1. leht 2-st

Postitatud: 27. 12. 2004. 19:18
Postitas UrmasL
Praeguse seisuga on eestist minemas Tarmo ja Lasse. Villem ja Meeme olid ka mingil ajal huvilised aga praegust seisukohta ei tea. Samas oleks veel üks huviline kes otsib paarilist. Seega kui siin on keegi, keda asi vähegi huvitaks siis võiks võtta ühendust 56694969, Kaimo Kaseväli (karvane). Võib e-maili ka saata kaimokasevali@hotmail.com
Huvilise tase võiks paarilisega enam-vähem võrdlust kannatada. Kaimo tulemused e-spordist on siin:
http://www.esport.ee/index_cont.php?por ... kasev%E4li

Otsutama peaks suht ruttu kuna regamine algab 13.jaanuar ja regama peaks kohe kuna osalejate arv on piiratud.

Postitatud: 29. 12. 2004. 11:57
Postitas lehor
UrmasL kirjutas:Praeguse seisuga on eestist minemas Tarmo ja Lasse. Villem ja Meeme olid ka mingil ajal huvilised aga praegust seisukohta ei tea. Samas oleks veel üks huviline kes otsib paarilist. Seega kui siin on keegi, keda asi vähegi huvitaks siis võiks võtta ühendust 56694969, Kaimo Kaseväli (karvane). Võib e-maili ka saata kaimokasevali@hotmail.com
Huvilise tase võiks paarilisega enam-vähem võrdlust kannatada. Kaimo tulemused e-spordist on siin:
http://www.esport.ee/index_cont.php?por ... kasev%E4li

Otsutama peaks suht ruttu kuna regamine algab 13.jaanuar ja regama peaks kohe kuna osalejate arv on piiratud.
Võiks asja arutada. Korraliku plaani olemasolul oleks kah huvitatud. Saab ühendust leho.rips@kliinikum.ee Tel 55678351.

Postitatud: 29. 12. 2004. 13:07
Postitas Ereliukas
UrmasL kirjutas: Villem ja Meeme olid ka mingil ajal huvilised aga praegust seisukohta ei tea.
Meie huvi on jätkuv

Postitatud: 29. 12. 2004. 13:10
Postitas Ereliukas
lehor kirjutas: Võiks asja arutada. Korraliku plaani olemasolul oleks kah huvitatud. Saab ühendust leho.rips@kliinikum.ee Tel 55678351.
:D - meedik omast käest võtta

Postitatud: 29. 12. 2004. 14:40
Postitas lehor
Ereliukas kirjutas:
lehor kirjutas: Võiks asja arutada. Korraliku plaani olemasolul oleks kah huvitatud. Saab ühendust leho.rips@kliinikum.ee Tel 55678351.
:D - meedik omast käest võtta
OK! Võiks siis täpsemalt rääkida. Ootan kõnet, kirja.

Postitatud: 17. 01. 2005. 12:34
Postitas erikr
mingitel andmetel on eestist siis registreerunud ja minemas 4 tiimi

Porterracing (Tarmo, Lasse)
velo.clubbers.ee (Rom, Ermo)
Elu Eest (Ereliukas, www)
Team Extreme (lehor, karvane)

edu ja mõistust kõigile selleks treenimisel :idea:

Postitatud: 17. 01. 2005. 12:48
Postitas tarmo
erikr kirjutas: Porterracing (Tarmo, Lasse)
velo.clubbers.ee (Rom, Ermo)
Elu Eest (Ereliukas, www)
Team Extreme (lehor, karvane)
tegin väikse ülevaate meie jaoks olulisest sündmusest:
http://www.porterracing.ee/

Postitatud: 17. 01. 2005. 12:51
Postitas Mati
erikr kirjutas:mingitel andmetel on eestist siis registreerunud ja minemas 4 tiimi

Porterracing (Tarmo, Lasse)
velo.clubbers.ee (Rom, Ermo)
Elu Eest (Ereliukas, www)
* tiimi nimi pole teada (lehor, karvane)

edu ja mõistust kõigile selleks treenimisel :idea:
Uhh, kõvad mehed, mis öelda. Edu teile. Kuda te kõrguse osas treenida plaanite? Üle 3000m on mõju vist juba tunda ka jalutades, rääkimata rattasõidust.

