Kona VW Kolmapäevak Astangu
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
rada oli iseenesest väga aus. Aga kuna kodutöö oli tegemata, ning alla oli jäänud Fred, siis peale rajaga tutvumist otsustasin sõitma mitte minna. Sisetunne ütles, et sinna need kummiliimist kummid jääksid.
Et Kolmapäevakule minek tühja ei läheks, panin rajaga tuvumise käigus ühe väikse nipli ka ära Lõpuosas oli üks S-kurvi sarnane laskumisega põks, kus soliidse kiiruse pealt tundus, et pidureid pole vaja kasutada, rääkimata veel õige trajektori valimisest...
Et Kolmapäevakule minek tühja ei läheks, panin rajaga tuvumise käigus ühe väikse nipli ka ära Lõpuosas oli üks S-kurvi sarnane laskumisega põks, kus soliidse kiiruse pealt tundus, et pidureid pole vaja kasutada, rääkimata veel õige trajektori valimisest...
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
krt siis olen ma õnnesärgis sündinud - ikka väga tihti satun sinna ja 0 kummi. mis see põhiline kummikiller lõik seal oli?Kuldar kirjutas:asi pole furiouses või mitte-furiouses. Äsja soetatud Ikon kummid, mis said Poolas-Tsehhis 277km oksendamiseni kivi-extrat ja vatti-tatti, pidid Astangul nukralt alla vanduma. ja nii 2 päeva järjest.andero14 kirjutas:Täitsa lahe rada, aga Furious Fred ei olnud küll selle sõidu jaoks. Ühe ringiga kaks rehvi
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Ma seal sektoris ikka päris palju sõintud, aga sellist rada poleks uneski osanud näha ! Väga vinge rada oli kokku sätitud Viis pihku Rotakatele.
Sõitsin ise samuti õhukese, kiire ja kerge kummiga. Rajal seda lõhkuda ei õnnestunud, küll aga kohale sõites sileda asfaldi peal oskas üks pisike kild end täpselt kummi sokutada. Kild välja, piim tegi oma töö ja ei pidanud kodu poole tagasi keerama.
Sõitsin ise samuti õhukese, kiire ja kerge kummiga. Rajal seda lõhkuda ei õnnestunud, küll aga kohale sõites sileda asfaldi peal oskas üks pisike kild end täpselt kummi sokutada. Kild välja, piim tegi oma töö ja ei pidanud kodu poole tagasi keerama.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
jah, asi pole kindlasti kummides vaid perse kaalus, kummirõhus ja karma võlas- viimane on kõige olulisemKuldar kirjutas:asi pole furiouses või mitte-furiouses. Äsja soetatud Ikon kummid, mis said Poolas-Tsehhis 277km oksendamiseni kivi-extrat ja vatti-tatti, pidid Astangul nukralt alla vanduma. ja nii 2 päeva järjest.andero14 kirjutas:Täitsa lahe rada, aga Furious Fred ei olnud küll selle sõidu jaoks. Ühe ringiga kaks rehvi
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
just just, täna õismäe poolt tulles, sittus mingi lind ülevalt mind nii täis, et täitsa keeletuks võttis. Kusjuures ratas ja kiiver ei saanud miskit, kuid kõik muu... igatahes kohalikus tanklas teenindaja ei kahelnud hetkegi ning pesemiskoht sai pikaks ajaks minu kasutada:))) isegi bensuka kliendikaarti ei küsitud. vanarahvas teab rääkida, et mingi rikkus pidavat nüüd kaela langematalukas kirjutas: jah, asi pole kindlasti kummides vaid perse kaalus, kummirõhus ja karma võlas- viimane on kõige olulisem
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
jah,talukas kirjutas: perse kaalus, kummirõhus ja karma võlas- viimane on kõige olulisem
lisaks tõsiteadusele pakub elu24 ka huvitavat lugemist Eve Kivi veenilaienditest.
