Kona VW Kolmapäevak Astangu
Kona VW Kolmapäevak Astangu
Homme avaneb kõigil maastikurattasõpradel võimalus külastada salapärast Astangu sektorit.
See võimalus avaneb ainult ühe korra, kuna suure tõenäosusega lähitulevikus meie klubi seal enam etappi ei korralda.
Tule ja anna kuuma BMX maigulisel hüpetega laskumisel ja proovi oma närvi astangu äärel sõittes.
Lisainfo
See võimalus avaneb ainult ühe korra, kuna suure tõenäosusega lähitulevikus meie klubi seal enam etappi ei korralda.
Tule ja anna kuuma BMX maigulisel hüpetega laskumisel ja proovi oma närvi astangu äärel sõittes.
Lisainfo
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
kas mingit kaarti või linki saaks siia panna?
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Sa Andre poolt viidatud Kolmapaev.ee lehel käisid?MarttiM kirjutas:kas mingit kaarti või linki saaks siia panna?
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Kas seal läheb täna niitmiseks ka? Mõnes kohas oli niitmiseks päris palju materjali. Kui õiged rajad on sees, siis oleks kergem täna õhtupoole uuesti vaatama minna.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Kui te sealkandis mingeid köite ja kirkadega narre näete, siis - üks neist olen mina.
Meil on homme samal ajal samas kohas ronimise ja köietöö trenn.
Tulge astuge ligi, saate ka seinast üles kõndimist proovida!
Tunnelites panga all on muide endiselt jää.
No või vähemalt nädal tagasi oli.
Ja mitte mingi kirmeke, vaid selline, kus võis saapaga peal trampida.
Meil on homme samal ajal samas kohas ronimise ja köietöö trenn.
Tulge astuge ligi, saate ka seinast üles kõndimist proovida!
Tunnelites panga all on muide endiselt jää.
No või vähemalt nädal tagasi oli.
Ja mitte mingi kirmeke, vaid selline, kus võis saapaga peal trampida.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
kas rada juba tähistatud? rajakaarti om?MarttiM kirjutas:kas mingit kaarti või linki saaks siia panna?
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
MarttiM mõtles ilmselt lingi all täpset raja kulgemise kaarti - mitte seda üldist jura, mida kolmapaev.ee lehelt võib leida.erikr kirjutas:Sa Andre poolt viidatud Kolmapaev.ee lehel käisid?MarttiM kirjutas:kas mingit kaarti või linki saaks siia panna?
Juba eelmisel nädalal oli küsimus, kas rajaga saaks tutvuda, aga tundub, et korraldajad (CC Rota mehed) hoiavad täpset rada ainult enda teada ...... et oleks juba neljapäeval protokollist roosasid nimesid eestotsast lugeda
... arvan ,et sealkandis oleks selle rajaga tutvujaid rohkemgi kui küll
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Võta nüüd veidi hoogu maha.tt23 kirjutas:... mitte seda üldist jura, mida kolmapaev.ee lehelt võib leida...Juba eelmisel nädalal oli küsimus, kas rajaga saaks tutvuda, aga tundub, et korraldajad (CC Rota mehed) hoiavad täpset rada ainult enda teada ......
"Üldine jura" on etapi kohta käiv oluline informatsioon.
Raja ettevalmistamisega on olnud probleeme rohkem kui piisavalt ja rada soovijatele näidata ei ole ajaliselt võimalik olnud.
Kui tuled kolmapäeval kohale võid sama raha eest 2 korda rohkem sõitta.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Ei mõelnud üldse halvasti, vaid omast arust kirjutasin läbi huumori...
Kindlasti on see info kolmapäev.ee lehel väga vajalik ja abiks !
Point siis selles, et oleks tahtnud juba eelmisel nädalal rajaga tutvust teha..
... kui täna õhtul seal kandis seigelda, kas võiks raja ülesse leida ja läbitud saada ?
või läheb praegu veel raskeks ja enne homset pole see võimalik ?
Kindlasti on see info kolmapäev.ee lehel väga vajalik ja abiks !
Point siis selles, et oleks tahtnud juba eelmisel nädalal rajaga tutvust teha..
... kui täna õhtul seal kandis seigelda, kas võiks raja ülesse leida ja läbitud saada ?
või läheb praegu veel raskeks ja enne homset pole see võimalik ?
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Ma tegin ka huumorit, kuidas sa aru ei saanud.
Ma kardan, et enne homset rada märgistatud ei saa. Seega kahjuks jääb võimalus ainult enne starti proovida.
Ma kardan, et enne homset rada märgistatud ei saa. Seega kahjuks jääb võimalus ainult enne starti proovida.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Ei märganud.tt23 kirjutas:Ei mõelnud üldse halvasti, vaid omast arust kirjutasin läbi huumori...
Võtame siis korra veel, mida ka varem korduvalt võetud. Mitte kuskil ei ole öeldud, et kolmapäevaku rajal PEAB saama enne võistlust sõita. Samuti ei ole keegi ega kuskil GARANTEERINUD rajaga tutvumist või märgistust enne võistlust. See kui kuskil seda tehakse on puhtalt konkreetse etapi korraldaja VASTUTULEK või ka asukohast tulenev eripära (nt igal pool ei püsi lindid ja märgid ilma valveta üleval).tt23 kirjutas:Point siis selles, et oleks tahtnud juba eelmisel nädalal rajaga tutvust teha...
