Author Bike Challenge 2007

Läti külavõistlusest TDF-ni
Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 19. 07. 2007. 23:10

Tundus, et igaüks pesi ise nii, kuis sai. Riided kuivasid igalpool põõsaste, nöörijuppide ja akende otsas jne. Sama tegime ka meie hotellis :)

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 20. 07. 2007. 09:14

Voistlejate pagas

Koik voistlusel osalejad saavad osalustasu eest spordikoti (ligikaudne maht 130 l), millesse tuleb pakkida oma asjad. Kogu voistleja poolt transportimiseks antav pagas voib koosneda ainult ülalnimetatud kotist ning magamiskotist, matist ja madratsist.

15. Pagasivedu

Organisaator kindlustab iga voistleja pagasi veo iga etapi stardist finišisse. Voistkonna pagasi summaarne mass ei tohi ületada 40kg ja peab olema pakitud maksimaalselt kahte kotti.

Siit erinevusest küsimus, et kas matt ja magamiskott peavad mahtuma punasesse kotti või võib need eraldi jätta? Kas keegi teab? Arvestades rahvamassi, siis tõenäoselt sisse.
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 20. 07. 2007. 09:37

Gunnar kirjutas:...Koik voistlusel osalejad saavad osalustasu eest spordikoti (ligikaudne maht 130 l), millesse tuleb pakkida oma asjad. Kogu voistleja poolt transportimiseks antav pagas voib koosneda ainult ülalnimetatud kotist ning magamiskotist, matist ja madratsist.

15. Pagasivedu
...Siit erinevusest küsimus, et kas matt ja magamiskott peavad mahtuma punasesse kotti või võib need eraldi jätta?...
Ise küsid, ise vastad. Mina saan loetelust aru, et asjad summeeruvad. Samas eelmine aasta ja see aasta peatub enamus eestlasi hotellis, ehk otsene kogemus puudub pagasiga mängimise osas. Ma ise ka ei ole seda samal põhjusel detailsemalt uurinud.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 23. 07. 2007. 19:16

napid teated trassilt esimese päeva tulemustest:

50. CC Rota Mobilis I Talumaa/Kull
82. CC Rota Mobilis II Suisalu/Kriisa
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 23. 07. 2007. 23:08

http://www.bikechallenge.pl on väljas ka 1. etapi tulemused: parimate maarjamaalastena porterracing lasse ja tiimo isikus 14.

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7994
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas KaupoR » 23. 07. 2007. 23:15

Ereliukas kirjutas:http://www.bikechallenge.pl on väljas ka 1. etapi tulemused: parimate maarjamaalastena porterracing lasse ja tiimo isikus 14.
ehk siis kohe lätlaste järel :twisted:
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2048
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 24. 07. 2007. 10:08

Ereliukas kirjutas:http://www.bikechallenge.pl on väljas ka 1. etapi tulemused: parimate maarjamaalastena porterracing lasse ja tiimo isikus 14.
Teised vist on märganud, aga selle kodulehe bänneril on kujundusena Hawaii teami Grisha ja Lipp

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 24. 07. 2007. 11:13

UrmasL kirjutas: kodulehe bänneril on kujundusena Hawaii teami Grisha ja Lipp
eks ikka banneritele valitakse kõige ilusamad mehed :D

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7994
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas KaupoR » 25. 07. 2007. 07:40

2. etapil Porter 15., kokkuvõttes 13. TOP10 jääb 10 minuti kaugusele.
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2048
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 25. 07. 2007. 09:33

KaupoR kirjutas:2. etapil Porter 15., kokkuvõttes 13. TOP10 jääb 10 minuti kaugusele.
Kõik on tore aga kahjuks ei saa ka see tuur läbi ilma kaotusteta :(

Võistlus oli veel üsna algfaasis kui kaotus tabas CC Rota Mobilis tiimi. Aina kasvav pinge sai saatuslikuks Alvaro lenksul oleval carbon sarvele. Kuuldavasti tabas saatuselöök sarve ootamatult ja päästa polnud enam midagi. Klubi juhtkond ja vabariigi valitsus kaaluvad sarve säilmete toomist kodumaale. Arutlusele võib tulla ka langenu lähedaste toetamine sel raskel hetkel.

kaastundega,
UrmasL

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 25. 07. 2007. 19:19

Masendav ebaõnn on tabanud meie kotkaid Poolamaa metsade ja mägede vahel. katkestamistega alustati juba enne starti, edasi on niitnud mehi Müstiline Kõhutõbi. Igatahes on mängust väljas Taix-Edvard, Kuldar-Veiko, Grisha-Lipp.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Antti
Rattur
Postitusi: 990
Liitunud: 08. 02. 2003. 22:52

Postitus Postitas Antti » 27. 07. 2007. 00:17

Jaa, Poola itimehed on unest ärganud ja korraga nii 3., kui ka 4. etapi tulemused üles riputanud. Tahtmata kellelegi liiga teha loen üles kõigi eestlaste praegused kohad.