Gravity is a Bitch
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Vale rehvirõhk maksis kurjalt kätte. Teise ringi alguses purunes tagarehv ja sõit jäi katki. Rada oli väga hea. Tänud korraldajatele.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Juba saame täpsemalt uurida, kuidas kellelgi läks : TULEMUSED
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Rada oli kindlasti vingemaid aga ma polnud selleks valmis.Liikusin omast arust nagu tigu ja pistis pidevalt(mitte et keegi oleks pistist pakkunud).2 nädalat pole mntb selga saanud ja oli valus sõit.Kindlasti teeb aeg omad korrektuurid.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Astangu rajameenutus läbi liikuva kaamera: http://www.youtube.com/watch?v=Ez8-ONq61Z8
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Kogu selle melu keskmes olnuna tundus mulle, et palju kummipurunemisi oli seotud vale rehvirõhuga - väga palju oli läbilöödud (snakebite) sisekumme. Ise olin sel rajal kolmandat korda ja ühtegi kummipurunemist pole olnud. Sõidan tubeless RoRo-dega.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Ma küll üritan olla võimalikult mõistev rajameistrite vastu aga eilne kummipurunemiste hulk oli liig mis liig! Ütleks, et mõtetu rahalaristamine. Mu ühel tuttaval läks 3 (kolm!) sisekummi. Ok, kummid lapib ära ja see suur kulu ei ole. Aga stardimaks 5 eur-i on ikka raha, mida keegi niisama laristada ei soovi.
Ma polnud plaaninud täna sellel teemal sõna võtta, sest mul õnnestus sõita kaks soojendusringi ja kolm võistlusringi ilma kadudeta läbi aga just hetkel kuurist ratast võttes avastasin, et tagumine kumm on tühi Nüüd tuleb tõenäoliselt pisikest klaasikildu või metallilaastu väliskummist otsima hakata.
Ma polnud plaaninud täna sellel teemal sõna võtta, sest mul õnnestus sõita kaks soojendusringi ja kolm võistlusringi ilma kadudeta läbi aga just hetkel kuurist ratast võttes avastasin, et tagumine kumm on tühi Nüüd tuleb tõenäoliselt pisikest klaasikildu või metallilaastu väliskummist otsima hakata.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Kummipurunemistest. Juurdlen siin, et kui tegu on peamiselt snake-bite probleemiga, st läbilöögiga (kaks kõrvuti augukest nagu madu oleks näksand), siis võiks ka väita, et tegu on sõidutehniliste puudujääkide ning liigmadala kummirõhu kombinatsiooniga. Ilmselt ollakse harjunud sõitma siledatel kruusakatel ja juurikastel lõikudel rada jälgimata ja valimata, mis on ikka midagi muud kiviste lõikudega võrreldes. Rajavaliku küsimus. Mingil määral ka kummivaliku, kuivõrd UST minimiseerib läbilöögi probleemid. Rajameistreid siin milleski süüdistada on ilmselge ülekohus!
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Ise ei näinud eile kedagi, keda oleks sunniviisiliselt rajale tassitud. Selline lõbu ongi kallis ja mitte vähe. Ma ei ole isegi julgenud oma aasta kulusid kokku lüüa ja nii ongi vist õigem. Mis ma selle teadmisega ja ahastusega peale hakkan? Mis puudutab kummilõhkumisse, siis siin tuleb appi tubeless, piim sisse ja asi toimib, vähemalt mul toimib.kalari kirjutas:Ma küll üritan olla võimalikult mõistev rajameistrite vastu aga eilne kummipurunemiste hulk oli liig mis liig! Ütleks, et mõtetu rahalaristamine.
Kui ühe lühikese sõidu ajal läheb kolm sisekummi, siis on ehk mõistlik mõelda, mis valesti sai tehtud. Enamik teravaid kive oli selgelt näha ja neid oli võimalik ka vältida. Millegi pärast olid nad ikka rehvidest mustaks võõbatud. Kohale saabudes räägiti elevalt rehvilõhkumistest ja juuresolev pilt kõneles enda eest. Oleks võinud mõelda rõhu peale.kalari kirjutas:Mu ühel tuttaval läks 3 (kolm!) sisekummi.
