Transalp Challenge 2005
Praeguse seisuga on eestist minemas Tarmo ja Lasse. Villem ja Meeme olid ka mingil ajal huvilised aga praegust seisukohta ei tea. Samas oleks veel üks huviline kes otsib paarilist. Seega kui siin on keegi, keda asi vähegi huvitaks siis võiks võtta ühendust 56694969, Kaimo Kaseväli (karvane). Võib e-maili ka saata kaimokasevali@hotmail.com
Huvilise tase võiks paarilisega enam-vähem võrdlust kannatada. Kaimo tulemused e-spordist on siin:
http://www.esport.ee/index_cont.php?por ... kasev%E4li
Otsutama peaks suht ruttu kuna regamine algab 13.jaanuar ja regama peaks kohe kuna osalejate arv on piiratud.
Huvilise tase võiks paarilisega enam-vähem võrdlust kannatada. Kaimo tulemused e-spordist on siin:
http://www.esport.ee/index_cont.php?por ... kasev%E4li
Otsutama peaks suht ruttu kuna regamine algab 13.jaanuar ja regama peaks kohe kuna osalejate arv on piiratud.
Võiks asja arutada. Korraliku plaani olemasolul oleks kah huvitatud. Saab ühendust leho.rips@kliinikum.ee Tel 55678351.UrmasL kirjutas:Praeguse seisuga on eestist minemas Tarmo ja Lasse. Villem ja Meeme olid ka mingil ajal huvilised aga praegust seisukohta ei tea. Samas oleks veel üks huviline kes otsib paarilist. Seega kui siin on keegi, keda asi vähegi huvitaks siis võiks võtta ühendust 56694969, Kaimo Kaseväli (karvane). Võib e-maili ka saata kaimokasevali@hotmail.com
Huvilise tase võiks paarilisega enam-vähem võrdlust kannatada. Kaimo tulemused e-spordist on siin:
http://www.esport.ee/index_cont.php?por ... kasev%E4li
Otsutama peaks suht ruttu kuna regamine algab 13.jaanuar ja regama peaks kohe kuna osalejate arv on piiratud.
- meedik omast käest võttalehor kirjutas: Võiks asja arutada. Korraliku plaani olemasolul oleks kah huvitatud. Saab ühendust leho.rips@kliinikum.ee Tel 55678351.
OK! Võiks siis täpsemalt rääkida. Ootan kõnet, kirja.Ereliukas kirjutas:- meedik omast käest võttalehor kirjutas: Võiks asja arutada. Korraliku plaani olemasolul oleks kah huvitatud. Saab ühendust leho.rips@kliinikum.ee Tel 55678351.
mingitel andmetel on eestist siis registreerunud ja minemas 4 tiimi
Porterracing (Tarmo, Lasse)
velo.clubbers.ee (Rom, Ermo)
Elu Eest (Ereliukas, www)
Team Extreme (lehor, karvane)
edu ja mõistust kõigile selleks treenimisel
Porterracing (Tarmo, Lasse)
velo.clubbers.ee (Rom, Ermo)
Elu Eest (Ereliukas, www)
Team Extreme (lehor, karvane)
edu ja mõistust kõigile selleks treenimisel
Viimati muutis erikr, 19. 01. 2005. 17:58, muudetud 1 kord.
tegin väikse ülevaate meie jaoks olulisest sündmusest:erikr kirjutas: Porterracing (Tarmo, Lasse)
velo.clubbers.ee (Rom, Ermo)
Elu Eest (Ereliukas, www)
Team Extreme (lehor, karvane)
http://www.porterracing.ee/
Uhh, kõvad mehed, mis öelda. Edu teile. Kuda te kõrguse osas treenida plaanite? Üle 3000m on mõju vist juba tunda ka jalutades, rääkimata rattasõidust.erikr kirjutas:mingitel andmetel on eestist siis registreerunud ja minemas 4 tiimi
Porterracing (Tarmo, Lasse)
velo.clubbers.ee (Rom, Ermo)
Elu Eest (Ereliukas, www)
* tiimi nimi pole teada (lehor, karvane)
edu ja mõistust kõigile selleks treenimisel
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Kui arvestada Teie plaani ja suhet kogu (eesti/ratturite)rahvaarvu, siis vist ei ole küll . Aga ma paneks lõpliku diagnoosi siiski siis kui te sealt tagasi tulete, vaataks mis nägu ja tegu olete (kas joodeldate nt tahtmatult jne)Ermo kirjutas:Kas me oleme normaalsed ?
stage kilometres / metres altitude
....
