1. leht 2-st
Tour de France 2005
Postitatud: 29. 06. 2005. 09:14
Postitas SL
Vaatenurgad on erinevad:
LIBERTY SEGUROS TEAM
Manuel Saiz: ?The first week is really exhausting for the climbers"
Jutt käib Herasest, kes oleks kandidaat üldvõidule. Meie oleme harjunud asju teisipidi nägema.
Postitatud: 29. 06. 2005. 11:01
Postitas cioni
Kahju, et seekord vähe mägesid on. Ma ei tea mida küll raja koostajad mõtlesid, kui 9. etapi kõik mäed etapi algusesse "panid" (sama lugu ka 16. etapp) ning ainult 3 mägedefinishit.
Rahvas tahab ikka Ullrich vs. Armstrong duelli näha, mitte 30-50 sõitja grupifinishit, kust niikuinii kõik puhtad sprinterid juba maha on jäädnud.
Postitatud: 29. 06. 2005. 13:10
Postitas cioni
Kuidas võita Lance?
http://www.eurosport.com/home/pages/v4/ ... 36243.shtm
Euskaltel's Iban Mayo reiterates:
"To beat Armstrong, you need some luck." More than 'some', it seems. You'd need to be the luckiest man alive in France come July 24.
Postitatud: 04. 07. 2005. 00:52
Postitas Matterhorn
1. etapi (eraldistardist) põhjal võib selle touri jälle Armstrongi nimele kirjutada. See näitas juba ära meeste konditsiooni. Kui Ullrich Armstrongi eraldistardist ei löö, pole lootustki üldvõidule pretendeerida, sest mägedes on Lance alati parem olnud. Ja need, kes mägedes suudavad Armstrongile vastu panna, ei sõida eraldistardist hästi. Siin pean eelkõige silmas Bassot. Ma pakun, et Vinokourov pakub sellel touril Armstrongile enim konkurentsi.
Üks tõsine maiuspala on sel touril eestlastelt ära võetud. Väga mannetu oli vaadata eilse (2.) etapi fini?it, kus Kirsipuu vedas Hushovdi lahti ja lasi jala sirgu. Samas oleks ise võinud heidelda ka hea koha eest. Paraku on selline tema ülesanne meeskonnas sel touril. Just need Kirsipuu lõpuspurdid ongi alati olnud ajendiks, miks touri vaadata. Äkki õnn naeratab ja Hushovdi vorm langeb ning Jass saab jälle võitu jahtida.
Postitatud: 04. 07. 2005. 09:22
Postitas answer3
Samas oli päris huvitav kuulata, kuidas Eurospordi kommentaatorid Jassi Hushovdiga segamini ajasid ja mitu korda kogemata kuulutasid, et Kirsipuu tuli teiseks. Mehed lihtsalt harjunud, et meie Jaan võitleb tavaliselt võidu eest ja vastavad refleksid ka välja kujunenud.
Armstrongi algus on muidugi võimas, aga Ullrichi ma veel maha ei kannaks. Kui Lance järgi jõudis, siis suutis Jan tema tempo vastu võtta küll ja enamvähem koos jõuti finisisse. Võimalik, et Ullrich ei osanud valida päris võimetekohast tempot (mitte et ta nüüd palju kiiremini oleks suutnud, aga 20-30 sek ikka). Teinekord on lihtsalt eraldistardis raske seda õiget tempot leida, mis oleks võimete piiril, aga mis samas enne lõppu sind läbi ei küpsetaks. Kusjuures Ullrich sõidab eraldistarti millegipärast alati väga suure ülekandega, minul näiteks tõmbab see kohe jalad kangeks ja sõit rikutud.
Mingi hetkel hakkab oma rolli mängima ka meeskonna tugevus ja siin on T-Mobile minu arust veidi tugevam kui Discovery. Esiteks ei mängi T-Mob seekord enam sprinterile. See oli kogu meeskonna tegevusest juba eile näha, et kogu tiim puhkas kuskil grupi keskel ja ilmselt valmistuvad juba mägistemaks etappideks. Millegipärast oli juba aasta alguses tunne, et tänavu kukuvad troonilt kaks kuningat: Armstrong ja Schumacher, aga eks saab näha...
