Aerobike eraldistardi karikasari paarissõit Pärnu mnt 23. 04.
Aerobike eraldistardi karikasari paarissõit Pärnu mnt 23. 04.
Kas kuskil on täpsemaid paarissõidu reegleid Aerobike sarjas ka kirja pandud? Et kas kindlasti peab startima kahekesi ja lõpetamisel läheb kirja viimase sõitja aeg?
Mõteln eelkõige, kas on lubatud paarilise leidmata ka üksinda rada läbida?
Mõteln eelkõige, kas on lubatud paarilise leidmata ka üksinda rada läbida?
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
* Võistkonna suurus paarissõidul on 1...2 ratturit. Sobiva paarilise puudumisel saab sõitta ka üksinda
* Aeg läheb kinni viimasena finišeerinud paarilise järgi; üksi startijatel võistleja enda järgi.
* Võistlejad ei pea kuuluma samasse klubisse ega vanuseklassi. Paarilise valiku suhtes piiranguid ei ole.
* Sarja kokkuvõttesse minevaid punkte jagatakse paarissõidul absoluutarvestuse tabeli alusel. I koha saavutanud võistlejad saavad mõöemad I koha punktid; II koha saavutanud võistlejad saavad mõlemad III koha punktid; III koha saanud võistlejad saavad mõlemad V koha punktid jne.
Nüüd info http://www.aerobike.ee/karikasari/etapid/II kah üleval
* Aeg läheb kinni viimasena finišeerinud paarilise järgi; üksi startijatel võistleja enda järgi.
* Võistlejad ei pea kuuluma samasse klubisse ega vanuseklassi. Paarilise valiku suhtes piiranguid ei ole.
* Sarja kokkuvõttesse minevaid punkte jagatakse paarissõidul absoluutarvestuse tabeli alusel. I koha saavutanud võistlejad saavad mõöemad I koha punktid; II koha saavutanud võistlejad saavad mõlemad III koha punktid; III koha saanud võistlejad saavad mõlemad V koha punktid jne.
Nüüd info http://www.aerobike.ee/karikasari/etapid/II kah üleval
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
II etapp. Pärnu maantee, Kanama-Harutee-Kanama.
Kuidas on tagatud ratturite turvalisus??? Pärnu mnt ja ratta-võistlus koos autodega..... kõlab karmilt.....
Kuidas on tagatud ratturite turvalisus??? Pärnu mnt ja ratta-võistlus koos autodega..... kõlab karmilt.....
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
lisaks: kas "neutraalrea" käib üle enne ka miski teepuhastusmasin? Oleks väga abiks, kuigi ilmselt on see liiga kallis ja võimatu . Eelmine nädal oli enamus neutraalrajast veel õhukese kuivanud porikihi all. Nii võib tekkida kiusatus kasutada ikkagi esimest sõidurida, mis teadagi autojuhtidele ei meeldi.
Aga sellest hoolimata olen kohal
Aga sellest hoolimata olen kohal
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
Arvatavasti turvatakse ka natuke. Maanteevõistlustel on see häda, et autod sõidavad samadel teedel. Kui ülimat turvalisust tahad, siis võimalus kodus pukki sõita nt aja peale.hafal kirjutas:...Kuidas on tagatud ratturite turvalisus??? Pärnu mnt ja ratta-võistlus koos autodega..... kõlab karmilt.....
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
juba mitu nädalat tagasi oli pärnu mnt äär täiesti ok, st puhas.
ohutuse seisukohast ainuke reaalselt probleemne koht on haruteel kui Haapsalu mnt harult vaja minna vasakule ringile ja tagant tulevad autod, kes ei soovi ratturile teed anda.
teiseks - täiskasvanud inimestena peame olema võimelised teadvustama endale seda, et võistlus toimub avatud liiklusega teel ja käituma ka vastavalt. siis ei tohiks ju probleeme olla. Pärnu mnt laia äärega on kordades ohutum kui need ringtee löigud, millel mõned aastad tagasi eraldistarte peeti. keegi ei halisenud.
ohutuse seisukohast ainuke reaalselt probleemne koht on haruteel kui Haapsalu mnt harult vaja minna vasakule ringile ja tagant tulevad autod, kes ei soovi ratturile teed anda.
teiseks - täiskasvanud inimestena peame olema võimelised teadvustama endale seda, et võistlus toimub avatud liiklusega teel ja käituma ka vastavalt. siis ei tohiks ju probleeme olla. Pärnu mnt laia äärega on kordades ohutum kui need ringtee löigud, millel mõned aastad tagasi eraldistarte peeti. keegi ei halisenud.