Postitatud: 19. 01. 2005. 16:17
Postitas Ermo
.

Postitatud: 19. 01. 2005. 16:43
Postitas Mati
Ermo kirjutas:Kas me oleme normaalsed ?
stage kilometres / metres altitude
....
Total: 740,258 km, 22.512 m alt.
Kui arvestada Teie plaani ja suhet kogu (eesti/ratturite)rahvaarvu, siis vist ei ole küll :lol:. Aga ma paneks lõpliku diagnoosi siiski siis kui te sealt tagasi tulete, vaataks mis nägu ja tegu olete (kas joodeldate nt tahtmatult jne) :)

Transalp

Postitatud: 14. 03. 2005. 22:31
Postitas Ermo
.

Postitatud: 15. 03. 2005. 00:48
Postitas Villem T
Vaene maaomanik ju vastutab kui keegi tema maa peal kaela murrab. Võistluste ajaks ilmselt kirjutatakse mingid waverid alla, aga muul ajal mitte.

Postitatud: 13. 07. 2005. 10:01
Postitas Raulpoiss
rahvas austria poole juba teel... 16 siis esimene etapp.
kas keegi mingit ametlikku koduleheküljeaadressi teab?? saaks rassimist jälgida....

Postitatud: 13. 07. 2005. 10:03
Postitas erikr

Postitatud: 13. 07. 2005. 11:01
Postitas Mati
Peab ütlema, et Eesti on end idaplokist üks eesrindlikumaid osalejate poolest. Peale Eesti on neli tiimi veel Tsehhil. Lätist on 2 tiimi nt ja Soomest 1.

Sündmuste jälgimise osas andsin Ermole edasi tungiva palve peale igat etappi panna üles Polari graafikud (pulss ja reljeef) ja lühikommentaar :).

Postitatud: 13. 07. 2005. 11:17
Postitas LauriA
On mul õigus, et tehnilisi lõike seal suurt ei ole? S.t võistluse raskus seisneb pikkuses ja SUURES kõrguste vahes?

Kui tuleb sahmakas lund või lörtsi (isegi Garmisch Partenkirchenis tuli üks suvi vist pool meetrit, rääkimata siis 1800 meetrist ) kas siis katkestatakse võistlus?

Postitatud: 13. 07. 2005. 11:35
Postitas erikr
LauriA kirjutas:On mul õigus, et tehnilisi lõike seal suurt ei ole? S.t võistluse raskus seisneb pikkuses ja SUURES kõrguste vahes?

Kui tuleb sahmakas lund või lörtsi (isegi Garmisch Partenkirchenis tuli üks suvi vist pool meetrit, rääkimata siis 1800 meetrist ) kas siis katkestatakse võistlus?
miks katkestada kui Girotki ei katkestatud? vähesed vennad said tookord saateautode jälgedes ajalimiidi sisse, ülejäänud saadeti tagauksest välja.
mida teeb lumi ühele korralikule maastikuratturile? siiani pole ka sõidu ajaloost sellist asja teada.

väljavõte juhendist

Kood: Vali kõik

5.2 Clothing and equipment
In view of the fact that it will be an eight days? crossing of the
Alps every rider has to equip him/herself accordingly. This
includes suitable clothing for all weather conditions and a firstaid-
kit. Also recommended are tools and material to be carried
along.
tundub jah ränga profiiliga kruusaralli olema.

