1. leht 2-st
VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 22. 07. 2010. 13:01
Postitas MarttiM
mingi ettekujutuse
http://www.kolmapaev.ee/index.php?optio ... &Itemid=53 esitatud rajakirjeldusest saab, kuid äkki oleks kellegil võimalik anda link Carmin Connecti vahendusel?
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 22. 07. 2010. 13:18
Postitas Veiko V
Täna lähen sõitma seda rada umbes 18:30 paiku, Stardin Tähetorni parklast kus on ka start.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 22. 07. 2010. 13:19
Postitas Vika
Ringide arv:
M/N: 3 ringi
M16, N: 2 ringi
N siis 3 ringi või 2?
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 22. 07. 2010. 13:38
Postitas SHOXi
keegi kaardi peal viitsiks näidata kust start on või aadressi visata.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 22. 07. 2010. 13:48
Postitas erikr
SHOXi kirjutas:keegi kaardi peal viitsiks näidata kust start on või aadressi visata.
Tuled mööda Tähetorni tänavat Kadaka-Tähetorni ristist ja kui majad mõlemal pool ära lõppevad ongi kurvi peal metsa servas parkla.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 22. 07. 2010. 13:55
Postitas Veiko V
SHOXi kirjutas:keegi kaardi peal viitsiks näidata kust start on või aadressi visata.
Kui eelmisel aastal kohal käisid või
www.kolmapaev.ee oled uurinud siis on teada koht
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 22. 07. 2010. 14:01
Postitas MarttiM
Veiko V kirjutas:
Täna lähen sõitma seda rada umbes 18:30 paiku, Stardin Tähetorni parklast kus on ka start.
kahjuks täna rattavaba päev
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 22. 07. 2010. 18:00
Postitas tt23
erikr kirjutas:SHOXi kirjutas:keegi kaardi peal viitsiks näidata kust start on või aadressi visata.
Tuled mööda Tähetorni tänavat Kadaka-Tähetorni ristist ja kui majad mõlemal pool ära lõppevad ongi kurvi peal metsa servas parkla.
Tähetornis on nüüd Harkusse minemiseks 2 parklat - üks on see kurvipealne - nüüd on seal metalltõke ette pandud ja parkimiskohtade arv piiratud ning teine veel paar-kolmsada meetrit edasi (peaaegu ladude vastas) metsa sisse tehtud suur parkla.
Mina saan kolmapaev.ee lehelt aru, et start on kurvipealsest parklast 100m metsa sisse.... sellisel juhul palun, kohaliku elanikuna, arvestada autodega tulijatel, et seal kurvi peal on parkimiskohtade arv tõesti piiratud ja tee serva autot jätta ei tohi - MUPO tegutseb usinalt. Samuti arvestage, et kurvipealse parkla juures käib 2 ehitust mõlemal pool teed nii, et parem parkige auto suuremasse ehk tagapool olevasse "uude" parklasse.
Kas esmaspäeval on lootust ka mingi raja tähistust näha ? või siis millal ?
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 22. 07. 2010. 19:35
Postitas Gunnar
"Uus" parkla on ju aastaid mitu vana juba, aga soovitus pädev sellegipoolest.
VIII etapp 28.07.2010 HARKU
Postitatud: 23. 07. 2010. 14:04
Postitas Alvaro
Kolmapäeval, 28. Juulil, 2010 kavas järgmine Kolmapäevakute etapp Harkus algusega kell 17.00. Loodetavasti on puhkused läbi ja saame osavõtjate arvu taas tõusutrendile! Kindlasti on paljusid, kes seda rada enda kodurajaks peavad ning tahavad nüüd näidata, millised singlikunnid nad on.
Eelmise aasta teema
Rada: Harku rada on mõnevõrra erinev eelmisel aastal esitletust. Stardikoht on sada meetrit Tähetorni tn tahvlitega parklast metsa sisse kruusateel. Raja osas on tehtud 3 väiksemat ja suuremat muudatust. Muuhulgas on avatud uus lõik, kus enne ei ole sõitnud isegi Harku metsavana Mart Kalamees ise!
