Aerobike eraldistardi karikasari
Aerobike eraldistardi karikasari
Jõulukingitus eraldistardi kauboiele Aerobike.ee poolt. Isiklikus plaanis kahju et Pirita pool nii vähe sõite on.
Keila-Vasalemma liiklus on küllalt rets ja teeperved kitsad - ei soovitaks seal küll midagi korraldada. Kanama-Harutee puhul on tagasipööret riskivabalt raske korraldada, sest silla all on kaks kolm ohtlikku ristmikku. Keila jõe silla alt peaks vist ka pöörata saama, kui forellisööjad seal just ummikus ei seisa.
Jube palju etappe, karta on, et osavõtu keskmine tuleb paarkümmend nägu etapi kohta?
Jube palju etappe, karta on, et osavõtu keskmine tuleb paarkümmend nägu etapi kohta?
Vasalemma tee peal on tõesti natuke enam liiklust kui teistel etappidel (välja arvatu Pärnu mnt etapp). Samas palju on seal Vasalemma karjääriga seotud liiklemist, mida loodatavasti ühtusel ajal ei ole. Samas kui võrrelda paari suve tagse Tallinna ringtee etapiga, siis pole see liilus seal nüüd nii hull kah. Selle eest on super rada - pooles ulatuses suisa ideaalne asfalt ja profiil täiesti sile. Julgen arvata, et seal langevad nii mõnedki isikliku keskmise kiiruse rekordid. Ise usun küll, et liiklusega seal probleeme ei tule.
Harutee ringtee koha pealt usun kah, et probleemi pole. Ringteele pealesõidu koht all alla mäge ja autodel on seal juba nagunii 50 piirang. Kui seal sujuvalt üle tee minna, leiabki rattur end ringteelt. Ja ringteel sõites on tal juba peatee. Kindlasti saab seal riskantsetes kohtades olema ka turvaja. Samas loomulikult peab ise alati silmad lahti hoidma ja ettevaatlik olema.
Etappe on tõesti suhteliselt suur arv, ent sai ju sarjale õlg alla pandud ideega, et oleks regulaarne võimalus temposõitu harrastada. Kui mõelda, et kaks korda kuus, siis polegi seda teisest küljest nii palju. Sarja kokkuvõttes läheb arvesse 9 parimat tulemust - st et 3 etappi võib ka ilma kokkuvõtte kohta kaotamata sõitmata jätta. Tahaks ikka väga loota, et tuleb rohkem kui 15...20 inimest etapi kohta.
Harutee ringtee koha pealt usun kah, et probleemi pole. Ringteele pealesõidu koht all alla mäge ja autodel on seal juba nagunii 50 piirang. Kui seal sujuvalt üle tee minna, leiabki rattur end ringteelt. Ja ringteel sõites on tal juba peatee. Kindlasti saab seal riskantsetes kohtades olema ka turvaja. Samas loomulikult peab ise alati silmad lahti hoidma ja ettevaatlik olema.
Etappe on tõesti suhteliselt suur arv, ent sai ju sarjale õlg alla pandud ideega, et oleks regulaarne võimalus temposõitu harrastada. Kui mõelda, et kaks korda kuus, siis polegi seda teisest küljest nii palju. Sarja kokkuvõttes läheb arvesse 9 parimat tulemust - st et 3 etappi võib ka ilma kokkuvõtte kohta kaotamata sõitmata jätta. Tahaks ikka väga loota, et tuleb rohkem kui 15...20 inimest etapi kohta.
-
- Rattur
- Postitusi: 315
- Liitunud: 09. 04. 2007. 17:54
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
Aga mis saab hawaii expressi karikast ja üldse mis eraldistardi võistlusi Eestis peale eestikate ja Saaremaa Velotuuri korraltatatakse? Hawaii karikas oli ju ka kolmapäeviti ?
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
Minu arusaamise järgi on teised tegijad ja toetajad lihtsalt asja üle võtnud
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
mis asi see on ja mille poolest erineb Aerobike sarjast (lisaks stardimaksule)? http://www.kttiming.ee/arhiiv/12Alad08/ ... %20juh.htm
ok, sain vist veidi juhendeid lugedes isegi aru- KT Timing korraldab sama, mis eelmisel aastal+ rulluisk juurde. Aerobike täitsa uut oma sarja. Eks ole näha, kes kauem vastu peab. Üldiselt muidugi üsna nõme, et eraldistardi "hundid" peavad näiteks 16.04 valima kas minna Söeterminaali teele, Prügila teele, või hoopis Sakku MTB-d sõitma. Kui eelmise aasta keskmine osalejate arv kolmeks jagada....
ok, sain vist veidi juhendeid lugedes isegi aru- KT Timing korraldab sama, mis eelmisel aastal+ rulluisk juurde. Aerobike täitsa uut oma sarja. Eks ole näha, kes kauem vastu peab. Üldiselt muidugi üsna nõme, et eraldistardi "hundid" peavad näiteks 16.04 valima kas minna Söeterminaali teele, Prügila teele, või hoopis Sakku MTB-d sõitma. Kui eelmise aasta keskmine osalejate arv kolmeks jagada....
