SK kirjutas:Minu teada ütleb kirjutama aukoodeks, et liidri ootamatute probleemide (rehvi purunemine, ratta vahetamine, kellegi teise poolt põhjustatud kerge kukkumine) oodatakse liidrit järgi. S.tahäda nende hulka ei kuulu, eriti kui hädale minnakse keset otsustavat tõusu Liidergrupp oli niigi viisakas ja 4-5 minutit oldi kohmetunud ning hoiti tempot väga madalal. Samas oli Dumoulin kõhuhädadega mehe kohta väga tugev ja on endiselt tuuri favoriit.
Täiesti nõus kahe eelpoolkõnelejaga. Krt see oleks ikka ajuvaba, kui terve Giro otsustava tõusu peal suitsupausi teeb, et üks mees saaks sital käia. Pealegi, Dumoulinil oli tegelt valik olemas - minna asjale kraavi ja aega kaotada või teha püksi ja paarkümmend kilomeetrit veidi haiseda. Ironman võistlustel küll nähtud, kuidas kurnatusest vm põhjustel jooksu pealt püksi lastakse nii, et vedel pikki sääri alla voolab ja keegi ei tee sest mingit erilist numbrit. Muidugi lilleneiud võivad veidi nina kirtsutada, kui "Maglia Rosa" selliste aroomidega poodiumile ronibKuldar kirjutas:Simmoga nõus selles osas, et kusagil peaks jooksma punane piir, millest alates tuuril sportsmanship rakendub. Shthappens selle kõige otsesemas tähenduses liigitub samasse kategooriasse nagu krambid vms. mis on isiklik teema ja ei kuulu vältimatute tõrgete alla nagu keti mahatulek, kummipurunemine, käpuli panek või kuhja kinnijäämine. Ja lõpuks on tiimiautos ka vastavad abivahendid, et mainitud muret sadulast lahkumata lahendada.
Paraku või ka õnneks see piir kulgeb erinevalt osaliste endi peades, spordidirektori autos ja meie kui meelelahutusest osasaajate ridades.