Filter Maanteekarikasari 2012
Filter Maanteekarikasari 2012
Filter Maanteekarikasari 2012 hakkab paika saama.
Kalender:
1. 29.04.2012 Püha Loomaaia 12. Rattaralli
Kandidaatetapp - 12.05.2012 Kuusalu 19. Rattaralli
2. 20.05.2012 Elva 27. Rattapäev
3. 10.06.2012 Pandivere 22. Rattaralli
4. 01.07.2012 Haapsalu 12. Rattaralli
5. 19.08.2012 Võru 7. Rattaralli
6. 02.09.2012 Tabasalu 2. Rattaralli
Avatud sai ka kõige soodsam regamise voor:
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 91&lang=et
Kalender:
1. 29.04.2012 Püha Loomaaia 12. Rattaralli
Kandidaatetapp - 12.05.2012 Kuusalu 19. Rattaralli
2. 20.05.2012 Elva 27. Rattapäev
3. 10.06.2012 Pandivere 22. Rattaralli
4. 01.07.2012 Haapsalu 12. Rattaralli
5. 19.08.2012 Võru 7. Rattaralli
6. 02.09.2012 Tabasalu 2. Rattaralli
Avatud sai ka kõige soodsam regamise voor:
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 91&lang=et
Re: Filter Maanteekarikasari 2012
Mida kandidaatetapp täpsemalt tähendab? Võibolla tuleb ja võibolla mitte?
Kui see ära jääb, kuidas mõjutab see täna registreerijaid/maksjaid? Registreerimisel küsitakse selle etapi eest ka osavõtutasu.
Kui sellele küsimusele vastuse saab, registreeriks ennast kohe järgmiseks hooajaks ära. Siis on hiljem palju raskem leida enda jaoks vabandusi, miks mitte starti tulla
Kui see ära jääb, kuidas mõjutab see täna registreerijaid/maksjaid? Registreerimisel küsitakse selle etapi eest ka osavõtutasu.
Kui sellele küsimusele vastuse saab, registreeriks ennast kohe järgmiseks hooajaks ära. Siis on hiljem palju raskem leida enda jaoks vabandusi, miks mitte starti tulla
Re: Filter Maanteekarikasari 2012
Pigem tähendab "kandidaat" staatus seda, et see ei lähe üldarvestusse arvesse. Sellele viitab ka asjaolu, et selle etapi ees pole järjekorranumbrit.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Maanteekarikasari 2012
Kandidaatetapp tuleb, kui asi oleks küsimärgiga, siis teda kalenderplaanis poleks.serxx kirjutas:Mida kandidaatetapp täpsemalt tähendab? Võibolla tuleb ja võibolla mitte?
Kui see ära jääb, kuidas mõjutab see täna registreerijaid/maksjaid? Registreerimisel küsitakse selle etapi eest ka osavõtutasu.
Kui sellele küsimusele vastuse saab, registreeriks ennast kohe järgmiseks hooajaks ära. Siis on hiljem palju raskem leida enda jaoks vabandusi, miks mitte starti tulla
Kandidaadi staatus tähendab seda, et hooaja 2012 lõpus otsustatakse, kas temast saab hooajaks 2013 täieõiguslik Filter Maanteekarikasarja etapp või mitte. Kandidaatetapp saab olla ainult ühe aasta ning seejärel rattaralli kas liitub sarjaga või toiumub väljaspool sarja või jääb üldse ära. Tuleval hooajal aga ta igal juhul toimub ning seda kandidaatetapi nime all.
Kandidaateapi ainus erinevus täieõiguslikust etapist on tõepoolest see, et ta ei anna punkte sarja koondarvestusse. Muud erinevust tavaetapiga ei ole.
Kandidaatetapi mõte on tuua sarja vaheldust, et igal aastal ainult samasid radasid sõitma.
Re: Filter Maanteekarikasari 2012
Kõik selge.
Registeerimine tehtud
Registeerimine tehtud
Re: Filter Maanteekarikasari 2012
Pisike teema elustus ka siin foorumis.
Nimelt, viimaks ometi on ülesse saanud ka Filter MNT sarja 2012 aasta juhend. Olgu etteruttavalt juba öeldud, et juhend on saanud märksa põhjalikumaks ja pikemaks kui eelmisel aastal. Lahti on kirjutatud kõik varasematel aastal probleeme tekitanud nüansid. Samuti on mõningaid põhimõttelisi muudatusi.
Juhend ise kättesaadav: http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 19&lang=et
Olgu veel ka eraldi välja toodud omakasupüüdlik tõsiasi, et täna lõppeb ülisoodne Jõuluhinnaga eelregistreerimine kõikidele ACA 2012 aasta võistlustele. Seega, kes veel kangemaga aastat ära saatma pole hakanud ning kellel silm veel seletab, sel on kuni südaööni veel aega enda ülisoodsalt kirja panemiseks.
Nimelt, viimaks ometi on ülesse saanud ka Filter MNT sarja 2012 aasta juhend. Olgu etteruttavalt juba öeldud, et juhend on saanud märksa põhjalikumaks ja pikemaks kui eelmisel aastal. Lahti on kirjutatud kõik varasematel aastal probleeme tekitanud nüansid. Samuti on mõningaid põhimõttelisi muudatusi.
Juhend ise kättesaadav: http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 19&lang=et
Olgu veel ka eraldi välja toodud omakasupüüdlik tõsiasi, et täna lõppeb ülisoodne Jõuluhinnaga eelregistreerimine kõikidele ACA 2012 aasta võistlustele. Seega, kes veel kangemaga aastat ära saatma pole hakanud ning kellel silm veel seletab, sel on kuni südaööni veel aega enda ülisoodsalt kirja panemiseks.