Start antakse pikki kruusateed Tähetorni tn poole, peale mida tuleb pööre paremale. Järgneb laiem singel kuusendiku vahel, mis on esimene uus lõik. Suubub ta vana tuttava kruusalaskumise juurde, kust vasakpöördega suundutakse lühikesele 20 meetrisele eriti juurikasele maiusroale. Üheks huvitavamaks kohaks rajal on 0.9 km peal olev kraaviületus, kus nüüdseks on ehitatud korralik põhi ja sild. Edasi järgneb teine uus lõik männiku all, kus senise rajaga paralleelselt tehakse ühe sutsu asemel lausa kolm poognat. Ikka selleks, et laiemat ning sõidetavamat rada pakkuda. Järgneb tuttav kruusast/singlist koosnev kompott kuni võetakse uuesti suund metsa keskel asuva väikese järve äärde. Sealt algab raja pikim singel koos paari terava kraaviga ning mõne juurikaga. Lõpus asub tõsisemat tähelepanu nõudev kraaviületus, mis samuti on korraliku silla endale saanud.
Metsa keskel keerab rada ristmikult nüüd hoopis paremale, et minna avastama uusi jahimaid ning pikendada ringi. Peale mõndasada meetrit kruusal keerab rada enne sood vasakule metsa. Seal saavad julged võita paar sekundit lõigates kurvi otseks, kuid topelt ettevaatust maas varitsevate kahe kännuga!!! Järgneb rahustav madalate kaskede ja mändide all kulgev tehniliselt lihtne singel. Lõpus läheb kitsaks ning huvitavaks ning vasakule keerates saame au sisse sõita seni läbimatu lõigu legendaarse kraavisingli poole,
Pikkus: 4,7km
Tõusumeetrid: ca 15m
Juurikaid: lugematu arv
Esimeste eeldatav keskmine ringiaeg: 14min ja mõned kopikad
Videomaterjal:
Video madala resolutsiooniga
Suured tõnud selle miksimise eest Tõnu 'Toonio'-le!
GPS jälg Garminist:
On juba mitu setu korda salvestatud, aga pole eetrisse veel jõudnud. Härra peaspetsialist Veiko V tegeleb aktiivselt.
Rajakaart:
Siin. Tegin võrdluse eelmise aastaga, mille rada sinisega, aga uued lõigud oranzhiga. Start punase ringikesega, parklad kollasega. Rada tiirleb päripäeva.
Parkimine:
1. Parim koht Tähetorni tn parkla (500m endisest raudteeületuskohast). Sealt saab tulla edasi otse läbi metsa stardinkohani või tagasi mööda Tähetorni tänavat raudteeületuseni.
2. Endise Tähetorni tn raudteeületuskoha kõrval (metsa sissepääs) u 10 autot
Enne endist Tähetorni tn raudteeületuskohta paremat kätt tupiktänavasse ei saa, kuna seal remont!
Nagu ikka on kõige soovitavam tulla kaherattalisega.....
Ringide arv:
M/N: 3 ringi
M16: 2 ringi
M14, N14-16: 2 ringi
M12, N12: 1 ring
Avatud rada:
Kuna on tegemist paljukäidava kohaga, siis tähistama enne ei hakata. Lisaks on olemas kõikvõimalikud abivahendid nagu GPS kaart, video jne. Kui esmaspäeval 26. juulil, 2010 on kuivad rajaolud, siis ka avatud raja sõit kell 1800 stardiga raudteeületuskoha juurest Tähetorni tänaval.
Harku etapi juba genereeritud teema paluks Adminil tõsta siia taha.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 23. 07. 2010. 15:05
Postitas kevin
ühe päevaga ring 700m pikemaks.. või mis? kolmapäevaku lehel on 4,0km ringi pikkuseks..
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 23. 07. 2010. 15:21
Postitas Veiko V
kevin kirjutas:ühe päevaga ring 700m pikemaks.. või mis? kolmapäevaku lehel on 4,0km ringi pikkuseks..
GPS andmetel näitab 4,75 aga reaalne peaks olema kuskil ca 5km sest, et gps tirib paljud käänud väheke sirgeks.
ringil on puhke hetki, et funn on sõita.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 23. 07. 2010. 15:51
Postitas Mati
Veiko V kirjutas:kevin kirjutas:ühe päevaga ring 700m pikemaks.. või mis? kolmapäevaku lehel on 4,0km ringi pikkuseks..
GPS andmetel näitab 4,75 aga reaalne peaks olema kuskil ca 5km sest, et gps tirib paljud käänud väheke sirgeks.
ringil on puhke hetki, et funn on sõita.
