Tour de France 2005

Läti külavõistlusest TDF-ni
Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Tour de France 2005

Postitus Postitas SL » 29. 06. 2005. 09:14

Vaatenurgad on erinevad:

LIBERTY SEGUROS TEAM
Manuel Saiz: ?The first week is really exhausting for the climbers"


Jutt käib Herasest, kes oleks kandidaat üldvõidule. Meie oleme harjunud asju teisipidi nägema.

cioni
Rattur
Postitusi: 12
Liitunud: 18. 05. 2005. 12:34

Postitus Postitas cioni » 29. 06. 2005. 11:01

Kahju, et seekord vähe mägesid on. Ma ei tea mida küll raja koostajad mõtlesid, kui 9. etapi kõik mäed etapi algusesse "panid" (sama lugu ka 16. etapp) ning ainult 3 mägedefinishit.

Rahvas tahab ikka Ullrich vs. Armstrong duelli näha, mitte 30-50 sõitja grupifinishit, kust niikuinii kõik puhtad sprinterid juba maha on jäädnud.

cioni
Rattur
Postitusi: 12
Liitunud: 18. 05. 2005. 12:34

Postitus Postitas cioni » 29. 06. 2005. 13:10

Kuidas võita Lance?

http://www.eurosport.com/home/pages/v4/ ... 36243.shtm

Euskaltel's Iban Mayo reiterates: "To beat Armstrong, you need some luck." More than 'some', it seems. You'd need to be the luckiest man alive in France come July 24.

Matterhorn
Rattur
Postitusi: 10
Liitunud: 08. 05. 2004. 23:02

Postitus Postitas Matterhorn » 04. 07. 2005. 00:52

1. etapi (eraldistardist) põhjal võib selle touri jälle Armstrongi nimele kirjutada. See näitas juba ära meeste konditsiooni. Kui Ullrich Armstrongi eraldistardist ei löö, pole lootustki üldvõidule pretendeerida, sest mägedes on Lance alati parem olnud. Ja need, kes mägedes suudavad Armstrongile vastu panna, ei sõida eraldistardist hästi. Siin pean eelkõige silmas Bassot. Ma pakun, et Vinokourov pakub sellel touril Armstrongile enim konkurentsi.

Üks tõsine maiuspala on sel touril eestlastelt ära võetud. Väga mannetu oli vaadata eilse (2.) etapi fini?it, kus Kirsipuu vedas Hushovdi lahti ja lasi jala sirgu. Samas oleks ise võinud heidelda ka hea koha eest. Paraku on selline tema ülesanne meeskonnas sel touril. Just need Kirsipuu lõpuspurdid ongi alati olnud ajendiks, miks touri vaadata. Äkki õnn naeratab ja Hushovdi vorm langeb ning Jass saab jälle võitu jahtida.

answer3
Rattur
Postitusi: 1
Liitunud: 02. 06. 2005. 18:19

Postitus Postitas answer3 » 04. 07. 2005. 09:22

Samas oli päris huvitav kuulata, kuidas Eurospordi kommentaatorid Jassi Hushovdiga segamini ajasid ja mitu korda kogemata kuulutasid, et Kirsipuu tuli teiseks. Mehed lihtsalt harjunud, et meie Jaan võitleb tavaliselt võidu eest ja vastavad refleksid ka välja kujunenud.

Armstrongi algus on muidugi võimas, aga Ullrichi ma veel maha ei kannaks. Kui Lance järgi jõudis, siis suutis Jan tema tempo vastu võtta küll ja enamvähem koos jõuti finisisse. Võimalik, et Ullrich ei osanud valida päris võimetekohast tempot (mitte et ta nüüd palju kiiremini oleks suutnud, aga 20-30 sek ikka). Teinekord on lihtsalt eraldistardis raske seda õiget tempot leida, mis oleks võimete piiril, aga mis samas enne lõppu sind läbi ei küpsetaks. Kusjuures Ullrich sõidab eraldistarti millegipärast alati väga suure ülekandega, minul näiteks tõmbab see kohe jalad kangeks ja sõit rikutud.
Mingi hetkel hakkab oma rolli mängima ka meeskonna tugevus ja siin on T-Mobile minu arust veidi tugevam kui Discovery. Esiteks ei mängi T-Mob seekord enam sprinterile. See oli kogu meeskonna tegevusest juba eile näha, et kogu tiim puhkas kuskil grupi keskel ja ilmselt valmistuvad juba mägistemaks etappideks. Millegipärast oli juba aasta alguses tunne, et tänavu kukuvad troonilt kaks kuningat: Armstrong ja Schumacher, aga eks saab näha...