Total: 740,258 km, 22.512 m alt.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Peab ütlema, et Eesti on end idaplokist üks eesrindlikumaid osalejate poolest. Peale Eesti on neli tiimi veel Tsehhil. Lätist on 2 tiimi nt ja Soomest 1.
Sündmuste jälgimise osas andsin Ermole edasi tungiva palve peale igat etappi panna üles Polari graafikud (pulss ja reljeef) ja lühikommentaar .
Sündmuste jälgimise osas andsin Ermole edasi tungiva palve peale igat etappi panna üles Polari graafikud (pulss ja reljeef) ja lühikommentaar .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
On mul õigus, et tehnilisi lõike seal suurt ei ole? S.t võistluse raskus seisneb pikkuses ja SUURES kõrguste vahes?
Kui tuleb sahmakas lund või lörtsi (isegi Garmisch Partenkirchenis tuli üks suvi vist pool meetrit, rääkimata siis 1800 meetrist ) kas siis katkestatakse võistlus?
Kui tuleb sahmakas lund või lörtsi (isegi Garmisch Partenkirchenis tuli üks suvi vist pool meetrit, rääkimata siis 1800 meetrist ) kas siis katkestatakse võistlus?
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
miks katkestada kui Girotki ei katkestatud? vähesed vennad said tookord saateautode jälgedes ajalimiidi sisse, ülejäänud saadeti tagauksest välja.LauriA kirjutas:On mul õigus, et tehnilisi lõike seal suurt ei ole? S.t võistluse raskus seisneb pikkuses ja SUURES kõrguste vahes?
Kui tuleb sahmakas lund või lörtsi (isegi Garmisch Partenkirchenis tuli üks suvi vist pool meetrit, rääkimata siis 1800 meetrist ) kas siis katkestatakse võistlus?
mida teeb lumi ühele korralikule maastikuratturile? siiani pole ka sõidu ajaloost sellist asja teada.
väljavõte juhendist
Kood: Vali kõik
5.2 Clothing and equipment
In view of the fact that it will be an eight days? crossing of the
Alps every rider has to equip him/herself accordingly. This
includes suitable clothing for all weather conditions and a firstaid-
kit. Also recommended are tools and material to be carried
along.
Nii palju kui kord Tarmoga vesteldes selgus, ei ole midagi nii lihtne see rada. Mingi sell oli käna pannud ja pärast dushi all ikka väga mannetult asja ajanud. Nagu aru sain sõitis Tarmo seda osati eelmisel aastal trenni mõttes.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Esimese etapi tulemused väljas. Meie mehed kõik ilusti olemas.
http://results.mikatiming.de/2005/trans ... _stage.pdf
http://results.mikatiming.de/2005/trans ... _stage.pdf
Tänased tulemused ja kahe etapi kokkuvõte samuti olemas.
http://results.mikatiming.de/2005/transalp/
http://results.mikatiming.de/2005/transalp/
Kõik ju kenasti näha (eraldi pdf file'dena).
Eestlased panevad kõik hästi tegelikult. Loodame, et kõik läheb ladusalt ka edaspidi. Tahaks juba vendade endi kommentaare tegelikult kuulda.
RAJAPROFIILID
Eestlased panevad kõik hästi tegelikult. Loodame, et kõik läheb ladusalt ka edaspidi. Tahaks juba vendade endi kommentaare tegelikult kuulda.
RAJAPROFIILID
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
see on aeg mil tiimi teine liige joone ületab. minu meelest.Kirsa kirjutas:Ma ei saa hästi aru, mida see aeg seal näitab? Kahe sõitja keskmine? või liidetud aeg või hoopis et üks sõitja sõidab pool ja teine pool. Sest vaadates esimest etappi, kus distants oli 111km, aga parima aeg 3:44, siis tundub ilmvõimatu, arvestades veel neid tõuse.
kui vaatad esimese etapi profiili/katet siis puhtalt asfalt ja kruus pooleks. 2 tõusu, üldine profiili trend allamäge nagu TRR. ja tõsisele tõusule järgneb tõsine laskumine. esimesed mehed on muidugi maailmatasemel tegijad ka. meie elioni 20 kandi mehed ju kaotasid neile päris priskelt.