No aga mõõtke siis rattaga ära, kõige lollikindlam variant - kolme sõitja keskmine vms. Ma ei usalda ammu enam gepsi näite distantsi osas, eriti veel metsas ja nikerdades.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 23. 07. 2010. 17:46
Postitas Villem T
On seal vahet? Ettevalmistus või varustus teistsugune?
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 23. 07. 2010. 17:55
Postitas kevin
lihtsalt huvi pärast tahtsin teada
, et ühes kohas üks info, teises teine..
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 23. 07. 2010. 19:54
Postitas Veiko V
Täna tegin 3 ringi mõnusal tempol ja keskmine aeg tuleb umbes 47-48 mintui kanti 3 ringi. Esiotsast me ei räägi hetkel.
Kogu Garmini värk on siin
http://connect.garmin.com/activity/41507355
Minuarust ei ole vahet, kas see rada on 200 või 300 m pikem ringi kohta, kui nii oluline on siis minge mõõtke joonaluaga ära ja tahaks nähe ühte meest kes sõidab täpselt sama tulemust kõik ringid, kunas see on võimatu
Saaks aru kui hakkad nihelema 1 km või 2km ringikohta Garmin lihtsalt võtab osad lõigud sirgeks.
Esialgne mõõt oli kirja pandud ennem, kui rada oli läbitud korduvalt ja 100% sõidu rajaks kinnitatud. Sääne oli minu info
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 24. 07. 2010. 18:29
Postitas arnea
See Nagis olev rajakaart ei lähe kirjelduse ja videoga üldse kokku. Ja rada tiirleb ikka päripäeva.
Arne
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 24. 07. 2010. 18:46
Postitas Veiko V
arnea kirjutas:See Nagis olev rajakaart ei lähe kirjelduse ja videoga üldse kokku. Ja rada tiirleb ikka päripäeva.
Arne
Enamuselt läheb küll kui hoolikalt vaatama hakkad ja oskad järge ajada aga mitte 100% selles on sul õigus. Selleks võta minu lisatud garmini link lahti ja näed täies mahus raja kaarti
Liikuma hakkad seal Betoon plokkide juurest päripäeva, kuigi enamus liigub vastupäeva.
Hakkad liikuma parklapoole ja lähed mööda kruusa paremale ja esimesest teeotsast jälle paremale ja arvan, et oled otsa kätte saanud kuidas liikuda.
Loovat lähenemist.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 25. 07. 2010. 00:32
Postitas Toonio
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 25. 07. 2010. 15:14
Postitas arnea
Metsas käidud, kontrollisin veel korra videot ja tundub, et sain raja ilusti kätte. Head muudatused on.
Kindlasti tasub vähemalt prooviring teha, et huvitavate rajavalikutega rahulikult tutvust teha
Arne
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 26. 07. 2010. 08:45
Postitas Alvaro
arnea kirjutas:Metsas käidud, kontrollisin veel korra videot ja tundub, et sain raja ilusti kätte. Head muudatused on.
Kindlasti tasub vähemalt prooviring teha, et huvitavate rajavalikutega rahulikult tutvust teha
Arne
Tore, et midagi positiivset ka vahelduseks!
Avatud rada täna esmaspäeval kell 1800 stardikohast. Teeme kaks ringi, nii et kui esimesele ei jõua, siis teine võimalus tuleb veel. Peale seda rivitult iga üks enda eest.
Alvaro
56250636
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 27. 07. 2010. 11:18
Postitas SHOXi
minu meelest võiks kolmapäevakutele lisada ka väiksemaid-keskmiseid hüpekaid. Võimalus oleks ka nt mööda sõita väikse ajakuluga. Muidugi nõuab see lisatööd, aga oleks ekstreemsem
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 27. 07. 2010. 11:40
Postitas MK777
SHOXi kirjutas:minu meelest võiks kolmapäevakutele lisada ka väiksemaid-keskmiseid hüpekaid.
No aga selle jaoks on olemas ka teised võistlused
14-15. august EM Kütiorg DH
4-5. september BC Kütiorg DH
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 27. 07. 2010. 11:41
Postitas TAIX11
SHOXi kirjutas:minu meelest võiks kolmapäevakutele lisada ka väiksemaid-keskmiseid hüpekaid. Võimalus oleks ka nt mööda sõita väikse ajakuluga. Muidugi nõuab see lisatööd, aga oleks ekstreemsem
Harku etapil on see võimalus Sul olemas!
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 27. 07. 2010. 12:04
Postitas UrmasL
TAIX11 kirjutas:Harku etapil on see võimalus Sul olemas!
