1. leht 1-st
Ehavere Sügiskross 23.10.05
Postitatud: 19. 10. 2005. 22:24
Postitas xypriit
kas kellelgi on inffi raja kohta???
Postitatud: 20. 10. 2005. 06:32
Postitas m2hKa
ei ole eriti hea rada, suhteliselt pikk ja metsa vahel, metsas kohati mudane kui on märg ilm, rada pehme, ei liigu. Rada tavalistest krossidest minu arust tunduvalt raskem, on nii tehnilise tõuse ja laskumisi, kui ka ainult vajutamise kohti.
Postitatud: 20. 10. 2005. 08:46
Postitas BACARDI
Sai siis eile xypriiduga Ehaveres käidud ja peab ütlema kurvastuseks,
et rada ei olnud keegi maha märkinud. Sõitsime siis eelmise aasta rada, mis on vist mitmeid aastaid sama olnud ja arvatavasti selle tõttu on rajal mitmeid kohti sügavate vagudega ja väljapidurdatud/kraabitud juurikatega, mis kenasti lehtede all peidus. Seetõttu ei saanud mitmest tõusust ülesse. Jõe äärne kallaku singel oli ka koht kus tuli alati tõukeratta stiilis läbida. Muidu oli rada kuiv, aga vihmaga muutub asi kardinaalselt. Mind küpsetavad sellel rajal alati pikad ja pehmed saepuru tõusud. Boonusena oli lisandunud üks suuremat sorti oksa hunnik rajale millest ringisõitmine oli suht keeruline e. kitsas. Eriti ekstra boonusena oli niigi karmile laskumisele, alla jõe äärde, kaevatud ilus auk täpselt ideaali peale.
Teeks ettepaneku, et kui võimalik siis võiks rada sel aastal veidi muuta, kohal peaks olema selleks potensiaali kõvasti.
Postitatud: 20. 10. 2005. 19:55
Postitas Kirsa
Rada peaks olema minu teada täpselt sama, mis eelmine aasta - M-eliidi ja seenioride jaoks 5.5km - koos selle kaevatud augu ja kaldservaga. Avastasime et sinna auku mahub täpselt üks fotograaf...
Aga minu arust on väga hea rada, üks parimaid eestis.
Postitatud: 20. 10. 2005. 22:33
Postitas higipull
Täiesti esmaklassiline rada. Tasub end kohale vedada.
Postitatud: 22. 10. 2005. 22:11
Postitas BACARDI
Olen nõus, et rada on ülikõva ja üks parimaid aga kuna kohal on potensiaali teha ka uuendusi siis võiks ju. Lihtsalt vahelduse mõttes.
Postitatud: 23. 10. 2005. 06:17
Postitas kristjan07
ma olen täna kohal, nii et pärast muljetame
Postitatud: 23. 10. 2005. 17:06
Postitas kristjan07
äge sõit oleks olnud...start õnnestus ja sain ka kukkujatest minema, olin kohe nende kõrval ja õnnestus pääseda, aga esimest ringi ei saanudki lõpunigi sõita ja katkestasin sest ratas vedas alt, tõmmas ketti koguaeg vahele altpoolt ülesse. nii et üürike oli minu sõidurõõm
Postitatud: 23. 10. 2005. 17:17
Postitas Kirsa
to kristjan07: Pane eest suure peale, siis ei ole chainsuck'i. Mul oli tihemetsas sama lugu, aga täna toimis kõik suurepäraselt. Rada oli küll märjavõitu, aga ilm oli oluliselt kuivem, kui eelmine nädalavahetus.
Tänu märjale rajale oli tempo nutmaajavalt madal, aga eks kõigil oli vist raske. Stardiringil oli küll tunne, et pean kinni ja panen siiasamma raja kõrvale üleeilsed seened maha, aga teisest ringist hakkas juba päris hea.
Muidu oli vahva - sügis ongi funi ja kruisimise aeg.
Seenior-0 tegelasi oli päris palju - mina olin vist neljas, "tõelisel seal" läks stardiringil kett ja mingi tegelased olid seal tagapool vist veel.
...
Postitatud: 23. 10. 2005. 19:51
Postitas Marti
Rada on Eesti parim! Tänud Priidule!
Postitatud: 23. 10. 2005. 19:56
Postitas kristjan07
rada oli jah super aga mulle ei meeldinud see järsakul jooksmine, muu kõik super, team rattapoel sõidaks sellist rada hea meelega näiteks
Postitatud: 23. 10. 2005. 20:00
Postitas kristjan07
Kirsa kirjutas:to kristjan07: Pane eest suure peale, siis ei ole chainsuck'i.
tänan kirsa, ma siis hakkan siin neid chainsuck'i teemasid lugema
Postitatud: 23. 10. 2005. 20:03
Postitas CArbonMAn
Jumala hea rada oli tegelt
Ainuke jama see et ketaspidur läks puruks ketas tuli kinnitustest lahti
Postitatud: 24. 10. 2005. 08:24
Postitas ErikT
kristjan07 kirjutas:rada oli jah super aga mulle ei meeldinud see järsakul jooksmine, muu kõik super, team rattapoel sõidaks sellist rada hea meelega näiteks
Miks sa seal siis jooksid ?? Sõita tuleb ju. Mina küll sõitsin.