Postitatud: 04. 07. 2005. 09:48
Postitas betoonking
answer3 kirjutas:Samas oli päris huvitav kuulata, kuidas Eurospordi kommentaatorid Jassi Hushovdiga segamini ajasid ja mitu korda kogemata kuulutasid, et Kirsipuu tuli teiseks. Mehed lihtsalt harjunud, et meie Jaan võitleb tavaliselt võidu eest ja vastavad refleksid ka välja kujunenud.
Armstrongi algus on muidugi võimas, aga Ullrichi ma veel maha ei kannaks. Kui Lance järgi jõudis, siis suutis Jan tema tempo vastu võtta küll ja enamvähem koos jõuti finisisse. Võimalik, et Ullrich ei osanud valida päris võimetekohast tempot (mitte et ta nüüd palju kiiremini oleks suutnud, aga 20-30 sek ikka). Teinekord on lihtsalt eraldistardis raske seda õiget tempot leida, mis oleks võimete piiril, aga mis samas enne lõppu sind läbi ei küpsetaks. Kusjuures Ullrich sõidab eraldistarti millegipärast alati väga suure ülekandega, minul näiteks tõmbab see kohe jalad kangeks ja sõit rikutud.
Mingi hetkel hakkab oma rolli mängima ka meeskonna tugevus ja siin on T-Mobile minu arust veidi tugevam kui Discovery. Esiteks ei mängi T-Mob seekord enam sprinterile. See oli kogu meeskonna tegevusest juba eile näha, et kogu tiim puhkas kuskil grupi keskel ja ilmselt valmistuvad juba mägistemaks etappideks. Millegipärast oli juba aasta alguses tunne, et tänavu kukuvad troonilt kaks kuningat: Armstrong ja Schumacher, aga eks saab näha...
Jani sõitu mõjutas kindlasti ka kukkumine treeningul vahetult enne time trial'it. Õigemini õhulend, mis lõppes tiimiauto tagaklaasis.
The 2005 Tour de France starts Saturday. But for Jan Ullrich, the race nearly ended Friday, the German bulleting head first through the rear window of his team car in a freak training accident. Ullrich was "very, very lucky" to escape unscathed, said T-Mobile's team doctor Lothar Heinrich.
Postitatud: 04. 07. 2005. 10:10
Postitas SL
answer3 kirjutas:Kusjuures Ullrich sõidab eraldistarti millegipärast alati väga suure ülekandega, minul näiteks tõmbab see kohe jalad kangeks
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ärgu lugupeetud answer3 solvugu, kuid ülalmainitud tsitaadi esitaks ma velo.clubberssi aasta "ärilauseks"...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Postitatud: 05. 07. 2005. 12:31
Postitas tarmo
Kes veel ei tea, siis 1. etapi eraldistardis pidi Zabriskie Armstrongi võitmiseks sõitma kõigi aegade kiireima keskmise kiiruse TdF eraldistartide ajaloos - 54,676 km/h. Sellega ületas ta Greg LeMondi 1989 a.-l viimasel etapil(!) sõidetud eraldistardi parima keskmise, mis oli 54,454 km/h.
Postitatud: 05. 07. 2005. 12:37
Postitas High-Q
siiski, kuskile jäi meelde, et üks eraldistardikas oli veel parema keskmise kiirusega 55,0 kopikatega, aga see oli üle 2x lühemal proloogil.
Postitatud: 06. 07. 2005. 09:33
Postitas tarmo
nii nagu individuaalses eraldis proloogil, sõideti ka meeskondlikus eraldis tuuri keskmise kiiruse rekord: 57.324 km/h
Eelmine kuulus aastast 1995 meeskonnale Gewiss-Ballan, 54,930 km/h.
Team CSC tähistas proloogi võitu klaasi shamuse ja ühe jäätisepalliga
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
lisatingimus oli see, et kes võttis ka jäätisepalli, see pidi järgmisel päeval terve sõidu grupi ees tööd rügama
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Luke Roberts ütles, et tal on sellest savi, sest tema ülesanne on nagunii koguaeg ees olla
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Postitatud: 06. 07. 2005. 09:57
Postitas SK
tarmo kirjutas:nii nagu individuaalses eraldis proloogil, sõideti ka meeskondlikus eraldis tuuri keskmise kiiruse rekord: 57.324 km/h
Eelmine kuulus aastast 1995 meeskonnale Gewiss-Ballan, 54,930 km/h.