Mix klassis on Ailar ja Age oma praegusel 15. (üldarvestuses 148.) kohal väga koduses seltskonnas - ees on kaks paari lätlasi ja selja taga 16. (157.) kohal Haanja RK paar ning kohe nende järel jälle lätlased :D EE SK nime kandev segapaar on mix klassis 20. ja üldarvestuses 181.

Kiire pilk mujale näitab, et meespaaridest on Porter Racing 13. (13.), Rota Mobilis II 45. (55.) ja sama klubi I tiim 49. (59). Arctic 79. (91.), "suusapeerud" 93. (122.), Viljandi RK esindus 108. (152.) ja ajaloohõngulise nimega Rzecz Pospolita 112. (161.).

Edu võistlejaile rajal ja tehnikutele raja kõrval uute numbrijadade tekitamisel!

Edit: stardinimekirjas olnud 225st paarist on üldarvestuses hetkel nelja tulemusega kirjas 194 paari. Porterile on 10. koht lähemale nihkunud - vajaka on 4 minutit ja 46 sekundit.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor

KaidoK
Rattur
Postitusi: 100
Liitunud: 04. 08. 2003. 15:45

Postitus Postitas KaidoK » 28. 07. 2007. 21:10

Tervitusi Poolast! Sai see tuur siis onnelikult lopetatud! Viimane paev polnud ka midagi kerget - 75km ja tousu 1850m. Meie aeg 4h36min. Lasse-Tiimo tana 11. ja kokkuvottes 10.kohal. Mina ja Alvaro olime 44. ja meie klubi esitiim 46.kohal.
Ehk saavad ametlikud tulemused ka ylesse, siis on parem ylevaade.

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 29. 07. 2007. 17:25

Meie tiim oli kah siis selle poole esindaja, kes lõpptulemust kirja ei saanud. Esimesel päeval panin kruusalaskumisel külje maha, korralikult riivis aga sõita ei segand, teisel päeval nikatasin kuidagi jalga ja pärast sõitu andis kannakõõlus kergelt tunda, aga pärast kolmandat võistluspäeva enam jalale toetuda ei saanud hästi, seal siis minu võistlus ka lõppes. 4 ja 5 päeval tegin siis 70km maanteeotsad, sel ajal kui vend rajal üksi sõitis. Aga niipalju kui nägin, niipalju ka meeldis, raud pidas vastu aga liha oli nõder.
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 30. 07. 2007. 08:48

Käige ära siis teate, ei viitsi pikka juttu kirjutada. Kogemuse ja elamuse mõttes tasub käia :!: Igaks juhuks võtke suuremas koguses vetsupaberit ja söetablette kaasa.

PS! Edastan siinkohal ka Poola koerte tervitused Eesti koertele - auchcz, auchczw, auchtzsc.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Priit
Rattur
Postitusi: 147
Liitunud: 22. 04. 2003. 09:02

Postitus Postitas Priit » 30. 07. 2007. 20:30

mnja välja arvatud see, et Gunnariga peale kolmandat etappi võistkonnana rajalt maha astumine, oli osalemine üritlusel igati õige otsus :) Sõitisn ka neljanda (tegime Veikoga ühe tugeva trenni) ja viienda etapi (üksinda).Pidas nii jalg kui ka tehnika. Tundsin neis mägedes ennast väga koduselt, ei kohutanud pikad tõusud ega ka greisid laskumised. Oli mõnus vaheldus elioni sutsakatele. Korralduse poole pealt nuriseks vaid õhtusöögi korralduse üle. Muuseas see aasta oli õlu piiramatus koguses :)
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1251
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 30. 07. 2007. 20:58