Kolmandaks püüame koos aru saada, et kolmapäevakuid korraldavad tavalised inimesed oma põhitöö ja eraelu kõrvalt. Oleme tänulikud!
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
aga see info lisatagu siis ka kolmapaev.ee lehele ning küsimustele on juba enne nende tekkimist vastatud. simpleAndreK kirjutas: enne homset rada märgistatud ei saa. Jääb võimalus ainult enne starti proovida.
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Võtaks siis ka korra veel (püüan siin harrastajate ja "lahjemate" osalejate poolt sõna võtta):Mati kirjutas:Võtame siis korra veel, mida ka varem korduvalt võetud. Mitte kuskil ei ole öeldud, et kolmapäevaku rajal PEAB saama enne võistlust sõita. Samuti ei ole keegi ega kuskil GARANTEERINUD rajaga tutvumist või märgistust enne võistlust. See kui kuskil seda tehakse on puhtalt konkreetse etapi korraldaja VASTUTULEK või ka asukohast tulenev eripära (nt igal pool ei püsi lindid ja märgid ilma valveta üleval).
Kolmandaks püüame koos aru saada, et kolmapäevakuid korraldavad tavalised inimesed oma põhitöö ja eraelu kõrvalt. Oleme tänulikud!
rajaga tutvumise koha pealt:
* kindlasti EI PEA rada enne võistlust läbi sõitma, kuid kindlasti annab see suure eelise
* keegi ei ole kuskil ka ILMTINGIMATA nõudnud raja läbisõiduvõimalust ja märgistust varem - kuid mõnedel kolmapäevakute etappidel on võimalik (kiitus selle eest)
* astangu rada eelmisel aastal kavas ei olnud - seega tegemist "uue" rajaga, mille vastu on kindlasti ka suurem huvi, lisaks veel, et asub Tallinnas (küllalt lähedal suurele harrastajate hordile) ning Nõmme-Harku radade läheduses, kus on palju sõitjaid ning huvi uute radade vastu suur
* müts maha kõigi korraldajate ees, kes viitsivad seda põhitöö ja eraelu kõrvalt teha !
Kokkuvõtlikult:
1) ärge nähke iga küsimise taga mingit halba tonti !
2) oodatud on igasugune info - isegi lühilause, et a~la "avatud raja sõitu ei toimu korralduslikel asjaoludel" on paljurääkiv ja arusaadav ning väldib tüütuid üleküsimisi
3) paljud korraldajate jaoks iseenesestmõista asju on harrastajatele mitte arusaadavad
4) kas see foorum siin ei ole mitte infovahetuseks sobiv koht ? Kus teadlikumad ja kogenumad saaksid infot jagada ?
Miks te halvustate küsimusi-mõttevahetusi-kommentaare nendelt, kes ei ole veel teinud üle 500 postituse ?
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Ma küsiksin teistpidi - millisel eeldusel peaks põhinema soovitav korraldajatepoolne teade, et avatud raja sõitu ei toimu?
Miks üldse eeldatakse, et avatud raja sõit peaks toimuma?
Võiks ju olla niipidi, et kui avatud raja sõit, rajaga tutvumine vms toimub, antakse sellest ka teada.
Ja tagelikult ju nii ongi.
Vastavad teated on alati ka foorumisse postitatud olnud korraldajate algatusena.
Vabandan, et mul nii palju postitusi on.
Miks üldse eeldatakse, et avatud raja sõit peaks toimuma?
Võiks ju olla niipidi, et kui avatud raja sõit, rajaga tutvumine vms toimub, antakse sellest ka teada.
Ja tagelikult ju nii ongi.
Vastavad teated on alati ka foorumisse postitatud olnud korraldajate algatusena.
Vabandan, et mul nii palju postitusi on.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
minu küsimus oli kantud eelkõige sellest, et eile seiklesime seal KOMO, Spordipartneri ja teiste klubide ratturitega, kusjuures osadel oli raja file telefonis. kahjuks ei olnud me raja tuvastamise osas kuigi edukad. kuna mingi fail paistis liikvel olevat, siis arvasin, et selle jagamine on kergesti lahendatav. eksisin.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
teenuse kvaliteet on lihtsalt langenud, see on ilmselt see, mis pahameelt valmistab. kunagi kui rohi oli rohelisem olid Garmini lingid, youtube klipid ja avatud raja sõidud jne. ps. juttu ühiskondlikust tööst, vabatahtlikusest ja entusiasmist pole vaja siinkohal kordama hakata - see on selge ja selle eest respekt!Mati kirjutas:Ei märganud.tt23 kirjutas:Ei mõelnud üldse halvasti, vaid omast arust kirjutasin läbi huumori...Võtame siis korra veel, mida ka varem korduvalt võetud. Mitte kuskil ei ole öeldud, et kolmapäevaku rajal PEAB saama enne võistlust sõita. Samuti ei ole keegi ega kuskil GARANTEERINUD rajaga tutvumist või märgistust enne võistlust. See kui kuskil seda tehakse on puhtalt konkreetse etapi korraldaja VASTUTULEK või ka asukohast tulenev eripära (nt igal pool ei püsi lindid ja märgid ilma valveta üleval).tt23 kirjutas:Point siis selles, et oleks tahtnud juba eelmisel nädalal rajaga tutvust teha...