Rada ise oli minu hinnangul keskpärane. Kuna linnas sees, siis oluline eelis. Sattusin sinna sektorisse sõitma esimene kord, seega avastamise huvi oli suur. Kolmapäevakute väliselt seda rada sõitma pigem ei läheks, ümbus seevastu oli päris huvitav.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Humalas oli põhiline rehvilõhkuja terav murtud betoon, millest müdinal üle sõideti, Astangul terav paeplaadi serv. Mõlemad üsna puhtad sõiduoskuse või sõidujoone valiku probleemid. Nt eelmisel aastal oli Humalas ainult paar rehvilõhkumist, Astangul oleks ilmselt sama olnud ilma tolle paeplaadita. Humala paralleel sellepärast, et mõlemad on endised sõjaväelised ja praegused prügikogumise territooriumid, ehk mingi kogus okastraati ja klaasikilde on garanteeritud. Väike eksootika vahelduseks nt kaunile ja puhtale Haapse rannamännikule, rajad iseenenesest ju väga söödavad.Mati kirjutas:Rajameistreid siin milleski süüdistada on ilmselge ülekohus!
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Kokkuvõtteks võib õelda, et eila ei toonud killud õnne!
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Sitt päev ütleks eilse kohta (enamjaolt mu isiklikud tragöödiad, korraldajate kapsaaeda ma midagi ei aja).
Rada ise oli huvitav ja kiire, sest esimese ring sai (subjektiivselt) läbi üllatavalt kiiresti. Nipli panemise kohti oli seal enam kui küllalt (tervelt 2 korda sai ka pandud) ning see killustiku osa ka oli päris "tore" vaheldus. KUID .. see risu mis igalpool oli tekitas kõhedust ja ei sümpatiseerunud üldse ning heameelega Astangule tagasi ei läheks. Ennekõike aga pani korralikule rajanautimisele põntsu (vist kuumusest tekkinud) peavalu ja ketiüleviskamise probleemid. Kummid jäid imekombel terveks.
Rada ise oli huvitav ja kiire, sest esimese ring sai (subjektiivselt) läbi üllatavalt kiiresti. Nipli panemise kohti oli seal enam kui küllalt (tervelt 2 korda sai ka pandud) ning see killustiku osa ka oli päris "tore" vaheldus. KUID .. see risu mis igalpool oli tekitas kõhedust ja ei sümpatiseerunud üldse ning heameelega Astangule tagasi ei läheks. Ennekõike aga pani korralikule rajanautimisele põntsu (vist kuumusest tekkinud) peavalu ja ketiüleviskamise probleemid. Kummid jäid imekombel terveks.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
ma ei kultiveeriks siin teooriaid rehvirõhu, trajektoorivaliku või sõiduoskuste teemal. Puhas loto, minul olid konkreetselt klaasikillud mida välja nokkisin. Tagasi jalutades oli võimalus avastada ziljon varianti kummilõhkumiseks. Olgu need siis killud või traadiotsad kus Konks kummi ribadeks ajas.
Mitte et ma korraldajatele midagi ette heidaks, koristatud kildude hulk oli niigi soliidne. Ma ei leia et mind sinna miski tagasi kutsuks, kuuldavasti etapina esimest ja viimast korda.
Mitte et ma korraldajatele midagi ette heidaks, koristatud kildude hulk oli niigi soliidne. Ma ei leia et mind sinna miski tagasi kutsuks, kuuldavasti etapina esimest ja viimast korda.