Kindlasti tulevad ka põhjalikud muljed, aga lühikokkuvõte selle aasta sõidust oleks see:
1. Ilmaga joppas ikka üle mõistuse. Endiselt puudub ettekujutus, mis oleks saanud, kui oleks üks korralik lahistamine olnud, eriti viiendal etapil. Parema meelega seda ise ei kogeks.
2. Rada oli natuke raskem, sest üks etapp juures ja polnud enam kergeid päevi, kus alla 1700m tõusu. Ja Rada oli 85% ulatuses uus, vaid kahel päeval oli tuttavaid lõike, kui alguse 4km völja jätta.
3. Tehnilise poole pealt esitas tõsise väljakutse 5. etapp, kus nt minu keskmine kiirus oli 3h järel alla 12km/h. Ja eestlastest olime tol hetkel teised..... See oli MTB ruineerimine, kus kerimise asemel tuli mägironimise harjutusi teha ning laskumiste asemel ellujäämiskursustel osaleda, kus tahtmine ratas 200m kõrguselt otse järsakusse visata. Mina seal midagi nautimisväärset enam ei leidnud. Lisaks veel kümned mahalangenud puud, ka laskumistel!
4. Eelmise punkti päästis täielikult 6. etapp, mille kiitmiseks ei jätku sõnu. Ülivõrre. Oli kõike MTB elemente ja eelmise aasta kohutav köielaskumine oli viienda etapi järsakute valguses poisike.
5. Tervisehädadest ei tahaks täpsemalt rääkida. Hullematel juhtudel oli vajadus BioHazardi grupp kohale kutsuda. Endal õnnestus tuur lõpetada edukalt ja vaevalt 4h hiljem juba täiega tualetti ekspluateerida. Ideaalne ajastus!!!
6. Tuur on ikka midagi muud kui Elion. Millegipärast loksus paremusjärjestus paika juba esimese ühe kahe etapiga. Nendelt, kellelt Elionis saan kui peksupoiss kaela, olid Poolas vaguralt tahapoole reastunud. Kindlasti tänud tugevale auruvedurile Kaidole, kes selles aktsioonis kaasa aitas! Kusjuures diislist oli asi kaugel, vahepeal kippus tal V8 kuskil tuksuma.

Edu järgmiseks aastaks!
Hetkel on kõike muud paslik küsida kui seda, et kas järgmine aasta jälle............
Viimati muutis Alvaro, 30. 07. 2007. 21:37, muudetud 1 kord.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1251
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 30. 07. 2007. 21:12

Urmase sulest imetud luulelistele vörssidele tõestuseks üks kujukas pilt:
http://foorum.freedown.ee/album_showpag ... ser_id=745
Kunagi küsiti - kuidas sai moos kommi sisse? Nüüd küsiks mina - kuidas sai baranka sarve sisse ah??
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 30. 07. 2007. 21:13

Priit kirjutas:...Oli mõnus vaheldus Elioni sutsakatele...
No vaatame, mis meid järgmine aasta nt Mulgis ootab. Korraldajal nüüd uus võrdlusmoment ees :).

Loetleme siis ka teadaolevaid omade tehnilisi kaotuseid (TÄIENDAGE!):

1. Alvaro carbon sarv;
2. mina sain lahti esimesest suurest hammakast, mis peale kohtumist kiviga muutis kuju ja loovutas kaks hammast;
3. üks esijooks kõverdus, kuid vajutati sirgeks;
4. vähemalt 7 tubeless kummi läks õhtale (sisekaid ei mäleta täpselt);
5. üks tagakäikar sai saatusliku laksu;
...
Viimati muutis Mati, 01. 08. 2007. 21:59, kokku muudetud 3 korda .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 790
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 30. 07. 2007. 21:43

Alvaro kirjutas:Kindlasti tulevad ka põhjalikud muljed, aga lühikokkuvõte selle aasta sõidust oleks see:
1. Ilmaga joppas ikka üle mõistuse. Endiselt puudub ettekujutus, mis oleks saanud, kui oleks üks korralik lahistamine olnud, eriti viiendal etapil. Parema meelega seda ise ei kogeks.
'97 juuli vihma tõttu olid E67-st vahemikus Wroclaw-Kudowa Zdroj korralikud tükid väljas (mõned sõiduread oli kusagil all jões). Wroclawis oli vett selle vana madala raudteesilla all meeter, kui mitte rohkem (mille alt tõenäoliselt autoga seekord muretult läbi sõitsite).

Seda siis '97 augusti alguse seisuga - Klodzko, Duszniki Zdroj jm vahepealsed asulad ei näinud head välja... bussijuht ikka terve sõidu rääkis grupile, et 100% kindel ei ole, et sealt läbi saab.

