TRC Pirita 24.09.05
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
TRC Pirita 24.09.05
Kas kellelgil on infi, kuidas spordi rada see aasta kulgeb?
On küll infi:
Ringiratast Pirita metsas puude vahel. Võid juba rahuliku südamega harjutama minna.
Ringiratast Pirita metsas puude vahel. Võid juba rahuliku südamega harjutama minna.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Pildid - http://kirsa.pri.ee/velo/Pirita/
Viimase etapi tulemused ja aasta kokkuvõte.
Endal õnnestus aasta kokkuvõttes viiendaks tulla - kuigi kahel etapil jäi käimata.
Laupäevane 10. koht aga tuli tobe, 5 meest minu ees jäid kõik minuti sisse. Stardist sain hästi minema aga rajal õnnestus 2x sarvega puu taha kinni jääda ja tobedad niplid panna. Suu mulda täis ja trossid-kõrid pesadest kõik väljas. Eks sinna see minut jäi
Muidu oli parim minek selle aasta TRC-dest. Suvel ei saa ikka xc-ks nii hästi keskenduda kui igast maratonid segavad.
Endal õnnestus aasta kokkuvõttes viiendaks tulla - kuigi kahel etapil jäi käimata.
Laupäevane 10. koht aga tuli tobe, 5 meest minu ees jäid kõik minuti sisse. Stardist sain hästi minema aga rajal õnnestus 2x sarvega puu taha kinni jääda ja tobedad niplid panna. Suu mulda täis ja trossid-kõrid pesadest kõik väljas. Eks sinna see minut jäi
Muidu oli parim minek selle aasta TRC-dest. Suvel ei saa ikka xc-ks nii hästi keskenduda kui igast maratonid segavad.
Maratonidele ka peksavad, ega muidu ju ei läheks Elu on täis valikuidKirsa kirjutas:...Suvel ei saa ikka xc-ks nii hästi keskenduda kui igast maratonid segavad.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Oli tore, et rada oli päris huvitavaks suudetud muuta. Enda vahepealsed kehvad tulemused sai ka nüüd peaaegu heaks tehtud. Eelmise kahe etapi tulemused jäid ratta toimimise, sõidutehnika ja ka toore jõu taha. Ühesõnaga kõik longas Seekord jäi natuke puudu vaid ehk sõidutehnikast, kuidagi ei tahtnud iga kord välja tulla see tagasipööre enne pikka kiiret laskumist. Kaks niplit kahel esimesel ringil (just uue osa peal) ja nendel ringidel liidritega vahe uuesti kinnisõitmisele kulus natuke liiga palju toorest jõudu, mida isegi oli (kuigi lõpus natuke nappima hakkas). Aga hea meel on selle üle, et vorm polegi ikkagi väga ära lagunenud Vähemalt ei saa ma ennast süüdistada vähe pingutamises - keskmine SLS 184 oli isegi pisut kõrgem kui muidu:D
Endal pole tükk aega nii palju jama ühte tundi mahtunud, liivasele laskumisele minnes lenksuga puusse, lenks viltu peale, siis keris sadul lahti, siis loobus esivahetaja suurt ketast peale panemast, siis sai ka sel "meeleolukal" tagasikeeramisel nippel pandud ja joogipudel ära kaotatud (tänud pealtvaatajatele selle üles leidmise eest, kolm ringi sai ilma joogipausita aga siis hakkasin juba puudust tundma) ja siis veel korra sadul lahti sõidetud. Ei usukski kui poleks endaga juhtunud Kokkuvõtteks kenasti veedetud aeg, ratas terve ja verd ainult natuke (kes kurat teeb raja LÄBI lumemarjapõõsaste )
kõva action käib seal tagasipöördel tehtud viimastel piltidelKuldar kirjutas:veel pilte
Milliseid võimalusi mõtled? Neid, mis jäävad teisele poole jõge? Ma küll muud varianti ei näe. Seda osa velodroomi osaga aga vist natuke raske siduda ma arvan, sinna vahele tuleks mingi pikk igav lõik ja praegu veel oleks tulnud minna ka autoteele. Aga ma arvan, et korraldajal on oma huvi, et võistlus toimuks just velodroomi juures, pealegi on seal võistlejatele paremad võimalused võimalik luua (du??, saun). Pikema raja puhul kannataks ka tähistuse kvaliteet, arvestades kui palju seda siis teha tuleb ja kõne alla tuleb ka tähistuste rikkujate suurem oht. Samas pikem rada oleks tõesti mõnusam.Rivo kirjutas:Arvestades võimalusi Pirital, polnud rada suurem asi. Vähem, kui 3km ring Võiks ikka mingi 5-7km ring olla.
po zakonu podlosti parimad episoodid peale ei jäänud. Rebu lõhn ja rauaragin.tarmo kirjutas:kõva action käib seal tagasipöördel tehtud viimastel piltidel :lol:Kuldar kirjutas:veel pilte
Eliit ja sport läksid sealt nagu riskivabamalt, aga tõsi on ka see, et harrastajate sõiduks oli kurv juba päris lahti näritud.
