Harku mets

Tead head ja huvitavat rada või sõidukohta. Jaga ka teistega.
Kasutaja avatar
margo
Rattur
Postitusi: 288
Liitunud: 09. 04. 2003. 12:26

Postitus Postitas margo » 29. 09. 2005. 07:15

brg kirjutas:Müts maha mehe ees, kes selle raja jalga maha panemata läbib. Käisin täna Harku metsa-tuuril ja sellel rajal ma vist rohkem kõndisin kui sõitsin :wink: Harku singelträkist ja opa-singlist suursjärk keerulisem.
Ma siis natuke uhkustan. Omal ajal, kui seal veel sildu polnud, siis läbisin selle raja jalga maha panemata selle kohani, kus praegu on esimene sild.
See aasta on parimaks saavutuseks 1 jala maha panek, mis juhtus väga süütu koha peal (see oli muide peale kerget vihma).
Aga et selleni jõuda, olen ka laukas ujumas käinud :wink:

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Postitus Postitas Rivo » 29. 09. 2005. 07:45

margo kirjutas: Ma siis natuke uhkustan. Omal ajal, kui seal veel sildu polnud, siis läbisin selle raja jalga maha panemata selle kohani, kus praegu on esimene sild.
See aasta on parimaks saavutuseks 1 jala maha panek, mis juhtus väga süütu koha peal (see oli muide peale kerget vihma).
Aga et selleni jõuda, olen ka laukas ujumas käinud :wink:
Ühe korra minulgi õnnestunud, kuid, sellest esimesest sillast tagasiteel (kui veel sildu polnud) Viimati sõitsin seal 27, sept. Ilm oli kuiv, samuti ka juurikad. Ühel korral tegin juhtimisvea-lenks risti ja jalg maha. Pärast panin vist mingi kaks või kolm korda jala maha. Igaljuhul, tõesti, kiiver maha mehe ees, kes selle singli jalga maha panemata läbib. Võimalik see on, kuid seal võib saatuslikuks saad juba 5cm. vale trajektoori valik.
Tarmole - mülkas olen minagi ligunenud. Jäin tookord veel nii tobedalt, et üks jalg oli munadeni sees ja teine kuival. Põhim. pooleldi spagaadi asendis. Suht abitu tunne oli. Kui poleks juurikaid olnud, kust kinni võtta ja ennast välja sikutada, oleks olukord päris naljakas olnud.
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1251
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 29. 09. 2005. 08:24

Super, lõpuks on ka kõvad mehed tõestanud ja julenud välja öelda, et see rada on ikka seda vaeva väärt, mida me selle ehitamisega nägime.

Aastapoolteist tagasi oli see rada hulka hullem. Eelmine sügis ja see sügis on seal oluliselt raskeid kohti ära võetud, maha on saetud paar segavat kidurat puud ja hulka oksi ning juurikaid. Tehtud on seda just selle eesmärgiga, et seda rada saaks läbida ilma ühegi "karistuspunktita". Nüüd on see lõpuks võimalik, kui need sillad ka peale sai.

Laukas käimisega ei tasuks kedagi öra hirmutada, sest alati on võimalus vähe ettevaatlikumalt võtta ja mitte riskida iga hinnaga läbisõitmise eesmärgil. Mitmed on sinna pudenenud ja ikka seal järgmine päev läbi põiganud.

Minu eilsed kogemused. Et muuta asja veel vähe raskemaks enda jaoks, sõitsin selle raja läbi kottpimedas ca kell 2115. Jah, vihmaga on tõesti asi kui öö ja päev nagu Tarmo ütles. Sain 7 karistuspunkti hoolimata sildade puhtast läbimisest. Seetõttu ei tasu üldse võrrelda seda kuiva ilmaga.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee

tauno
Rattur
Postitusi: 256
Liitunud: 26. 07. 2003. 10:27

Postitus Postitas tauno » 29. 09. 2005. 09:01

Nagu eile pimedas sõitmine näitas, siis võiks olla kaks eesmärki.
1. Ilma karistuspunktita läbimine
2. Mitte sohu kukkumine

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 29. 09. 2005. 10:40

tauno kirjutas: 2. Mitte sohu kukkumine
lisaks kiivrile peaks olema seal päästevest kohustuslik. :wink:

aga mis selle raja ajaloosse puutub, siis ise ole seda enne sõitnud 2 korda. see juhtus 2-4 a tagasi, täpselt ei suuda meenutada. seda mäletan, et mõlemad korrad alustasin tagantpoolt ehk vastupidi ja ühe korra keerasin mingi kraavi juurest tagasi ja teisel korral ronisin üle kraavide.
ka osad sõidukaaslased on enne seda rada sõitnud.
kui nüüd sõita õigetpidi, siis minu meelest on seal 2 keerulisemat kohta:
- üks augu moodi asi, vist oli 2 silla vahelisel lõigul
- teisele sillale pealesõit
neile lisandub veel märja ilmaga üks negatiivse kaldega ca 1,5 m lõik, kus ainult juurikad 8) kuivaga saab sealt ilusti üle õnneks.
igal juhul tore et kodanikud on raja korrastamisega vaeva näinud 8)