Postitatud: 24. 10. 2005. 08:44
Postitas vigurivänt
ErikT kirjutas:kristjan07 kirjutas:rada oli jah super aga mulle ei meeldinud see järsakul jooksmine, muu kõik super, team rattapoel sõidaks sellist rada hea meelega näiteks
Miks sa seal siis jooksid ?? Sõita tuleb ju. Mina küll sõitsin.
Mees ju kirjutab et chainchuk oli.Sa pole seda ise vist kogenud?Mul on pooleaastane kogemus
Ja muide,tähtis on kiiresti jõuda punktist A punkti B,vahet pole kuidas.
Postitatud: 24. 10. 2005. 10:11
Postitas tõeline siga
Njah, nii ta läks nagu Kirsa kirjutas. Eks ta juba väsinud kett ka oli. Samas sai kõik alguse sellest, et käigu vahetus ja chainsuck "langesid kokku" ühe tõusu alguses. Kodus asja ülevaadates oli keti katkemine just Powerlingi kohalt.
Postitatud: 24. 10. 2005. 10:16
Postitas vigurivänt
tõeline siga kirjutas:Njah, nii ta läks nagu Kirsa kirjutas. Eks ta juba väsinud kett ka oli. Samas sai kõik alguse sellest, et käigu vahetus ja chainsuck "langesid kokku" ühe tõusu alguses. Kodus asja ülevaadates oli keti katkemine just Powerlingi kohalt.
Vaadake selle powerlingiga ette.Tont raiskas selle jubina pärast H100 -l mitu minutit ära.Hakkab juba krooniliseks kujunema,või on tegemist mingi praagi või odava aseainega?
Postitatud: 24. 10. 2005. 11:01
Postitas Ereliukas
vigurivänt kirjutas:
Vaadake selle powerlingiga ette.Tont raiskas selle jubina pärast H100 -l mitu minutit ära.Hakkab juba krooniliseks kujunema,või on tegemist mingi praagi või odava aseainega?
olen powerlinki kasutanud 5 hooaega, selle aja jooksul on olnud üks purunemine, mille esmane põhjus mu enda lohakas käiguvahetus, teisene väga kulunud powerlink.
Postitatud: 24. 10. 2005. 11:19
Postitas Ereliukas
vigurivänt kirjutas:Mees ju kirjutab et chainchuk oli.Sa pole seda ise vist kogenud?Mul on pooleaastane kogemus
Ja muide,tähtis on kiiresti jõuda punktist A punkti B,vahet pole kuidas.
kas ise seal kohal käisid ja seda kohta tead - saan eelnavast infost aru, et järsaku all peetakse silmas kohta, kus rada oli horisontaalselt järsu nõlva küljel, st meenutas natuke ühte mingi järve äärset lõiku haanja 100-st, ainult et kukkuda oleks olnud oluliselt kõrgemalt - selles kohas määrab sõidu või jooksmise otseselt sõiduoskus ning tasakaal ja sõites seal jalga maha panemata saab oluliselt kiiremini, kui kakerdades jooksu v tõukekat tehes?
Postitatud: 24. 10. 2005. 13:21
Postitas tõeline siga
vigurivänt kirjutas:Vaadake selle powerlingiga ette.Tont raiskas selle jubina pärast H100 -l mitu minutit ära.Hakkab juba krooniliseks kujunema,või on tegemist mingi praagi või odava aseainega?
Ega minulgi oli see esimene kogemus ca 15 000 km järel, seega ma ei loobuks powerlingi "hüvest". Põhisüü minu puhul ilmselt ebaõnnestunud (loe oskamatu) tegutsemine üheaegse chainsucki ja käiguvahetuse ajal ning hooajast tiba väsinud varustus.
Postitatud: 24. 10. 2005. 13:23
Postitas Kirsa
Postitatud: 24. 10. 2005. 13:34
Postitas Kirsa
Mina seda powerlinki ikka väga ei usaldaks. Mul on poriste sõitude (tihemetsa vmt) ajal küll juhtunud, et kiirendus, chainsuck ja käiguvahetus satuvad kõik ühe koha peale ja kett on kolmes kihis raami ja vända vahel kinni ning ilge ragin käib. Pärast aga ilmneb, et kõik tehnika on sama sirge kui enne.
Sõidust rääkides, siis napilt sain ära 3-lt tegelaselt - Austa, Taaramäe ja Kangert - nagu ikka. Sõiduaeg oli 1:12.