Mille arvelt need kiirused kasvavad, kas ikka veel tehnika(jooksud, aerodünaamika) või on mehed eriti kanget pastat sööma hakanud
või oli seekord hoopis eriti lihtne trass...
Postitatud: 06. 07. 2005. 10:02
Postitas Mati
Kui ma kommentaaridest õigesti aru sain, siis oli tuul ka vähemalt mingi aeg tagant. Või ...
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Postitatud: 06. 07. 2005. 13:17
Postitas tarmo
SK kirjutas:tarmo kirjutas:nii nagu individuaalses eraldis proloogil, sõideti ka meeskondlikus eraldis tuuri keskmise kiiruse rekord: 57.324 km/h
Eelmine kuulus aastast 1995 meeskonnale Gewiss-Ballan, 54,930 km/h.
Mille arvelt need kiirused kasvavad, kas ikka veel tehnika(jooksud, aerodünaamika) või on mehed eriti kanget pastat sööma hakanud
või oli seekord hoopis eriti lihtne trass...
ma arvan, et esimesed 2 põhjust on õiged. eriti lihtsat trassi sellistel võistlustel ei kasutata, küll aga ei saa valida tuule suunda. eriti kõva pasta õigetes kogustes on ka kindlasti tähtis, kuid samas individuaalses eraldis hoidis rekordit greg lemond, kes väntas sellise keskmisega veel siis kui juba 3 nädalat tuuri oli selja taga.
isiklikult arvan et tehnika + kaasaegse treeningmetoodika ja toitumise pisidetailid on need mis rolli mängivad. grupisõitusid võideti ka 40 a tagasi keskmistega üle 40 km/h. eks võta nüüd kinni kus see vahe on
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Postitatud: 06. 07. 2005. 14:59
Postitas indrek
laup enne eraldistarti näitas eurospordist sagimist Phonaki boksis ja jutukäigus ütles üks sõitja (nime kahjuks ei mäleta), et see aasta on rattad ca 2 sekundit km kohta kiiremad kui eelmine aasta... kas see oli nüüd väike promo BMC'le või on seal tõsi ka taga... go figure
Postitatud: 07. 07. 2005. 14:14
Postitas tarmo
indrek kirjutas:laup enne eraldistarti näitas eurospordist sagimist Phonaki boksis ja jutukäigus ütles üks sõitja (nime kahjuks ei mäleta), et see aasta on rattad ca 2 sekundit km kohta kiiremad kui eelmine aasta... kas see oli nüüd väike promo BMC'le või on seal tõsi ka taga... go figure
kahjuks ei aidanud phonakit ka kiiremad rattad sel aastal. minu meelest on nad ühed suuremad põrujad tiimi eraldis. mehed ise olid ka imestunud oma sita tulemuse üle.
mis puutub kogu tuuri keskmisesse kiirusesse, siis 2003 aasta läbiti see rekordilise 40,94-ga. sel aastal on 5 esimese etapi keskmine 48, 242 kmh, aga mäed on alles ees.
Postitatud: 07. 07. 2005. 15:13
Postitas Mati
Tänase etapi lõpp (viimane 10km) on raja osas suht huvitav:
Between km 10 and km 5 it's a very steep downhill, and the riders will probably hit 100 km/h. But at the bottom, there's a fairly sharp 90 degree left hander, and the riders will still be travelling fast there. There are a fair amount of speed bumps coming into town and the roads are wet at the moment. Fortunately (for safety reasons), it's a long straight finish for the last 4 km.
BTW: hetkel on Jass koos nelja kaaslasega pikalt (6 mintsa) eest ära, kuid punt teeb vihaselt tööd ja vahe väheneb.
Postitatud: 07. 07. 2005. 15:51
Postitas skogvarg
Milliselt lehelt oleks mõistlik tuuri jälgida ?
Postitatud: 07. 07. 2005. 15:54
Postitas Mati
skogvarg kirjutas:Milliselt tehelt oleks mõistlik tuuri jälgida ?
mina jälgin
http://www.cyclingnews.com
variant on ka TdF ametlik kodukas
http://www.letour.fr
ja veel ka loomulikult
http://www.eurosport.com , kus ka audio (tegelikult väga hea, mh kommenteerimas ka Sean Kelly - kunagine äss ja suur Jassile panustaja läbi aegade - kui muidugi tugevast iiri aktsendist läbi saate
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
Postitatud: 07. 07. 2005. 16:21
Postitas sqber
Pasitab, et grupp tuleb tagant mühinal peale. Ja nii nad saidki kätte meie Kirsipuu
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Aga Cyclingnews.com viskab lisaks heale infole, head nalja kah:
Bovine update: Some cows ignore the peloton as it flies past.
