Radade kaardid seletustega
Postitatud: 04. 06. 2003. 10:39
Siin foorumis võiks olla radade kaardid, koos abistavate tähistega, et oleks lihtsam enesele uusi radu üles leida või aru saada, millisest raja lõigust keegi räägib.
see peaks olema EOMAP-i välajalse ja peal üleeestilised nn. ametlikud rattateed. Ehk siis teed mida mööda rattamatkajad, ka rahvusvahelised kulgema peaksid.huviline kirjutas:Idee poolest on R-kioskis küll mingi rattaradade kaart müügil poole saja kroonise hinnaga aga jah kellele see mõeldud on ja kui täpsed on seal rajad on iseasi .
ahs oo. Noh orienteerumiskaartidega on nii, et kes pole asjaga tegelenud, ei taipa sealt midagi välaj lugeda, kuid sellised fotoreportaazid pikema ilukirjandusliku tekstiga vääriksid püsivalt omaette kohta siin foorumis. Midagi sellist tõeliselt põhjalikku ja illustreeritut võis lugeda Porteri-meeste Tahko-missioonist.dumper kirjutas:Minu idee oli kunagi siduda omavahel:
1) võimalusel orienteerujate kaardid (saab ju ise ka joonistada kui vaja)
2) fotokatega ratturid
3) jutu(kirja)soonega ratturid
Kokku saaks kena veebilehe, kus on üleval kaardid koos fotode ja kena jutukesega, et kes-mis-kus.
Aga noh ... soikus on see värk.
Ma arvan, et varem või hiljem läheb kas 3D vaadeldavus või 3D renderdus kaartide puhul moodi. Teoreetiliselt on see lihtne, aga kahjuks puudub omal teostamise praktiline kogemus. Võib olla on Regiol või muul firmal vastavad kaardid või algandmed isegi olemas. Ma ei saa aru, miks see veel massidesse pole jõudnud. Arhitektid, disainerid, insenerid jne on ju ammu 3D maailmas. Võib olla isegi aednikud ja maastikukujundajad.taavid kirjutas:Kas Vooremäe suusaradade kohta on mõni kaart olemas?
Vot see ruuliks täiegacowrider kirjutas:Võib olla saab isegi Quake või muu mängu tegevuse Harku metsadesse üle viia
Väike digikaamera koos DV IN-iga olemas.jaan kirjutas:Siin jälle abiks kiivrikaamera. Tõesti võiks selle kunagi ära teha. Lisaks veel idee ühendada kaamera pilt polari dataga - ehk siis näitaks kiirust, kõrgust ja muud video peal. Nagu F1. Kahjuks pole endal digikaamerat, see kaamera mis mul on on nõrk igas tehnilises mõttes ja samas liiga suur kiivrile kinnitamiseks
Eriti hea oleks kaamera millel oleks video sisend - saaks mingi väikse kaamera kiivrile kinnitada ja salvestus toimuks seljakotis Tõsi see läheks juba kalliks kätte.
Kas oled proovinud juba kiivrile kinnitamist? Parem kui saaks kiivri küljele kinnitada - väriseb/liigub vähem.Alvaro kirjutas:[Väike digikaamera koos DV IN-iga olemas.
Ratas olemas.
Kiiver olemas.
Sõitja olemas.
Juhised ja muud vajalik kraam Sinu poolt.
Hehh, ega ta ikka se "suusahüppaja" kaamera ei ole. See pidi koos ühendustega sadu tuhandeid maksma odna shtuka. Ta on lihtsalt üks väiksemaid Mini DV kaameraid, mis saadaval on. Aga see on kiivrile kinnitamiseks ikka lootusetult raske, koos akuga vist kaks korda kiivri kaal. Salvestamiseks on ta aga paras kaasas kanda, vaja on seda objektiivi kiivrile, mis signaali annaks.UrmasL kirjutas:
Kas oled proovinud juba kiivrile kinnitamist? Parem kui saaks kiivri küljele kinnitada - väriseb/liigub vähem.
Kui asi niikaugel siis võiks asjadega algust teha. Minu lubadus oli siinsele rahvale kunagi Kakuka singelträkki tutvustada. Video edimisega pole küll kunagi tegemist olnud kuid loodetavasti saab hakkama. Võimalik, et siin leidub keegi kel on juba kogemust DV monteerijana...
