Eestlased Girol
Eestlased Girol
Nad teevad seda jälle - 7 eestlast (harrastusratturid) pedaalivad 3 nädalaga 3000+ km ja saadavad Itaalia velotuuri ehk toimub Giro d´Estonia. Sadulas suuresti sama seltskond, mis 2012. aastal Tallinnast Pariisi sõtkus.
Start 9. mail Krakowist, nädalaga läbi kuue riigi ning finiš 31. mail koos Itaalia suurtuuriga Milaanos. Teele jääb veel näiteks Tatrate kõrgeim tipp ning Giro repertuaarist ka Stelvio pass, mõlemad 2,7 km kõrged.
Marsruut näeb välja midagi sellist:
Miks? Sest ratas on äge ja elu seiklus.
Kes maikuus Itaalias kaasa elamas, andke julgelt teada ja ühendame hääletorud raja ääres. Täpsem marsruut päevade kaupa, aga ka tuuri korralduse ja sõidumelu kohta kirjutame näiteks Facebookis aadressil www.facebook.com/giro2015, pilte lisame Instagrami.
Start 9. mail Krakowist, nädalaga läbi kuue riigi ning finiš 31. mail koos Itaalia suurtuuriga Milaanos. Teele jääb veel näiteks Tatrate kõrgeim tipp ning Giro repertuaarist ka Stelvio pass, mõlemad 2,7 km kõrged.
Marsruut näeb välja midagi sellist:
Miks? Sest ratas on äge ja elu seiklus.
Kes maikuus Itaalias kaasa elamas, andke julgelt teada ja ühendame hääletorud raja ääres. Täpsem marsruut päevade kaupa, aga ka tuuri korralduse ja sõidumelu kohta kirjutame näiteks Facebookis aadressil www.facebook.com/giro2015, pilte lisame Instagrami.
Re: Eestlased Girol
Ootan huviga kaadrit, kui jooksete oma kaameraga Kangerti körval rasket töusu.
Kui selline kaader olemas, paluks viidet. Edu.
Kui selline kaader olemas, paluks viidet. Edu.
Rattasöit ise ei ole raske, rattasöit on minu jaoks raske.
Re: Eestlased Girol
Õiged rattafännid kõrval ei jookse.
Re: Eestlased Girol
Nii, jõudsime Krakowisse ja punt stardib homme Slovakkia poole, et Tatrate kõrgeimat tippu proovida. Ilmaprognoos pakub, et vihma saatel. Nojah siis.
Kanksile püüame ikka hoogu anda:)
Kanksile püüame ikka hoogu anda:)
Re: Eestlased Girol
Ahoi segased! Vaatan, et kimate ka läbi Bologna! Olen ise Bologna mees ja kui õigel ajal siia satute siis võiks kaasa sõita teiega
ühe etapi või lihtsalt kerge kokku saamise orgunnida!
Siim
ühe etapi või lihtsalt kerge kokku saamise orgunnida!
Siim
Re: Eestlased Girol
Hurmav, hakkab looma.
Saatsin sulle meili.
Saatsin sulle meili.
Re: Eestlased Girol
Ja tehtud ta saigi.
31.05 finisheerisid seitse pedaalijat (ja neljane saatetiim) - Tõnu Vahter, Mari-Liis Juul, Toomas Erikson, Rivo Sarapik, Raivo Sormunen, Kaupo Karja ja Kalev Albri - Milaanos, selja taga kaheksa riiki, 3000 kilomeetrit, 27 000 meetrit ronimist (teiste seas Stelvio, Monte "Il Pirata" Carpegna ja Montarone).
Ehkki olime valmis kõige hullemaks, sadas kolme nädala jooksul hommikust õhtuni vaid kolmel päeval ning paaril päeval lõpetasime sõidu vihmas. Muidu oli enamasti ligi 30 kraadi ja päike. Ka päeval, kui 1900 meetri kõrgusel asuvast ja lund pakkunud Livignost ringiga Berebenno kanti veereti.
Teel sai kohtutud proffide Liisi Risti ja Tanel Kangertiga, lehvitada sinimustvalge Giro finishis pildile ning saada mägedes aru, kui väike on inimene looduse ees.
Iga riik pakkus oma versiooni rattasõidust, teedest, toidust ja inimestest. Näiteks Sloveenias pidas endine kohalik rattaproff Josef paduvihmas pedaalinud pelotoni kinni ja tegi kõigile kohvi välja. "Ma olen sellise ilmaga sõitnud, tean, mida see tähendab," selgitas ta. Sellised kohtumised teevad reisimise ja avastamise kihvtiks. Lisaks muidugi rattaga (autoga võrreldes) saadav vahetu kogemus maastiku, teede ja riikide avastamisel.
Üks tõrvatilk ja õppetund muidugi ka - Milaanos varastati majutuse parklas haagisest (lõigati haagise kate puruks) viis ratast. Valvega parkla või enda silm on ikka turvalisemad.
Paneme jupikaupa emotsioone ning fotosid üles oma FB lehele (pääseb ligi ka see, kes ei kasuta) ning üht-teist ilmumas ka ajakirjanduses. Järgmiseks tuleb midagi Vueltaga seotud, paari-kolme aasta pärast.
31.05 finisheerisid seitse pedaalijat (ja neljane saatetiim) - Tõnu Vahter, Mari-Liis Juul, Toomas Erikson, Rivo Sarapik, Raivo Sormunen, Kaupo Karja ja Kalev Albri - Milaanos, selja taga kaheksa riiki, 3000 kilomeetrit, 27 000 meetrit ronimist (teiste seas Stelvio, Monte "Il Pirata" Carpegna ja Montarone).
Ehkki olime valmis kõige hullemaks, sadas kolme nädala jooksul hommikust õhtuni vaid kolmel päeval ning paaril päeval lõpetasime sõidu vihmas. Muidu oli enamasti ligi 30 kraadi ja päike. Ka päeval, kui 1900 meetri kõrgusel asuvast ja lund pakkunud Livignost ringiga Berebenno kanti veereti.
Teel sai kohtutud proffide Liisi Risti ja Tanel Kangertiga, lehvitada sinimustvalge Giro finishis pildile ning saada mägedes aru, kui väike on inimene looduse ees.
Iga riik pakkus oma versiooni rattasõidust, teedest, toidust ja inimestest. Näiteks Sloveenias pidas endine kohalik rattaproff Josef paduvihmas pedaalinud pelotoni kinni ja tegi kõigile kohvi välja. "Ma olen sellise ilmaga sõitnud, tean, mida see tähendab," selgitas ta. Sellised kohtumised teevad reisimise ja avastamise kihvtiks. Lisaks muidugi rattaga (autoga võrreldes) saadav vahetu kogemus maastiku, teede ja riikide avastamisel.
Üks tõrvatilk ja õppetund muidugi ka - Milaanos varastati majutuse parklas haagisest (lõigati haagise kate puruks) viis ratast. Valvega parkla või enda silm on ikka turvalisemad.
Paneme jupikaupa emotsioone ning fotosid üles oma FB lehele (pääseb ligi ka see, kes ei kasuta) ning üht-teist ilmumas ka ajakirjanduses. Järgmiseks tuleb midagi Vueltaga seotud, paari-kolme aasta pärast.