Postitatud: 07. 07. 2005. 16:34
Postitas skogvarg
16:33 CEST
Kirsipuu does a turn in the break, so he can't be feeling that bad. But the gap is coming down fast. Kroon doesn't want to work, because he wants the mountain points. So Kirsipuu attacks! Kroon and Auge are gapped, forcing Auge to chase the three leaders. Weird situation.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Postitatud: 07. 07. 2005. 17:05
Postitas erikr
Mengin pani enne lõppu pöördes matsu ja kõik kõvemad tagaajajad talle otsa. Jass kuues.
Postitatud: 07. 07. 2005. 17:27
Postitas skogvarg
Ülihead kommentaarid -
http://www.eurosport.com/home/pages/v4/ ... 6206.shtml
Eriti - 1 km MENGIN.... DOWN!!!! IN THE FINAL LEFT-HANDER... IT'S CARNAGE!!!! Half the pack slides out in the same corner, whipped to the tarmac. Boonen, McEwen... They're all caught up in the crash!
Kommide kirjutajad nagu sütel.
Jassil siiski hea koht lõpuks.
Vist pääses kukkumisest
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Postitatud: 07. 07. 2005. 20:36
Postitas Bimmer
erikr kirjutas: Jass kuues.
skogvarg kirjutas:Jassil siiski hea koht lõpuks.
Vist pääses kukkumisest
Millest Te räägite? Ise nägin, kui Jass kukkus täna viimases kurvis.
Postitatud: 07. 07. 2005. 20:43
Postitas erikr
Bimmer kirjutas:Millest Te räägite? Ise nägin, kui Jass kukkus täna viimases kurvis.
njah, pilti mul pole kusagilt võtta, cyclingnewsis oli kohe peale finishit näidatud jass Hushovdi järel, praegu teda seal enam pole....
päris hea pilt Jassist
Postitatud: 07. 07. 2005. 21:06
Postitas cioni
Jass oli jah nn. suures grupis esimene, kes kukkus. Natuke üllatav, et tal peale rasket sõitu oli veel jõudu gruppi vedada.
Armstrongi sõnad peale tänast sõitu: "Riders are generally tired. There was a relatively insignificant climb at the end of the stage today and we heard on the race radio that quite a lot of guys were dropped. That's not normal for this race. When you add in the tail winds, the cross winds, the rain, the weather and the high speed, the Tour has been hard so far."
Võibolla hakkab juba laupäevasel etapil midagi juhtuma (lõpus üks 2.kat ~17km pikkune 4.4% tõus), kui QS ja Lotto jätkavad tempo üles kruvimist.
Postitatud: 07. 07. 2005. 23:09
Postitas kristjan07
jah kahjuks oli jaan kohe teine mees kes seal minu arvates liiga kitsas ja järsus kurvis kukkus ja lendas kohe Christophe Mengin'le selga
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
, oli näha kohe et rada oli seal nii märg et ainult aed peatas mehed...lõpus oli muidugi Lorenzo Bernucci õnnelik kuid mina seda "õigeks" võiduks küll ei loe kui kõik kukuvad ja sina 1 sõidad finishisse...ega siin vast muud süüdistada olegi kui libedat teed kahju on muidugi kohe Christophe Mengin'ist kes nii kõvast püüdis ees ära sõita lõpus
Postitatud: 10. 07. 2005. 14:27
Postitas tarmo
13:41 CEST 56km/115km to go
Kirsipuu has abandoned.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Postitatud: 10. 07. 2005. 18:50
Postitas kristjan07
tarmo kirjutas:13:41 CEST 56km/115km to go
Kirsipuu has abandoned.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
väga kahju on muidugi, kuid miks ometi ta sadulast ronis? sõitnud siis sitalt aga sõitnud lõpuni
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Postitatud: 10. 07. 2005. 20:10
Postitas Loom
kristjan07 kirjutas:tarmo kirjutas:13:41 CEST 56km/115km to go
Kirsipuu has abandoned.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
väga kahju on muidugi, kuid miks ometi ta sadulast ronis? sõitnud siis sitalt aga sõitnud lõpuni
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ajalimiit on ju ka, parem tulla ise ära kui lasta ennast vägisi kõrvale tõsta.