Aga kuidas sa ühendad kaamera polari dataga?jaan kirjutas:Siin jälle abiks kiivrikaamera. Tõesti võiks selle kunagi ära teha. Lisaks veel idee ühendada kaamera pilt polari dataga - ehk siis näitaks kiirust, kõrgust ja muud video peal. Nagu F1. Kahjuks pole endal digikaamerat, see kaamera mis mul on on nõrk igas tehnilises mõttes ja samas liiga suur kiivrile kinnitamiseks
Eriti hea oleks kaamera millel oleks video sisend - saaks mingi väikse kaamera kiivrile kinnitada ja salvestus toimuks seljakotis Tõsi see läheks juba kalliks kätte.
Jah, aga see välise objektiivi ühendamine nõuab analoog video in võimalust, DV-in pole päris see. Selline väike lisakaamera vajab eraldi toidet kah ja hinnad algavad 100 naelast. Küsin ringi kas kellelgi midagi sellist on.Alvaro kirjutas: Hehh, ega ta ikka se "suusahüppaja" kaamera ei ole. See pidi koos ühendustega sadu tuhandeid maksma odna shtuka. Ta on lihtsalt üks väiksemaid Mini DV kaameraid, mis saadaval on. Aga see on kiivrile kinnitamiseks ikka lootusetult raske, koos akuga vist kaks korda kiivri kaal. Salvestamiseks on ta aga paras kaasas kanda, vaja on seda objektiivi kiivrile, mis signaali annaks.
Polari infi screenshot -> piltjaan kirjutas:Polari asja pean veel uurima, video poolt väga ei karda aga variant on, et Polari andmete spetsifikatsiooni pole, kuid selle kohta ootan infot Polari omanikelt. Äkki on mingi data export võimalus?
Saab seda ka salvestada mingisse mõistlikku faili?Lauri T kirjutas:Polari infi screenshot -> pilt
sellise tabelina tuleb..
Väga hea!! Proovin täna õhtul midagi valmis saada. Muide mis te arvate kas kiirust tuleks uuendada iga 5 sekundi järel või teeks mingi sujuva ülemineku - st kui 00:00:00 on kiirus 20 ja 00:00:05 on kiirus 30 siis näitaks videol ajal 00:00:03 kiirust 27 vms? Või saab seda andmete lugemise tihedust polaril muuta? ntx ühe sekundi peale?Lauri T kirjutas:kas .txt on mõistlik?
http://www.blink.ee/lauri/velo/export-space.txt
http://www.blink.ee/lauri/velo/export-tab.txt
Pole probleemi, analoog sisend on ka olemas. See pidi muideks üks kõva pähkel olema, kuna euroopa turu kaameratele ei taheta piraatluse tõttu seda panna. Õnneks mul on japside versioon, mis on natuke võimalusterohkem.jaan kirjutas: Jah, aga see välise objektiivi ühendamine nõuab analoog video in võimalust, DV-in pole päris see. Selline väike lisakaamera vajab eraldi toidet kah ja hinnad algavad 100 naelast. Küsin ringi kas kellelgi midagi sellist on.
http://www.viosport.comjaan kirjutas:Parim kaamera mis ma praeguseks müügist leidnud olen. On keegi midagi sellist sõbral näinud?
ja veel http://www.helmetcamera.com/N kirjutas:http://www.viosport.comjaan kirjutas:Parim kaamera mis ma praeguseks müügist leidnud olen. On keegi midagi sellist sõbral näinud?
ma juba ammu olen neid asju vaadanud, videopulkasid siis. Aga sellega on sama palju tüli, et rattasõit võib unarusse jääda. Teine kord annab foto isegi parema "tõmbeefekti" kui videolõik. Aga huvitav oleks küll..Alvaro kirjutas:Krt, ajate ila tilkuma jah? Ma üritan hetkel südame kiviks teha, sest investeeringutel tehnikasse on praegu limiit täis.....
Aga vahvad asjad on. Mingi 4000-5000-ga saaks toimiva süsteemi püsti. Arvestades camcorderi hindu ei ole see ju tegelt üle mõistuse.
ma ei jaga kaameratest midagi. kuidas tevalo ja nende usa kaamerate kvaliteedivahe on?jaan kirjutas:Huvitav see, et need kaamerad on seal jube kallid, see tevalos olev kaamera on kõigest 40x30x30mm ja 420 rida pilt ja kaks korda odavam kui kõige odavam seal. Nojah, mugava kuju ja veekindluse eest tuleb maksta.