Postitatud: 13. 07. 2005. 11:57
Postitas Mati
Nii palju kui kord Tarmoga vesteldes selgus, ei ole midagi nii lihtne see rada. Mingi sell oli käna pannud ja pärast dushi all ikka väga mannetult asja ajanud. Nagu aru sain sõitis Tarmo seda osati eelmisel aastal trenni mõttes.

Postitatud: 16. 07. 2005. 22:13
Postitas UrmasL
Esimese etapi tulemused väljas. Meie mehed kõik ilusti olemas.

http://results.mikatiming.de/2005/trans ... _stage.pdf

Postitatud: 17. 07. 2005. 21:47
Postitas UrmasL
Tänased tulemused ja kahe etapi kokkuvõte samuti olemas.

http://results.mikatiming.de/2005/transalp/

Postitatud: 17. 07. 2005. 21:54
Postitas rainer
Pole nagu näha?

Postitatud: 17. 07. 2005. 22:09
Postitas Mati
Kõik ju kenasti näha (eraldi pdf file'dena).

Eestlased panevad kõik hästi tegelikult. Loodame, et kõik läheb ladusalt ka edaspidi. Tahaks juba vendade endi kommentaare tegelikult kuulda.

RAJAPROFIILID

Postitatud: 18. 07. 2005. 14:40
Postitas Kirsa
Ma ei saa hästi aru, mida see aeg seal näitab? Kahe sõitja keskmine? või liidetud aeg või hoopis et üks sõitja sõidab pool ja teine pool. Sest vaadates esimest etappi, kus distants oli 111km, aga parima aeg 3:44, siis tundub ilmvõimatu, arvestades veel neid tõuse.

Postitatud: 18. 07. 2005. 14:49
Postitas erikr
Kirsa kirjutas:Ma ei saa hästi aru, mida see aeg seal näitab? Kahe sõitja keskmine? või liidetud aeg või hoopis et üks sõitja sõidab pool ja teine pool. Sest vaadates esimest etappi, kus distants oli 111km, aga parima aeg 3:44, siis tundub ilmvõimatu, arvestades veel neid tõuse.
see on aeg mil tiimi teine liige joone ületab. minu meelest.
kui vaatad esimese etapi profiili/katet siis puhtalt asfalt ja kruus pooleks. 2 tõusu, üldine profiili trend allamäge nagu TRR. ja tõsisele tõusule järgneb tõsine laskumine. esimesed mehed on muidugi maailmatasemel tegijad ka. meie elioni 20 kandi mehed ju kaotasid neile päris priskelt.

EDIT: vastav punkt juhendist

Kood: Vali kõik

3.6 Finish
Both teammates have to finish jointly. A teammate will be
permitted to be maximum two minutes ahead of the other one.
The leading teammate, however, has to wait for his/her partner
before they get scored. Analog to the checkpoints the barcodes of
the race numbers of both bikes will also be scanned and registered
for the stage and overall classification.

Postitatud: 18. 07. 2005. 20:57
Postitas erikr
meie mehed jätkuvalt pildil ja saavutatud kohad etappidel suhteliselt stabiilsed


http://www.transalpchallenge.com/en/new ... IE_3rd.pdf
45. velo.clubbers.ee
54. Porter Racing
103. Team Extreme
107. Elu Eest

lühike kõne asjaosalistega rääkis tänase kohta järgmist, et üle 5 km tuli lumes ratas seljas mööda seina üles ronida ja teiselpool harja samamoodi ratas seljas alla tulla sest niivõrd järsk laskumine oli ülimalt juurikaline ja ohtlik.
Rommil ja Lassel oli löönud täna kummi (tubeless) täiesti ribadeks ja TP-sse tuli uue kummi järele tagasi minna. ka olla Lassel eile cleat purunenud.
tänane rajaprofiil http://www.transalpchallenge.com/transa ... -Lienz.pdf
esimeste naistega on vcee meestel ikka veel tunnine vahe :lol:

homne etapp on suurima kogutõusuga, lisaks on tõusu ca 400 rohkem kui laskumsit.