Kolmandaks püüame koos aru saada, et kolmapäevakuid korraldavad tavalised inimesed oma põhitöö ja eraelu kõrvalt. Oleme tänulikud!
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Astangu kohapealt niipalju, et selle rajaga on olnud asjaajamine keskmisest keerulisem. GPS tracke ja kaarte ei saanud juba sellel lihtsal põhjusel levitada, et meil ei olnud väljastatud ürituse korraldamise luba. Põhjus selles, et rada läbib väga paljusid kinnistuid, mille omanikega asja arutamine on olnud enam kui komplitseeritud.
See postitus avab võibolla liigselt köögipoolt, aga see seletab loodetavasti ära põhjused miks ei ole 3D videot ja tutvustavaid sõitte.
See postitus avab võibolla liigselt köögipoolt, aga see seletab loodetavasti ära põhjused miks ei ole 3D videot ja tutvustavaid sõitte.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Kui on respekt, siis mis teenuse kvaliteedi langusest juttu on? Selles kontekstis pole keegi mingit "teenuse kvaliteeti" kunagi lubanud ega ka reklaaminud. Mitmete radade GPS'd ja videod on tekitatud üldse korraldajate väliste jõudude poolt vabatahtlikult.MarttiM kirjutas:teenuse kvaliteet on lihtsalt langenud, see on ilmselt see, mis pahameelt valmistab. kunagi kui rohi oli rohelisem olid Garmini lingid, youtube klipid ja avatud raja sõidud jne.
ps. juttu ühiskondlikust tööst, vabatahtlikusest ja entusiasmist pole vaja siinkohal kordama hakata - see on selge ja selle eest respekt!
Kolmapäevakute "teenus" on rada ja võistlus võistluspäeval Kui selle juurde vahest pakutakse "kommi" viidikute või träkkide või ühissõitude jne näol, siis "kommina" seda peab ka võtma. Nagu me teame, siis kogu aeg ei saa kommi, pole hammastele hea. Asi hakkab kiskuma "a la elioniks" kus "a la supi-diplomi-foto" teema hakkab domineerima peamise üle. Proovige nüüd üle saada asjast ja nautige võistlust võistluspäeval
Rota mehi teades tundes teevad nad sellise raja mida te paari päevaga selgeks niikuinii ei õpi .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
üritasin omal karvasel moel seletada, miks kostub nurinat:)Mati kirjutas:Kui on respekt, siis mis teenuse kvaliteedi langusest juttu on? Selles kontekstis pole keegi mingit "teenuse kvaliteeti" kunagi lubanud ega ka reklaaminud. Mitmete radade GPS'd ja videod on tekitatud üldse korraldajate väliste jõudude poolt vabatahtlikult.
Kolmapäevakute "teenus" on rada ja võistlus võistluspäeval Kui selle juurde vahest pakutakse "kommi" viidikute või träkkide või ühissõitude jne näol, siis "kommina" seda peab ka võtma. Nagu me teame, siis kogu aeg ei saa kommi, pole hammastele hea. Asi hakkab kiskuma "a la elioniks" kus "a la supi-diplomi-foto" teema hakkab domineerima peamise üle. Proovige nüüd üle saada asjast ja nautige võistlust võistluspäeval
Rota mehi teades tundes teevad nad sellise raja mida te paari päevaga selgeks niikuinii ei õpi .
teenuse defineerimise osas oleksin muidugi erimeelt:) isegi BMW ei müü enam autot vaid pakub "sõidumõnu" teenust.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Tabasin end just hirmutavalt mõttelt - mis saab osast meie ühiskonnast kui kaob viilutatud leib?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Looduslik valik, mul oleks küll puhtam ja kuivem tunne.Mati kirjutas:Tabasin end just hirmutavalt mõttelt - mis saab osast meie ühiskonnast kui kaob viilutatud leib?
Mul kahjuks naine ei oska viilutatud leiba küpsetada, ikka pean ise lõikama.
Aga hoiab meele ja käe värske. Paremakäelisena ei tahaks ju vasakusse nimetissõrme niisama lõigata.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Jah..krt..nad rajalt ühe kivi "maha lihvinud" Ennem pidi ikka sihtima nö. pedaali sättima, et kahe kivi vahelt läbi saaks ! Nüüd on ainult üks kivi - ja saad täie rauaga uhada. PõrssakariMati kirjutas:Rota mehi teades tundes teevad nad sellise raja mida te paari päevaga selgeks niikuinii ei õpi .
Tegelikult korraldadakse Eestis väga palju võistlusi entusiasmist. Võib isegi öelda, et valdav enamus. Muidugi, jätame nüüd need suured välja ! Eks nende eelnevate radadega tutvumiste ja videotega ollakse mõneti harjunud ja vaikimisi loodetakse ka edaspidi. Pahaks ju seda panna ei saa. Usun siiralt, et kõik kolmapäevakute radade meistrid ja korraldajad tahavad pakkuda head teenust/rada ja kõike sinna juurde kuuluvat. Aga kahjuks jääb töökäsi puudu. Just neid neid töökäsi, kes oleksid nõus lihtsalt tulema ja tegema, mitte ei esita kohe küsimust - mis ma selle eest saan ?
