Sportlik rattamatk ümber Eesti
Sportlik rattamatk ümber Eesti
Ühe eelmise postituse all, mis puudutas treeningut, lubasin teiega jagada ka oma matkaelamusi.
Tänaseks olen jõudnud oma jutu kirja panna ja keda huvitab, siis saate sellega tutvuda kasutades seda linki:
http://kristjanjansen.blogspot.no/2014/ ... 52014.html
Tänaseks olen jõudnud oma jutu kirja panna ja keda huvitab, siis saate sellega tutvuda kasutades seda linki:
http://kristjanjansen.blogspot.no/2014/ ... 52014.html
Re: Sportlik rattamatk ümber Eesti
Plaan on taas sarnasele ringile teele asuda. Tegelikult oli suur soov juba 2015 kogu matk uuesti ja eeldatavasti paremini (planeerimine, varustus, pikemad päevad) teha, ent möödunud kahel aastal (2015 ja 2016) Vooremäe rattamaratoni raja ettevalmistamiseks igal aastal kasutatud 2 nädalat puhkust, sõid selle võimaluse ära. Tagantjärgi mõeldes oli see hea, sest täna tunnen ennast füüsiliselt ja eriti vaimselt tugevamana ning kogemuste poolest rikkamana.
Kui aeg küps, ehk olen saanud teha ka esimese testsõidu varustusega (mis peaks toimuma see nädalavahetus), teen enda blogis ka eraldi ülevaate mida ja miks olen varustuse hulka valinud. Näiteks kasutan matkakotte, mis tellisin Venemaalt. Lisaks on plaan teha enda liikumine nähtavaks GPS'iga ning selliselt saavad huvilised minu kulgemisel reaalajas silma peal hoida.
Stardipäevaks on 13 mai varahommik ja plaan on sõita 7 päeva ning selle 7 päevaga teha Eestile nii suur ring peale kui vähegi jaksan.
Niisiis, planeerin uut matka ja üheks keerukamaks kohaks, kust soovin läbi pressida on Eesti energia kaevandusala. 2014 aastal sõitsin selle lõigu hästi tobedalt:
https://drive.google.com/open?id=0Bxp83 ... 1MybmNFQmc
Soov on aga ikkagi otsemat teed kasutada ja läbi kaevandusala minna. Kaarti vaadates tundub, et nii peaks see olema tehtav:
https://drive.google.com/open?id=0Bxp83 ... GdHYjB3ZGM
Guugeldades leian, et on sealt läbi saadud küll aga sooviks teadjamatelt (mõni kohalik?) mõtteid, et kuidas seda lõiku on kõige parem läbida ja kas lendan lihtsalt peale või tuleb ikka SEJ'ga ühendust võtta sest teisiti lihtsalt ei saa. Olen tänulik kui leidub keegi kes saab antud teema osas konkreetsete ettepanekutega abiks olla.
Kui aeg küps, ehk olen saanud teha ka esimese testsõidu varustusega (mis peaks toimuma see nädalavahetus), teen enda blogis ka eraldi ülevaate mida ja miks olen varustuse hulka valinud. Näiteks kasutan matkakotte, mis tellisin Venemaalt. Lisaks on plaan teha enda liikumine nähtavaks GPS'iga ning selliselt saavad huvilised minu kulgemisel reaalajas silma peal hoida.
Stardipäevaks on 13 mai varahommik ja plaan on sõita 7 päeva ning selle 7 päevaga teha Eestile nii suur ring peale kui vähegi jaksan.
Niisiis, planeerin uut matka ja üheks keerukamaks kohaks, kust soovin läbi pressida on Eesti energia kaevandusala. 2014 aastal sõitsin selle lõigu hästi tobedalt:
https://drive.google.com/open?id=0Bxp83 ... 1MybmNFQmc
Soov on aga ikkagi otsemat teed kasutada ja läbi kaevandusala minna. Kaarti vaadates tundub, et nii peaks see olema tehtav:
https://drive.google.com/open?id=0Bxp83 ... GdHYjB3ZGM
Guugeldades leian, et on sealt läbi saadud küll aga sooviks teadjamatelt (mõni kohalik?) mõtteid, et kuidas seda lõiku on kõige parem läbida ja kas lendan lihtsalt peale või tuleb ikka SEJ'ga ühendust võtta sest teisiti lihtsalt ei saa. Olen tänulik kui leidub keegi kes saab antud teema osas konkreetsete ettepanekutega abiks olla.
Re: Sportlik rattamatk ümber Eesti
Sain mõned minutid tagasi vastuse, mis mind väga õnnelikuks ei tee ning uurin vaja mineva loa osas edasi aga ikkagi kui siin leidub keegi kes saab mulle abiks olla, siis olen info eest tänulik.
