Filter Maanteekarikasari 2011
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Jah, kivi minu kapsaaeda, et piduritega oli jamasti (peale starti tundsin, et tagumine pidur ei võta hästi, kuid sain kindel olla esipidurile, aga sellega tekkis probleem teisel ringil, siis kui sadama hakkas), aga tõenäoliselt oli probleem kõigil, kellel carbon jooksud ja vastavad pidurid. Minul oli olukord isegi sellevõrra parem, et esijooks käis vastu pidurit (ka siis, kui pidur oli viimseni lahti timmitud) ja kiirust ma sisse ei saanudki (ka nendest pisikestest "laskumisest" alla pidin usinalt väntama, et arvestatavat kiirust sisse saada). Protokollist on näha, et lõpetasin tagant vist 20ndana. Esimese ringi sõitsin suure pundiga, kuid teisel ringil jätsin end maha (sest asi piduritega ei tundunud õige ja kellelegi selga sõita polnud plaanis) ja kogu edasine sõit oli 2-5 mehelises pundis tiksudes. Omateada ma kellelegi ohtlikku olukorda ei tekitanud.
Eks ta õige ole, et ratas peab tehniliselt korras olema. Startides seda ta mul oligi, probleemide ilmnemisel mõtlesin ka katkestamisele, kuid teadsin, et kiireid laskumisi pole, suure grupi lasin minema ja sain võistluse rahulikult tiksudes siiski lõpetada.
Eks ta õige ole, et ratas peab tehniliselt korras olema. Startides seda ta mul oligi, probleemide ilmnemisel mõtlesin ka katkestamisele, kuid teadsin, et kiireid laskumisi pole, suure grupi lasin minema ja sain võistluse rahulikult tiksudes siiski lõpetada.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Naljavend oled Carbon värgid-särgid, jooksud alla aga ratas pole tehniliselt korraski. Hoia carbonilt kokku ja lase ratast regulaarselt hooldada paremKai.sa kirjutas:kellel carbon jooksud ja vastavad pidurid.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Kõrge pöiaga carbon jooksudel pidigi olema vihmaga pidurdamine raskendatud. Seda kirjutas Taara oma blogis ka vist kunagi.
- pärnu rattur
- Rattur
- Postitusi: 551
- Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Ma ka mäletan nagu Taaramäe blogist, et paneb vihmaga ette alumiiniumi, muidu ei saa seisma.
Ärge näkku lööge! [/OT]
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Kõrges pöias ei ole siin küsimus, pigem karbonist pidurdus pinnas._KRIS_ kirjutas:Kõrge pöiaga carbon jooksudel pidigi olema vihmaga pidurdamine raskendatud. Seda kirjutas Taara oma blogis ka vist kunagi.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Just, ise ka enne vaatasin, et valesti kirjutasin
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Endal oli just sama probleem karbon jooksude ja korgist piduriklotsidega. Nende pidurdus võime oli ikka suht nulli lähedane. Lasin teise ringi ajal sadama hakkamise hetkel kohe esimese pundiga väikse vahe sisse. Kaalusin ka ohutuse mõttes katkestamist aga kuna hoidsin sellist paari ratta pikkust vahet siis kannatas viimasena olles põigelda seal taga küll kui teised otsustasid pidurdama hakata. Midagi samas peab välja mõtlema, et selline jama enam ei korduks. Kork ja karbon igatahes ei sobi vihmaga. Kindlasti on vähe paremaid kooslusi olemas karboni/vihma jaoks.
Imelik asi võistluse juures oli veel vähemalt 3 kukkumist viimastel kilomeetritel. Ise õnneks sõitsin pundist kaugemal tee servas ja võisin ainult vaadelda kuidas mehi langes nagu loogu. Vahet ei tohiks ju olla kas sa oled 7. või 107. Auhindu sai ainult 6 esimest. Pundis tirri laskvad "sprinterid" on lõpus vist need kõige ohtlikumad ruutus silmadega kodanikud.
Imelik asi võistluse juures oli veel vähemalt 3 kukkumist viimastel kilomeetritel. Ise õnneks sõitsin pundist kaugemal tee servas ja võisin ainult vaadelda kuidas mehi langes nagu loogu. Vahet ei tohiks ju olla kas sa oled 7. või 107. Auhindu sai ainult 6 esimest. Pundis tirri laskvad "sprinterid" on lõpus vist need kõige ohtlikumad ruutus silmadega kodanikud.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Kui Kai.sa lugu lugeda, siis olid tal need carbon pöiaga jooksud veel ka kõverad, et jooks vastu käis.
Aga enda kogemustest võin rääkida, et selleaastasel Saaremaa Velotuuril saime iga päev vihma ja ikka anti 50-55km/h. Keskmised kiirused etappidel olid 43-45km/h ja kah ei olnud midagi hullu. Kukkumised hakkavad ikka mingitest sõiduvõtetest ja nende vigadest.
Tabasalus juhtus ohtlikke olukordi ka siis kui näiteks eessõitjad näitavad, et ees on auto vasakus ääres ja siis mingi Tamme vend(nime tean) peab hakkama paremale hoidvatest ratturitest vasakult mööduma, ise samalajal hullult vingerdades ja napilt enne autot kõrvale põigates. See polnud selle ratturi poolt ainuke ohtlik olukord.
Aga enda kogemustest võin rääkida, et selleaastasel Saaremaa Velotuuril saime iga päev vihma ja ikka anti 50-55km/h. Keskmised kiirused etappidel olid 43-45km/h ja kah ei olnud midagi hullu. Kukkumised hakkavad ikka mingitest sõiduvõtetest ja nende vigadest.
Tabasalus juhtus ohtlikke olukordi ka siis kui näiteks eessõitjad näitavad, et ees on auto vasakus ääres ja siis mingi Tamme vend(nime tean) peab hakkama paremale hoidvatest ratturitest vasakult mööduma, ise samalajal hullult vingerdades ja napilt enne autot kõrvale põigates. See polnud selle ratturi poolt ainuke ohtlik olukord.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Täna, kolmapäeval 28. septembril toimub sarjade koondautasutamine. Asukohaks Fakto auto salong Osmussaare tee 10, Tallinnn. Algus kell 18:00.
Oodatud on kõik huvilised: osalejad, fännid autasustatavad jne.
Oodatud on kõik huvilised: osalejad, fännid autasustatavad jne.