EDIT: vastav punkt juhendist
Kood: Vali kõik
3.6 Finish
Both teammates have to finish jointly. A teammate will be
permitted to be maximum two minutes ahead of the other one.
The leading teammate, however, has to wait for his/her partner
before they get scored. Analog to the checkpoints the barcodes of
the race numbers of both bikes will also be scanned and registered
for the stage and overall classification.
meie mehed jätkuvalt pildil ja saavutatud kohad etappidel suhteliselt stabiilsed
http://www.transalpchallenge.com/en/new ... IE_3rd.pdf
45. velo.clubbers.ee
54. Porter Racing
103. Team Extreme
107. Elu Eest
lühike kõne asjaosalistega rääkis tänase kohta järgmist, et üle 5 km tuli lumes ratas seljas mööda seina üles ronida ja teiselpool harja samamoodi ratas seljas alla tulla sest niivõrd järsk laskumine oli ülimalt juurikaline ja ohtlik.
Rommil ja Lassel oli löönud täna kummi (tubeless) täiesti ribadeks ja TP-sse tuli uue kummi järele tagasi minna. ka olla Lassel eile cleat purunenud.
tänane rajaprofiil http://www.transalpchallenge.com/transa ... -Lienz.pdf
esimeste naistega on vcee meestel ikka veel tunnine vahe
homne etapp on suurima kogutõusuga, lisaks on tõusu ca 400 rohkem kui laskumsit.
http://www.transalpchallenge.com/en/new ... IE_3rd.pdf
45. velo.clubbers.ee
54. Porter Racing
103. Team Extreme
107. Elu Eest
lühike kõne asjaosalistega rääkis tänase kohta järgmist, et üle 5 km tuli lumes ratas seljas mööda seina üles ronida ja teiselpool harja samamoodi ratas seljas alla tulla sest niivõrd järsk laskumine oli ülimalt juurikaline ja ohtlik.
Rommil ja Lassel oli löönud täna kummi (tubeless) täiesti ribadeks ja TP-sse tuli uue kummi järele tagasi minna. ka olla Lassel eile cleat purunenud.
tänane rajaprofiil http://www.transalpchallenge.com/transa ... -Lienz.pdf
esimeste naistega on vcee meestel ikka veel tunnine vahe
homne etapp on suurima kogutõusuga, lisaks on tõusu ca 400 rohkem kui laskumsit.
Me peame vist ikka orkestriga neile vastu minema
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Ise pakuks, et meie omadele võib isegi kõige raskem olla - on küll teine üsna sile.... aga ei ole mingi ime, kui pärast etapi teist osa nad üsna musta värvi on 40 plusskraadi ei ole sel ajal ju seal mingi probleem. Kui asfalt üle 40 kraadi on, kas siis seda peab ka rehvivalikul arvestama?
Edit: oops, pidasin viimast etappi silmas.
Edit: oops, pidasin viimast etappi silmas.
Viimati muutis LauriA, 19. 07. 2005. 09:56, kokku muudetud 2 korda .
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
sealkandis pole asfalt selline pask nagu meil kus bituumen separeerub päikese käes muust täite- ja sideainest. mägedes pole 40 kraadi. maastikusõidus küll kummivalikul temperatuurile ei pea mõtlema.LauriA kirjutas:Ise pakuks, et meie omadele võib isegi kõige raskem olla - on küll teine üsna sile.... aga ei ole mingi ime, kui pärast etapi teist osa nad üsna musta värvi on 40 plusskraadi ei ole sel ajal ju seal mingi probleem. Kui asfalt üle 40 kraadi on, kas siis seda peab ka rehvivalikul arvestama?
