Kolmapäeval, 5. augustil, 2009 kavas järgmine Kolmapäevakute etapp Harkus algusega kell 17.00. Loodetavasti on puhkused läbi ja saame püstitada järjekordse osavõtu- ja publikurekordi (nii nagu neid Roomas nende imetrikoodega püstitatakse praegu)! Kindlasti on paljusid, kes seda rada enda kodurajaks peavad ning tahavad nüüd näidata, millised singlikunnid nad on

Eelmise aasta teema
Rada:
Harku rada on mõnevõrra erinev eelmisel aastal esitletust. Eelkõige on välja jäetud lõigud, kus vihmase ilma ja suure sõitjate arvu tõttu tekkisid läbimatud kohad. Lisaks on rada uute lõikude näol ka oluliselt laiem pakkudes rohkesti möödumisvõimalusi. Samuti on rajal üks uus tõus ning isegi laskumine! Stardikohta on nihutatud 250m metsa sisse kruusateele, kus on Riigimetsa roheline silt (peale vabaõhu treeningsaali).
Peale starti kruusateelt keeravad võistlejad ühele Harku metsa leivanumbrile - lühikesele juurikasele singlile. Ruumi jagub vabalt kahele sõitjale. Keskel on üks kaval kraaviületus, kus oskused kohe proovile pannakse. Edasi lajatame täiega 200m kruusasirget peale mida tuleb pööre paremale kuusendiku vahele. Järgneb kitsas singel ja mõned lahjad juurikad. Üheks huvitavamaks kohaks rajal on 0,9km peal olev kraaviületus, kus osavad saavad võita üsna mitu sekundit (seekord teeme kõik, et see kraav sisse jääks põhisõidule). Edasi kergelt üles alla männikus ning uue lõiguna kruusast/singlist koosnev kompott kuni võetakse uuesti suund metsa keskel asuva väikese järve äärde. Sealt algab raja pikim singel koos paari terava kraaviga ning mõne juurikaga. Metsa keskel keerab rada ristmikult vasakule. Kruusaõnne jagub vaid 100m, kuniks algab raja kolmas uus lõik - teada tuntud hobuserada. Saab sahistada liivas ja kuuskede vahel ning lõpetuseks võtta veel MM-i raja tasemel laskumine (nali, nali) enne viimaseid meetreid kruusal.
Pikkus: 3,6km
Tõusumeetreid Polari andmetel: 10m (tegelikult vast ikka 20m)
Esimeste eeldatav ringiaeg: 10min ja mõned kopikad
Videomaterjal:
Vol1
Vol2
Värvid lähevad ereda päikese käes üsna paigast, aga vast kannatate ära. Tänud Mardile varustuse eest.
Rajakaart
Rada sinisega, start punase ringikesega, parklad kollasega.
Parkimine:
Parim koht Tähetorni tn parkla (500m endisest raudteeületuskohast)
Endise Tähetorni tn raudteeületuskoha kõrval (metsa sissepääs) u 10 autot
Enne endist Tähetorni tn raudteeületuskohta paremat kätt tupiktänav (Nõmme poolt lähenedes)
Nagu ikka on kõige soovitavam tulla kaherattalisega.....
Ringide arv:
M/N 12-14 1
M/N 14-16 2
M/N 18-60 4
Kus on minu S-Works? Singel ootab mind!