Konkreetne link on küll Wroclaw kohta, aga eks kujutage siis see sama kogus vett rajale :)
http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/5,44548,1501462.html
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3637
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 31. 07. 2007. 08:16

Pasandeeria tõttu tuli maha ronida peale 2. etappi ... ja masendava kõhutõve käes vaevlejate read täienesid päev-päevalt. Vedas neil, kes suutsid enne tuuri viimase etapi ära lõpetada. Tegime Veikoga võistluspaarina viimase etapi kaasa trennitempos (ok-ok ...vahepeal läks nagu alati), et niivõrd-kuivõrd pidulikult ikka tuuri lõpuks üle joone tulla. Asi seegi.
Rada ise oli raskem kui mullu. Kui esimese etapi liigne asfalt tekitas nurinat, siis lõpuks pigem igatsust. Osalesin eelviimasel nö. viguralpinismi etapil küll fotoraaf-targutajana, aga kui mehed tulid 19.ndale km-le 3 tunniga ... mnjaa, see tegi ikka mõtlikuks küll.

Kuna oma sõit jäi lühikeseks, siis on raske midagi pajatada. Eelmise aastaga võrreldes oli seekord tõusudel tunne tugevam, aga laskumistel jäi julgusest rohkem vajaka. Esimesel etapil oskasin kaks korda korralikult üle katuse panna, kahtlemata tõmbas see pidureid kõvemini peale. Kõrvade vahel.

Nie rowery jeble :-) rowery=jalgratas[poola k.] ehk siis 0 tehnilist probleemi, kui välja arvata see et peale esimest arvestatavat matsu tagaratas raami vahelt minema lendas. Pigem saime ise rajal abiks olla – Rota Mobilis kotkaid järjekordse sisekummiga aidata ja ühele teisele kotkale (nimesid nimetamata) tualettpaberit ulatada.
Aga muidu kõige aktuaalsem oli ikka kummiteema, no neid ikka läks ja läks ja jäigi minema. Peale mõnda kivist laskumist nahistas paarikesi teeäärses võpsikus ikka mõnekümnemeetriste vahedega.

Mitte et ma seda pasateemat eriliselt kultiveeriks, aga selleaastane Poola slõugan oli:
Ui paneks kui p.se peaks!

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7994
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas KaupoR » 31. 07. 2007. 08:41

Kuldar kirjutas:... aga selleaastane Poola slõugan oli:
Ui paneks kui p.se peaks!
Aga mis siis juhtus? Kas see oli üleüldisem (rahvusvahelisem) probleem või olid vaid teie kaasa võetud konservid hapuks läinud?
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
SK
Rattur
Postitusi: 1193
Liitunud: 11. 07. 2004. 16:49

Postitus Postitas SK » 31. 07. 2007. 10:40

Kuldar kirjutas:
Mitte et ma seda pasateemat eriliselt kultiveeriks, aga selleaastane Poola slõugan oli:
Ui paneks kui p.se peaks!
Sega peaks rattariide tootjatele tegema üleskutse, lanseerida järgmiseks aastaks nn Poola tuuri püksid topeltpampersiga, mis peale higi veel üht-teist mahutaks? :roll: Või oleks lahendus pampersivahetuse punktide näol?
KaupoR kirjutas: Aga mis siis juhtus? Kas see oli üleüldisem (rahvusvahelisem) probleem või olid vaid teie kaasa võetud konservid hapuks läinud?
Vaevalt, et konservid, pigem eesti meeste omavahelised intiimkontaktid kodust kaugel soodustavad nakkuste levikut :lol:

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 31. 07. 2007. 10:45

SK kirjutas:Vaevalt, et konservid, pigem eesti meeste omavahelised intiimkontaktid kodust kaugel soodustavad nakkuste levikut :lol:
milleks loba?
käsi tuleb korralikult pesta.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

aux
Rattur
Postitusi: 55
Liitunud: 13. 08. 2003. 19:59

Postitus Postitas aux » 31. 07. 2007. 11:04

KaupoR kirjutas:
Kuldar kirjutas:... aga selleaastane Poola slõugan oli:
Ui paneks kui p.se peaks!
Aga mis siis juhtus? Kas see oli üleüldisem (rahvusvahelisem) probleem või olid vaid teie kaasa võetud konservid hapuks läinud?
algul arvasime, et kõik kõhuhädad on pärit kohapealt. hiljem oli kuulda, et kellegil ka kodused haiged... et siis vist ikka võtsime pisiku kodust kaasa. oma osa oli kindlasti vastupanuvõimes selliste koormuste juures + võistluspinge.

aux
Rattur
Postitusi: 55
Liitunud: 13. 08. 2003. 19:59

Postitus Postitas aux » 31. 07. 2007. 11:06

kas finishit ka keegi pildistas?