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 29. 09. 2005. 10:44

sõitsin seda üleeila esimest korda koos Rivoga. arvan, et kui Rivot poleks olnud ees kimamas oleks ka enda tempo olnud vaiksem ja ettevaatlikum. aga ei saanud ju maha jääda :P . seega oleneb raja läbimise "tase" vahest ka sellest kas üksi või seltsis läbida. :)

aga Harku mets on ka ilma mülgaste ja kraavideta supermaterjali täis, kus annaks kasvõi mingit väikest võistlust teha. sellised mõnusad kiired, paremale-vasakule ja üles-alla looklevad singlid. kui tead kuhu pidevalt suunduda, siis saab pikalt mõnusat ühtlast sõitu teha.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

jyrx
Rattur
Postitusi: 15
Liitunud: 15. 05. 2005. 20:25

Postitus Postitas jyrx » 29. 09. 2005. 18:26

Käisin ka täna proovimas. Pean homme uue telefoni ostma.

Tartz
Rattur
Postitusi: 92
Liitunud: 30. 08. 2004. 17:58

Postitus Postitas Tartz » 29. 09. 2005. 21:59

Sõitsin eeelmisel pühapäeval mõned korrad seda rada. Õnnestus ka ühel katsel peadpidi mülkasse lennata, aga ega see ei ole ju piisav põhjus trenni pooleli jätmiseks - särk kuivas ära ühe pika ringiga, telefon järgmiseks päevaks. Edaspidised katsed läksid juba paremini. Sõitsin rohkem kordi nn. valepidi ja nii õnnestus ka jalga maha panemata läbida. Nikerdamisoskust saab harjutada küll. Lisaks on motiveerivad laukad mõne cm kaugusel. Kuna kiirust seal eriti ei ole, siis saab vajadusel puudelt tuge. See juurikane koht on märjaga küll väga libe.

Kasutaja avatar
m6mm
Rattur
Postitusi: 377
Liitunud: 13. 04. 2005. 14:23

Postitus Postitas m6mm » 30. 09. 2005. 07:19

Olivers kirjutas:Mis moodi sõidetakse ketti kõveraks? :shock:
Täiesti võimalik, sõitsin oma 9-käigulise XT kõveraks nii, et ei saanud arugi... ilmselt vahetasin tõusul eest suurema peale ja väntasin samal ajal liiga tugevalt. Ühel hetkel avastasin, et tagant loobib käike, arvasin et käigud paigast. Reguleerisin ja ei mingit muutust. Siis hoolikalt vaadates nägin, et kett on ühe koha pealt ca 10 kraadi väändes. Painutasin tagasi ja ei mingit muret. Aga ON võimalik sõita ja üllatavalt lihtsalt.

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2118
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Postitus Postitas Villem T » 30. 09. 2005. 08:01

Olivers kirjutas: Mis moodi sõidetakse ketti kõveraks? :shock:
Näiteks nii saab, et viskab keti eest granny ja raami vahele ja siis proovid tiba vändata. Eks variante ole muidugi veel.

Kasutaja avatar
Marti
Rattur
Postitusi: 272
Liitunud: 10. 07. 2003. 17:33

...

Postitus Postitas Marti » 01. 10. 2005. 17:52

Kerge niiskusega sai ka rada puhtalt läbitud. Aga peaksin mainima, et väga vastikult ära sõidetud on juba. Paljud kitsad kohad on jäänud veel kitsamaks, sest pool rajast on varisenud. Eelnevad aastad, kui sellele ei olnud reklaami tehtud ja seal sõitjaid oli paar kolm tüüpi, siis oli meeldivam ja raskem. Praegu on paljud kurvilised kohad ära töödeldud nii, et nüüd pane aint otse.
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers

superior
Rattur
Postitusi: 126
Liitunud: 30. 05. 2005. 19:07

Postitus Postitas superior » 01. 10. 2005. 18:17

Täna sai palju nalja. Käisin üle nipli maandudes mülkasse.
Enne nipli käimist sai läbitud see 2 korda jalg maha.
Mülkast tagasi kõndides avastasin, kuidas saaks 1 kord jala maha panna. Tagurpidi sõites saaks 0 korda jalg maha pandud. Aga 1 silla järel on selline kahtlane tõus, kus märgadel juurikatel ma kuidagi üles ei saa :/
Igatahes fuzzzilt ostetud veekindel sadulakott hoidis mu mobiili kuivana.

Kokkuvõtteks pole mul seal rajal üldse õnne :oops: aga sõitmist ma seal jätkan! :twisted:

superior
Rattur
Postitusi: 126
Liitunud: 30. 05. 2005. 19:07

Postitus Postitas superior » 04. 10. 2005. 16:54

haha, ma lausa armastan neid mülkaid. eile kohe ei olnud minu päev. 2 korda mülkas sai käidud.

Kasutaja avatar
matukas
Rattur
Postitusi: 294
Liitunud: 04. 08. 2003. 09:00

Postitus Postitas matukas » 07. 10. 2005. 19:18

Mina seal raja lõpus päevikut ei leidnud.

