1. leht 1-st

PARIS - ROUBAIX

Postitatud: 10. 04. 2005. 13:59
Postitas tauri
Prantsuse 2 kanali pealt kannab praegu yle. Kellel võimalik, vaadake

Re: PARIS - ROUBAIX

Postitatud: 10. 04. 2005. 14:55
Postitas Alvaro
tauri kirjutas:Prantsuse 2 kanali pealt kannab praegu yle. Kellel võimalik, vaadake
Kui oled harjunud, ingliskeelsete normaalsete kommentaaridega, siis on ikka päris p***s vaadata, varsti viskab kopa ette. Aga see mats, mille mehed mudaauku panid, oli ikka vaatamist väärt. Tee lihtsalt katkes paariks meetriks ja oligi valmis.
Ja teine vaatamisväärt hetk on senini olnud see, kuda Mavicu tehnik ronis auto katusele ja kukkus ratast parandama, mis seal resideerus.

Re: PARIS - ROUBAIX

Postitatud: 10. 04. 2005. 17:01
Postitas Hanno
Alvaro kirjutas: Kui oled harjunud, ingliskeelsete normaalsete kommentaaridega, siis on ikka päris p***s vaadata, varsti viskab kopa ette.
Õpi prantsuse keel ära või vaata Eurosporti :shock:

Re: PARIS - ROUBAIX

Postitatud: 10. 04. 2005. 19:56
Postitas KristjanS
Hanno kirjutas:
Alvaro kirjutas: Kui oled harjunud, ingliskeelsete normaalsete kommentaaridega, siis on ikka päris p***s vaadata, varsti viskab kopa ette.
Õpi prantsuse keel ära või vaata Eurosporti :shock:
eurosport ei kandnud tna küll miskit üle või siiski...

Postitatud: 11. 04. 2005. 07:06
Postitas Kuldar
Matta ja Flecha fini?iheitluse järgi ei oska ma küll Mattat milleski süüdistada. Oletada ei keela keegi.
Mehel oli viimane km nii kõva (keskm. üle 66 km/h), et sinise Shimano-auto ja kaamera-tsikli abi oli pigem marginaalne.

Postitatud: 11. 04. 2005. 09:12
Postitas Ruve
Kuldar kirjutas:Matta ja Flecha fini?iheitluse järgi ei oska ma küll Mattat milleski süüdistada. Oletada ei keela keegi.
Mehel oli viimane km nii kõva (keskm. üle 66 km/h), et sinise Shimano-auto ja kaamera-tsikli abi oli pigem marginaalne.
see on 100% kindel, et võit tuli tänu autodele ja mootorratastele. vaata millise hoo ta sai auto taga sõites sisse, jalad hakkasid hetkega palju kiiremini liikuma. seejärel esimene mootorratas jne. sellise kiiruse juures oled sa juba 5-10 m kaugusel kergelt tuules.

Postitatud: 11. 04. 2005. 09:40
Postitas tuisk
Kuldar kirjutas:Matta ja Flecha fini?iheitluse järgi ei oska ma küll Mattat milleski süüdistada. Oletada ei keela keegi.
Mehel oli viimane km nii kõva (keskm. üle 66 km/h), et sinise Shimano-auto ja kaamera-tsikli abi oli pigem marginaalne.
:roll: ei õnnestunud küll seda videot vaadata, kuid B-R lõppeb Roubaix velotrekil, kuhu ükski mootorratas ning saatemasin ei sõida. ei sõitnud ka eile 8) ise nägin :D

Postitatud: 11. 04. 2005. 09:46
Postitas Ruve
tuisk kirjutas:
Kuldar kirjutas:Matta ja Flecha fini?iheitluse järgi ei oska ma küll Mattat milleski süüdistada. Oletada ei keela keegi.
Mehel oli viimane km nii kõva (keskm. üle 66 km/h), et sinise Shimano-auto ja kaamera-tsikli abi oli pigem marginaalne.
:roll: ei õnnestunud küll seda videot vaadata, kuid B-R lõppeb Roubaix velotrekil, kuhu ükski mootorratas ning saatemasin ei sõida. ei sõitnud ka eile 8) ise nägin :D
tegu oli teise sõiduga (Gent-Wevelgem). eilne finis oli ka huvitav, kuigi sellist finisit ei oodanud. ilmselt olid mehed raskest/väristavast sõidust nii väsinud, et keegi ei üritanudki eest sõita :idea:

Postitatud: 11. 04. 2005. 11:29
Postitas Ruve
Kuldar kirjutas:Mehel oli viimane km nii kõva (keskm. üle 66 km/h)
kas see viimane km 66 km/h on kusagil kirjas või kust selle võtsid? vaatasin ise seda sõitu nii palju kui eurosport näitas. see 66 km/h tundub küll üle pakutud olevat :roll: ehk on kellegi näpukas ja viimane km oli 56 km/h :?:

Postitatud: 11. 04. 2005. 12:16
Postitas tsimpa
Ruve kirjutas:
Kuldar kirjutas:Matta ja Flecha fini?iheitluse järgi ei oska ma küll Mattat milleski süüdistada. Oletada ei keela keegi.
Mehel oli viimane km nii kõva (keskm. üle 66 km/h), et sinise Shimano-auto ja kaamera-tsikli abi oli pigem marginaalne.
see on 100% kindel, et võit tuli tänu autodele ja mootorratastele. vaata millise hoo ta sai auto taga sõites sisse, jalad hakkasid hetkega palju kiiremini liikuma. seejärel esimene mootorratas jne. sellise kiiruse juures oled sa juba 5-10 m kaugusel kergelt tuules.
kindlasti tuli tänu autodele. aga sõit oli igati määrustepärane. minuteada on lubatud sõita järjest ühe masina taga mingi loetud hulk sekundeid .
seda ei saa keegi kunagi teada kas tal oleks olnud jõuvarusid üksi sellist tempot üles tõmmata.

Postitatud: 11. 04. 2005. 13:13
Postitas Mati
Ruve kirjutas:
Kuldar kirjutas:Mehel oli viimane km nii kõva (keskm. üle 66 km/h)
kas see viimane km 66 km/h on kusagil kirjas või kust selle võtsid? vaatasin ise seda sõitu nii palju kui eurosport näitas. see 66 km/h tundub küll üle pakutud olevat :roll: ehk on kellegi näpukas ja viimane km oli 56 km/h :?:
Kui võtta see klipp aluseks ja arvestada, et katkeid ei olnud, siis tuleb viimase km kiiruseks Mattanil ca 58,3 km/h (1:03). Arvestades seda, et Flechal oli enne viimast km Cyclingnews.com andmetel ainult 5 sekki edu ning kiirus oli tal oma jutu järgi 55 km/h, siis mai usu, et masinad niipalju aitasid. See kuidas Mattan viimasel 300 meetril, kui oli juba ammu "tuulest" väljas, Flechast nagu s....vast kassist mööda pani näitab kelle jalg teravam oli.

Postitatud: 11. 04. 2005. 13:43
Postitas Kuldar
Ruve kirjutas:
Kuldar kirjutas:Mehel oli viimane km nii kõva (keskm. üle 66 km/h)
kas see viimane km 66 km/h on kusagil kirjas või kust selle võtsid? vaatasin ise seda sõitu nii palju kui eurosport näitas. see 66 km/h tundub küll üle pakutud olevat :roll: ehk on kellegi näpukas ja viimane km oli 56 km/h :?:
Minu viga, viimane km oli nii:

Matta 1:04: ... 56,3 km/h
Flecha 1:09: ... 52,2 km/h

Postitatud: 11. 04. 2005. 15:17
Postitas spl
autodest ikka palju abi.ja keegi ei tea mis ilm oli.kui oli natukegi vastutuult siis tekib ikka suur vahe küll.proovi ise mis vahe on kas tempot tõsta või hoopis tuulest välja tulles kiirust hoida.
aga keegi pole öelnud et sport on aus. :P
ise kuulun kah nende lollide hulka kes ausalt grupis tööd rügavad ja tänu sellele on finishis pehmema jalaga kui mõni sabapeal istuja.