Täname, et pöördusite selles küsimuses Eesti Energia poole. Kui ma teie poolt saadetud pildist õigesti aru saan, läbib teie marsruut Narva karjääri territooriumi. Antud maa-ala on valve all ning ilma vastava loata ei ole võimalik sealt läbi sõita. Lisaks toimuvad seal aktiivsed tootmisprotsessid nagu lõhkamistööd. Vastavalt Enefit Kaevanduste ohutuseeskirjadele peab ettevõte tagama kõigi territooriumil viibivate külastajate ohutuse. Paraku ei ole võimalik jalgrattaga liiklejate puhul seda vastutust võtta ning seega ei ole jalgrattasõit tootmisterritooriumil lubatud.
Loodame, et teil õnnestub leida mõni põnev alternatiivne marsruut.
Täname, et pöördusite selles küsimuses Eesti Energia poole. Kui ma teie poolt saadetud pildist õigesti aru saan, läbib teie marsruut Narva karjääri territooriumi. Antud maa-ala on valve all ning ilma vastava loata ei ole võimalik sealt läbi sõita. Lisaks toimuvad seal aktiivsed tootmisprotsessid nagu lõhkamistööd. Vastavalt Enefit Kaevanduste ohutuseeskirjadele peab ettevõte tagama kõigi territooriumil viibivate külastajate ohutuse. Paraku ei ole võimalik jalgrattaga liiklejate puhul seda vastutust võtta ning seega ei ole jalgrattasõit tootmisterritooriumil lubatud.
Loodame, et teil õnnestub leida mõni põnev alternatiivne marsruut.
Re: Sportlik rattamatk ümber Eesti
Kunagi mõni aasta tagasi mu tuttavad said sealt ratastega läbi, aga neil oli EE oma inimene pundis ja ajaliselt kokku lepitud, uuri mõnelt tuttavalt EE inimeselt, kui selline leidub, et mis variandid on. Tagumiku jaoks nii pikkadeks sõitudeks soovitan geelist sadulakatet, mille ostsin ise Prismast umbes 7€ eest. Mul toimis, tegin peamiselt mööda RMK rada 6 päevaga kokku 1007 km 2015.a suvel.
Viimati muutis marguss7, 18. 04. 2017. 08:59, muudetud 1 kord.
Re: Sportlik rattamatk ümber Eesti
Võid uurida ka matkafoorumist. http://matkafoorum.net/ Seal kunagi kirjutati kuidas sealt läbi pääseda. Kui ei leia üles seda, siis pane uus küsimus sinna foorumisse. Samuti võid uurida tsiklimeeste enduro foorumist või 4 x 4 foorumist.
Kui me klubi matka tegime sealkandis 2014, siis pöörasime juba Sillamäe kandist alla. Väga äge marsruut oli. https://www.strava.com/activities/186944127
Kui me klubi matka tegime sealkandis 2014, siis pöörasime juba Sillamäe kandist alla. Väga äge marsruut oli. https://www.strava.com/activities/186944127
Re: Sportlik rattamatk ümber Eesti
Kui küsisin loa kohta veel üle, siis tädi vastas päris konkreetselt
Nagu kirja teises pooles selgitasin, pole jalgrattasõit tootmisterritooriumil lubatud.
Aga uurin matkafoorumist lisa ning püüan ikka mingi lahenduse leida. Kui ei saa, eks siis pean ringiga minema.
Mis puudutab tagumiku ära hõõrumist, siis 2014 tegin mitu lapsikut viga. Esiteks oli mul sõitmiseks ainult üks asend ja hõõrumise leevendamiseks ei kasutanud kreemi. Nüüd olen need teemad enda jaoks ära laendanud ja usun, et tänu aerobar'ile, saavad oluliselt vähem koormust ka randmed, mis peale 2014 aasta sõitu taastusid ikka päris pikka aega.
Lapsik viga oli ka kasvõi see, et ma oleks võinud kolmandal päeval ükskõik missugusest ettejuhtuvast spordipoest läbi astuda ja selle geelist sadulakatte osta -> mitmed otsused, mis ma matkal tegin, olid kuidagi lohakad ja ebakindlad -> see on üks oluline koht milles soovin see aasta olla parem.
Aga kõigest sellest missuguse ettevalmistusega (varustus ja treenitus) 13 mail kell 5 hommikul starti asun, siis kui olen oma testsõidu ära teinud.
Nagu kirja teises pooles selgitasin, pole jalgrattasõit tootmisterritooriumil lubatud.
Aga uurin matkafoorumist lisa ning püüan ikka mingi lahenduse leida. Kui ei saa, eks siis pean ringiga minema.
Mis puudutab tagumiku ära hõõrumist, siis 2014 tegin mitu lapsikut viga. Esiteks oli mul sõitmiseks ainult üks asend ja hõõrumise leevendamiseks ei kasutanud kreemi. Nüüd olen need teemad enda jaoks ära laendanud ja usun, et tänu aerobar'ile, saavad oluliselt vähem koormust ka randmed, mis peale 2014 aasta sõitu taastusid ikka päris pikka aega.