Millegipärast arvan, et Speedmax A/O pole sellise raja jaoks õige valik :idea:
Käisin seega ainult tutvumas pakutavaga. Mul oleks parem Harku kaart ka pakkuda. Kunagi oli TON neljapäevak ja sai arvutisse skännitud. Siin viitel on ainult näide.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 11. 01. 2006. 18:33

Ca 18 km pikkune Juuliku-Tabasalu ühendustee kulgeb praktiliselt põhja-lõuna suunalisena vahetult Tallinnast lääne pool. Ühendustee saab alguse Sakust põhja pool Tallinna Ringteele kavandatavast Juuliku liiklussõlmest ning lõpeb Tabasalust läänes Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna maanteel.
http://www.teed.ee/juuliku-tabasalu/kaardid.htm


Vaatan ringteede projekti ja oh üllatust ? pisitasa hakkab välja kooruma pääsküla-laagri möödasõit (kollane triipjoon): algab Laagrist ja jõuab Kalda tn ladude juurde.
Kui vaatan kaardilt helesinist KORIDOR C märgistust, siis keerab too Harku-Laagri teelt suunaga Harku vangla taha ja jõuab otsaga Tähetorni tn lõppu. Teerulliga üle Harku singli.
http://www.teed.ee/juuliku-tabasalu/JUU ... _20000.pdf



:(
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
matukas
Rattur
Postitusi: 294
Liitunud: 04. 08. 2003. 09:00

Postitus Postitas matukas » 11. 01. 2006. 20:08

mart kirjutas:Vaatan ringteede projekti ja oh üllatust ? pisitasa hakkab välja kooruma pääsküla-laagri möödasõit (kollane triipjoon): algab Laagrist ja jõuab Kalda tn ladude juurde.
Kui vaatan kaardilt helesinist KORIDOR C märgistust, siis keerab too Harku-Laagri teelt suunaga Harku vangla taha ja jõuab otsaga Tähetorni tn lõppu. Teerulliga üle Harku singli.
Igal juhul mitte üle Alvaro kirjeldatud singli, vaid seal mõisa järvede läheduses olevate küngaste singli teeb katki. Aga kuuldused on, et KORIDOR B peaks olema kõige lähemal lõpptulemusele. Kuigi ka seda muudetakse parasjagu.
Keep momentum

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 12. 01. 2006. 00:23

matukas kirjutas:[ kuuldused on, et KORIDOR B peaks olema kõige lähemal lõpptulemusele. Kuigi ka seda muudetakse parasjagu.
Tore, kui harku mets jääks puutumata. Üks ainulaadsemaid kooslusi siin Tallinna sisemuses/läheduses.
Kui ringtee peaks mujalt tehtama, siis üheks põhjuseks saab olema, et mets kasvab vanal turbasool.Turbast läbi on teetammi rajamine liig tülikas/kulukas (sarnane tüma koht oli virtsu-haapsalu teeristi areaal, mis sai kõva/kandva teetammi tänu vene vägede strateegilisele asendile). Loodetavasti hoiavad teetegijad rohkem paesele pinnale ja jätavad harku metsa puutumata.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 12. 01. 2006. 08:28

lisaks harku metsa teemale kipub see tee ka paari foorumlase õuele tulema. :evil:
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
matukas
Rattur
Postitusi: 294
Liitunud: 04. 08. 2003. 09:00

Postitus Postitas matukas » 22. 01. 2006. 22:52

Keskonnamõjude hindamise projektis on kõlamas KORIDOR A variandi eelistamine. Jaanuari lõpus toimuvad ka avalikud arutelud. Samas ei välistata ka 0-varianti, ehk tegevusetust. Loodame parimat.
Keep momentum

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 22. 01. 2006. 23:35

matukas kirjutas:Keskonnamõjude hindamise projektis on kõlamas KORIDOR A variandi eelistamine. Jaanuari lõpus toimuvad ka avalikud arutelud. Samas ei välistata ka 0-varianti, ehk tegevusetust. Loodame parimat.
0-variant sobib
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 23. 01. 2006. 10:22

matukas kirjutas:Jaanuari lõpus toimuvad ka avalikud arutelud.
a siis tuleks peale passida millal toimub ja oma initsiatiivgrupiga kah avalikul arutelul osaleda.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 23. 01. 2006. 10:50

http://www.teed.ee/juuliku-tabasalu/index.htm
Valminud on Juuliku-Tabasalu keskkonnamõju hindamise aruanne, millega saab tutvuda elektrooniliselt Juuliku-Tabasalu kodulehel alates 16.01.06.
Keskkonnamõju hindamise aruande avalikud arutelud toimuvad:
30. jaanuar 2006 kell 16.00 Saue Kultuurikeskuses, aadress Veskitammi 8, Laagri alevik.
31. jaanuar 2006 kell 16.00 Saku Vallavalitsuses, aadress Teaduse tn 1, Saku alevik.
01. veebruar 2006 kell 16.00 Tabasalu Ühisgümnaasiumis, aadress Kooli 1, Tabasalu alevik
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Vasta

Mine “Rajad ja ringid”