Postitatud: 19. 07. 2005. 08:47
Postitas Mati
Me peame vist ikka orkestriga neile vastu minema :) :idea:

Postitatud: 19. 07. 2005. 09:13
Postitas LauriA
Ise pakuks, et meie omadele võib isegi kõige raskem olla - on küll teine üsna sile.... aga ei ole mingi ime, kui pärast etapi teist osa nad üsna musta värvi on :wink: 40 plusskraadi ei ole sel ajal ju seal mingi probleem. Kui asfalt üle 40 kraadi on, kas siis seda peab ka rehvivalikul arvestama?


Edit: oops, pidasin viimast etappi silmas.
:oops:

Postitatud: 19. 07. 2005. 09:24
Postitas erikr
LauriA kirjutas:Ise pakuks, et meie omadele võib isegi kõige raskem olla - on küll teine üsna sile.... aga ei ole mingi ime, kui pärast etapi teist osa nad üsna musta värvi on :wink: 40 plusskraadi ei ole sel ajal ju seal mingi probleem. Kui asfalt üle 40 kraadi on, kas siis seda peab ka rehvivalikul arvestama?
sealkandis pole asfalt selline pask nagu meil kus bituumen separeerub päikese käes muust täite- ja sideainest. mägedes pole 40 kraadi. maastikusõidus küll kummivalikul temperatuurile ei pea mõtlema.

Postitatud: 19. 07. 2005. 09:54
Postitas LauriA
Viimase etapi teine pool ei ole ju mägedes?? Kui ma viimati Jesolos käisin (2001 augusti lõpp), siis oli seal ikka sile ja lage maa. Ja temperatuur Veneetsias (Jesolo kõrval) +37 kraadi. Eks see sõltu muidugi keha eripärast, isegi niisama turistina olles jõin vist u. 2 liitrit Gatorade'i + määramatu kogus vett ning WC-s käimise vajadust ei tundnud.

Postitatud: 19. 07. 2005. 15:29
Postitas erikr
tänases sõidus pedaalivahetusele kulunud 6 minutit ja kaotatud kohad pühendab Ermo vändavendadele firmast Crank Brothers ning jätkab ühe vända küljes vispli ja teise küljes lagunenud vispli asemele pandud Timega. kogu esimene tõus läks ühe pedaali asemel vaid võlliga. aeg midagi üle 5h, eks õhtul näeb kui protokoll tekib. Porter olla lõpetanud 18 min hiljem.

Postitatud: 19. 07. 2005. 15:47
Postitas Mati
erikr kirjutas:tänases sõidus pedaalivahetusele kulunud 6 minutit ja kaotatud kohad pühendab Ermo vändavendadele firmast Crank Brothers...
mis põhjustas purunemise? löök? Lassel cleat (kui ei eksi siis ka visplisõitja) ja Ermol pedaal - vispli maine hakkab kannatama?

kui keegi kahtleb raja raskuses, siis vaadake sõidu videotrailerit http://www.transalpchallenge.com/transa ... _small.mpg

Postitatud: 19. 07. 2005. 16:46
Postitas Arbo
Mati kirjutas:mis põhjustas purunemise? löök? Lassel cleat (kui ei eksi siis ka visplisõitja) ja Ermol pedaal - vispli maine hakkab kannatama?
Minuarust pole visplil mainet olnudki, purunemistest on kuulda olnud nende sünnist saadik. Sõltub ka kindlasti, kus ja kuidas sõita - EEC on kindlasti oluliselt pedaalisõbralikum, kui Tahko või Transalp.
Palju sõltub ka juhusest - endal on Time vanad versioonid ja 2003 alates XS versioonid laitmatult igasugustes oludes toiminud, kui nüüd õnnestus Soomes liiva/kruusa maastikul paarsada kilti sõitnud pedaaliga nii vastu üksikut kivi sõita, et ühe klambri kõveraks väänas ja enam pedaal ühelt poolt kinni ei jää.
Üldiselt on pedaalid samuti kulumaterjal, mida peab arvestama üks paar aasta peale ja Transalpile minnes peaks kindlasti vähemalt üks paar varuks olema.