betoonking
Rattur
Postitusi: 51
Liitunud: 07. 06. 2004. 19:59

Postitus Postitas betoonking » 04. 07. 2005. 09:48

answer3 kirjutas:Samas oli päris huvitav kuulata, kuidas Eurospordi kommentaatorid Jassi Hushovdiga segamini ajasid ja mitu korda kogemata kuulutasid, et Kirsipuu tuli teiseks. Mehed lihtsalt harjunud, et meie Jaan võitleb tavaliselt võidu eest ja vastavad refleksid ka välja kujunenud.

Armstrongi algus on muidugi võimas, aga Ullrichi ma veel maha ei kannaks. Kui Lance järgi jõudis, siis suutis Jan tema tempo vastu võtta küll ja enamvähem koos jõuti finisisse. Võimalik, et Ullrich ei osanud valida päris võimetekohast tempot (mitte et ta nüüd palju kiiremini oleks suutnud, aga 20-30 sek ikka). Teinekord on lihtsalt eraldistardis raske seda õiget tempot leida, mis oleks võimete piiril, aga mis samas enne lõppu sind läbi ei küpsetaks. Kusjuures Ullrich sõidab eraldistarti millegipärast alati väga suure ülekandega, minul näiteks tõmbab see kohe jalad kangeks ja sõit rikutud.
Mingi hetkel hakkab oma rolli mängima ka meeskonna tugevus ja siin on T-Mobile minu arust veidi tugevam kui Discovery. Esiteks ei mängi T-Mob seekord enam sprinterile. See oli kogu meeskonna tegevusest juba eile näha, et kogu tiim puhkas kuskil grupi keskel ja ilmselt valmistuvad juba mägistemaks etappideks. Millegipärast oli juba aasta alguses tunne, et tänavu kukuvad troonilt kaks kuningat: Armstrong ja Schumacher, aga eks saab näha...
Jani sõitu mõjutas kindlasti ka kukkumine treeningul vahetult enne time trial'it. Õigemini õhulend, mis lõppes tiimiauto tagaklaasis.

The 2005 Tour de France starts Saturday. But for Jan Ullrich, the race nearly ended Friday, the German bulleting head first through the rear window of his team car in a freak training accident. Ullrich was "very, very lucky" to escape unscathed, said T-Mobile's team doctor Lothar Heinrich.
elu veereb nagu ratas

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Postitus Postitas SL » 04. 07. 2005. 10:10

answer3 kirjutas:Kusjuures Ullrich sõidab eraldistarti millegipärast alati väga suure ülekandega, minul näiteks tõmbab see kohe jalad kangeks
:shock: Ärgu lugupeetud answer3 solvugu, kuid ülalmainitud tsitaadi esitaks ma velo.clubberssi aasta "ärilauseks"... :D

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 05. 07. 2005. 12:31

Kes veel ei tea, siis 1. etapi eraldistardis pidi Zabriskie Armstrongi võitmiseks sõitma kõigi aegade kiireima keskmise kiiruse TdF eraldistartide ajaloos - 54,676 km/h. Sellega ületas ta Greg LeMondi 1989 a.-l viimasel etapil(!) sõidetud eraldistardi parima keskmise, mis oli 54,454 km/h.

Kasutaja avatar
High-Q
Rattur
Postitusi: 50
Liitunud: 14. 05. 2004. 11:19

Postitus Postitas High-Q » 05. 07. 2005. 12:37

siiski, kuskile jäi meelde, et üks eraldistardikas oli veel parema keskmise kiirusega 55,0 kopikatega, aga see oli üle 2x lühemal proloogil.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 06. 07. 2005. 09:33

nii nagu individuaalses eraldis proloogil, sõideti ka meeskondlikus eraldis tuuri keskmise kiiruse rekord: 57.324 km/h
Eelmine kuulus aastast 1995 meeskonnale Gewiss-Ballan, 54,930 km/h.