Pusin kah praegu samal teemal st kuidas MiniDV kaamera pea külge saada. Kuna kaamera ca 600 gr, siis arvatavast teen kombinatsiooni: EHITAJA kiiver, millesse kuumutan sirgepinnalise nn statiivi aluse. Seestpoolt puurin augu, mille kaudu kruvin kaamera kiivri külge + turvarihm ümber kaamera. Sellise peletisega rahulikus/ettevaatlikus tempos peaks olema täiesti võimalik võtta rajad ja ringid linti .Alvaro kirjutas:Ta on lihtsalt üks väiksemaid Mini DV kaameraid, mis saadaval on. Aga see on kiivrile kinnitamiseks ikka lootusetult raske, koos akuga vist kaks korda kiivri kaal. .UrmasL kirjutas:
Kas oled proovinud juba kiivrile kinnitamist? Parem kui saaks kiivri küljele kinnitada - väriseb/liigub vähem.
Kui asi niikaugel siis võiks asjadega algust teha. Minu lubadus oli siinsele rahvale kunagi Kakuka singelträkki tutvustada. Video edimisega pole küll kunagi tegemist olnud kuid loodetavasti saab hakkama. Võimalik, et siin leidub keegi kel on juba kogemust DV monteerijana...
Siis tuleb ikka hagu anda... et pärast oleks mida vaadata;)mart kirjutas:Sellise peletisega rahulikus/ettevaatlikus tempos peaks olema täiesti võimalik ....
Arvutis editeeritud digivideo on üks suur silmamoondus . Filmiga saad arvutis kõiksugu trikke teha: näiteks lased topelt kiirusega, actionit nii et tapab , põnevamad kohad paned aeg-luubis läbijooksma jne. Selleks, et rajast mingitki ülevaadet saada, tuleb vähemalt kaks filmi kokku lappida: üks sadulast võetuna, teine raja kõrval olles ja rattureid filmides.Arbo kirjutas:Siis tuleb ikka hagu anda... et pärast oleks mida vaadata;)mart kirjutas:Sellise peletisega rahulikus/ettevaatlikus tempos peaks olema täiesti võimalik ....
see meenutab mulle kangesti filmi "Back To The Future". seal oli mehel mõtetelugemise kiiver peas.mart kirjutas: Pusin kah praegu samal teemal st kuidas MiniDV kaamera pea külge saada. Kuna kaamera ca 600 gr, siis arvatavast teen kombinatsiooni: EHITAJA kiiver, millesse kuumutan sirgepinnalise nn statiivi aluse. Seestpoolt puurin augu, mille kaudu kruvin kaamera kiivri külge + turvarihm ümber kaamera. Sellise peletisega rahulikus/ettevaatlikus tempos peaks olema täiesti võimalik võtta rajad ja ringid linti .
no way pildist ei saa asja sest vibra on liiga suur ja suunamine-sihtimeine jama.wildakas kirjutas:Kas lenksu peale poleks äki parem/lihtsam panna ?
ehh sind Tarmo ja sinu retsepte...tarmo kirjutas:kui kiiver väga raske tuleb, siis saab haiglast kaelatuge laenata
Proovitud. Nii lenksul, kui raamil. Pildile tuleb talumatu vibra/värin sisse. Nii nagu joodik oleks operaatoriks. Kaamera pildistabilisaator ei suuda teekonarusi/auke summutada. Lisaks teeb lenksukaamera uduseid kaadreid, kuna lenks liigub rajal suht kaootiliselt vasakule/paremale ja fokuseering (vist) ei jõua järele. Raamikinnitusel on vibra sees, kuid udusus puudub. Kuid kõik kurvid võetakse kaadrisse pikaldaselt ja suure hilinemisega. Nagu filmiks seniilne vanamutt.wildakas kirjutas:Kas lenksu peale poleks äki parem/lihtsam panna ?
Aga kes rooliks? See peaks vist ka ikka esimese mehe tegevus olema :)mart kirjutas: Lihtsaim variant oleks (vist), kui kasutaks tandemit. Et, ise istud ees ja võtad käelt rada linti, samas kui teine taga sõtkub.