Postitatud: 10. 07. 2005. 20:28
Postitas rainR
ma arvan et kirsipuud pole siin mõtet õpetama hakata onju
Postitatud: 11. 07. 2005. 09:50
Postitas Kristiano
Peale 10- t etappi Amstrong 2 min ja 18 sek liidrist Zabriskie-st maas. Kes võiks olla Touri 05 üldvõitja?
Postitatud: 11. 07. 2005. 09:59
Postitas sqber
Kristiano kirjutas:Peale 10- t etappi Amstrong 2 min ja 18 sek liidrist Zabriskie-st maas. Kes võiks olla Touri 05 üldvõitja?
Sorry, millest jutt? 10. etapp toimub 12. juulil, või on sul juba info käes? Ja Zabriskie on ju juba katkestanud. Ei saa aru ....
Postitatud: 11. 07. 2005. 10:00
Postitas Loom
Kristiano kirjutas:Peale 10- t etappi Amstrong 2 min ja 18 sek liidrist Zabriskie-st maas. Kes võiks olla Touri 05 üldvõitja?
Zabriskie on ammu katkestanud, Jens Voigt on liider praegu. Ja Armstrong on täpselt seal, kus ta olema peab, kõik konkurendid üldvõidule on temast tagapool.
Postitatud: 11. 07. 2005. 11:45
Postitas Kristiano
On? Siis jäi mul Highlightis vist 9-s etapi seis lihtsalt silma? Voigt tõmbas ju suure vahe sisse minu teada ja ka kollane särk oli kellegil teisel seljas, mitte Amstrongil. Jens Voigt I; C.Moreau 1'50" II; L.Amstrong 2'18" III.
...
Postitatud: 11. 07. 2005. 23:01
Postitas Marti
Kirsipuu katkestas ja teemas on vaikus kohe.
Eestil on veel üks jalgrattur tuuril, ja märksa kõvem jalgrattur. Kuidas temal läheb? Lõpetab teadjamate meeste arvates ära või mitte?!
Re: ...
Postitatud: 11. 07. 2005. 23:06
Postitas KristjanS
Marti kirjutas:Kirsipuu katkestas ja teemas on vaikus kohe.
Eestil on veel üks jalgrattur tuuril, ja märksa kõvem jalgrattur. Kuidas temal läheb? Lõpetab teadjamate meeste arvates ära või mitte?!
niikaua kui ta käed lenksul hoiab ja maa külgetõmbe jõud liiga suureks ei lähe võib mees isegi lõpuni sõita. See oleks saavutus omaette...
Postitatud: 12. 07. 2005. 21:01
Postitas cioni
Võimas sõit Valverde poolt. Tal on suur tulevik.
Homme on Alpide viimane etapp, kuulsad tõusud Madeleine ja Galibier (arvatavati selle aasta Tour'i 2 kõige raskemat tõusu, Galibieri loetakse isegi Alpide raskeimaks tõusuks).
Postitatud: 13. 07. 2005. 11:13
Postitas Mati
Hakkab
pihta. Krt, et ei õpita ka üldse.
Postitatud: 25. 07. 2005. 09:21
Postitas Andrus K
Eelviimasel etapil (eraldistart) nägin vilksamisi eestvaates ühel sõitjal justkui camelbaki voolikut üle õla suu juures tolknemas. Kas sellist asja on ennegi olnud? Kus neil see paak on? Kotti nagu seljas ei olnud
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Postitatud: 25. 07. 2005. 09:31
Postitas Alvaro
Andrus K kirjutas:Eelviimasel etapil (eraldistart) nägin vilksamisi eestvaates ühel sõitjal justkui camelbaki voolikut üle õla suu juures tolknemas. Kas sellist asja on ennegi olnud? Kus neil see paak on? Kotti nagu seljas ei olnud
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Äkki viirastus - kuum ilm? Langesid sama halluka ohvriks, nagu üks punasemummuline kõrend, kes tahtis lenksu risti keerates oma kahesajatuhandelist eraldistardiratast ribadeks keevitada?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Postitatud: 25. 07. 2005. 09:39
Postitas Toxic
Kui veel paremini vaatad, siis näed, et sõidukombinesooni all selja peal oli mügarik, kust see toru välja tuli.
