M 1981 Arctic Sport Club
12 232 Peep Mikli M 1970 Cosmos
13 M40 I 2 Kalev Vist M 40 1964 CFC
14 53 Virgo Neeme M 1972 Hawaii Express
15 58 Artur Gornischeff M 1984 Karksi-Nuia RK
16 32 Janar Jermakov M 1986 Kalev CCB Team
17 25 Sergei Olivson M 1966 CFC
18 N 40 II 1 Toomas Kirsipuu M 40 1964 CFC
19 66 Riho Alaru M 1985 TÜSK
20 18 Mihkel Reile M 1985 CFC 1:52.19
21 35 Alges Maasikmets M 1968 Arctic Sport Club 1:52.29
22 37 Raido Kodanipork M 1969 Arctic Sport Club 1:52.30
23 30 Andrei Mustonen M 1984 Kalev CCB Team 1:52.31
24 89 Raul Talumaa M 1971 Assa Kesoro 1:53.44
25 M 40 III 92 Toivo Kuldmäe M 40 1963 Püha Loomaaed
26 77 Steven Puhm M 1986 JK Tamme
27 44 Allan Aulik M 1981 Alexela Pro Team
28 19 Kaupo Krull M 1986 CFC
29 M16 I 73 Mihkel Agarmaa M 16 1989 TÜSK
30 4 Riho Schumann M 1982 CFC
31 74 Jano Lepik M 1973 SK Velo
32 216 Margus Püvi M 1970 Tartu Arctic
33 192 Elvis Elur M 1986 Viljandi Rattaklubi
34 M18 I 195 Taavi Klaos M 18 1988 Viljandi Rattaklubi
35 M50 I 106 Margus Merisalu M 50 1955 Tartu SK Velo
36 43 Mikk Krull M 1977 Alexela Pro Team
37 138 Kalev Ints M 1974 Guru-Parkpre
38 67 Rainer Põvvat M 1985 TÜSK
39 103 Ingm?rs Ermansons M 1968 NN Marss
40 193 Aivo Ilves M 1986 Viljandi Rattaklubi
41 M50 II 50 Alar Krull M 50 1953 Alexela Pro Team
42 75 Andres Kulbin M 1970 SK Velo
43 72 Kristjan Randma M 1985 TÜSK
44 M50 III 99 Kalle Männamaa M 50 1953 Tallinn
45 M16 II 70 Gert Truu M 16 1990 TÜSK
46 48 Rivo Saarna M 1973 Alexela Pro Team
47 173 Lasse Nõlvik M 1974 Porter Racing
48 52 Priit Salumäe M 1967 Hawaii Express
49 20 Vladimir Lap?in M 1986 CFC
50 M18 II 56 Rigo Räim M 18 1987 SJK Viiking
51 51 Andrei Gri?t?enko M 1971 Hawaii Express
52 101 Vitaly Kornilov M 1979 Baltika, Läti
53 127 Jaanus Linkgreim M 1971 E-Bike Rattapood
54 M18 III 64 Martin Loo M 18 1988 KJK
55 M 40 4. 140 Martin Aun M 40 1964 Püha Loomaaed
56 226 Risto Usin M 1984 Valux ENVELIN
57 M18 4. 59 Egert Kivistik M 18 1988 Karksi-Nuia RK 1:59.40
58 45 Rain Vestmann M 1981 Alexela Pro Team 1:59.44
59 148 Aivar Ridamäe M 1970 Tallinn
60 M60 I 54 Kalju Koch M 60 1942 Hawaii Express
61 M16 III 68 Artur Schotter M 16 1990 TÜSK
62 123 Arno Pae M 1976 Tallinn
63 214 Kaupo Koch M 1971 Tallinn
64 M16 4. 76 Janari- Joel Jõessar M 16 1990 SK VELO
65 41 Aivo Käsnar M 1968 Arctic Sport Club
66 22 Lauri Väinsalu M 1985 CFC
67 212 Sulev Luik M 1976 Arctic
68 177 Toomas Elling M 1975 Tetrix Sport
69 110 Margus Karro M 1972 Extreme Sport
70 84 Alvar Suisalu M 1977 velo.clubbers.ee
71 130 Arbo Aasoja M 1968 Falck SK
72 78 Ruve Meringo M 1978 velo.clubbers.ee
73 N I 65 Laura Lepasalu N 1986 TÜSK