Teeksin kolmapäevaku etappide korraldajatele ettepaneku, et anda nt. siin foorumis tead, et lähete X kuupäeval rada puhastama, uusi lõike otsima jne. Kui soovid panustada etapi raja heaolule, siis tule appi ! Võta kaasa sõber, hea tuju, kui on, siis kaamera, et korraldajad saaksid rajast ka kaugema otsa tulijatele aimu anda. Mõelge lihtsa vanasõna peale :"Kus viga näed laita, siis tule ja aita !" Lihtne on olla "projektijuht", et no tehtagu nii või naa... Seda oskame me kõik !
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Ma arvan, et siinkohal oleks mõistlik kaklus lõpetada. Andre rääkis, miks ei ole saanud rada varakult maha joonistada ja sellega kaasnevaid mugavusteenuseid pakkuda.
Etappe valmistavad ette erinevad klubid ja erinevad inimesed. Standardid, milles me oleme kokku leppinuid on suht lakoonilised. Iga korraldaja on veel oma parema äranägemise kohaselt asja paremaks muutnud. Aga üks on teinud ühte moodi, teine teistmoodi ja see tekitab segadust. Lisaks on veel mõne etapi korraldamisega seotud iseärasused a´la Andre poolt välja toodud maaküsimused. Erinevalt korraldatud etapid tekitavad ootused ja nendele mitte vastamine tekitab frustratsiooni. Täiesti inimlik.
Igal juhul võtame korraldajatena kriitika omaks. Kõikide korraldajaklubide nimel ei saa ma täna midagi konkreetset lubada. Aga luban seda, et arutame uute standardite kehtestamist etappidele. Milliseks need saavad ja millal nad jõustuvad jääb hetkel lahtiseks.
Etappe valmistavad ette erinevad klubid ja erinevad inimesed. Standardid, milles me oleme kokku leppinuid on suht lakoonilised. Iga korraldaja on veel oma parema äranägemise kohaselt asja paremaks muutnud. Aga üks on teinud ühte moodi, teine teistmoodi ja see tekitab segadust. Lisaks on veel mõne etapi korraldamisega seotud iseärasused a´la Andre poolt välja toodud maaküsimused. Erinevalt korraldatud etapid tekitavad ootused ja nendele mitte vastamine tekitab frustratsiooni. Täiesti inimlik.
Igal juhul võtame korraldajatena kriitika omaks. Kõikide korraldajaklubide nimel ei saa ma täna midagi konkreetset lubada. Aga luban seda, et arutame uute standardite kehtestamist etappidele. Milliseks need saavad ja millal nad jõustuvad jääb hetkel lahtiseks.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Küll noortel on ikka nõudmised. Võtad kolmapäeval ratta ja lähed ja sõidad. Aga ei , ikka käib mingi hädaldamine. Küll pole rada kuu aega varem tähistatud, küll pole rajakaarte, parkimine kaugel,rada kehvalt tähistatud, tulemusi pole kohe, juurikaid palju.Iga aastaga tekib uusi hädasid juurde. Varsti nõuavad nisanäpud terve raja ulatuses Bosse singlit ja et lume sulades oleks rada tähistatud ja tulemused jooksval tablool koos piltidega.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Tooksin näite elust enesest.tt23 kirjutas: * kindlasti EI PEA rada enne võistlust läbi sõitma, kuid kindlasti annab see suure eelise
Erki Kukk ja Sulev Lipp panid oma S-butiigi ukse lukku ja keevitasid rattaga sealt Kakukale starti.
Mehed vajutasid suht täiega maha 7 km, panid nime kirja ja paiskusid 8 minutit enne stardi sulgemist rajale.
Nad polnud rada uneski näinud, sest neil polnud selleks aega. Rääkimata mingist tutvumisringist.
Tulemuseks Erkilt päeva parim aeg.
Sulevilt 34. aeg
3 ringilise raja läbijaid 174.
Võime (sh mina) nühkida rada kasvõi 100 korda enne läbi, aga tulemuse paranemine oleks marginaalne.
Mõistlik lähenemine oleks võtta jooksvat hooaega stressivabalt, sõita-võistelda rajad läbi, jätta meelde ja võimalusel
treenida neil kuni järgmiste startideni. Kuid - see pole parema tulemuse võti. See on suhtumises, läbimõeldud
ja isiklikke eripärasid arvestavas treeningplaanis, millest peetakse kinni ja mida korrigeeritakse vastavalt
olukorrale.
Asi pole konkreetses rajas, sellega tutvumises, selle konkreetsete elementide lihvimises.
Asi on kogemuses, mille abil suudetakse sõita täiesti võõrast rada parima efektiivsusega.
Võimes osata jooksvalt rada "lugeda" ja vastavalt ka enda ideaaltrajektoor jooksvalt käigu pealt planeerida ja ka
seda mööda sõita.
Selle kogemuse omandamiseks on vaja kannatust, aega (mõõtühik aastates) ja palju eripalgelisi treeninguid ja võistlusi.
Läbi selle ning pideva võistluskogemuse uutel radadel saavutate paari aastaga enda teatava lae. Sealt edasi
on hoopis vaja uut taset nii suhtumises kui ka kogu hooaja planeerimises. Enamus meist ei jõua sinna
kunagi.
Mis aitaks ometi selle stressi maha võtta
Miks on nii kuradi oluline keskpärane või mudaliiga 5% parem tulemus, aga mitte protsess ja sellega senduv positiivne emotsioon?
Kogemuse puudumine? Enda võimete ülehindamine? Protsessi ja tulemuse omavahelise seose mittenägemine?