Team CSC tähistas proloogi võitu klaasi shamuse ja ühe jäätisepalliga :) lisatingimus oli see, et kes võttis ka jäätisepalli, see pidi järgmisel päeval terve sõidu grupi ees tööd rügama 8) Luke Roberts ütles, et tal on sellest savi, sest tema ülesanne on nagunii koguaeg ees olla :)

Kasutaja avatar
SK
Rattur
Postitusi: 1193
Liitunud: 11. 07. 2004. 16:49

Postitus Postitas SK » 06. 07. 2005. 09:57

tarmo kirjutas:nii nagu individuaalses eraldis proloogil, sõideti ka meeskondlikus eraldis tuuri keskmise kiiruse rekord: 57.324 km/h
Eelmine kuulus aastast 1995 meeskonnale Gewiss-Ballan, 54,930 km/h.
Mille arvelt need kiirused kasvavad, kas ikka veel tehnika(jooksud, aerodünaamika) või on mehed eriti kanget pastat sööma hakanud :?:

või oli seekord hoopis eriti lihtne trass...

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 06. 07. 2005. 10:02

Kui ma kommentaaridest õigesti aru sain, siis oli tuul ka vähemalt mingi aeg tagant. Või ... :?:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 06. 07. 2005. 13:17

SK kirjutas:
tarmo kirjutas:nii nagu individuaalses eraldis proloogil, sõideti ka meeskondlikus eraldis tuuri keskmise kiiruse rekord: 57.324 km/h
Eelmine kuulus aastast 1995 meeskonnale Gewiss-Ballan, 54,930 km/h.
Mille arvelt need kiirused kasvavad, kas ikka veel tehnika(jooksud, aerodünaamika) või on mehed eriti kanget pastat sööma hakanud :?:

või oli seekord hoopis eriti lihtne trass...
ma arvan, et esimesed 2 põhjust on õiged. eriti lihtsat trassi sellistel võistlustel ei kasutata, küll aga ei saa valida tuule suunda. eriti kõva pasta õigetes kogustes on ka kindlasti tähtis, kuid samas individuaalses eraldis hoidis rekordit greg lemond, kes väntas sellise keskmisega veel siis kui juba 3 nädalat tuuri oli selja taga.
isiklikult arvan et tehnika + kaasaegse treeningmetoodika ja toitumise pisidetailid on need mis rolli mängivad. grupisõitusid võideti ka 40 a tagasi keskmistega üle 40 km/h. eks võta nüüd kinni kus see vahe on :?:

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Postitus Postitas indrek » 06. 07. 2005. 14:59

laup enne eraldistarti näitas eurospordist sagimist Phonaki boksis ja jutukäigus ütles üks sõitja (nime kahjuks ei mäleta), et see aasta on rattad ca 2 sekundit km kohta kiiremad kui eelmine aasta... kas see oli nüüd väike promo BMC'le või on seal tõsi ka taga... go figure

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 07. 07. 2005. 14:14

indrek kirjutas:laup enne eraldistarti näitas eurospordist sagimist Phonaki boksis ja jutukäigus ütles üks sõitja (nime kahjuks ei mäleta), et see aasta on rattad ca 2 sekundit km kohta kiiremad kui eelmine aasta... kas see oli nüüd väike promo BMC'le või on seal tõsi ka taga... go figure
kahjuks ei aidanud phonakit ka kiiremad rattad sel aastal. minu meelest on nad ühed suuremad põrujad tiimi eraldis. mehed ise olid ka imestunud oma sita tulemuse üle.
mis puutub kogu tuuri keskmisesse kiirusesse, siis 2003 aasta läbiti see rekordilise 40,94-ga. sel aastal on 5 esimese etapi keskmine 48, 242 kmh, aga mäed on alles ees.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 07. 07. 2005. 15:13

Tänase etapi lõpp (viimane 10km) on raja osas suht huvitav:

Between km 10 and km 5 it's a very steep downhill, and the riders will probably hit 100 km/h. But at the bottom, there's a fairly sharp 90 degree left hander, and the riders will still be travelling fast there. There are a fair amount of speed bumps coming into town and the roads are wet at the moment. Fortunately (for safety reasons), it's a long straight finish for the last 4 km.