Viimase etapi teine pool ei ole ju mägedes?? Kui ma viimati Jesolos käisin (2001 augusti lõpp), siis oli seal ikka sile ja lage maa. Ja temperatuur Veneetsias (Jesolo kõrval) +37 kraadi. Eks see sõltu muidugi keha eripärast, isegi niisama turistina olles jõin vist u. 2 liitrit Gatorade'i + määramatu kogus vett ning WC-s käimise vajadust ei tundnud.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
tänases sõidus pedaalivahetusele kulunud 6 minutit ja kaotatud kohad pühendab Ermo vändavendadele firmast Crank Brothers ning jätkab ühe vända küljes vispli ja teise küljes lagunenud vispli asemele pandud Timega. kogu esimene tõus läks ühe pedaali asemel vaid võlliga. aeg midagi üle 5h, eks õhtul näeb kui protokoll tekib. Porter olla lõpetanud 18 min hiljem.
mis põhjustas purunemise? löök? Lassel cleat (kui ei eksi siis ka visplisõitja) ja Ermol pedaal - vispli maine hakkab kannatama?erikr kirjutas:tänases sõidus pedaalivahetusele kulunud 6 minutit ja kaotatud kohad pühendab Ermo vändavendadele firmast Crank Brothers...
kui keegi kahtleb raja raskuses, siis vaadake sõidu videotrailerit http://www.transalpchallenge.com/transa ... _small.mpg
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Minuarust pole visplil mainet olnudki, purunemistest on kuulda olnud nende sünnist saadik. Sõltub ka kindlasti, kus ja kuidas sõita - EEC on kindlasti oluliselt pedaalisõbralikum, kui Tahko või Transalp.Mati kirjutas:mis põhjustas purunemise? löök? Lassel cleat (kui ei eksi siis ka visplisõitja) ja Ermol pedaal - vispli maine hakkab kannatama?
Palju sõltub ka juhusest - endal on Time vanad versioonid ja 2003 alates XS versioonid laitmatult igasugustes oludes toiminud, kui nüüd õnnestus Soomes liiva/kruusa maastikul paarsada kilti sõitnud pedaaliga nii vastu üksikut kivi sõita, et ühe klambri kõveraks väänas ja enam pedaal ühelt poolt kinni ei jää.
Üldiselt on pedaalid samuti kulumaterjal, mida peab arvestama üks paar aasta peale ja Transalpile minnes peaks kindlasti vähemalt üks paar varuks olema.
ei mingit lööki, normaalne eesti harrastaja mäkkeväntamine. ega muidu need vändavennad ka tervitusi poleks ära teeninud.Mati kirjutas:mis põhjustas purunemise? löök? Lassel cleat (kui ei eksi siis ka visplisõitja) ja Ermol pedaal
Rommi ja Ermo on täna jällegi 45. kohal, hämmastav järjekindlus
homne profiil. http://www.transalpchallenge.com/transa ... tVigil.pdf
Viimati muutis erikr, 19. 07. 2005. 22:21, kokku muudetud 2 korda .
Nii me seda ei jätaveiko kirjutas:Tänases TV3 seitsmestes uudistes näitas ka klippi stardist, kuid ei sõnagi sellest, et meiemailt ka seal keegi osaleks. Ilmselt pole harrastajad sportlased, et mainimist vääriksid .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
See oli üks haigemaid spordiuudiseid, mida ma viimasel ajal näinud olen. Uudis seisnes selles, et algas maailma raskeimaks peetav Transalp maastikujalgrattasõit. Et alustati Saksast ja ületatakse Alpid ja lõpetatakse Itaalias. Ja kõik. Inimesele, kes ei tea, et seal ka eestlased võistlustules, tekitas see uudis ilmselt veidi segadust, et miks oli sellist mõttetut infot meile vaja .. No ja uudis jäi tegelikult ka kõvasti hiljaks, sest algus oli juba päevi tagasi. Aga eesti poisid panevad hästi, pasunad lennujaamas poleks ilmselt üleliiaveiko kirjutas:teemast: Tänases TV3 seitsmestes uudistes näitas ka klippi stardist, kuid ei sõnagi sellest, et meiemailt ka seal keegi osaleks. Ilmselt pole harrastajad sportlased, et mainimist vääriksid .
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!
Viienda etapi tulemused ja kokkuvõte.
velo.clubbers.ee - 44
Porterracing - 73
Team Extreme - 105
Elu Eest - 142
velo.clubbers.ee - 44
Porterracing - 73
Team Extreme - 105
Elu Eest - 142
täna velo.clubbers.ee 34. kokkuvõttes tõusnud 39. kohale. Porter ca 1h30min kokkuvõttes maas. teiste kohta hetkel info puudub.
eile ja täna pidas tehnika vastu kuid nimetamist väärivad kummalgi etapil paar-kolm üle kaela käimist.