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
100% nõus postitusegaerikr kirjutas:Tooksin näite elust enesest.tt23 kirjutas: * kindlasti EI PEA rada enne võistlust läbi sõitma, kuid kindlasti annab see suure eelise
Erki Kukk ja Sulev Lipp panid oma S-butiigi ukse lukku ja keevitasid rattaga sealt Kakukale starti.
Mehed vajutasid suht täiega maha 7 km, panid nime kirja ja paiskusid 8 minutit enne stardi sulgemist rajale.
Nad polnud rada uneski näinud, sest neil polnud selleks aega. Rääkimata mingist tutvumisringist.
Tulemuseks Erkilt päeva parim aeg.
Sulevilt 34. aeg
3 ringilise raja läbijaid 174.
Võime (sh mina) nühkida rada kasvõi 100 korda enne läbi, aga tulemuse paranemine oleks marginaalne.
Mõistlik lähenemine oleks võtta jooksvat hooaega stressivabalt, sõita-võistelda rajad läbi, jätta meelde ja võimalusel
treenida neil kuni järgmiste startideni. Kuid - see pole parema tulemuse võti. See on suhtumises, läbimõeldud
ja isiklikke eripärasid arvestavas treeningplaanis, millest peetakse kinni ja mida korrigeeritakse vastavalt
olukorrale.
Asi pole konkreetses rajas, sellega tutvumises, selle konkreetsete elementide lihvimises.
Asi on kogemuses, mille abil suudetakse sõita täiesti võõrast rada parima efektiivsusega.
Võimes osata jooksvalt rada "lugeda" ja vastavalt ka enda ideaaltrajektoor jooksvalt käigu pealt planeerida ja ka
seda mööda sõita.
Selle kogemuse omandamiseks on vaja kannatust, aega (mõõtühik aastates) ja palju eripalgelisi treeninguid ja võistlusi.
Läbi selle ning pideva võistluskogemuse uutel radadel saavutate paari aastaga enda teatava lae. Sealt edasi
on hoopis vaja uut taset nii suhtumises kui ka kogu hooaja planeerimises. Enamus meist ei jõua sinna
kunagi.
Mis aitaks ometi selle stressi maha võtta
Miks on nii kuradi oluline keskpärane või mudaliiga 5% parem tulemus, aga mitte protsess ja sellega senduv positiivne emotsioon?
Kogemuse puudumine? Enda võimete ülehindamine? Protsessi ja tulemuse omavahelise seose mittenägemine?
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Aga Astangu on põnev paik, soovitan kõigile. Nii nagu Xdream' vennad ütlevad, on Astangu kandist rõvedam koht sportimiseks ainult Astangu hilissügisel.
kaart Ukult ja Etsilt aastast 02.-03.:
http://www.orienteerumine.ee/kaart/db/kaart/2003033.gif
sealsete endiste pommihoidlate kaitsekraavid on kaevatud läbi diktüoneema argilliidi kihi, mis sisaldab korralikus koguses uraani, molübdeeni ja vanaadiumi. Nimekiri missugune. Viimaste militaarne kasutusvaldkond pole ka enam saladuseks. Lisaks sellele võib see kildakiht (teatud tingimustes) iseenesest süttida ning rohkem kui rõvedat haisu levitada. Igatahes homme rajal räiget haisu tundes tasub siis teada, et see ei pärine suure tõenäosusega eessõitja töövõidust
nii et põnev sõit tuleb
kaart Ukult ja Etsilt aastast 02.-03.:
http://www.orienteerumine.ee/kaart/db/kaart/2003033.gif
sealsete endiste pommihoidlate kaitsekraavid on kaevatud läbi diktüoneema argilliidi kihi, mis sisaldab korralikus koguses uraani, molübdeeni ja vanaadiumi. Nimekiri missugune. Viimaste militaarne kasutusvaldkond pole ka enam saladuseks. Lisaks sellele võib see kildakiht (teatud tingimustes) iseenesest süttida ning rohkem kui rõvedat haisu levitada. Igatahes homme rajal räiget haisu tundes tasub siis teada, et see ei pärine suure tõenäosusega eessõitja töövõidust
nii et põnev sõit tuleb
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
See pädeb üksnes Astangu alumise osa suhtes. Astangu pealne on looduslikult vägagi nauditav, eelkõige just hilissügisel. Kasutan neid radu tihti ühendusteena Tabakasse ja ka Harku metsa.suuroja kirjutas:Aga Astangu on põnev paik, soovitan kõigile. Nii nagu Xdream' vennad ütlevad, on Astangu kandist rõvedam koht sportimiseks ainult Astangu hilissügisel.
)
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Laisad sõitjad (nt mina) võivad vähema pidurdamise/väntamisega läbi ajada kui rada on korra läbi sõidetud ja sõidujooned tehnilisemates kohtades valitud. Ehk et tunne on parem, aga selleks piisab täiesti soojendus/tutvumisringist. Ekstreemselt laisad sõitjad (nt mina) ei pruugi aga sedagi viitsida teha ja suurt vahet tõesti pole.erikr kirjutas:Võime (sh mina) nühkida rada kasvõi 100 korda enne läbi, aga tulemuse paranemine oleks marginaalne.