BTW: hetkel on Jass koos nelja kaaslasega pikalt (6 mintsa) eest ära, kuid punt teeb vihaselt tööd ja vahe väheneb.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
skogvarg
Rattur
Postitusi: 45
Liitunud: 28. 09. 2004. 07:10

Postitus Postitas skogvarg » 07. 07. 2005. 15:51

Milliselt lehelt oleks mõistlik tuuri jälgida ?
Viimati muutis skogvarg, 07. 07. 2005. 16:03, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 07. 07. 2005. 15:54

skogvarg kirjutas:Milliselt tehelt oleks mõistlik tuuri jälgida ?
mina jälgin http://www.cyclingnews.com

variant on ka TdF ametlik kodukas http://www.letour.fr

ja veel ka loomulikult http://www.eurosport.com , kus ka audio (tegelikult väga hea, mh kommenteerimas ka Sean Kelly - kunagine äss ja suur Jassile panustaja läbi aegade - kui muidugi tugevast iiri aktsendist läbi saate :wink: )
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
sqber
Rattur
Postitusi: 285
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas sqber » 07. 07. 2005. 16:21

Pasitab, et grupp tuleb tagant mühinal peale. Ja nii nad saidki kätte meie Kirsipuu :( Aga Cyclingnews.com viskab lisaks heale infole, head nalja kah:
Bovine update: Some cows ignore the peloton as it flies past.
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!

Kasutaja avatar
skogvarg
Rattur
Postitusi: 45
Liitunud: 28. 09. 2004. 07:10

Postitus Postitas skogvarg » 07. 07. 2005. 16:34

16:33 CEST
Kirsipuu does a turn in the break, so he can't be feeling that bad. But the gap is coming down fast. Kroon doesn't want to work, because he wants the mountain points. So Kirsipuu attacks! Kroon and Auge are gapped, forcing Auge to chase the three leaders. Weird situation.
:shock:
Kurrask, nigu kirve silma pääl istut.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 07. 07. 2005. 17:05

Mengin pani enne lõppu pöördes matsu ja kõik kõvemad tagaajajad talle otsa. Jass kuues.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
skogvarg
Rattur
Postitusi: 45
Liitunud: 28. 09. 2004. 07:10

Postitus Postitas skogvarg » 07. 07. 2005. 17:27

Ülihead kommentaarid - http://www.eurosport.com/home/pages/v4/ ... 6206.shtml
Eriti - 1 km MENGIN.... DOWN!!!! IN THE FINAL LEFT-HANDER... IT'S CARNAGE!!!! Half the pack slides out in the same corner, whipped to the tarmac. Boonen, McEwen... They're all caught up in the crash!

Kommide kirjutajad nagu sütel.

Jassil siiski hea koht lõpuks.
Vist pääses kukkumisest :?:
Kurrask, nigu kirve silma pääl istut.

Bimmer
Rattur
Postitusi: 190
Liitunud: 03. 11. 2003. 16:44

Postitus Postitas Bimmer » 07. 07. 2005. 20:36

erikr kirjutas: Jass kuues.
skogvarg kirjutas:Jassil siiski hea koht lõpuks.
Vist pääses kukkumisest
Millest Te räägite? Ise nägin, kui Jass kukkus täna viimases kurvis.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 07. 07. 2005. 20:43

Bimmer kirjutas:Millest Te räägite? Ise nägin, kui Jass kukkus täna viimases kurvis.
njah, pilti mul pole kusagilt võtta, cyclingnewsis oli kohe peale finishit näidatud jass Hushovdi järel, praegu teda seal enam pole....

päris hea pilt Jassist
Viimati muutis erikr, 07. 07. 2005. 21:16, kokku muudetud 3 korda .
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

cioni
Rattur
Postitusi: 12
Liitunud: 18. 05. 2005. 12:34

Postitus Postitas cioni » 07. 07. 2005. 21:06

Jass oli jah nn. suures grupis esimene, kes kukkus. Natuke üllatav, et tal peale rasket sõitu oli veel jõudu gruppi vedada.