SHOXi: Üks suurem ja teine väiksem! Ütle mulle oma stardi nr, ja ma olen fotokaga hüpeka juures valmis. Ja katsu sa mind alt vedada!
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 27. 07. 2010. 21:53
Postitas kalari
TAIX11 kirjutas:Harku etapil on see võimalus Sul olemas!
Mis krdi nali see sinna ehitatud on? Vaatasin, et sild ehitatud ja õnneks lähemale jõudes hakkas asi kuidagi kahtlane tunduma - liiga kõrge kaarega. Ja kohapeal selgus, et pool silda puudu
Hoopis trampliiniga tegu
Aga veidi kriitikat rajameistrite suunal. Mis väevõimuga te suudate tagada kolmapäevakuliste ja muidusportlaste ohutuse kruusalõigul, alates stardist kuni kohani, kus rada metsa keerab? Tegemist on sisuliselt Harku metsa kõige tihedama liiklusega teega ja valdav osa treenivatest ratturitest, jooksjatest ja muidujalutajatest liigub just kolmapäevakulistele vastassuunas.
Kolmapäevak pole niivõrd tähtis üritus, et selle läbiviimiseks peaks sadade inimeste poolt igapäevaselt kasutatavad sportimisrajad sulgema. Harku metsas on mitmeid alternatiivseid lahendusi võimalik teostada.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 27. 07. 2010. 23:46
Postitas mart
kalari kirjutas:..tagada kolmapäevakuliste ja muidusportlaste ohutuse kruusalõigul, alates stardist kuni kohani, kus rada metsa keerab
Olles ise eelnevatel harkudel osalenud, pakun välja, et kohati läheb liiklus vasakpoolseks, millest antakase märku orgunnijate poolt ja ka tavamõistusega tavasõitjad saavad aru, et harku metsas toimetavad just nüüd ja praegu miskid
nummerdatud ratturid tiba vastuvoolu trajektoori pidi, kui tavauhtleja on harjunud sügama.. usu mind, tempo on niivõrd kiire, et tavasõitja saab paugust aru, et miski võidusõit toimub. Aga lõigu alguse kruusaalgus on ju reglementeeritud parempoolsest liiklusest, niiet seal ei saa mingit arusaamatust tekkida, võistlustrass hoiab end paremale äärele ja tava/igapäevane kulgevtrass vastu tulles samamoodi paremale servale.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 11:16
Postitas _KRIS_
Videost paistab küll, et tegu on hiiglama mõnusa ja kiire rajaga. Peaks tulema põnev võistlus.
Kus kohas see hüpekas seal on, kas see esimene lai sild?
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 11:36
Postitas KaupoR
_KRIS_ kirjutas:Videost paistab küll, et tegu on hiiglama mõnusa ja kiire rajaga. Peaks tulema põnev võistlus.
Kus kohas see hüpekas seal on, kas see esimene lai sild?
Kruti video 15:29 peale
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 12:40
Postitas SHOXi
No see on juba päris suur hüpekas ja ilma maandumiseta
Nii hull ma ka pole
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 12:53
Postitas KaupoR
SHOXi kirjutas:... ja ilma maandumiseta
Iga hüpe lõppeb maandumisega! (sa ilmselt pead silmas maandumistrampliini või -nõlva).
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 14:05
Postitas _KRIS_
KaupoR kirjutas:_KRIS_ kirjutas:Videost paistab küll, et tegu on hiiglama mõnusa ja kiire rajaga. Peaks tulema põnev võistlus.
Kus kohas see hüpekas seal on, kas see esimene lai sild?
Kruti video 15:29 peale
Ossa
saab siis näha palju neid julgeid on
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 14:09
Postitas priit908
_KRIS_ kirjutas:KaupoR kirjutas:_KRIS_ kirjutas:Videost paistab küll, et tegu on hiiglama mõnusa ja kiire rajaga. Peaks tulema põnev võistlus.
Kus kohas see hüpekas seal on, kas see esimene lai sild?