Äkki oleks tibake seiklusmeelt tarvis - tuttuuel rajal on ju põnevam kui seal kus iga käbi asukoht on mällu sööbinud.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
S.o nagu loteriimajutusVillem T kirjutas: Äkki oleks tibake seiklusmeelt tarvis - tuttuuel rajal on ju põnevam kui seal kus iga käbi asukoht on mällu sööbinud.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Seda seost ma ei näe. See on pigem nagu hulk kiireid mikro-otsuseid ja võib-olla paar päästmist, mis kokku tähendab et rajalt tuled parema sõitjana kui sinna läksid. Võib-olla ma hindan kõiki õppimisvõimalusi üle, aga mina näen seda nii.MarttiM kirjutas:S.o nagu loteriimajutusVillem T kirjutas: Äkki oleks tibake seiklusmeelt tarvis - tuttuuel rajal on ju põnevam kui seal kus iga käbi asukoht on mällu sööbinud.
Lisaks on sul võimalus võrrelda - kas ja kuipalju muutub ringiaeg 3 tuttava või 3 võõra ringi läbimisel. Anna kindlasti teada kui suur vahe oli.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
No onju: (i) Mati ütles, et ainus teenus on rada, mis peab olema valmis võistluspäeval; (ii) keegi esitas üleskutse, et lennake kohe peale, ilma proovimata, kusjuures positiivseteks kangelasteks olid eelkõige "noortele ja algajatele" mõeldud sarjas prod:); (iii) Teie viitasite seiklusmeelele. Mis see kokku on? Pea ees vette hüppamine. Kuna juhendi järgi on oodatud kõik jalgrattahuvilised, eriti aga noored, alles sporditee alguses olevad ratturid, siis isegi juhendis oleva vastutuse disklaimeri valguses on sellised üleskutsed kohatud. Need rajad on algajatele siiski küllaltki keerulised ja mina soovitaks ikka enne rajaga tutvuda. Astangul pole tõesti midagi keerulist, kui esimest korda sõites võib seal siiski kukkudes haiget saada:) Lisaks on seal mõni koht kus võivad avalduda kõrgusekartus ja mõned muud barjäärid.Villem T kirjutas:Seda seost ma ei näe. See on pigem nagu hulk kiireid mikro-otsuseid ja võib-olla paar päästmist, mis kokku tähendab et rajalt tuled parema sõitjana kui sinna läksid. Võib-olla ma hindan kõiki õppimisvõimalusi üle, aga mina näen seda nii.MarttiM kirjutas:S.o nagu loteriimajutusVillem T kirjutas: Äkki oleks tibake seiklusmeelt tarvis - tuttuuel rajal on ju põnevam kui seal kus iga käbi asukoht on mällu sööbinud.
Lisaks on sul võimalus võrrelda - kas ja kuipalju muutub ringiaeg 3 tuttava või 3 võõra ringi läbimisel. Anna kindlasti teada kui suur vahe oli.
Ps. vaatasin juhendit ja selle valguses jäi silma, et M klassis peaks rada olema 45-60minsa pikk. Selles osas vist teenus vahest ikkagi ei vasta kokkulepitule või mis?
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Dziiz, no sõida siis kiiremini või aeglasemalt. Tempoga saab aega sättidaMarttiM kirjutas:Ps. vaatasin juhendit ja selle valguses jäi silma, et M klassis peaks rada olema 45-60minsa pikk. Selles osas vist teenus vahest ikkagi ei vasta kokkulepitule või mis?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
suuroja kirjutas:Aga Astangu on põnev paik, soovitan kõigile. Nii nagu Xdream' vennad ütlevad, on Astangu kandist rõvedam koht sportimiseks ainult Astangu hilissügisel.
kaart Ukult ja Etsilt aastast 02.-03.:
http://www.orienteerumine.ee/kaart/db/kaart/2003033.gif
sealsete endiste pommihoidlate kaitsekraavid on kaevatud läbi diktüoneema argilliidi kihi, mis sisaldab korralikus koguses uraani, molübdeeni ja vanaadiumi. Nimekiri missugune. Viimaste militaarne kasutusvaldkond pole ka enam saladuseks. Lisaks sellele võib see kildakiht (teatud tingimustes) iseenesest süttida ning rohkem kui rõvedat haisu levitada. Igatahes homme rajal räiget haisu tundes tasub siis teada, et see ei pärine suure tõenäosusega eessõitja töövõidust
nii et põnev sõit tuleb
Käisin minagi Astangu metsaga üldisemalt ja ka oletatava rajaga esmaspäeval tutvumas - üksinda seigeldes tekkis päris hirm - mingid vennad põletasid kaubiku taga juhtmeid puhtaks (see vist peaks olema seotud ebaseadusliku tegevusega), krõllasid mind päris pikalt - ma andsin aga hagu ja püüdsin mitte nende poole vaadata, muidu oleks veel pidanud jooksujalu metsast koju saama. Aaa...ja haisu tekitasid nad oma tegevusega ka päris kõvasti, ei tundnud just eriti tervislik aur sealt lõkkest tulevat. Igaljuhul oli mulle see Astangu mets küll paras kultuurishokk , mõnus vahepala halli argipäeva
jalgratas on elustiil
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Saarnits, Kukk, Kannel jne sõidavad näiteks minust neid radu vähemalt poole kiiremini. Kelle järgi Sinu meelest aega peaks arvestama?MarttiM kirjutas:Ps. vaatasin juhendit ja selle valguses jäi silma, et M klassis peaks rada olema 45-60minsa pikk. Selles osas vist teenus vahest ikkagi ei vasta kokkulepitule või mis?