Armstrongi sõnad peale tänast sõitu: "Riders are generally tired. There was a relatively insignificant climb at the end of the stage today and we heard on the race radio that quite a lot of guys were dropped. That's not normal for this race. When you add in the tail winds, the cross winds, the rain, the weather and the high speed, the Tour has been hard so far."

Võibolla hakkab juba laupäevasel etapil midagi juhtuma (lõpus üks 2.kat ~17km pikkune 4.4% tõus), kui QS ja Lotto jätkavad tempo üles kruvimist.

Kasutaja avatar
kristjan07
Rattur
Postitusi: 856
Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25

Postitus Postitas kristjan07 » 07. 07. 2005. 23:09

jah kahjuks oli jaan kohe teine mees kes seal minu arvates liiga kitsas ja järsus kurvis kukkus ja lendas kohe Christophe Mengin'le selga :cry: , oli näha kohe et rada oli seal nii märg et ainult aed peatas mehed...lõpus oli muidugi Lorenzo Bernucci õnnelik kuid mina seda "õigeks" võiduks küll ei loe kui kõik kukuvad ja sina 1 sõidad finishisse...ega siin vast muud süüdistada olegi kui libedat teed kahju on muidugi kohe Christophe Mengin'ist kes nii kõvast püüdis ees ära sõita lõpus

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 10. 07. 2005. 14:27

13:41 CEST 56km/115km to go

Kirsipuu has abandoned. :cry:

Kasutaja avatar
kristjan07
Rattur
Postitusi: 856
Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25

Postitus Postitas kristjan07 » 10. 07. 2005. 18:50

tarmo kirjutas:13:41 CEST 56km/115km to go

Kirsipuu has abandoned. :cry:
väga kahju on muidugi, kuid miks ometi ta sadulast ronis? sõitnud siis sitalt aga sõitnud lõpuni :? :(

Loom
Rattur
Postitusi: 177
Liitunud: 15. 06. 2003. 08:06

Postitus Postitas Loom » 10. 07. 2005. 20:10

kristjan07 kirjutas:
tarmo kirjutas:13:41 CEST 56km/115km to go

Kirsipuu has abandoned. :cry:
väga kahju on muidugi, kuid miks ometi ta sadulast ronis? sõitnud siis sitalt aga sõitnud lõpuni :? :(
Ajalimiit on ju ka, parem tulla ise ära kui lasta ennast vägisi kõrvale tõsta.

rainR
Rattur
Postitusi: 61
Liitunud: 16. 03. 2005. 21:29

Postitus Postitas rainR » 10. 07. 2005. 20:28

ma arvan et kirsipuud pole siin mõtet õpetama hakata onju

Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 11. 07. 2005. 09:50

Peale 10- t etappi Amstrong 2 min ja 18 sek liidrist Zabriskie-st maas. Kes võiks olla Touri 05 üldvõitja?

Kasutaja avatar
sqber
Rattur
Postitusi: 285
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas sqber » 11. 07. 2005. 09:59

Kristiano kirjutas:Peale 10- t etappi Amstrong 2 min ja 18 sek liidrist Zabriskie-st maas. Kes võiks olla Touri 05 üldvõitja?
Sorry, millest jutt? 10. etapp toimub 12. juulil, või on sul juba info käes? Ja Zabriskie on ju juba katkestanud. Ei saa aru ....
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!

Loom
Rattur
Postitusi: 177
Liitunud: 15. 06. 2003. 08:06

Postitus Postitas Loom » 11. 07. 2005. 10:00

Kristiano kirjutas:Peale 10- t etappi Amstrong 2 min ja 18 sek liidrist Zabriskie-st maas. Kes võiks olla Touri 05 üldvõitja?
Zabriskie on ammu katkestanud, Jens Voigt on liider praegu. Ja Armstrong on täpselt seal, kus ta olema peab, kõik konkurendid üldvõidule on temast tagapool.

Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 11. 07. 2005. 11:45

On? Siis jäi mul Highlightis vist 9-s etapi seis lihtsalt silma? Voigt tõmbas ju suure vahe sisse minu teada ja ka kollane särk oli kellegil teisel seljas, mitte Amstrongil. Jens Voigt I; C.Moreau 1'50" II; L.Amstrong 2'18" III.