Kruti video 15:29 peale
Ossa
saab siis näha palju neid julgeid on
Nali naljaks, kuid mõni kandiliste silmadega sõidumees võibki uimase peaga ootamatult sinna otsa sattuda, kuigi seda juba kaugelt näha.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 19:00
Postitas Gunnar
Esimese ringi lõpu poole jõudsin arutleda, et tugev olen, sest sõitsin pievalt eest suurega, missiis et kett risti, ja järgmisel hetkel käisid jalad kiiresti-kiiresti ringi... esimene kord võistlusel ketist jagu saada, õnneks oli kuldne link käepärast ja vaatamata koba olemisele sain siiski mõningase ajakaduga uuesti rajale. Mida ma hakkasin mõtlema, et kolmapäevakute radade kvaliteet, õigemini vist raskusaste on nii palju tõusnud, et Harku ei eristunud enam, ehk siis oli üks paljudest, suur vihm oleks kindlasti värvi lisanud, aga enamus porimülkaid oli puiduga tugevdatud, seega rummuni muda poleks ka vihmaga olnud rohkem kui mõni meeter...
Seda vist ei saa nimnetada kriitikaks, aga tegelt see on vana tõde, et see pole alati hea, kui kõik on hea, tekib tüdimus, sest inimene otsib alati midagi paremat ja kui seda isegi sõnastada enam ei osata, siis on kuri karjas.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 19:26
Postitas KaupoR
Maitse asi aga minu jaoks oli juurikaid liiga palju. Päris siiber sai neist. Sõidu ajal mõtlesin palju M/N12-14 sõitjatele - neile oli see rada hardcore. Ühena korraldajatest kujutan ette kui raske oleks seda teha aga sellise hard-core raja juures peaksime tulevikus kaaluma lastele alternatiivset rada - siin oli selleks tuhateede näol ise-enesest võimalus olemas.
Ühes teravas augus sain steereri otsaga hella kohta päris kõva paugu, no further comments ...
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 19:51
Postitas Gunnar
KaupoR kirjutas:Maitse asi aga minu jaoks oli juurikaid liiga palju.
Madal rehvirõhk ja tagaamort kindlustasid selle, et ei näinud juurikates enda jaoks mingit teemat, aga noortest ja algajatest oli tõesti kahju, sõidumõnuks seda kindlasti nimetada ei saa.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 20:01
Postitas MK777
Juurikaid nägin palju aga ei tundnud ühtegi. Ehk oligi asi tagumises amordis
Igatahes rada oli mõnus, põnev ja vajas pidevalt tähelepanu. Mulle meeldis
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 20:07
Postitas _KRIS_
Gunnar kirjutas:KaupoR kirjutas:Maitse asi aga minu jaoks oli juurikaid liiga palju.
Madal rehvirõhk ja tagaamort kindlustasid selle, et ei näinud juurikates enda jaoks mingit teemat, aga noortest ja algajatest oli tõesti kahju, sõidumõnuks seda kindlasti nimetada ei saa.
Ega ta mõnus just polnud jah
Võistlusele lisas eriti vürtsi soojendusringil tehtud väike suplus laukas, kardan et ma olin ainuke, kes sellise vembuga hakkama sai?
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 20:08
Postitas Rivo
Gunnar kirjutas:aga noortest ja algajatest oli tõesti kahju, sõidumõnuks seda kindlasti nimetada ei saa.
Nendel oli seal kindlasti raske ja jalastumis kohti samuti päris palju. Harkus on kahe raja tegemine võimalik, samuti ka Sakus, aga mujal läheb keeruliseks, kui mitte üldse võimatuks. Kindlasti mõtlemisaine korraldajatele.
Muidu oli tänane rada minu mätta otsast vaadatuna igati hea. Logistamisisu sai mõneks ajaks kuhjaga täidetud
Ilm...mul oli nagu värskelt unest üles aetu tunne - selline tönts ja teravust polnud.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 20:22
Postitas SHOXi
Mulle ka rada meeldis, rajatähistus oli seekord väga hea, eksmis võimalus oli välistatud. Esimene ring olid juurikad ikka väga libedad kui tempo oli üleval. Esimene ratas libises kogu aeg. Järgmised ringid ei pannud seda enam tähele eks tempo oli ka jupp maad aeglasem.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 20:28
Postitas Märt K
mul on üli hea meel, et seda kolmapäevaku sarja korraldatakse (esimene aasta osalen) üritustesari täpselt minu maitsele
Tänud !
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 20:40
Postitas tt23
Lisan veel raja raskusest noorsõitjatele - nimelt mul kodus praegu 2 poolsurnud selli (M14), kes oma 2 ringi küll ära sõitsid (jalutasid), kuid nende sõnul oli tegemist veel raskema rajaga, kui Kakumäel. Lisan veel, et Harku näol on tegemist nn.kodurajaga, mida enne võistlust sai ka läbisõidetud.