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 31. 07. 2007. 11:09

erikr kirjutas:milleks loba?
käsi tuleb korralikult pesta.
Eks see ole ka paras loba.

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3637
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 31. 07. 2007. 15:15

algul kahtlustasime samuti hügieeniteemat ja 2. etapi järgset (päris kõva) rootsi lauda. Muuhulgas olid mitut sorti puuvilju ... krt teab kes neid ploome enne mudis jne.jne. Kõigele vaatamata konkreetset ühisnimetajat ikkagi ei leidnud. Seda enam et eestlaste seas lisandus haigeid pea iga päevaga ühe- ja kahekaupa. Pigem viiruslik algupära.
Ma olen küll füsioloogias jumala tumba, aga kuuldud teooria kohaselt pesitseb see viirus või bakter kehas juba jupp aega, lihtsalt tugev füüsiline koormus nõrgestab organismi vastupanuvõimet ja löövad välja haigusnähud. Sellest siis ka erinev peiteaeg, ju siis tugevamad murdusid lihtsalt hiljem.
Vabandust kui ma viiruse ja bakteri kogemata ühte patta topin, pole polkovniku lesk.

Kuuldavasti oli sama jama lätlaste leeris ja teadaolevalt veel ühel belglasel. Kõva häälega teemat kusagil maha ei hõigatud ja vaevalt korraldaja selle afisheerimisest oleks huvitatud olnudki.

Olts
Rattur
Postitusi: 536
Liitunud: 13. 05. 2003. 11:15

Postitus Postitas Olts » 01. 08. 2007. 11:39

Kuldar kirjutas:......
Aga muidu kõige aktuaalsem oli ikka kummiteema, no neid ikka läks ja läks ja jäigi minema. Peale mõnda kivist laskumist nahistas paarikesi teeäärses võpsikus ikka mõnekümnemeetriste vahedega.
.....
Mis mõõtu rehvidega sõideti? Tahkos oleks kah sobinud 2,3 ja teised laiused. Äkki oli vale rehvivalik.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 01. 08. 2007. 11:43

Olts kirjutas:
Kuldar kirjutas:......
Aga muidu kõige aktuaalsem oli ikka kummiteema, no neid ikka läks ja läks ja jäigi minema. Peale mõnda kivist laskumist nahistas paarikesi teeäärses võpsikus ikka mõnekümnemeetriste vahedega.
.....
Mis mõõtu rehvidega sõideti? Tahkos oleks kah sobinud 2,3 ja teised laiused. Äkki oli vale rehvivalik.
Silma järgi tundusid nii 2,0 kandis olema valdavalt (ja pigem traktorid). Probleem oli pigem sisekummidega verisoonide laialdane kasutus. Kiirus + kivid ja juurikad on piisav kombinatsioon lõhkumiseks. Vahuballoone vedelemas ei näinud ja kui hästi mõelda, siis ka rataste küljes polnud neid massiliselt.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

aux
Rattur
Postitusi: 55
Liitunud: 13. 08. 2003. 19:59

Postitus Postitas aux » 01. 08. 2007. 12:08

minul olid 2,3 mõõtu sisekummid. ühel korral lõikas terav kivi väliskummi + sisekummi pikalt lõhki ja teisel korral lõi laskumisel lihtsalt läbi. proovisin sõita ka suurema rõhuga 3,0 aga nii kõva mees ma ei ole. 3,5 tunni järel olin nii läbi raputatud, et vaevalt jõudsin lõpuni sõita. järgmised korrad sõitsin 2,2...2,3 rõhuga edasi, lihtsalt hoidsin laskumistel tagasi. traux suutis laskumistel lõhkuda 2 tubelessi...

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2497
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 01. 08. 2007. 12:49

Lihtsalt infoks, et minu paariline Raul läbis trassi kõva kahvli ja maantee kassettiga.

Ja veel üks asi. Kontrollige, kui kõvasti teie tubeless ventiilid pöia külge kinni on keeratud. Vastasel juhul tabab teid samasugune saatus nagu mind. Peale rehvi lõhkumist tahtsin sisekummi sisestada aga ventiili ma lahti keerata ei jaksanud. Olin sunnitud ventiili läbi pöia käepäraste vahenditega välja sepistama.

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2118
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Postitus Postitas Villem T » 01. 08. 2007. 13:22

AndreK kirjutas:Lihtsalt infoks, et minu paariline Raul läbis trassi kõva kahvli ja maantee kassettiga.