Kasutaja avatar
Marti
Rattur
Postitusi: 272
Liitunud: 10. 07. 2003. 17:33

...

Postitus Postitas Marti » 11. 07. 2005. 23:01

Kirsipuu katkestas ja teemas on vaikus kohe.
Eestil on veel üks jalgrattur tuuril, ja märksa kõvem jalgrattur. Kuidas temal läheb? Lõpetab teadjamate meeste arvates ära või mitte?!
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Re: ...

Postitus Postitas KristjanS » 11. 07. 2005. 23:06

Marti kirjutas:Kirsipuu katkestas ja teemas on vaikus kohe.
Eestil on veel üks jalgrattur tuuril, ja märksa kõvem jalgrattur. Kuidas temal läheb? Lõpetab teadjamate meeste arvates ära või mitte?!
niikaua kui ta käed lenksul hoiab ja maa külgetõmbe jõud liiga suureks ei lähe võib mees isegi lõpuni sõita. See oleks saavutus omaette...
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

cioni
Rattur
Postitusi: 12
Liitunud: 18. 05. 2005. 12:34

Postitus Postitas cioni » 12. 07. 2005. 21:01

Võimas sõit Valverde poolt. Tal on suur tulevik.

Homme on Alpide viimane etapp, kuulsad tõusud Madeleine ja Galibier (arvatavati selle aasta Tour'i 2 kõige raskemat tõusu, Galibieri loetakse isegi Alpide raskeimaks tõusuks).

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 13. 07. 2005. 11:13

Hakkab pihta. Krt, et ei õpita ka üldse.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 25. 07. 2005. 09:21

Eelviimasel etapil (eraldistart) nägin vilksamisi eestvaates ühel sõitjal justkui camelbaki voolikut üle õla suu juures tolknemas. Kas sellist asja on ennegi olnud? Kus neil see paak on? Kotti nagu seljas ei olnud :shock:
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1251
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 25. 07. 2005. 09:31

Andrus K kirjutas:Eelviimasel etapil (eraldistart) nägin vilksamisi eestvaates ühel sõitjal justkui camelbaki voolikut üle õla suu juures tolknemas. Kas sellist asja on ennegi olnud? Kus neil see paak on? Kotti nagu seljas ei olnud :shock:
Äkki viirastus - kuum ilm? Langesid sama halluka ohvriks, nagu üks punasemummuline kõrend, kes tahtis lenksu risti keerates oma kahesajatuhandelist eraldistardiratast ribadeks keevitada? :lol:
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee

Toxic
Rattur
Postitusi: 39
Liitunud: 22. 07. 2003. 08:40

Postitus Postitas Toxic » 25. 07. 2005. 09:39

Kui veel paremini vaatad, siis näed, et sõidukombinesooni all selja peal oli mügarik, kust see toru välja tuli.

Arno
Rattur
Postitusi: 59
Liitunud: 26. 05. 2004. 17:07

Postitus Postitas Arno » 25. 07. 2005. 09:40

Las need voolikud nüüd ripuvad ..

Tombak - lõpetas TDF kolmanda eestlasena - respect!
Hushovd lõpetas rohelises - nagu tiimi eesmärk oli - seega ka Kirsipuu tuur pea kümnesse - respect!

Kõvad ratturid meil siin maal ikka. Tunneks nagu ennast ka nats tugevamana nüüd ;)

Loom
Rattur
Postitusi: 177
Liitunud: 15. 06. 2003. 08:06

Postitus Postitas Loom » 25. 07. 2005. 09:40

Andrus K kirjutas:Eelviimasel etapil (eraldistart) nägin vilksamisi eestvaates ühel sõitjal justkui camelbaki voolikut üle õla suu juures tolknemas. Kas sellist asja on ennegi olnud? Kus neil see paak on? Kotti nagu seljas ei olnud :shock:
On ka variandid, mis käivad kõhu peale.