Postitatud: 25. 07. 2005. 09:40
Postitas Arno
Las need voolikud nüüd ripuvad ..
Tombak - lõpetas TDF kolmanda eestlasena - respect!
Hushovd lõpetas rohelises - nagu tiimi eesmärk oli - seega ka Kirsipuu tuur pea kümnesse - respect!
Kõvad ratturid meil siin maal ikka. Tunneks nagu ennast ka nats tugevamana nüüd
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Postitatud: 25. 07. 2005. 09:40
Postitas Loom
Andrus K kirjutas:Eelviimasel etapil (eraldistart) nägin vilksamisi eestvaates ühel sõitjal justkui camelbaki voolikut üle õla suu juures tolknemas. Kas sellist asja on ennegi olnud? Kus neil see paak on? Kotti nagu seljas ei olnud
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
On ka variandid, mis käivad kõhu peale.
Postitatud: 25. 07. 2005. 09:42
Postitas tarts
Andrus K kirjutas:Eelviimasel etapil (eraldistart) nägin vilksamisi eestvaates ühel sõitjal justkui camelbaki voolikut üle õla suu juures tolknemas. Kas sellist asja on ennegi olnud? Kus neil see paak on? Kotti nagu seljas ei olnud
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Voolikut ma küll kellegil tilbendamas ei näinud, samas riivas pidevalt silma mikrofoni toru, mis suu lähedal päädis.
Postitatud: 25. 07. 2005. 14:03
Postitas tsainik
Pakun pigem ka, et seljapeal ikka saatja ja suu juures tilpneb mikker
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Postitatud: 25. 07. 2005. 14:34
Postitas kalev
Postitatud: 25. 07. 2005. 14:38
Postitas Andrus K
Postitatud: 25. 07. 2005. 14:43
Postitas sqber
Ja ka küür on tajutav ehk siis camelpack on riiete all. Laupäevane TT näitas väga ilmekalt, mis võib juhtuda, kui tähelepanu on hajunud (ja miks mitte tänu joogipudelile). Pean silmas polkatäpisärgikandjat, kes kaks korda käna pani (seekord küll mitte tänu pudelile aga lihtsalt hajameelsusest vist).
Postitatud: 25. 07. 2005. 15:10
Postitas paabu
tsainik kirjutas:Pakun pigem ka, et seljapeal ikka saatja ja suu juures tilpneb mikker
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Nagu ma eurospordi kommentaatorite jutust aru sain, on saatja juba kiivri sisse ära peidetud ja selja peal särgi all on heal juhul joogikott (ehkki ma nägin mõnda sõitjat ka klassikalist raami küljes asuvat pudelit pruukimas)
veel räägiti imevedelikest, millega sõitja ja ratas üle pritsitakse, et väiksem tuuletakistus saavutada..
P.S - Armstrongi tagajooksul oli 4 paari kodaraid, ülejäänud poodiumimehed sõitsid ketasratastega.. huvitav kas see 2sek/kilomeeter jutt ketasratta kasulikkusest ei vasta tõele või on teised tõesti niipalju kehvemad..
Postitatud: 25. 07. 2005. 15:36
Postitas kalev
paabu kirjutas:P.S - Armstrongi tagajooksul oli 4 paari kodaraid, ülejäänud poodiumimehed sõitsid ketasratastega.. huvitav kas see 2sek/kilomeeter jutt ketasratta kasulikkusest ei vasta tõele või on teised tõesti niipalju kehvemad..
Ma ei taipa küll, et kuidas sa neid tagumisi kodaraid loendasid, kuid lisaks veel ühe pildi laupäevasest sõidust -->
http://www.cyclingnews.com/photos/2005/ ... ron-37.jpg
Nagu näha võib on tegu 3 kodaraga.. vist HED.3 carbonist jooksuga???
Võibolla on antud jooksu omadused suhteliselt sarnased kettaga? Äkki keegi teadjam, kes on vastavaid ülevaateid, võrdlusi uurinud või suisa ise proovinud oskab paremini kommenteerida?
Samas jah, kui jutte arvesse võtta, siis ei tea, mis aja Lance kettaga oleks välja sõitnud..?