Ja veel üks asi. Kontrollige, kui kõvasti teie tubeless ventiilid pöia külge kinni on keeratud. Vastasel juhul tabab teid samasugune saatus nagu mind. Peale rehvi lõhkumist tahtsin sisekummi sisestada aga ventiili ma lahti keerata ei jaksanud. Olin sunnitud ventiili läbi pöia käepäraste vahenditega välja sepistama.
Kusagil "tubelessistamise juhendis" oli eraldi kirjas, et ventiil tuleb sõrmedega mitte näpitsate vms-ga kinni keerata just sel põhjusel - kui metsas hakkad tuubi toppima ei pruugi näpitsaid ligi olla.

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2497
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 01. 08. 2007. 13:26

Pigem oli miski korrosiooni uss sinna sisse tunginud. Pole seda ventiili aastaid näppinud.

Kasutaja avatar
Priit
Rattur
Postitusi: 147
Liitunud: 22. 04. 2003. 09:02

Postitus Postitas Priit » 01. 08. 2007. 13:27

Mul ei olnud mingeid kummimuresid. Rõhku oli sees nii 2,7-2,8 (õhukummiga), selline rõhk sai vähemalt stardis siisse pandud, ja edaspidi ma ei kontrollinud. Müstilisel kombel läks mul ühel raputaval laskumisel keti powerlink lahti, nii et kett jooksis lihtsalt vaikselt hammakatel maha. Nii et minu üllatus oli suur, kui ma ketti enam ratta küljest ei leidnud :) Õnneks oootas ta mind ca 10 meetri kaugusel raja peal.
Muidu kummiteemast, siis oli seal rahval kasutusel äärmusest äärmusesse. Kõige paremini sobis ikka sellinne vahepealne, nagu Shcwalbe RR, millega ka ise sõitsin ;)
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com

KaidoK
Rattur
Postitusi: 100
Liitunud: 04. 08. 2003. 15:45

Postitus Postitas KaidoK » 01. 08. 2007. 13:48

See Rauli mnt.kassett ja kõvakahvel oli enne tuuri algust ikka kõva arutelu teema ja tema paarimees oli ka väga kahtleval seisukohal, aga näe, ära tegi! Sügav kummardus talle igatahes! Tihtipeale sattusime võistluse ajal,lõpututel tõusudel(kus ise kerisime kõige kergema käiguga)Alvaroga arutama, et mis Raul sellel tõusul teeb ja kuda edasi liigub. Tuleb tunnistada,et mina poleks seal sellise seadistusega hakkama saanud.
Tuuri kõige raskemad olid minu jaoks esimene(liigne palavus) ja viimane(lihasvalu) päev. Esimesel kolmel päeval oli pikkadel tõusudel veel põrgulik seljavalu, aga edaspidi harjus selg juba ära ja valu polnud.
Tuuri vältel kohtas trassil väga erinevat maastikku ja rajaelemente - asfalt,kivid(väikesed ja suured, kinnised ja lahtised),juurikad,singlid,metsalõigud,heinamaad,muda,ohtlikud laskumised ja lõputud tõusud. Lisaks veel mägedes avarduvad vaated. Juba sellepärast tasub sinna minna,et seda kõike oma silmaga näha ja tagumikuga tunda.
Tehnika pidas vastu, ainult kaks tagakummi(R.R) läks vahetusse - ühel oli küljel lõige,mille avastasin peale etappi ja teisel küljetorge,mille rehvis olnud lateksiga niipalju pidama sai, et pooltühja kummida viimased 10-15km lõpuni veeresin. Korra eksisime ca 6min rajalt ka,aga see oli oma tähelepanematus.
Lõpuks tahaksin tänada lahedat reisiseltskonda,kellega koos veedetud 10 päeva olid väga lõbusad,oma klubikaaslasi Andret ja Rauli ja muidugi tiimikaaslast Alvarot, kelle organism tuuri lõpuni vastu pidas ja alles siis viirusele alla andis. Lisaks eritänud veel meie massöör-autojuhile Veronikale,kes meie haigeid lihaseid hooldas ja finishis alati taastavate jookidega vastas oli! Kõik see aitas selle raske tuuri lõpuni vastu pidada.