Kasutaja avatar
tarts
Rattur
Postitusi: 391
Liitunud: 17. 05. 2004. 12:05

Postitus Postitas tarts » 25. 07. 2005. 09:42

Andrus K kirjutas:Eelviimasel etapil (eraldistart) nägin vilksamisi eestvaates ühel sõitjal justkui camelbaki voolikut üle õla suu juures tolknemas. Kas sellist asja on ennegi olnud? Kus neil see paak on? Kotti nagu seljas ei olnud :shock:
Voolikut ma küll kellegil tilbendamas ei näinud, samas riivas pidevalt silma mikrofoni toru, mis suu lähedal päädis.

Kasutaja avatar
tsainik
Rattur
Postitusi: 396
Liitunud: 20. 01. 2004. 15:17

Postitus Postitas tsainik » 25. 07. 2005. 14:03

Pakun pigem ka, et seljapeal ikka saatja ja suu juures tilpneb mikker :?:

kalev
Rattur
Postitusi: 519
Liitunud: 08. 04. 2003. 09:52

Postitus Postitas kalev » 25. 07. 2005. 14:34

Paistab üsna kindlalt voolik olevat:
http://www.cyclingnews.com//photos/2005 ... ich-40.jpg

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 25. 07. 2005. 14:38

kalev kirjutas:Paistab üsna kindlalt voolik olevat:
http://www.cyclingnews.com//photos/2005 ... ich-40.jpg
vot-vot.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
sqber
Rattur
Postitusi: 285
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas sqber » 25. 07. 2005. 14:43

kalev kirjutas:Paistab üsna kindlalt voolik olevat:
http://www.cyclingnews.com//photos/2005 ... ich-40.jpg
Ja ka küür on tajutav ehk siis camelpack on riiete all. Laupäevane TT näitas väga ilmekalt, mis võib juhtuda, kui tähelepanu on hajunud (ja miks mitte tänu joogipudelile). Pean silmas polkatäpisärgikandjat, kes kaks korda käna pani (seekord küll mitte tänu pudelile aga lihtsalt hajameelsusest vist).
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!

Kasutaja avatar
paabu
Rattur
Postitusi: 13
Liitunud: 28. 07. 2003. 10:59

Postitus Postitas paabu » 25. 07. 2005. 15:10

tsainik kirjutas:Pakun pigem ka, et seljapeal ikka saatja ja suu juures tilpneb mikker :?:
Nagu ma eurospordi kommentaatorite jutust aru sain, on saatja juba kiivri sisse ära peidetud ja selja peal särgi all on heal juhul joogikott (ehkki ma nägin mõnda sõitjat ka klassikalist raami küljes asuvat pudelit pruukimas)
veel räägiti imevedelikest, millega sõitja ja ratas üle pritsitakse, et väiksem tuuletakistus saavutada..

P.S - Armstrongi tagajooksul oli 4 paari kodaraid, ülejäänud poodiumimehed sõitsid ketasratastega.. huvitav kas see 2sek/kilomeeter jutt ketasratta kasulikkusest ei vasta tõele või on teised tõesti niipalju kehvemad..

kalev
Rattur
Postitusi: 519
Liitunud: 08. 04. 2003. 09:52

Postitus Postitas kalev » 25. 07. 2005. 15:36

paabu kirjutas:P.S - Armstrongi tagajooksul oli 4 paari kodaraid, ülejäänud poodiumimehed sõitsid ketasratastega.. huvitav kas see 2sek/kilomeeter jutt ketasratta kasulikkusest ei vasta tõele või on teised tõesti niipalju kehvemad..
Ma ei taipa küll, et kuidas sa neid tagumisi kodaraid loendasid, kuid lisaks veel ühe pildi laupäevasest sõidust --> http://www.cyclingnews.com/photos/2005/ ... ron-37.jpg

Nagu näha võib on tegu 3 kodaraga.. vist HED.3 carbonist jooksuga???
Võibolla on antud jooksu omadused suhteliselt sarnased kettaga? Äkki keegi teadjam, kes on vastavaid ülevaateid, võrdlusi uurinud või suisa ise proovinud oskab paremini kommenteerida?
Samas jah, kui jutte arvesse võtta, siis ei tea, mis aja Lance kettaga oleks välja sõitnud..?
Viimati muutis kalev, 25. 07. 2005. 18:33, muudetud 1 kord.

Vasta

Mine “Võistlused mujal”