Kui võrrelda tahkoga siis on kive igal etapil ca 4-5 korda rohkem ja tahko tõusud pole üldse kõneväärt võrreldes 5-10 km pikkuste 15-17 kraadiste tõusudega mida tuleb võtta ratas seljas.
EDIT: ametlikus protokollis koht 40.
eile ja täna pidas tehnika vastu kuid nimetamist väärivad kummalgi etapil paar-kolm üle kaela käimist.
Kui võrrelda tahkoga siis on kive igal etapil ca 4-5 korda rohkem ja tahko tõusud pole üldse kõneväärt võrreldes 5-10 km pikkuste 15-17 kraadiste tõusudega mida tuleb võtta ratas seljas.
EDIT: ametlikus protokollis koht 40.
Viimati muutis erikr, 21. 07. 2005. 19:29, muudetud 1 kord.
Kuuenda etapi tulemussed ja kokkuvõte.
velo.clubbers.ee - 34
Porter Racing - 74
Team Extreme - 75
Elu Eest - 134
velo.clubbers.ee - 34
Porter Racing - 74
Team Extreme - 75
Elu Eest - 134
mingeid pilte kus mõni eestlane peal
tarmo, Lasse, Rom söögilauas
www poseerijatest vasakul
Ermo? järjekorras teisena
ka nii võib (need pole eestlased)
pildid päevade kaupa
mingi ettekujutuse sellest ekstreemsusest ikka saab.
tarmo, Lasse, Rom söögilauas
www poseerijatest vasakul
Ermo? järjekorras teisena
ka nii võib (need pole eestlased)
pildid päevade kaupa
mingi ettekujutuse sellest ekstreemsusest ikka saab.
Euroopas on TransAlp "maailma raskeim", Ameerikas on selleks TransRockies, aga OK. Milles selle uudise "haigus" seisnes? Kui eestlastesse ei puutu siis pole mõtet rääkida? Sel juhul milleks meile enamus kergejõustiku uudistest (kod Nool välja arvatud)? Milleks kogu vormelimajandus? jnesqber kirjutas:See oli üks haigemaid spordiuudiseid, mida ma viimasel ajal näinud olen. Uudis seisnes selles, et algas maailma raskeimaks peetav Transalp maastikujalgrattasõit.
Kui keegi oleks vaevunud pressiteate laiali saatma, et minnakse, küllap oleks mainitud - teleinimestel on muudki teha kui jalgratturite mõtteid lugeda. Pressiteate koostamine ei ole ka tuumafüüsika valdkonda kuuluv tegevus.
on küll Ermo minu arust ja väga sheff pilt on kaerikr kirjutas:...
Ermo? järjekorras teisena..
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
No "haigus" seisnes selles, et uudis oli, sündmus oli aga olid ju ka eestased, kellest mitte sõnagi ei räägitud.konakona kirjutas:Milles selle uudise "haigus" seisnes? Kui eestlastesse ei puutu siis pole mõtet rääkida? Sel juhul milleks meile enamus kergejõustiku uudistest (kod Nool välja arvatud)? Milleks kogu vormelimajandus? jne
See "pilt Ermoga" on tõesti super hea. Seda pilti vaadates tuleb meelde mingi vaidlus teemal "Haanja maratonil on liiga palju singleid, kus on väga raske mööda sõita"
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!
ma vist hüppaks rattaga ennem vette... viewtopic.php?t=7130#65476 , kui julgeksin seal alpides alpinisti rattaga etendada igatahes müts (kiiver) maha sellel üritusel osalevate ratturite ees... kõva värk
need on samad pildid ja sama koht millele viitasin.Topsik kirjutas:Kah mingi uudisteleht
http://www.bike-transalp.de/
Bilder des Tages - Pildid
karm rada
Seitsmenda etapi tulemussed ja kokkuvõte.
velo.clubbers.ee - 43 / 39
Porter Racing - 94 / 55
Team Extreme - 104 / 100
Elu Eest - 165 / 124
velo.clubbers.ee - 43 / 39
Porter Racing - 94 / 55
Team Extreme - 104 / 100
Elu Eest - 165 / 124