Re: Filter Maanteekarikasari 2012
Huvitav asjaolu selgus 1.etappi (PL rattaralli) protokollide sirvimisel - lühemal distantsil ja aeglasemalt sõites on võimalik saada üldarvestusse rohkem punkte kui pikal maal ja suurema keskmise kiirusega ???
Sarja koondarvestus ei anna sellisel juhul küll mingit ülevaadet reaalsest pingereast (v.a. osalemiskordade arv).
Sarja koondarvestus ei anna sellisel juhul küll mingit ülevaadet reaalsest pingereast (v.a. osalemiskordade arv).
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Filter Maanteekarikasari 2012
Kas keskmine kiirus on siin üldse näitaja? Võrrelge kumba tulemust on lihtsam saavutada:mart2 kirjutas:Huvitav asjaolu selgus 1.etappi (PL rattaralli) protokollide sirvimisel - lühemal distantsil ja aeglasemalt sõites on võimalik saada üldarvestusse rohkem punkte kui pikal maal ja suurema keskmise kiirusega ???
Sarja koondarvestus ei anna sellisel juhul küll mingit ülevaadet reaalsest pingereast (v.a. osalemiskordade arv).
1. Lühikese maa 1. koht või pikema maa 151. koht - mõlemad annavad 350 punkti.
2. Lühikese maa 2. koht või pikema maa 177. koht - mõlemad annavad 324 punkti.
Kaldun arvama, et sama võimekusega saab pikalt distantsilt rohkem punkte, kui lühikeselt.
Re: Filter Maanteekarikasari 2012
Kui koht pikal sõidul on pigem tagumises otsas, saab lühikesel kindlasti oluliselt paremad punktid.
Näide minu põhjal:
Pika sõidu tulemus: 293 koht, aeg 2:20:49, kiirus ~34km/h, punkte 208
Sama kiirusega sõites oleks lühikese sõidu tulemus olnud 40-50 koha kandis ja punkte +50.
Kõik muidugi sõltub ka sellest, kuhu punti satud või sätid.
Aga siiski, lühikest sõitu ma sõitma ei hakka punktide pärast. Lühike sõit lihtsalt ei paku piisavat väljakutset. Parem sõidan pika sõidu tagumises otsas kui lühikese sõidu keskpaigas. Hooaja kokkuvõttes on mul suht ükskõik, kuhu ma jään. Mingit auhinnalist tulemust ei saa ma nii või teisiti, seega pole kohal suurt tähtsust.
Aga kui nüüd paljud selle läbi hammustavad, et lühemal saab paremad punktid ja lähevad lühikest sõitma, võib järgmisel etapil juba asi vastupidi olla ja pikal sõidul on eelis
Näide minu põhjal:
Pika sõidu tulemus: 293 koht, aeg 2:20:49, kiirus ~34km/h, punkte 208
Sama kiirusega sõites oleks lühikese sõidu tulemus olnud 40-50 koha kandis ja punkte +50.
Kõik muidugi sõltub ka sellest, kuhu punti satud või sätid.
Aga siiski, lühikest sõitu ma sõitma ei hakka punktide pärast. Lühike sõit lihtsalt ei paku piisavat väljakutset. Parem sõidan pika sõidu tagumises otsas kui lühikese sõidu keskpaigas. Hooaja kokkuvõttes on mul suht ükskõik, kuhu ma jään. Mingit auhinnalist tulemust ei saa ma nii või teisiti, seega pole kohal suurt tähtsust.
Aga kui nüüd paljud selle läbi hammustavad, et lühemal saab paremad punktid ja lähevad lühikest sõitma, võib järgmisel etapil juba asi vastupidi olla ja pikal sõidul on eelis
Re: Filter Maanteekarikasari 2012
Oma postituses kirjutasingi, et huvitav on...
Serxx-i näide lihtsalt kinnitab seda.
Minu (isiklik) arvamus on, et sellist "ühes pajas" koondarvestust ei ole mõtet pidada kui see ei näita reaalset jõudude vahekorda.
Oliverile : 151.-e pikal maal pidi väntama oluliselt kiiremini kui 1.-e lühikesel rajal. Nii et võrdne just polnud ...
PS. Ma ise nagunii lühikesele ei lähe, isegi kui pikal viimane/eelviimane oleks.
Serxx-i näide lihtsalt kinnitab seda.
Minu (isiklik) arvamus on, et sellist "ühes pajas" koondarvestust ei ole mõtet pidada kui see ei näita reaalset jõudude vahekorda.
Oliverile : 151.-e pikal maal pidi väntama oluliselt kiiremini kui 1.-e lühikesel rajal. Nii et võrdne just polnud ...
PS. Ma ise nagunii lühikesele ei lähe, isegi kui pikal viimane/eelviimane oleks.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Filter Maanteekarikasari 2012
Käisin Haapsalu Rattarallil. Pole varem seal sõitnud.
Alguses hakkas kohe kõva andmine peale, keskel oli vastutuul, mis tempot kärpis.
Täitsa tore viis pühapäeva veeta
Alguses hakkas kohe kõva andmine peale, keskel oli vastutuul, mis tempot kärpis.
Täitsa tore viis pühapäeva veeta
Hobiratturi blogi: https://hobirattur.weebly.com/
Re: Filter Maanteekarikasari 2012
Tere
Kuna eraldi teemat Haapsalu kohta ei ole, siis panen siia mõned pildid startidest. https://picasaweb.google.com/1161754340 ... aralli2012
Tore sõit oli muidu.
Kuna eraldi teemat Haapsalu kohta ei ole, siis panen siia mõned pildid startidest. https://picasaweb.google.com/1161754340 ... aralli2012
Tore sõit oli muidu.