Postitatud: 19. 07. 2005. 20:23
Postitas veiko
Arutame vispli teemat edasi õiges kohas.
teemast: Tänases TV3 seitsmestes uudistes näitas ka klippi stardist, kuid ei sõnagi sellest, et meiemailt ka seal keegi osaleks. Ilmselt pole harrastajad sportlased, et mainimist vääriksid 8) .

Postitatud: 19. 07. 2005. 21:58
Postitas erikr
Mati kirjutas:mis põhjustas purunemise? löök? Lassel cleat (kui ei eksi siis ka visplisõitja) ja Ermol pedaal
ei mingit lööki, normaalne eesti harrastaja mäkkeväntamine. ega muidu need vändavennad ka tervitusi poleks ära teeninud.

Rommi ja Ermo on täna jällegi 45. kohal, hämmastav järjekindlus :roll:

homne profiil. http://www.transalpchallenge.com/transa ... tVigil.pdf

Postitatud: 19. 07. 2005. 22:11
Postitas veiko

Postitatud: 20. 07. 2005. 09:47
Postitas Mati
veiko kirjutas:Tänases TV3 seitsmestes uudistes näitas ka klippi stardist, kuid ei sõnagi sellest, et meiemailt ka seal keegi osaleks. Ilmselt pole harrastajad sportlased, et mainimist vääriksid 8) .
Nii me seda ei jäta :!:

Postitatud: 20. 07. 2005. 10:28
Postitas sqber
veiko kirjutas:teemast: Tänases TV3 seitsmestes uudistes näitas ka klippi stardist, kuid ei sõnagi sellest, et meiemailt ka seal keegi osaleks. Ilmselt pole harrastajad sportlased, et mainimist vääriksid 8) .
See oli üks haigemaid spordiuudiseid, mida ma viimasel ajal näinud olen. Uudis seisnes selles, et algas maailma raskeimaks peetav Transalp maastikujalgrattasõit. Et alustati Saksast ja ületatakse Alpid ja lõpetatakse Itaalias. Ja kõik. Inimesele, kes ei tea, et seal ka eestlased võistlustules, tekitas see uudis ilmselt veidi segadust, et miks oli sellist mõttetut infot meile vaja .. :roll: No ja uudis jäi tegelikult ka kõvasti hiljaks, sest algus oli juba päevi tagasi. Aga eesti poisid panevad hästi, pasunad lennujaamas poleks ilmselt üleliia :P

Postitatud: 20. 07. 2005. 12:06
Postitas erikr
sqber kirjutas:Aga eesti poisid panevad hästi, pasunad lennujaamas poleks ilmselt üleliia :P
ega meil ameerika pole, et igale poole lennukiga minnakse.

Postitatud: 20. 07. 2005. 20:00
Postitas veiko
Viienda etapi tulemused ja kokkuvõte.
velo.clubbers.ee - 44
Porterracing - 73
Team Extreme - 105
Elu Eest - 142

Postitatud: 21. 07. 2005. 15:13
Postitas erikr
täna velo.clubbers.ee 34. kokkuvõttes tõusnud 39. kohale. Porter ca 1h30min kokkuvõttes maas. teiste kohta hetkel info puudub.
eile ja täna pidas tehnika vastu kuid nimetamist väärivad kummalgi etapil paar-kolm üle kaela käimist.
Kui võrrelda tahkoga siis on kive igal etapil ca 4-5 korda rohkem ja tahko tõusud pole üldse kõneväärt võrreldes 5-10 km pikkuste 15-17 kraadiste tõusudega mida tuleb võtta ratas seljas.