Praktikas ongi nii, et esimesed võivad saada aja 32-35 min ja samas klassis viimased 70-80 minutit.
Seega 45-60 on normaaljaotuse järgi täiesti OK, kuigi kõvera tipp võib olla veidi vasakule nihkunud ja parem pool kipub lohisema pikemalt.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Tihtipeale sõidan mina tundmatut rada esimesel korral kiiremini. Kui on ette teada mõni ohtlikum koht, siis kipub hoog väiksem olema. Ja millegipärast on hädaldajad alati mehed.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Kui "Teeme ära" ajal käisin seal koristamas, leidsin igalt poolt kasutatud kondoome.EMari kirjutas:Igaljuhul oli mulle see Astangu mets küll paras kultuurishokk , mõnus vahepala halli argipäeva
Nii et mingid noored käivad prügihunnikute ja haisvate tiikide vahel romantikat tegemas.
Vot selle kohta ütleks mina "vaheldus halli argipäeva"!
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Sest kui naised hädaldaksid, siis see oleks ju nii tavaline, et keegi ei tõstaks kulmugi selle peale , aga vat kui mehed virisevad, siis see juba on midagi ja siis tuleks teemasse juba süüvida, et milles siis probleemrai66 kirjutas:Tihtipeale sõidan mina tundmatut rada esimesel korral kiiremini. Kui on ette teada mõni ohtlikum koht, siis kipub hoog väiksem olema. Ja millegipärast on hädaldajad alati mehed.
jalgratas on elustiil
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
möödunud nädalavahetusel ühel MTB krossi võistlusel üks osaleja kukkus raja üsna alguses kaela katki kuna ta ei sõitnud rada enne läbi ja süütuna näiv koht oli tegelikult väga halva viskega hüpekas laskumise keskel. jah, siin võib igasugu muid vabandusi mõelda, aga selliste juhtumite vähendamiseks on igal juhul mõistlik osalejatel rada enne (rahulikus tempos) läbi sõita ja hea oleks ka kui korraldaja seda võimaldaks, eriti juhul kui rada on keskmisest tehnilisem/ohtlikum. Ma ei väida, et kolmapäevakutel seda ei võimaldata läbi sõita - saab ikka ju sel ajal kui võistlus juba käib. Iseasi, kas see alati parim võimalik lahendus on.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Info rajalt:
-üks meie klubi liikme auto on kivisel lõigul põhja peal kinni (esimesed rattad õhus)
-Ergo niidab juba teist tundi vikatiga heina
-korjatud on 4 ämbritäit klaasikilde
-kohalikud arvamusliidrid käivad pidevalt ärevate pilkude kontrollimas, et mis me seal teeme
-üks meie klubi liikme auto on kivisel lõigul põhja peal kinni (esimesed rattad õhus)
-Ergo niidab juba teist tundi vikatiga heina
-korjatud on 4 ämbritäit klaasikilde
-kohalikud arvamusliidrid käivad pidevalt ärevate pilkude kontrollimas, et mis me seal teeme
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
tunnistan, et see oli rohkem nokkimine, kuid päris kohatuks seda ma ei pea, sest korraldajate leerist tulid märkused stiilis a la meie oleme lubanud ainult rada, vms. küll on minu sõnavõtud kohatud seetõttu, et mina pole tegelikult ühelgi kolmapäevakul osalenud, samas olen neid radu peale etappe niisama sõitmas käinud, sest mulle meeldib pigem uusi radu avastada. sel aastal oli siiski plaanis sõitma hakata, kuid seni pole võimalik olnud. minu jaoks ongi sarja mõte, et sari tutvustab uusi radu. nii et kodasool olen stardis.erikr kirjutas:Saarnits, Kukk, Kannel jne sõidavad näiteks minust neid radu vähemalt poole kiiremini. Kelle järgi Sinu meelest aega peaks arvestama?MarttiM kirjutas:Ps. vaatasin juhendit ja selle valguses jäi silma, et M klassis peaks rada olema 45-60minsa pikk. Selles osas vist teenus vahest ikkagi ei vasta kokkulepitule või mis?
Praktikas ongi nii, et esimesed võivad saada aja 32-35 min ja samas klassis viimased 70-80 minutit.
Seega 45-60 on normaaljaotuse järgi täiesti OK, kuigi kõvera tipp võib olla veidi vasakule nihkunud ja parem pool kipub lohisema pikemalt.
mulle tegelikult ei meeldi ringe sõita ja sõidaksin hea meelega kasvõi ühe ringi:) akki võiks järgmisel aastal kaaluda mõne etapi korraldamist F1 stiilis?
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Sellega oleks võinud alustada ja mõni oleks võib-olla isegi arusaanud "naljadest". Hetkel aga on kõike eelnevat arvestades mark täis ütleks.MarttiM kirjutas:... küll on minu sõnavõtud kohatud seetõttu, et mina pole tegelikult ühelgi kolmapäevakul osalenud...