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 01. 08. 2007. 13:49

Esimesed teamid sõitsid päris koledate traktoritega. Eks Lasse kommenteerib seda ehk paremini. Omal oli teist aastat järjest RR ja rõhuks 2,0bar. Probleeme 0. Samas Edvard avastas ühe etapijärgselt ratast pestes, et RR oli küljepealt karvane ja punnitas. Vedas. Sama juhtus ka Aivar Lipul.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 01. 08. 2007. 21:46

Transalpil sel aastal sõideti põhiliselt nelja mudeliga - kõige rohkem oli näha Racing Ralphi ja Nobi Nici. Järgnesid Maxxis Crossmark ja Larsen TT. Võitjad sõitsid uue Racing Ralphiga, millel on täiesti uus muster, kuid mille kohta kuskil infot veel ei ole kohanud. pole muidugi väga netisügavustes kaevanud ka. 2 viimasel päeval itaalia kivistel radadel sõitsid võitjad 2.25 laiusega.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 01. 08. 2007. 22:12

kaidok kirjutas:...Lõpuks tahaksin tänada lahedat reisiseltskonda,kellega koos veedetud 10 päeva olid väga lõbusad...Lisaks eritänud veel meie massöör-autojuhile Veronikale...
...Jah, seltskond oli hea selliseks ürituseks, läheks teine kordki. Minu poolt samuti tänud Veronikale, kes oma professionaalsete võtetega mu selja kaheks viimaseks etapiks sõidukorda tegi ja samuti HE Allanile, kel jätkus viitsimist puhkuse ajal ka rattaid näppida :). Massaaz sellisel üritusel on tegelikult ikka hädavajalik, vähemalt minusuguse jaoks. Ses osas vedas, et mul paarilisel kah naine kaasas oli, kes ka mudimisvõtteid valdas.

Võitslusest veel rääkides, siis kõhklejatel ei tasu karta selle raskust. Ma julgen nüüd väita, et rohkem on seal teemat kõrvade vahel kui lihastes. Minu eri tunnustus läheb meie seltskonnast Kajale, kes võistluse lõpuni sõitis isegi kui pidi seda tegema paaril viimasel etapil üksi (paariline läks meie müstilise tõve ohvriks). Respect!
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

team
Rattur
Postitusi: 8
Liitunud: 13. 05. 2006. 12:03

Postitus Postitas team » 01. 08. 2007. 23:58

võin omalt poolt lisada, et tuur on läbitav ka üsna vähese kilometraazi pealt, eeldades muidugi, et tark ei torma:). Kui on ikka ilus vaade, siis tuleb võtta aega vaatamiseks.

Erinevalt neist, kelle ratta keskjooks igal õhtul kokku-lahti käis, piirdusin mina vaid ratta õlitamisega ja vanakooli tehnika pidas hästi.

Kindlasti tasuks aga eemale hoida korraldajate pastapartyst, mis tähendab makarone neoonlilla olluse ja lihapallidega või siis maasikatega (taanlased olla sellest lausa pilte teinud). Paremal juhul jääd aga ka sellest ilma (nagu raevunud usakad). Korralduse poole pealt on neil veel areneda. Samuti jäi pisut arusaamatuks, kuidas nad distantsi pikkusi arvutavad. Igaljuhul minul näitas viimastel päevadel pidevalt 6-7 km lubatust rohkem, samas esimestel päevadel oli vähem. Seega tasub olla valmis "üllatusteks" ja panna taskusse lisa-banaan. Söögipunktid ei olnud muidugi ka nende kohtade peal, mis lubatud. Samas sõidu ajal oli söök ok. Veel, paketis 2 pakutav massaaz oli ka pigem erootiline kui lõdvestav, samas mingit abi sellest siiski oli, sest meeletu lihasvalu all ma igaljuhul ei kannatanud. Samas ilma otsese nõudmiseta nad väga midagi teha ei viitsi ning määrivad jalgadele lihtsalt borni nr 4.

Kohalik ööbimine polevat ka suurem asi olnud. Haanja tiim kirjeldas väga värvikalt nn "suusahüppaja peldikut", kus avanes võimalus kolleegiga tõtt vahtida ja oma asja ajada. Ei kujuta ette, kui meie kõhutõvega seltskond seal üksteisele otsa vahtides oleks pilastanud.

Igaljuhul tänud clubbersi pundile, kes ka meile viimasel tunnil kõik ööbimiskohad ja söögid välja ajasid. Ilma oleks usutavasti kordi raskem olnud.