EDIT: ametlikus protokollis koht 40.

Postitatud: 21. 07. 2005. 19:13
Postitas veiko
Kuuenda etapi tulemussed ja kokkuvõte.
velo.clubbers.ee - 34
Porter Racing - 74
Team Extreme - 75
Elu Eest - 134

Postitatud: 22. 07. 2005. 11:43
Postitas erikr
mingeid pilte kus mõni eestlane peal


tarmo, Lasse, Rom söögilauas

www poseerijatest vasakul

Ermo? järjekorras teisena



ka nii võib
(need pole eestlased)

pildid päevade kaupa

mingi ettekujutuse sellest ekstreemsusest ikka saab.

Postitatud: 22. 07. 2005. 11:47
Postitas Villem T
sqber kirjutas:See oli üks haigemaid spordiuudiseid, mida ma viimasel ajal näinud olen. Uudis seisnes selles, et algas maailma raskeimaks peetav Transalp maastikujalgrattasõit.
Euroopas on TransAlp "maailma raskeim", Ameerikas on selleks TransRockies, aga OK. Milles selle uudise "haigus" seisnes? Kui eestlastesse ei puutu siis pole mõtet rääkida? Sel juhul milleks meile enamus kergejõustiku uudistest (kod Nool välja arvatud)? Milleks kogu vormelimajandus? jne

Kui keegi oleks vaevunud pressiteate laiali saatma, et minnakse, küllap oleks mainitud - teleinimestel on muudki teha kui jalgratturite mõtteid lugeda. Pressiteate koostamine ei ole ka tuumafüüsika valdkonda kuuluv tegevus.

Postitatud: 22. 07. 2005. 11:57
Postitas Mati
erikr kirjutas:...
Ermo? järjekorras teisena
..
on küll Ermo minu arust ja väga sheff pilt on ka :!:

Postitatud: 22. 07. 2005. 12:03
Postitas sqber
konakona kirjutas:Milles selle uudise "haigus" seisnes? Kui eestlastesse ei puutu siis pole mõtet rääkida? Sel juhul milleks meile enamus kergejõustiku uudistest (kod Nool välja arvatud)? Milleks kogu vormelimajandus? jne
No "haigus" seisnes selles, et uudis oli, sündmus oli aga olid ju ka eestased, kellest mitte sõnagi ei räägitud.

See "pilt Ermoga" on tõesti super hea. Seda pilti vaadates tuleb meelde mingi vaidlus teemal "Haanja maratonil on liiga palju singleid, kus on väga raske mööda sõita" :twisted:

Postitatud: 22. 07. 2005. 12:03
Postitas maxspeed
ma vist hüppaks rattaga ennem vette... viewtopic.php?t=7130#65476 , kui julgeksin seal alpides alpinisti rattaga etendada :) igatahes müts (kiiver) maha sellel üritusel osalevate ratturite ees... kõva värk 8)

Postitatud: 22. 07. 2005. 12:13
Postitas Topsik
Kah mingi uudisteleht

http://www.bike-transalp.de/

Bilder des Tages - Pildid
karm rada

Postitatud: 22. 07. 2005. 14:42
Postitas erikr
Topsik kirjutas:Kah mingi uudisteleht

http://www.bike-transalp.de/

Bilder des Tages - Pildid
karm rada
need on samad pildid ja sama koht millele viitasin.

Postitatud: 22. 07. 2005. 14:50
Postitas veiko
Täna kell 18:00 on ETV AK-s (õhtuses on ka) telefoniintervjuu (peale tänase etapi lõppu) Ermoga. Kõik vaatama! 8)

Postitatud: 22. 07. 2005. 19:58
Postitas veiko
Seitsmenda etapi tulemussed ja kokkuvõte.
velo.clubbers.ee - 43 / 39
Porter Racing - 94 / 55
Team Extreme - 104 / 100
Elu Eest - 165 / 124