Mis naistesse puutub, siis ma julgen öelda, et nemad ongi need kõige tublimad nendel radadel. Niipalju kui mina olen kellelgi käest küsinud, siis alati on kõik rahul ja rõõmsad, siiralt. Ses suhtes on küll jah probleemidega meeste osakaal oluliselt suurem .EMari kirjutas:Sest kui naised hädaldaksid, siis see oleks ju nii tavaline, et keegi ei tõstaks kulmugi selle peale , aga vat kui mehed virisevad, siis see juba on midagi ja siis tuleks teemasse juba süüvida, et milles siis probleemrai66 kirjutas:Tihtipeale sõidan mina tundmatut rada esimesel korral kiiremini. Kui on ette teada mõni ohtlikum koht, siis kipub hoog väiksem olema. Ja millegipärast on hädaldajad alati mehed.
Ma nii sünget pilti ei maaliks. Kolmapäevakute rajad on tehnilised, kuid kindlasti mitte nii jubedad, et kui esimest korda peale lennata, siis kohe tükid taga. See pole eesmärk - sellised rajad on mujal ja teistele võistlejatele.siim_s kirjutas:möödunud nädalavahetusel ühel MTB krossi võistlusel üks osaleja kukkus raja üsna alguses kaela katki kuna ta ei sõitnud rada enne läbi ja süütuna näiv koht oli tegelikult väga halva viskega hüpekas laskumise keskel. jah, siin võib igasugu muid vabandusi mõelda, aga selliste juhtumite vähendamiseks on igal juhul mõistlik osalejatel rada enne (rahulikus tempos) läbi sõita ja hea oleks ka kui korraldaja seda võimaldaks, eriti juhul kui rada on keskmisest tehnilisem/ohtlikum...
Mida ma küll tahaks öelda on see, et lõppude-lõpuks on kõik kinni sõitjas endas ja tema riskivõtmise valmiduses. Kui rada on tundmatu, siis nii tuleb ka seda võtta nt esimesel ringil (tingimused on kõigile võrdsed!). Kui aga on härg sees ja endast kama kaks (nt kindlustus ju peal), siis ei saa küll kedagi teist süüdistada oma hulljulguses.
Kolmapäevakute radadel ei ole ühelgi etapil olnud keelatud rajaga tutvumine võistluse ajal. Seega võimaluse puudumist ei ole.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
viidates põhiseadusele on isegi minul õigus arvamust avaldada ja kui sa minu postitusi loed, siis pole ma midagi nõudnud ja midagi halvutanud. ise ikka julgen peeglisse küll vaadata.Mati kirjutas:Sellega oleks võinud alustada ja mõni oleks võib-olla isegi arusaanud "naljadest". Hetkel aga on kõike eelnevat arvestades mark täis ütleks.MarttiM kirjutas:... küll on minu sõnavõtud kohatud seetõttu, et mina pole tegelikult ühelgi kolmapäevakul osalenud...
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Mõnus kiire ja sõna otseses mõttes terav rada oli - ma pole niipaljusid rehvipurunemisi varem täheldanud, mõnel õnnetul koguni kaks korda ajavõtu jooksul. Pole midagi, pea püsti ja järgmine kord uuesti, higi, veri ja pisarad käivad asja juurde.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Siin ei ole midagi maalida, see oli kahjuks reaalsus pühapäeval. Ja kui õppust ei võeta, siis võib mujalgi juhtuda. Too rada oli kolmapäevakuga umbes samast raskusklassist. Sina ei pruugi neid ohte tajuda, aga väiksema MTB sõidu kogemustepagasiga ratturite jaoks on mitmed olukorrad hoopis teistsugused.Mati kirjutas:Ma nii sünget pilti ei maaliks.siim_s kirjutas:...
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Leidsin peale allika ületust oleval teel (enne raudteetammi) musta Gutzy sports drinks joogipudeli punase korgiga. Kätte saab minu ratta pudelihoidjast.
Üritus ise oli tore.
Üritus ise oli tore.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
mina olin üks, kes soojendusringi lõpus jalameheks jäi. Kadaka tee poolt rajale hüpates oli kohe selge, et siin hakkab juhtuma.
kuna vaba aeg oli piiratud kella 18.00-ga, siis start jäigi tegemata. võimalik, et ka varukumm poleks päästnud. aga rada oli huvitav.
kuna vaba aeg oli piiratud kella 18.00-ga, siis start jäigi tegemata. võimalik, et ka varukumm poleks päästnud. aga rada oli huvitav.
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Täitsa lahe rada, aga Furious Fred ei olnud küll selle sõidu jaoks. Ühe ringiga kaks rehvi
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Astangu on ammu teada kui koht, kus klaasikilde on rohkem kui rohuliblesid ja kruusakivikesi. Rajale lähenedes see tõdemus kinnistus. Kolmanda ringi keskel aga üllatas hoopis esiRoRo, mis kurvis pöia vahelt õhu välja lasi. Finišialas oli rehviparandajaid nagu seeni pärast vihma. Ilmselt on ka sellisele rajale oma rehv. Tagumine FuFu pidas aga kenasti vastu, kuigi just nädal tagasi andis Pariisis saba.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
asi pole furiouses või mitte-furiouses. Äsja soetatud Ikon kummid, mis said Poolas-Tsehhis 277km oksendamiseni kivi-extrat ja vatti-tatti, pidid Astangul nukralt alla vanduma. ja nii 2 päeva järjest.andero14 kirjutas:Täitsa lahe rada, aga Furious Fred ei olnud küll selle sõidu jaoks. Ühe ringiga kaks rehvi
Gravity is a Bitch