74 M40 5. 225 Mait Sammalsaar M 40 1959 ESS SK 2:04.02
75 83 Veiko Kelk M 1974 velo.clubbers.ee
76 131 Aivar Lagenõmm M 1972 Koeru SK
77 N II 5 Ly Paat N 1985 CFC
78 126 Toomas Jõgeva M 1967 Harju
79 185 Tõnu Tõnov M 1977 Tallinn
80 M16 5. 196 Markus Paas M 16 1991 Viljandi Rattaklubi
81 136 Marek Pani M 1974 Freedown
82 109 Ahto Vink M 1969 Võru
83 142 Marko Käsi M 1974 Guru-Parkpre
84 36 Tanel Lepmets M 1968 Arctic Sport Club
85 80 Andrus Rootalu M 1972 Harju
86 M18 5. 6 Siim Haabma M 18 1987 CFC 2:04.19
87 M16 6. 171 Gunnar Pallas M 16 1990 Tabasalu Triatloniklubi 2:04.40
88 186 Genry Grossmann M 1983 Tallinn 2:07.10
89 M18 6. 190 Oliver Licht M 18 1987 Saue Rattaklubi 2:07.11
90 112 Riho Ever M 1966 Elioni SK 2:07.12
91 23 Ralf Rammul M 1986 CFC 2:07.13
92 38 Raul Trauman M 1969 Arctic Sport Club 2:07.14
93 M16 7. 62 Urmo Kiitam M 16 1989 KJK 2:07.15
94 M16 8. 13 Joonas Jõgi M 16 1991 CFC 2:09.20
95 M16 9. 198 Siim Leppik M 16 1990 Viljandi Rattaklubi 2:09.21
96 79 Andres Münter M 1969 Tallinn 2:09.22
97 105 Raul Kotov M 1966 Harju 2:09.23
98 M40 6. 160 Enn Liiva M 40 1961 Tallinn 2:09.24
99 M16 10. 10 Ekke Piirisild M 16 1990 CFC 2:09.25
100 87 Urmas Lepik M 1975 velo.clubbers.ee 2:10.00
101 158 Kaupo Kadajane M 1983 Vennad-Dahl 2:10.03
102 152 Jürgen Saarniit M 1978 Ülenurme Turismitalu 2:10.45
103 191 Aare Kenk M 1971 Tallinn
104 124 Marko Greenbaum M 1979 21CC
105 N18 I 69 Maarja Kuuskvere N 18 1988 TÜSK
106 167 Indrek Ando M 1979 Tallinn
107 203 Silver Palu M 1978 Tallinn
108 M50 4. 100 Enn Veskimägi M 50 1947 Standard
109 60 Jaanus Prükkel M 1966 KJK
110 237 Margus Linkgreim M 1972 Tallinn
111 M50 5. 218 Peep Kirsipuu M 50 1953 Ratas
112 207 Bruno Tamm M 1974 Tallinn
113 M16 11. 197 Janar Kulp M 16 1990 Viljandi Rattaklubi
114 94 Anti Kuusk M 1966 Püha Loomaaed
115 M50 6. 91 Enn Kuusk M 50 1946 Püha Loomaaed
116 121 Rein Pill M 1969 Elke Auto
117 39 Ahto Korju M 1968 Arctic Sport Club
118 213 Kaido Ojaveer M 1974
119 141 Mehis Kütt M 1970 Tallinn
120 M16 I 8 Lii Haabma N 16 1989 CFC 2:11.30
121 104 August Tillo M 1970 AWD
122 227 Heiki Kanistik M 1975 Tallinn
123 125 Boris Lapidus M 1973 Tallinn
124 86 Tarmo Gede M 1967 velo.clubbers.ee
125 221 Ahti Viljaste M 1972 Tallinn
126 M16 12. 217 Andrei Strikov M 16 1991 CFC
127 96 Sulev Lokk M 1969 Tallinn
128 108 Stanislav Mihkels M 1977 Tartu
129 159 Andrus Tamm M 1967 KoMo 2:11.55
130 M40 7. 134 Mati Rääbis M 40 1958 Proklubi 2:12.06
131 145 Andres Martson M 1968 Lääne 2:12.15
132 82 Kristjan Suvi M 1983 velo.clubbers.ee 2:12.30
133 115 Marek Antoniak M 1968 Tallinn 2:12.48
134 229 Olav Järve M 1968 Tallinn 2:13.00