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
Kas keegi minu paariliseks tahab hakata? Võiks enam-vähem sama aeglane olla kui mina Siiani olnud keskmised kiirused eraldistardil 35-37kmh.
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
Nii, paarimees olemas! Nüüd ainult panna vajaUrmasL kirjutas:Kas keegi minu paariliseks tahab hakata? Võiks enam-vähem sama aeglane olla kui mina Siiani olnud keskmised kiirused eraldistardil 35-37kmh.
Kas keegi oleks nii lahke ja annaks mingeid vihjeid neile kes enne paarissõidus võistelnud pole?
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
Katsuks anda oma kogemuse ja arusaama järgi siis veidi nõuandeid:UrmasL kirjutas:Nii, paarimees olemas! Nüüd ainult panna vaja
Kas keegi oleks nii lahke ja annaks mingeid vihjeid neile kes enne paarissõidus võistelnud pole?
1) Mida ühtlasemalt paarilisega sõidate, seda parem. Kui üks paariline on tugevam, siis peaks ta kindlasti jälgima, et ta oma vahetuse ajal teist paarilist liiga ära ei tapa.
2) Tugevam paariline ei tohiks peale nõrgema vahetust järsult kiirust tõsta. Muidu võib lihtsalt juhtuda nii, et nõrgem jääb tuulest maha. Aeg läheb aga kinni just teisena finišeerunu järgi.
2) Vahetused peaks olema optimaalse pikkusega. Ideaalis - kui paarilised on võrdsed - siis võiks vahetused olla ca 500m pikad. Selle maa jõuab vedaja sõitta natuke kiiremini kui ta individuaalset eraldistarti sõidaks. Peale oma vahetust saab aga tuules puhata ja koguda jõudu järgmiseks enda vahetuseks.
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
Paarissõit oli igavesti lahe üritus! Suured tänud korraldajatele . mi.re-le lisaks kiidusõnad ka siin kirja pandud konkreetsete kuid palju infot sisaldavate nõuannete eest. Isegi kui meie peaksime viimaseks jääma, jääb positiivseid elamusi veel tükiks ajaks seedida- et keskmine kiirus suurem kui üksi oleks saavutanud, uued tutvused, endaga rahulolu, üleüldse toredalt veedetud kena õhtupoolik. Nägin oma paarilist esimest korda registreerimisauto juures, esimeses meetrid koos sõites siis, kui hoidjad ratastest lahti lasid. Noh, algus ei tõotanud just väga palju-minul jalg ratta küljest lahti (sõidu jookul ei saanud ka hiljem normaalselt pedaali üles tõmmata) ja oleks peaaegu kohe sinna samasse täies hiilguses maha prantsatanud, edasi aga kõik suurepärane. Startimist hoidjaga pean veel harjutama, mis teha, naistel tuleb kõik kuidagi aeglasemalt Kõige rohkem rahul ja suurimad tänud ikka paarilisele Erkkile!
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
Kas mingil ajal keegi kontrollib selle teise etapi punktid üle? Et miks mi.re-le 175 ja Priit Prousile ainult 164 punkti (ja mulle üks vähem kui minu paarilisele ka muidudgi ) Võibolla midagi väikest ka üldkokkuvõttes muutub.mi.re kirjutas:*
* Sarja kokkuvõttesse minevaid punkte jagatakse paarissõidul absoluutarvestuse tabeli alusel. I koha saavutanud võistlejad saavad mõöemad I koha punktid; II koha saavutanud võistlejad saavad mõlemad III koha punktid; III koha saanud võistlejad saavad mõlemad V koha punktid jne.
...
Re: Aerobike eraldistardi karikasari
Kontrollin ülemuri kirjutas:Kas mingil ajal keegi kontrollib selle teise etapi punktid üle? Et miks mi.re-le 175 ja Priit Prousile ainult 164 punkti (ja mulle üks vähem kui minu paarilisele ka muidudgi ) Võibolla midagi väikest ka üldkokkuvõttes muutub.mi.re kirjutas:*
* Sarja kokkuvõttesse minevaid punkte jagatakse paarissõidul absoluutarvestuse tabeli alusel. I koha saavutanud võistlejad saavad mõöemad I koha punktid; II koha saavutanud võistlejad saavad mõlemad III koha punktid; III koha saanud võistlejad saavad mõlemad V koha punktid jne.
...
Vahur