Juurikaid jah oli jube palju, kuid rada ju kõigil ühesugune.
Mind isiklikult tappis metsavahel valitsenud kuumus - mitte tuuleõhkugi. Tuule sai liikuma alles kruusasirgetel, sellepärast kiitus nende lisamise eest singlite vahele.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 21:11
Postitas SHOXi
ma arvan, et tempo saab ikka igaüks ise valida vastavalt võimetele. Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 21:17
Postitas _KRIS_
SHOXi: Läksid hüppesse ka siis?
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 21:32
Postitas andrust
Osalesin kolmapäeva õhtuti toimunud rattavõistlustel viimati aastal 2001 - siis kui hr Idarand neid korraldas. Seekord siis esimene osalemine kolmapäevakul - igatahes kummardus korraldajatele! Korraldusliku poole pealt kõik tip-top, vähegi olulisemates kohtades mehitatud rajaturvad, kogu sarja loogika, ajavõtt ja vaba start mitme tunni jooksul - väga hea. Lisaks ajaliselt mitte liiga pikad distantsid - see on see mis osalejad kohale toob. Rada oli sõidutehnika meenutamise jaoks super (esimesel ringil õnnestus 3 käna panna, teistel juba jäin lõpuni püsti). Eks lastele ta raske oli - endalgi olid 10 ja 11 a plikad kaasas, kellest noorem peale tutvumisringi võistlemisest loobus) - aga samas ka selliseid radasid peab olema. Veelkord- tänud korraldajatele!
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 22:13
Postitas Alvaro
Ei hakka pikemat analüüsi hetkel tegema, aga kiirelt vahele selle lasteringi teemale. Olin ise ka ühes punktis paigas mingist hetkest ja kohe huviga uurisin vanematelt ja lastelt, kuidas rada on.
Minu üheks ohvriks sai Steve Kümnik koos oma väikese poisiga, kellel ühekäiguline 12 tolliste ratastega pill. Poisil oli jäänud sõita viimane singel. Silmad särasid ja ta ütles vaid "Nüüd siis sõidame need viimased juurikad ära ja siis olen finishis". Isa kiitis takkas ja poiss läks killadi kolladi edasi.
Teine paar oli ema koos eelmisest vähe vanema tütrega. Ema kommentaar oli, et eelmisel etapil olid liiga rasked tõusud ja neile meeldib rohkem siin.
Mine võta kinni. Eks peakorraldajad otsustavad. Minul pole juurikate hävitamise vastu sellel rajal midagi
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 28. 07. 2010. 23:17
Postitas Tvant
Ei siin juurikaid lattu tagasi viia pole küll vaja, toome ikka uusi sisse, siis järgmine aasta Harku 2011 jälle hea võtta. Ise sain alles nüüd sellel etapil kolmapäevakute jala valgeks. Aga jah, tänase sõidu märksõnad on juurikad, kuumas ilmas kehvalt liikuv mina ise ja head uuendused rajal. Uus avatud singel oma juurikalise ja kinnisõitmata pehme samblase põhjaga on päris ok, kokkuvõttes on rada parem kui eelmisel aastal.
Trehvämi Viimsõn!
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 29. 07. 2010. 00:47
Postitas Toonio
Kas Kakumäel vähe rohkem juurikaid polnud? Ma jätsin seal just seepärast peale 1. ringi katki sõidu, sest kõrvade vahel hakkas häire tööle, et ühele poole ei olnud jalga maha panna... Samas Harkus oli neid jalastumise kohti vähem...
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 29. 07. 2010. 07:45
Postitas slinki
Ise sammuti seda rada sõitnud ennemgi kuid esimene ring suutsin ainult kukkuda ja kukkuda. Kindlasti oli süüdi ka unine pea, mis mõnusa unepealt otse rajale toimetati, sest 2. ja 3. ring tulid kindlamalt.
Aga rada tundus kuidagi eriti raske kohe.. Mõnus..
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Postitatud: 29. 07. 2010. 08:05
Postitas SHOXi
_KRIS_ kirjutas:SHOXi: Läksid hüppesse ka siis?
Mis sa ise arvad
See oli ikka natuke liig... A peale seda oli väike (tõsiselt väike) hüpekas veel sealt hüppasin küll meetrikese
A lisaks raja keskel oli suurem kraav sealt alla minnes sai ka rattad natuke lahti maast