Lapsik viga oli ka kasvõi see, et ma oleks võinud kolmandal päeval ükskõik missugusest ettejuhtuvast spordipoest läbi astuda ja selle geelist sadulakatte osta -> mitmed otsused, mis ma matkal tegin, olid kuidagi lohakad ja ebakindlad -> see on üks oluline koht milles soovin see aasta olla parem.
Aga kõigest sellest missuguse ettevalmistusega (varustus ja treenitus) 13 mail kell 5 hommikul starti asun, siis kui olen oma testsõidu ära teinud.
Re: Sportlik rattamatk ümber Eesti
Ise olen kreemidest kasutanud pikkadel sõitudel Sudocremi mis on tegelikult küll beebidele mõeldud, aga on minu puhul vähemalt rattasõidul edukalt toiminud, ei oska seda teistaga võrrelda kuna pole teisi kasutanud. Mul randmetel polnud õnneks midagi viga, aga selja ülaosa vajas korralikku massaazi peale kuuepäevast hullupanemist. Igatahes edu.
Re: Sportlik rattamatk ümber Eesti
Kokkuvõte kaevanduse territooriumil sõitmisest: kui väga väga väga tahta, siis on võimalik nii kaevanduse kui ka piirivalvega kokkulepped saada. Võttis küll aega aga lõpuks jõudsin õigete inimesteni ja luba olemas. Ent selleks et ma ikkagi saaks seda teed kasutada pean saabudes väravas läbima juhendamise ja andma allkirja (mis on täitsa normaalne).
Siin on link GPS jälgimisele. Start laupäeval kell 5 hommikul, Suurpea küla.
http://sportrec.eu/ui/#1cf9fmp
Matka käigus lisan pilte ja võibolla ka mõne lause siia:
http://kristjanjansen.blogspot.no/2017/ ... eesti.html
Siin on link GPS jälgimisele. Start laupäeval kell 5 hommikul, Suurpea küla.
http://sportrec.eu/ui/#1cf9fmp
Matka käigus lisan pilte ja võibolla ka mõne lause siia:
http://kristjanjansen.blogspot.no/2017/ ... eesti.html
Re: Sportlik rattamatk ümber Eesti
Väga vahva lugemine eelmisest korrast. Edu!:)
Re: Sportlik rattamatk ümber Eesti
Ring sai selline nagu sai, seekord rohkemaks jaksu ei olnud.
Otsustasin viiendal päeva otse Loksale tagasi sõita kuna keha, eriti põlved, ei kohanenud tempoga ära. Põlved on raske käiguga väntamisest korralikult valusad ... eilne päev viis valu talumise taseme vähe teisele levelile. Lisaks sain esimesel kolmel päeval väga vähe magada ... kõik see kokku, lisaks ikkagi alateadvuses teadmine, et olen korra juba seda ringi sõitnud, viis otsuseni, et järgmised kaks päeva võivad enesetundele lõppeda suuremate probleemidega.
Samas sõitsin viie päevaga ikkagi natuke üle 1100 kilomeetri.
Täna ööse sai korralikult magada ja usun, et mõne päeva pärast hakkavad ka põlved liikuma ... parem põlv ikka korralikult paistes.
Otsustasin viiendal päeva otse Loksale tagasi sõita kuna keha, eriti põlved, ei kohanenud tempoga ära. Põlved on raske käiguga väntamisest korralikult valusad ... eilne päev viis valu talumise taseme vähe teisele levelile. Lisaks sain esimesel kolmel päeval väga vähe magada ... kõik see kokku, lisaks ikkagi alateadvuses teadmine, et olen korra juba seda ringi sõitnud, viis otsuseni, et järgmised kaks päeva võivad enesetundele lõppeda suuremate probleemidega.
Samas sõitsin viie päevaga ikkagi natuke üle 1100 kilomeetri.
Täna ööse sai korralikult magada ja usun, et mõne päeva pärast hakkavad ka põlved liikuma ... parem põlv ikka korralikult paistes.
Re: Sportlik rattamatk ümber Eesti
Pead õppima kerima, mitte kangutama.
Muidu jäävad su järgmised matkad õige lühikeseks, kui põlved sedasi pekki keerad.
Olen ise 15 aastat tagasi selle muutuse läbi teinud ja rohkem pole probleeme põlvedega olnud.
Muidu jäävad su järgmised matkad õige lühikeseks, kui põlved sedasi pekki keerad.
Olen ise 15 aastat tagasi selle muutuse läbi teinud ja rohkem pole probleeme põlvedega olnud.
Re: Sportlik rattamatk ümber Eesti
Väga lahe blogi ja ülevaade!