Gravity is a Bitch
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Tekkis huvi, kes oli kaamera all ja kes oli see sõitja.Algul arvasin, et sõidetakse tsikliga, kuna kiirus tundus meeletu.Enne lõppu paljastus tõde, kui nägin ratta lenksu.Ja veel need kohapeal seisvad ratturid, kes peaks nagu sõitma aga minu arust seisid paigal kui kaameramees nende vaatevälja sattus ja neist möödus.Näod mööda sõidetavatel olid ka imestust täis.Ma sõitsin ka kiiresti aga nii kiiresti poleks ma küll sõita isegi mitte proovida jõudnud ja mitte ühtegi lõiku.Mis tutvusi te seekord kasutasite.Kahju, et parimad palad seekord välja jäid, kahtlustan, et seal pidi kaameramees peale kukkumist uue ratta võtma või oli iga lõigu jaoks eraldi mees, kuna video on lünklik.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Video petab. Kaameramees sõitis sinust 2 min ringi kohta aeglasemalt.kompat kirjutas:Tekkis huvi, kes oli kaamera all ja kes oli see sõitja.Algul arvasin, et sõidetakse tsikliga, kuna kiirus tundus meeletu.Enne lõppu paljastus tõde, kui nägin ratta lenksu.Ja veel need kohapeal seisvad ratturid, kes peaks nagu sõitma aga minu arust seisid paigal kui kaameramees nende vaatevälja sattus ja neist möödus.Näod mööda sõidetavatel olid ka imestust täis.Ma sõitsin ka kiiresti aga nii kiiresti poleks ma küll sõita isegi mitte proovida jõudnud ja mitte ühtegi lõiku.Mis tutvusi te seekord kasutasite.Kahju, et parimad palad seekord välja jäid, kahtlustan, et seal pidi kaameramees peale kukkumist uue ratta võtma või oli iga lõigu jaoks eraldi mees, kuna video on lünklik.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Kummide purunemisest...
UST on ses osas üks parimaid ! Aga, võiks siingi arvestada kummitootja infoga, mis puudutab rõhku. Ja selle info leiate iga kummi välisküljelt ! Astangu rada hakkas pinnase osas juba meenutama kivist maastikku. Kividel tekib kergel läbilöömise oht ja selle eest saab kaitsta : 1. Trajektoori valik 2. Rõhk kummis.
Võistlusest ligi 3 ringi istusin kaasvõistleja tuules ja trajektoori valida eriti ei saanud/jõudnud. Finišisse jõudsin tervete kummidega (veidi alla 500gr. Kaaluvad UST-ikka üsna õhukese seinaga)
UST on ses osas üks parimaid ! Aga, võiks siingi arvestada kummitootja infoga, mis puudutab rõhku. Ja selle info leiate iga kummi välisküljelt ! Astangu rada hakkas pinnase osas juba meenutama kivist maastikku. Kividel tekib kergel läbilöömise oht ja selle eest saab kaitsta : 1. Trajektoori valik 2. Rõhk kummis.
Võistlusest ligi 3 ringi istusin kaasvõistleja tuules ja trajektoori valida eriti ei saanud/jõudnud. Finišisse jõudsin tervete kummidega (veidi alla 500gr. Kaaluvad UST-ikka üsna õhukese seinaga)
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Kuhu veel fotod vaadata?
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Vaata http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 2421066134emike kirjutas:Kuhu veel fotod vaadata?
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Mul on väike palve seoses piltidega. Saan aru, et need pannakse FB-i lehele. Palun, kas oleks võimalik kolmapävakute lehele panna avalikud lingid etappide kaupa, mis oleksid ligipääsetavad ka sisselogimiseta. Osade etappide kohta justkui on, aga kahtlustan, et mitte kõigi kohta. Mure selles, et kõigil ei ole FB-s kontot, pole plaanis teha ka.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
pisku siis veel kummiteemat lisaks: Humalas sõitsin katki tubelessi (minujaoks esimene katkine kumm võistlustel 12 aasta jooksul, piim oi kummistunud ja pidama ei jäänud), vahetasin mõlemad uute TL ready'de vastu, kõik kummid Racing Ralphid. Vahe oligi selles, et esijooksu uus RR ei tahtnud kuidagi pidama jääda (2x piima on juba sees), mistõttu panin mõlemale varuga rõhku, valisin hoolega trassi ja vältisin teravaid kive ning Astangul pääsesingi ära
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Kas oleks võimalik minu kiivri peale sama asjandus paigaldada ja vaataks mis siis toimub, kuigi ma ei usu seda, et selle video tegija minust aeglasemalt sõitis.Muidugui, kui tegu on fotoshopiga, siis võibolla on isegi võimalik.Kas saaks järgmiseks etapiks kaamerat ja kui palju see kaalub, siis saavad kõik näha kuda kiireim sõidab ja määrake aeg millal sõitma peaks(kui on kõige rohkem sõitjaid)Ühise eesmärgi nimel olen selliseks kulutuseks valmis ja miks keegi pole seda minult varem küsinud.Sõidaks hea meelega aparaadiga.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Teeks ettepaneku, mis poleks kindlasti paha, peale igat sõitu ära arvata, kes oli video autor raja kohta ja panna välja ka vastav auhind.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Kodanik, rahunege mahakompat kirjutas:Teeks ettepaneku, mis poleks kindlasti paha, peale igat sõitu ära arvata, kes oli video autor raja kohta ja panna välja ka vastav auhind.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Osta ise endale see kaamera. See video on ka tehtud isikliku, mitte Ametliku kaameraga. Kiivrikaamera maksab poes 100 - 500 eurot. Olenevalt kvaliteedist, antud video on tehtud suhteliselt odava kaameraga.kompat kirjutas:Kas oleks võimalik minu kiivri peale sama asjandus paigaldada ja vaataks mis siis toimub
Osta saab seda suht suvalisest spordipoest. Elektroonikapoodides olen ka näinud.