135 235 Erik Zavadskis M 1971 Tallinn
136 220 Marko Taevere M 1974 Tallinn
137 97 Kalle Ribelus M 1967 Tallinn
138 M16.13. 71 Lauri Lehtmaa M 16 1992 TÜSK
139 202 Marek Johanson M 1970 Viljandi Rattaklubi 2:13.05
140 233 Martin Juksar M 1972 Tallinn 2:13.10
141 M16 14. 208 Matthias Kahk M 16 1989 2:16.57
142 135 Mart Laaniste M 1974 Koeru SK 2:17.26
143 M40 8. 209 Teet Reedi M 40 1964 Tallinn 2:19.07
144 M60 II 223 Johannes Laas M 60 1941 Ratas 2:19.08
145 M16 15. 162 Hans Korman M 16 1989 Tabasalu Triatloniklubi 2:19.44
146 88 Margus Tinno M 1974 velo.clubbers.ee 2:19.56
147 184 Reio Johanson M 1984 Tallinn 2:19.57
148 211 Andrus Rebane M 1968 2:19.58
149 M16 16. 199 Martti Välk M 16 1991 Viljandi Rattaklubi 2:20.41
150 161 Martin Lahesalu M 1974 Tallinn 2:20.42
151 M40 9. 176 Edgar Madalik M 40 1961 Harju
152 M50 7. 119 Martin Riidamets M 50 1955 Pärnu 2:21.20
153 M40 10. 85 Erik Raitviir M 40 1964 velo.clubbers.ee 2:21.40
154 M40 11. 157 Eiki Kadajane M 40 1958 Vennad-Dahl 2:21.41
155 M60 III 224 Ott Kuldkepp M 60 1944 Paide 2:21.42
156 147 Tanel Talts M 1973 Pärnu 2:21.43
157 165 Sven Strandson M 1982 Korp. Leola 2:21.44
158 133 Meelis Välk M 1976 Harju 2:21.45
159 81 Innar Aas M 1971 Tallinn 2:21.46
160 N III 179 Marion Aare N 1979 Assa Kesoro 2:21.47
161 240 Peeter Allik M 1970 Tallinn 2:21.48
162 M40 12. 40 Toomas Veidemann M 40 1962 Arctic Sport Club 2:22.10
163 M16 17. 194 Ats Vaaks M 16 1991 Viljandi Rattaklubi 2:23.11
164 M50 8. 210 Juhan Torpan M 50 1950 Tamme 2:23.12
165 M50 9. 215 Kalle Elster M 50 1953 Tallinn 2:23.15
166 M40 13. 111 Veljo Haube M 40 1961 Tallinn 2:23.18
167 116 Tauri Tõnov M 1966 Tallinn 2:23.20
168 169 Lemmo Lattikas M 1978 Madallend MC 2:23.24
169 137 Kalvar Tammine M 1974 Tartu 2:23.30
170 113 Ivo Kuus M 1971 Rapla 2:23.32
171 154 Kalmer Ojasaar M 1972 Põlva
172 M50 10. 168 Vahur Siniväli M 50 1955 Tallinn 2:23.40
173 M40 14. 107 Heiki Tulk M 40 1962 Alfatimber 2:23.50
174 M16 18. 12 Jorma Rooberg M 16 1990 CFC 2:24.30
175 163 Mart Kangur M 1974 Tartu
176 M16 19. 17 Rauno Laht M 16 1993 CFC 2:24.42
178 M60 4. 231 Peep Rivis M 60 1942 Saku 2:28.15
179 150 Meelis Angerma M 1979 Tallinn 2:29.00
180 120 Martin Undusk M 1981 Eesti Langevarjukl. 2:29.25
181 M50 11. 128 Ülo Metsaots M 50 1955 Tallinn 2:29.27
182 M40 15. 172 Pearu Tamm M 40 1960 Elion SK 2:30.40
183 M50 12. 174 Ants Jürmann M 50 1949 Ratas 2:30.41
184 M40 16. 90 Kalev Nõmm M 40 1964 Assa Kesoro 2:33.00
185 143 Rasmus Kool M 1967 Tallinn 2:33.01
186 M16 20. 200 Ralf Kiidjärv M 16 1991 Viljandi Rattaklubi 2:34.58
187 M40 17. 117 Kulno Eding M 40 1957 Tartu 2:36.10