Kellegi harrastaja pumba viisin lahinguväljalt mölamadise kätte. Loodan, et leidis omaniku.
Gravity is a Bitch
Kuldari lingitud pildid on superhead. Palju ja hea silmaga tehtud.
Mina olin siiralt üllatunud, kui kuulsin, et see mõnus switchback harrastajatele sisse jäetakse. Ju siis ikka hooaja lõpus andis Jaanus alla ja lõi käega. Ja tõesti - action ei andnud ennast kaua oodata. Ikalduti natuke, aga ise juhtusin nägema ka korralikku ülelenksuniplit, mille pani üks juunior (vist Räitsak).
Ise läbisin kümnest ringist puhtalt üheksa, ühel tuli jalg korraks välja kiskuda. Samas jäin kahtlevale seisukohale, kas minu tehnika oli seal kõige efektiivsem. Hoolimata mõnest tunnustavast lausest andunud niplifännidelt tundus, et klassikaline fourcrossi tehnika "jalg välja" oli seal üsna efektiivne. Ise tulin kuskilt keskelt, tõmbasin hoo maha, keerasin esimest 60 kraadi ja uuesti hoog ülesse. Samas nägin korra, kuidas jalaga pöörates sai sealt sujuvamalt. Samas oleks sellega jäänud alati risk, et pedaali kohe kinni ei saa ja kiirele laskumisele minnes oleks jällegi kaotanud. Kuidas eliit seal toimetas?
Igastahes oli tegemist täitsa asjaliku tehnilise rajaga, mis sest et tõuse polnud. Ja ärgem unustagem Jaanust tänada ikka ja jälle selle tänamatu orgunnitöö eest.
Mina olin siiralt üllatunud, kui kuulsin, et see mõnus switchback harrastajatele sisse jäetakse. Ju siis ikka hooaja lõpus andis Jaanus alla ja lõi käega. Ja tõesti - action ei andnud ennast kaua oodata. Ikalduti natuke, aga ise juhtusin nägema ka korralikku ülelenksuniplit, mille pani üks juunior (vist Räitsak).
Ise läbisin kümnest ringist puhtalt üheksa, ühel tuli jalg korraks välja kiskuda. Samas jäin kahtlevale seisukohale, kas minu tehnika oli seal kõige efektiivsem. Hoolimata mõnest tunnustavast lausest andunud niplifännidelt tundus, et klassikaline fourcrossi tehnika "jalg välja" oli seal üsna efektiivne. Ise tulin kuskilt keskelt, tõmbasin hoo maha, keerasin esimest 60 kraadi ja uuesti hoog ülesse. Samas nägin korra, kuidas jalaga pöörates sai sealt sujuvamalt. Samas oleks sellega jäänud alati risk, et pedaali kohe kinni ei saa ja kiirele laskumisele minnes oleks jällegi kaotanud. Kuidas eliit seal toimetas?
Igastahes oli tegemist täitsa asjaliku tehnilise rajaga, mis sest et tõuse polnud. Ja ärgem unustagem Jaanust tänada ikka ja jälle selle tänamatu orgunnitöö eest.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Võtsin ise täna hommikul vaevaks seda keerukohta pisut õppida ja nüüd tean, et sealt saab sõites alla ka keskelt, august, ilma suurema pingeta. Tuleb ainult keha sadula taha viia (hoo mahavõtust ei piisa..). Kuldari piltidelt vaadates ei kasutanud seda võimalust keegi, kaasarvatud ma ise. Nii me õpimeAlvaro kirjutas: Hoolimata mõnest tunnustavast lausest andunud niplifännidelt tundus, et klassikaline fourcrossi tehnika "jalg välja" oli seal üsna efektiivne. Ise tulin kuskilt keskelt, tõmbasin hoo maha, keerasin esimest 60 kraadi ja uuesti hoog ülesse. Samas nägin korra, kuidas jalaga pöörates sai sealt sujuvamalt.