Kaamera kaalub 100 - 150 grammi. Kui kiivri külge ei taha panna võib seda ka kinnitada lenksule, ratta taha, või kuhu iganes, enamasti on nendega kaasa korralik kollektsioon kinnitusi.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
See video on tehtud kaameraga Contour GPS: http://contour.com/products/contour-gps
Ja Eestis on seda võimalik osta hinnaga 359EUR. http://www.tehnoturg.ee/EE/4304/CONT24
Kes liigitab selle odavate kes keskmiste ja kes kallimate alla - see jäägu igaühe enda otsustada.
Video kvaliteediks sai pandud 1280x720 ning 60FPS.
Ja Eestis on seda võimalik osta hinnaga 359EUR. http://www.tehnoturg.ee/EE/4304/CONT24
Kes liigitab selle odavate kes keskmiste ja kes kallimate alla - see jäägu igaühe enda otsustada.
Video kvaliteediks sai pandud 1280x720 ning 60FPS.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Oih, see on pigem kallim kaamera jah. Hindasin pildikvaliteedi järgi mis on võrdne umbes 100 eurot madalama hinnaga mudelitega. Antud kaameral on lihtsalt omajagu lisavõimalusi mis seda hinda tõstavad.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
Kasutasin sellist kiivrihoidjat: http://contour.com/products/vented-helmet-mount
Sellel hoidjal on nö. kolm asendit, ehk saab kaamerat väikese nurga võrra üles-alla liigutada. Hakkasin tagantjärele mõtlema, et miks pilt niipalju väriseb (kuna kiiver oli korralikult kinni ja pea on sõidu ajal kõige rohkem paigal püsiv element) ja võimalik et sellest kaamerahoidmise süsteemist tuleneb pildivärisemine.
Tõmban järgmine kord kaamera lisaks mäk-aivari teibiga kinni.
Sellel hoidjal on nö. kolm asendit, ehk saab kaamerat väikese nurga võrra üles-alla liigutada. Hakkasin tagantjärele mõtlema, et miks pilt niipalju väriseb (kuna kiiver oli korralikult kinni ja pea on sõidu ajal kõige rohkem paigal püsiv element) ja võimalik et sellest kaamerahoidmise süsteemist tuleneb pildivärisemine.
Tõmban järgmine kord kaamera lisaks mäk-aivari teibiga kinni.
Re: Kona VW Kolmapäevak Astangu
youtube näitab vist vaikimisi 360 x XXX kvaliteediga, alt vasakult nurgast saad sättida käsitsi kvaliteedi maksimaalseks või lülitada sisse täisekraan vaade, siis peaks ka automaatselt kuni 720p peale kvaliteedi keerama (1080p jaoks vajab jällegi manuaalset sekkumist)Cly/Suva kirjutas:Oih, see on pigem kallim kaamera jah. Hindasin pildikvaliteedi järgi mis on võrdne umbes 100 eurot madalama hinnaga mudelitega. Antud kaameral on lihtsalt omajagu lisavõimalusi mis seda hinda tõstavad.