188 189 Eduard Eljas M 1968 Harju 2:36.11
189 M40 18. 132 Arvo Lepik M 40 1957 HLB 2:36.33
190 M40 19. 178 Steve Haas M 40 1964 Tallinn 2:36.34
191 M40 20. 239 Arne Veske M 40 1957 Haapsalu 2:36.35
192 230 Kaido Kukner M 1970 Rakvere 2:39.10
193 M40 21. 149 Urmas Antsov M 40 1956 Semetron 2:39.15
194 M60 5. 222 Johannes Müür M 60 1942 Saku 2:40.12
195 M40 22. 151 Tiit Rand M 40 1960 Valga 2:40.50
196 164 Erki Loigom M 1977 VNSP 2:41.55
197 M18 7. 180 Mikk Pärjamäe M 18 1988 21CC 2:43.15
198 M40 23. 238 Mati Viidemann M 40 1960 Tallinn 2:43.31
199 M50 13. 170 Andres Loigom M 50 1954 VNSP 2:57.10
200 M60 6. 55 Jan Thureson M 60 1944 Örebrocyklisterna 2:58.15
201 N40 I 144 Svetlana Savenkova N 40 1961 Tallinn 3:21.50
202 N40 II 205 Ülle Miil N 40 1969 Kohila Jalgrattaklubi Lenx 3:22.31
203 M70 I 228 Vello Kohv M 70 1935 Triatleet 3:26.20
9 Liisa Ehrberg N 18 1988 CFC katk.
16 Kristjan Tamm M 16 1992 CFC katk.
42 Erki Kukk M 1972 Alexela Pro Team katk.
47 Marcus Viies M 1985 Alexela Pro Team katk.
61 Hendrik Kinks M 16 1991 KJK katk.
63 Raik Eek M 16 1991 KJK katk.
93 Alar Aia M 40 1964 Püha Loomaaed katk.
95 Tarvo Puri M 1973 Tallinn katk.
129 Tõnis Metsaots M 16 1989 Tallinn katk.
139 Siim Kauge M 16 1989 Nõmme SK katk.
153 Veiko Valkiainen M 1975 Tallinn katk.
155 Kaido Kändmaa M 1982 Tallinn katk.
166 Erki Koldits M 1978 Tallinn katk.
175 Enno Kaasik M 50 1947 Tallinn katk.
181 Karl-Kristjan Saks M 16 1989 21CC katk.
182 Art Soonets M 1967 POSTIMEES-SCANPIX katk.
183 Veiko Põder M 1983 A&T Sport katk.
187 Gert Grün M 1976 Tallinn katk.
188 Ain Havik M 50 1955 Tallinn katk.
204 Valentin Ivanov M 50 1947 Kohila Jalgrattaklubi Lenx katk.
206 Ferdinant Gevorkjan M 50 1951 Tallinn katk.
219 Tarmo Mäe M 40 1965 Tallinn katk.
234 Tõnu Ehalaan M 40 1956 Tallinn katk.
7 Rauno Liksor M 18 1987 CFC ei st.
21 Dmitri Rusovit? M 1986 CFC ei st.
24 Jarmo Nikolai M 1984 CFC ei st.
49 Allan Harand M 1976 Alexela Pro Team ei st.
98 Allan Toim M 50 1955 Teede REV-2 ei st.
102 Vladislav Lukashenko M 1983 Team Rochelle ei st.
114 Avo Kirsipuu M 1967 Eesti Worldloppetiklubi ei st.
122 Anneli Tühis N 1976 Elke Auto ei st.
146 Paul Lõiv M 1972 Parkpre ei st.
201 Heinar Vaine M 16 1993 Viljandi Rattaklubi ei st.
11 Martti Alesmaa M 16 1990 CFC diskv.
Märkus: Võistleja nr. 11 diskvalifitseeritud UCI § 12.1.040 p 18 oma võistkonna saateautost kinnihoidmise eest + trahv 100 EEK
Kohtunike kogu
Postitatud: 29. 08. 2005. 08:47
Postitas Vahur49
aitäh, ise sõitsin küll vabaklassis... kui kellegil see kättesaadav on, võiks ju ka siia üles panna, nimekiri ju lühem kui maantemeestel.