Kõige suurem pingutus kogu selle ürituse juures oli pigem koju sõit.

team
Rattur
Postitusi: 8
Liitunud: 13. 05. 2006. 12:03

Postitus Postitas team » 03. 08. 2007. 12:33


Kirsa
Rattur
Postitusi: 4004
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 03. 08. 2007. 14:48


trauks

Postitus Postitas trauks » 03. 08. 2007. 19:25

Ma küll lubasin, aga lähen tagsi...

aux
Rattur
Postitusi: 55
Liitunud: 13. 08. 2003. 19:59

Postitus Postitas aux » 05. 08. 2007. 21:41

trauks kirjutas:Ma küll lubasin, aga lähen tagsi...
mehejutt

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2497
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 05. 08. 2007. 22:28

Üks asi sai veel selgeks. Alates algkoolist on väikestel `pan`idel inglise keele ja geomeetria-mõõdistamise tunni asemel kursus - "Kuidas elus läbi lüüa". Seal õpetatatakse, et edu aluseks on järgmine loogiline sündmuste jada:

1. kõigepealt tuleb leida maatükk, võimalikult auto tee lähedal
2. olenemta sellest, kui palju sul raha on, tuleb püsti lüüa võimalikult suur maja, aga alustada tuleb aiast
3. kui aed valmis (paljudel on siis juba raha otsas), tuleb valmis ehitdada maja karp (suur ja narva tuhaploki laadsest materjalist), vähemalt kahe kordne. Peale seda on raha kindlasti otsas. Siia peab raha juurde hankima, aga see onhea, sest majakarpi peab vajuda laskma
4. peale umbes kahtkümmet aastat on raha koos ja saab katuse valmis teha, aknad uksed ette panna
5. nüüd tuleb kõige tähtsam osa - tuleb püstitada võimalikult suur silt (naabrist sUUrem) kus peal ilutsevad järgmised sõnad: VULKANIZACIA; AUTO - GAZ; AUTO MOIJKA või TIR PETCJATJE.

Kui need etapid on elus läbitud, oled jõudnud haljale oksale ja zlotti hakkab uksest ja aknast sisse viskama. Ole ainult pan ja korja see kokku.

Aga üldiselt oli tore reis.

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 06. 08. 2007. 07:39

AndreK kirjutas:5. nüüd tuleb kõige tähtsam osa - tuleb püstitada võimalikult suur silt (naabrist sUUrem) kus peal ilutsevad järgmised sõnad: VULKANIZACIA; AUTO - GAZ; AUTO MOIJKA või TIR PETCJATJE.
Sa unustasid OKNA-DVERI

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 06. 08. 2007. 07:45

Ma ei taha näida nüüd väga tagurliku virisejana, aga Clubbersi bussi võistlusrajaääres nähes ja võistlejaid seal ümber, ei jätnud küll head muljet. Nii lühike kui see reeglistik oli, oli seal ka selline punkt:

"Voistkonna liikmed ei tohi kasutada korvaliste isikute poolt antavat tehnilist abi"

Kui keegi viitsib, võiks ju kommenteerida, millest ma valesti aru sain.
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 06. 08. 2007. 08:18

Gunnar kirjutas: Ma ei taha näida nüüd väga tagurliku virisejana, aga Clubbersi bussi võistlusrajaääres nähes ja võistlejaid seal ümber, ei jätnud küll head muljet.
just just. peame oma väljanägemist parandama.

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2497
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 06. 08. 2007. 20:28

Gunnar kirjutas:Ma ei taha näida nüüd väga tagurliku virisejana, aga Clubbersi bussi võistlusrajaääres nähes ja võistlejaid seal ümber, ei jätnud küll head muljet. Nii lühike kui see reeglistik oli, oli seal ka selline punkt:

"Voistkonna liikmed ei tohi kasutada korvaliste isikute poolt antavat tehnilist abi"

Kui keegi viitsib, võiks ju kommenteerida, millest ma valesti aru sain.
eestlane on eestalsele hunt....

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 06. 08. 2007. 20:58

Gunnar kirjutas: Ma ei taha näida nüüd väga tagurliku virisejana, aga Clubbersi bussi võistlusrajaääres nähes ja võistlejaid seal ümber, ei jätnud küll head muljet. Nii lühike kui see reeglistik oli, oli seal ka selline punkt:

"Voistkonna liikmed ei tohi kasutada korvaliste isikute poolt antavat tehnilist abi"

Kui keegi viitsib, võiks ju kommenteerida, millest ma valesti aru sain.
juhendi p.19. on mu meelest ka suht selgelt lahti kirjutatud.

siit foorumist vaevalt, et takkajärgi eksperthinnangut saab.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Vasta

Mine “Võistlused mujal”