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
Agaa paistab, et Söeterminaali tee ja Prüügila tee ei ole nii kaugelt üks teisest =) Siis saab mõlemast osaleda =)))))) Näitaks kell 19 Söeterminaali 30 min pärast ruttu Prügilasse =) Ja kuskil 19,45 teine sõit =)muri kirjutas:Üldiselt muidugi üsna nõme, et eraldistardi "hundid" peavad näiteks 16.04 valima kas minna Söeterminaali teele, Prügila teele, või hoopis Sakku MTB-d sõitma. [/i]
www.skibikemarathon.com Jalgratta ja suuskade hooldus. BH Ultralight bikes, ja Haibike jalgratad
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
Väike selgitus Aerobike.ee karikasarja poolt:muri kirjutas:mis asi see on ja mille poolest erineb Aerobike sarjast (lisaks stardimaksule)? http://www.kttiming.ee/arhiiv/12Alad08/ ... %20juh.htm
ok, sain vist veidi juhendeid lugedes isegi aru- KT Timing korraldab sama, mis eelmisel aastal+ rulluisk juurde. Aerobike täitsa uut oma sarja. Eks ole näha, kes kauem vastu peab. Üldiselt muidugi üsna nõme, et eraldistardi "hundid" peavad näiteks 16.04 valima kas minna Söeterminaali teele, Prügila teele, või hoopis Sakku MTB-d sõitma. Kui eelmise aasta keskmine osalejate arv kolmeks jagada....
Järgnevalt siis ülevaade, miks toimub kaks paralleelset temposõidu kolmapäeväevakut.
Olgu kohe öeldud, et esialgu pidi toimuma ainult üks sari, mille peakorraldaja on KT Timing eesotsas Tiit Idarannaga ning mille nimisponsor on Aerobike.ee
Sarja pidi korraldamama seega põhiliselt Tiit Idarand; mina, Mihkel Reile, tegin sarjale kodulehe, otsisin toetajaid ning teen bännerid jms.
Nüüd hooaeg muudkui lähenes, ent KT Timingu poolt asi ei kippunud eriti edenema – Veebruari alguseks olime endiselt seisus, kus sari oli välja reklaamitud, ent sisuliselt korraldamata. Siis sai Tiit Idarannaga sel teemal räägitud ning ilmnes, et meie huvid lähevad siiski lahku.
Minu eesmärk oli teha tõsiselt võetav üritus, mis oleks EJL-i kalendris, oleks legaalne (load maantee ametist ja omavalitsustest), rada oleks turvatud, stardi/finiši ala oleks tänapäevane jne... Üritust, millel oleks tulevikuperspektiivi ning võimalust areneda.
Tiit Idarand ei pidanud sääraseid kulutusi vajalikuks ning soovis teha sarja nii nagu eelmisel aastal.
Niisiis saigi peakohtunik Aivo Liksoriga koostöös otsustatud viia sari läbi tänapävasel kujul ilma Tiit Idaranna osaluseta.
Tänase seisuga hakkab Aerobike.ee sari siis välja nägema järgmine: üritus on EJL-i kalendis, üritus on legaalne(load avaliku ürituse läbiviimiseks on olemas), rada turvab mõlemast otsast turvafirma, stardis on taustamuusika, argumenteeriv auhinnafond, ajavõtu viib läbi MTÜ Nelson tänapäevaselt jne.
Lõppkokkuvõttes võidab sellest huvide konflikist aga ainult sportlane – tal on võimalus valida omale meelepärasem üritus.
MTB kolmapäevakute korraldajatega on Aerobike.ee sari koosskõlastatud ning kuupäevad on paigutatud nii, et üksteist võimalikult vähe segaksid – tegemist ei ole mitte konkureerivate vaid teineteist täiendavate üritustega.
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
Tundub, et Tiit Idarand pole kunagi olnud suurem asi koostöö tegija mees. Täpselt sama juttu nagu sarja korraldaja Mihkel kirjutas, räägivad ka mitmed uisuvõistluse korraldajad, kes on kunagi mingil ajajärgul üritanud
Hr. Idarannaga koostööd teha. Kokkuvõttes kujnesid asjad nii, nagu eraldisarja kolmapäevakutegi puhul- Tiit ajab oma asja vaikselt ja Tegijad teevad oma üritust.
Eks see MTB kolmapäevakute asi ole umbes samas seisus- korralikult korraldatud Craft/kona kolmapäevakul osales juba esimesel korral 80 inimest ja Tiidu kolmapäevakul umbes kolm inimest:)
Selline vahe osalejate arvus näitab selgelt ära ratturite eelistuse.
Edu korraldajatele!
Hr. Idarannaga koostööd teha. Kokkuvõttes kujnesid asjad nii, nagu eraldisarja kolmapäevakutegi puhul- Tiit ajab oma asja vaikselt ja Tegijad teevad oma üritust.
Eks see MTB kolmapäevakute asi ole umbes samas seisus- korralikult korraldatud Craft/kona kolmapäevakul osales juba esimesel korral 80 inimest ja Tiidu kolmapäevakul umbes kolm inimest:)
Selline vahe osalejate arvus näitab selgelt ära ratturite eelistuse.
Edu korraldajatele!