Postitatud: 29. 08. 2005. 08:50
Postitas veiko
TALLINNA XXII RATTARALLI
Vaba rattaklassi sõit 78 km
28. augustil 2005
Võitja keskmine kiirus 33,33 km/h
Koht Nr. Eesnimi Perenimi Vanusegr. Sünniaasta Klubi/linn/maakond Aeg
1 380 Ivo Põld M 1969 Cosmos 2:08.50
2 301 Raul Kaldre M 1973 Porter Racing 2:08.51
3 346 Daniel Novikov M 16 1989 KJK 2:08.52
4 396 Eero Kiskonen M 1971 Harju 2:09.05
5 357 Andre Pukk M 1977 Contact Machine 2:11.25
6 298 Riho Lüüde M 1972 Tallinn 2:11.26
7 366 Jaanus Ritson M 1972 ABEC 2:17.40
8 305 Hannes Falten M 1973 DHL
9 299 Meelis Aasla M 1983 Tallinn
10 340 Tiit Käit M 1972 Tallinn
11 314 Gunnar Bergvald M 1974 HVSK
12 388 Andre Kull M 1978 Balti Auto
13 360 Ando Pärnamets M 1976 HVSK
14 307 Aksel Kask M 40 1959 Tallinn
15 302 Tõiv Joandi M 1968 Tallinn 2:18.15
16 333 Tõnu Kirsimaa M 1973 Vennad-Dahl 2:19.40
17 352 Leino Pank M 1972 Harju 2:20.40
18 320 Margus Haugas M 1970 Tallinn 2:23.05
19 361 Jaak Raivo M 1973 SEB Eesti Ühispank
20 378 Toomas Vain M 1970 Glaskek 2:23.22
21 306 Risto Alttoa M 1982 Mapri Projekt
22 308 Jaan Uus M 40 1964 Tallinn
23 339 Jorma Kroon M 1977 Lääne-Viru
24 331 Riho Kapp M 50 1947 Tallinn
25 373 Aleksander Strand M 40 1957 Tuisuratas
26 330 Toomas Kalm M 1971 Tallinn 2:23.40
27 344 Villu Luht M 40 1964 Tallinn 2:24.30
28 348 Siim Ojaver M 1982 Harju 2:26.50
29 358 Raivo Põder M 1973 HVSK 2:27.55
30 319 Risto Haug M 1972 Tallinn 2:27.56
31 303 Sten Piir M 1979 Tallinn 2:29.40
32 354 Rainis Pihlamägi M 1971 Carservice BCT
33 324 Tarmo Hõrak M 1974 Elke Auto
34 363 Kristo Riimaa M 1974 Tallinn
35 317 Peeter Grigorjev M 1968 Tartu
36 369 Peeter Saluste M 1966 Trend Gardens
37 374 Indrek Teras M 1975 Tallinn
38 322 Vahur Hollo M 40 1960 Tallinn
39 297 Tiit Kabonen M 40 1960 Rakvere
40 341 Meelis Kütt M 1970 Pärna Tiim 2:31.30
41 372 Heino Sildoja M 50 1949 Tallinn 2:32.45
42 332 Kalle Kask M 1970 EE Srebbulc Olev 2:32.46
43 371 Hando Sildnik M 40 1965 Elioni SK 2:33.16
44 325 Alar Just M 1969 Eesti Worldloppeti Klubi 2:33.58
45 336 Enrik Kozik M 1971 Pärna Tiim 2:35.05
46 395 Erko Tamuri M 1969 Harju 2:36.47
47 329 Mart Kalamees M 40 1962 velo.clubbers.ee Tallinn 2:38.30
48 338 Vladislav Kriger M 1974 Windoor 2:40.44
49 368 Eno Salumets M 1967 DHL 2:40.45
50 300 Indrek Kaju M 40 1965 Tallinn 2:40.46
51 387 Andres Alamaa M 1967 Harju 2:40.47
52 389 Ants Linder M 60 1942 Järvamaa 2:43.10
53 382 Raul Sihver M 1969 Julgestuspolitsei 2:43.28
54 337 Marko Kotkas M 1978 Tallinn 2:45.40
55 355 Tarmo Pilv M 40 1965 Tallinn 2:46.15
56 343 Toomas Lepik M 1985 HLB 2:46.28
57 379 Veiko Viira M 1977 Tallinn 2:46.29
58 390 Jevgeni Kotov M 60 1940 Harju
59 381 Tõnu Janter M 1970 Julgestuspolitsei 2:47.00
60 N I 393 Sandra Marjamaa N 1990 Julgestuspolitsei 2:47.01
61 362 Ülo Reile M 40 1959 Tallinn 2:47.02
62 400 Aare Kask M 70 1935 Pärnu 2:47.15
63 313 Jaanus Audova M 40 1958 Assa-Kesoro 2:48.55
64 399 Mati Seppel M 60 1945 Tallinn 2:49.20
