Harku mets
seda rada erineb kuiva ja märja ilmaga nagu öö ja päev. täna oli seal juurikas nii libe, et sõber kukkus mülkasse. jalgadega põhja kätte ei saanud, jäi selle rohelise möga sisse ulpima olles nii umbes nabani sees. tõmbasin ta kättpidi välja. üksi oleks tal seal päris põnev olnud
tegu oli kogend mehega, kelle sõiduoskust ma olen alati hinnanud, eriti sellistel radadel kehvema rattavalitsemisega võib minu meelest märja ilmaga seal lausa ohtlik olla.
tegu oli kogend mehega, kelle sõiduoskust ma olen alati hinnanud, eriti sellistel radadel kehvema rattavalitsemisega võib minu meelest märja ilmaga seal lausa ohtlik olla.
Ma siis natuke uhkustan. Omal ajal, kui seal veel sildu polnud, siis läbisin selle raja jalga maha panemata selle kohani, kus praegu on esimene sild.brg kirjutas:Müts maha mehe ees, kes selle raja jalga maha panemata läbib. Käisin täna Harku metsa-tuuril ja sellel rajal ma vist rohkem kõndisin kui sõitsin Harku singelträkist ja opa-singlist suursjärk keerulisem.
See aasta on parimaks saavutuseks 1 jala maha panek, mis juhtus väga süütu koha peal (see oli muide peale kerget vihma).
Aga et selleni jõuda, olen ka laukas ujumas käinud
Ühe korra minulgi õnnestunud, kuid, sellest esimesest sillast tagasiteel (kui veel sildu polnud) Viimati sõitsin seal 27, sept. Ilm oli kuiv, samuti ka juurikad. Ühel korral tegin juhtimisvea-lenks risti ja jalg maha. Pärast panin vist mingi kaks või kolm korda jala maha. Igaljuhul, tõesti, kiiver maha mehe ees, kes selle singli jalga maha panemata läbib. Võimalik see on, kuid seal võib saatuslikuks saad juba 5cm. vale trajektoori valik.margo kirjutas: Ma siis natuke uhkustan. Omal ajal, kui seal veel sildu polnud, siis läbisin selle raja jalga maha panemata selle kohani, kus praegu on esimene sild.
See aasta on parimaks saavutuseks 1 jala maha panek, mis juhtus väga süütu koha peal (see oli muide peale kerget vihma).
Aga et selleni jõuda, olen ka laukas ujumas käinud
Tarmole - mülkas olen minagi ligunenud. Jäin tookord veel nii tobedalt, et üks jalg oli munadeni sees ja teine kuival. Põhim. pooleldi spagaadi asendis. Suht abitu tunne oli. Kui poleks juurikaid olnud, kust kinni võtta ja ennast välja sikutada, oleks olukord päris naljakas olnud.
Super, lõpuks on ka kõvad mehed tõestanud ja julenud välja öelda, et see rada on ikka seda vaeva väärt, mida me selle ehitamisega nägime.
Aastapoolteist tagasi oli see rada hulka hullem. Eelmine sügis ja see sügis on seal oluliselt raskeid kohti ära võetud, maha on saetud paar segavat kidurat puud ja hulka oksi ning juurikaid. Tehtud on seda just selle eesmärgiga, et seda rada saaks läbida ilma ühegi "karistuspunktita". Nüüd on see lõpuks võimalik, kui need sillad ka peale sai.
Laukas käimisega ei tasuks kedagi öra hirmutada, sest alati on võimalus vähe ettevaatlikumalt võtta ja mitte riskida iga hinnaga läbisõitmise eesmärgil. Mitmed on sinna pudenenud ja ikka seal järgmine päev läbi põiganud.
Minu eilsed kogemused. Et muuta asja veel vähe raskemaks enda jaoks, sõitsin selle raja läbi kottpimedas ca kell 2115. Jah, vihmaga on tõesti asi kui öö ja päev nagu Tarmo ütles. Sain 7 karistuspunkti hoolimata sildade puhtast läbimisest. Seetõttu ei tasu üldse võrrelda seda kuiva ilmaga.
Aastapoolteist tagasi oli see rada hulka hullem. Eelmine sügis ja see sügis on seal oluliselt raskeid kohti ära võetud, maha on saetud paar segavat kidurat puud ja hulka oksi ning juurikaid. Tehtud on seda just selle eesmärgiga, et seda rada saaks läbida ilma ühegi "karistuspunktita". Nüüd on see lõpuks võimalik, kui need sillad ka peale sai.
Laukas käimisega ei tasuks kedagi öra hirmutada, sest alati on võimalus vähe ettevaatlikumalt võtta ja mitte riskida iga hinnaga läbisõitmise eesmärgil. Mitmed on sinna pudenenud ja ikka seal järgmine päev läbi põiganud.