65 321 Andrus Hein M 1967 Tallinn 2:49.21
66 309 Olavi Kask M 1969 Tallinn 2:49.43
67 318 Jüri Grinko M 1977 Pärnu 2:50.55
68 345 Kristjan Mee M 16 1989 Harju 2:51.44
69 370 Raul Sankovski M 1971 Tallinn 2:52.30
70 328 Margus Kaidja M 1979 Tallinn 2:52.35
71 335 Aleksei Komarov M 1976 Tallinn 2:54.45
72 312 Silver Asu M 1980 Tallinn 2:54.46
73 N II 315 Liis Bonder N 1985 Tallinn 2:56.48
74 347 Ilmar Oit M 1984 Tallinn 2:58.30
75 353 Priit Pappel M 1968 Harju
76 394 Andres Einson M 40 1964 Tallinn 2:59.01
77 310 Jevgeni Savenkov M 50 1954 Tallinn 3:05.50
78 N III 311 Kristel Akerman N 1978 Tallinn 3:08.06
79 383 Tarmo Salus M 1969 Julgestuspolitsei 3:08.58
80 367 Alo Saks M 1967 Tallinn 3:18.30
81 386 Andrus Aidas M 1972 Julgestuspolitsei 3:24.19
82 385 Indrek Tibar M 1977 Julgestuspolitsei
83 392 Ragnar Jänes M 1979 Julgestuspolitsei 3:24.20
84 N 4. 350 Kristel Pahv N 1972 Vasalemma SK 3:27.05
85 398 Kuno Kipper M 50 1954 Tallinn 3:37.30
296 Sander Soone M 40 1965 Tallinn katk.
304 Leho Lõiv M 1969 Tallinn katk.
316 Taavet Bristol M 1986 Tallinn katk.
323 Kristi Huuk M 1979 Tallinn katk.
326 Eve Jörsi N 40 1959 Tallinn katk.
327 Raido Jörsi M 16 1989 Tallinn katk.
349 Alari Org M 1973 Harju katk.
351 Andres Pajo M 1981 Pärnu katk.
356 Aleksandr Povaljuhhin M 1973 Arctic sport katk.
359 Heiki Põlts M 40 1963 Tallinn katk.
364 Rein Rinde M 60 1942 Tallinn katk.
365 Andrus Rinde M 1971 Tallinn katk.
375 Taikki Tillemann M 1976 Tallinn katk.
376 Kahro Truuverk M 40 1964 Tallinn katk.
384 Jaanus Tents M 1980 Julgestuspolitsei katk.
391 Merche Laul M 1981 Julgestuspolitsei katk.
397 Diana Otsing N 50 1941 Tallinn katk.
342 Ülar Lehiste M 1970 Valga ei st.
377 Ahti Tupits M 1970 Jõgeva ei st.
küsimus
Postitatud: 29. 08. 2005. 09:02
Postitas eedu
Kas eelmise aasta vabaklassi tulemusi ka kuskilt näeb veel?
Postitatud: 29. 08. 2005. 09:15
Postitas maxspeed
AndreK kirjutas: pidin oma voki stardijoonele lükkama, kus juba ees ootasid kümmekond maanteratastega venda.
njahh, vbla järgmisel aastal on mõned kavalpead eraldistardi ratastega seal platsis ja pistavad kohe leekima, kuni lõpuni, et medalid tasku pista
arvestades sõitjate vähesust, on kaks starti ilmselge priiskamine. asi võiks olla samasugune, nagu tartu rr-l reeglite poolest. mina ise võtsin kodutohtri sõidust osa, seda siis sportliku pühapäeva raames
esimene osa: nn. temposõit 58km (avg 33,5km/h), teine osa: kodutohter 21km, kolmas osa: mõõduka tempoga 63km, kokku 142km. pean tunnistama, et algul oli üsna harjumatu kuskil täitsa ees sõita, politsei ja saateauto järel
aga muidu oli sõit hea vaheldus. sõit toimus siis treeningu raames ja tallinna linna kulul
ah jaa, veidi enne paldiski mnt.lt ärapööret läksid paar Juudast, ning veel kaks entusiasti eest küll minema, kuid jätkasin soolosõidu põhist sõitu oma pulsinäitajate alusel, seega keskmine oli 32,7km/h. muide, lõpetajatele jagatud medalid jätsid vägagi esteetilise mulje