Minu eilsed kogemused. Et muuta asja veel vähe raskemaks enda jaoks, sõitsin selle raja läbi kottpimedas ca kell 2115. Jah, vihmaga on tõesti asi kui öö ja päev nagu Tarmo ütles. Sain 7 karistuspunkti hoolimata sildade puhtast läbimisest. Seetõttu ei tasu üldse võrrelda seda kuiva ilmaga.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
lisaks kiivrile peaks olema seal päästevest kohustuslik.tauno kirjutas: 2. Mitte sohu kukkumine
aga mis selle raja ajaloosse puutub, siis ise ole seda enne sõitnud 2 korda. see juhtus 2-4 a tagasi, täpselt ei suuda meenutada. seda mäletan, et mõlemad korrad alustasin tagantpoolt ehk vastupidi ja ühe korra keerasin mingi kraavi juurest tagasi ja teisel korral ronisin üle kraavide.
ka osad sõidukaaslased on enne seda rada sõitnud.
kui nüüd sõita õigetpidi, siis minu meelest on seal 2 keerulisemat kohta:
- üks augu moodi asi, vist oli 2 silla vahelisel lõigul
- teisele sillale pealesõit
neile lisandub veel märja ilmaga üks negatiivse kaldega ca 1,5 m lõik, kus ainult juurikad kuivaga saab sealt ilusti üle õnneks.
igal juhul tore et kodanikud on raja korrastamisega vaeva näinud
sõitsin seda üleeila esimest korda koos Rivoga. arvan, et kui Rivot poleks olnud ees kimamas oleks ka enda tempo olnud vaiksem ja ettevaatlikum. aga ei saanud ju maha jääda . seega oleneb raja läbimise "tase" vahest ka sellest kas üksi või seltsis läbida.
aga Harku mets on ka ilma mülgaste ja kraavideta supermaterjali täis, kus annaks kasvõi mingit väikest võistlust teha. sellised mõnusad kiired, paremale-vasakule ja üles-alla looklevad singlid. kui tead kuhu pidevalt suunduda, siis saab pikalt mõnusat ühtlast sõitu teha.
aga Harku mets on ka ilma mülgaste ja kraavideta supermaterjali täis, kus annaks kasvõi mingit väikest võistlust teha. sellised mõnusad kiired, paremale-vasakule ja üles-alla looklevad singlid. kui tead kuhu pidevalt suunduda, siis saab pikalt mõnusat ühtlast sõitu teha.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Sõitsin eeelmisel pühapäeval mõned korrad seda rada. Õnnestus ka ühel katsel peadpidi mülkasse lennata, aga ega see ei ole ju piisav põhjus trenni pooleli jätmiseks - särk kuivas ära ühe pika ringiga, telefon järgmiseks päevaks. Edaspidised katsed läksid juba paremini. Sõitsin rohkem kordi nn. valepidi ja nii õnnestus ka jalga maha panemata läbida. Nikerdamisoskust saab harjutada küll. Lisaks on motiveerivad laukad mõne cm kaugusel. Kuna kiirust seal eriti ei ole, siis saab vajadusel puudelt tuge. See juurikane koht on märjaga küll väga libe.
Täiesti võimalik, sõitsin oma 9-käigulise XT kõveraks nii, et ei saanud arugi... ilmselt vahetasin tõusul eest suurema peale ja väntasin samal ajal liiga tugevalt. Ühel hetkel avastasin, et tagant loobib käike, arvasin et käigud paigast. Reguleerisin ja ei mingit muutust. Siis hoolikalt vaadates nägin, et kett on ühe koha pealt ca 10 kraadi väändes. Painutasin tagasi ja ei mingit muret. Aga ON võimalik sõita ja üllatavalt lihtsalt.Olivers kirjutas:Mis moodi sõidetakse ketti kõveraks?
...
Kerge niiskusega sai ka rada puhtalt läbitud. Aga peaksin mainima, et väga vastikult ära sõidetud on juba. Paljud kitsad kohad on jäänud veel kitsamaks, sest pool rajast on varisenud. Eelnevad aastad, kui sellele ei olnud reklaami tehtud ja seal sõitjaid oli paar kolm tüüpi, siis oli meeldivam ja raskem. Praegu on paljud kurvilised kohad ära töödeldud nii, et nüüd pane aint otse.
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Täna sai palju nalja. Käisin üle nipli maandudes mülkasse.
Enne nipli käimist sai läbitud see 2 korda jalg maha.
Mülkast tagasi kõndides avastasin, kuidas saaks 1 kord jala maha panna. Tagurpidi sõites saaks 0 korda jalg maha pandud. Aga 1 silla järel on selline kahtlane tõus, kus märgadel juurikatel ma kuidagi üles ei saa :/
Igatahes fuzzzilt ostetud veekindel sadulakott hoidis mu mobiili kuivana.
Kokkuvõtteks pole mul seal rajal üldse õnne aga sõitmist ma seal jätkan!
Enne nipli käimist sai läbitud see 2 korda jalg maha.
Mülkast tagasi kõndides avastasin, kuidas saaks 1 kord jala maha panna. Tagurpidi sõites saaks 0 korda jalg maha pandud. Aga 1 silla järel on selline kahtlane tõus, kus märgadel juurikatel ma kuidagi üles ei saa :/
Igatahes fuzzzilt ostetud veekindel sadulakott hoidis mu mobiili kuivana.
Kokkuvõtteks pole mul seal rajal üldse õnne aga sõitmist ma seal jätkan!
Mina seal raja lõpus päevikut ei leidnud.
Millegipärast arvan, et Speedmax A/O pole sellise raja jaoks õige valik
Käisin seega ainult tutvumas pakutavaga. Mul oleks parem Harku kaart ka pakkuda. Kunagi oli TON neljapäevak ja sai arvutisse skännitud. Siin viitel on ainult näide.
Millegipärast arvan, et Speedmax A/O pole sellise raja jaoks õige valik
Käisin seega ainult tutvumas pakutavaga. Mul oleks parem Harku kaart ka pakkuda. Kunagi oli TON neljapäevak ja sai arvutisse skännitud. Siin viitel on ainult näide.