a) kaugus Viru Keskusest
b) puhkuste aeg
c) meeskonnasõit
d) tähtede seis
e) Tuur käib juba kaks ja pool nädalat (keegi pole sel ajal trenni teinud)
f) Tuuril oli puhkepäev (see tegur omas ilmselt positiivset mõju
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
raulk kirjutas:Üks paarissõit ja üks meeskonnasõit on piisav...
Sellist analüüsi võiks teha küll. Lisan järgnevalt omapoolse arutelu. Kommenteeriga ja täiendage oma mõtete ja vastulausetega!KaupoR kirjutas:Soovitan teha teguranalüüsi, et milline teguritest kui palju osalust mõjutas. Tegurid võiksid olla:
a) kaugus Viru Keskusest
b) puhkuste aeg
c) meeskonnasõit
d) tähtede seis
e) Tuur käib juba kaks ja pool nädalat (keegi pole sel ajal trenni teinud)
f) Tuuril oli puhkepäev (see tegur omas ilmselt positiivset mõju)
Kui leidub osalejaid kannataks teha ka 8 etappi. Siiski on elu näidanud, et kui etappide arv kasvab, siis ühest etapist osa võtvate inimeste arv väheneb. Aastatega on sarja korralduse tase ja seega ka maksumus läinud järjest ülesse. Kui on alla 100 osaleja, siis me enam omadega välja kahjuks ei tule. Seega on suur etappide arv natuke küsitav väärtus. Esimene aasta oli mäletatavasti suisa 12 etappi. maksimaalne osavõtt ühest etapist oli aga ca 80 ning minimaalne 57. Kogu sarjast läbi käivate erinevate inimeste arv ei olnudki aga üüratult palju väiksem kui eelmisel aastal.raulk kirjutas:Üks paarissõit ja üks meeskonnasõit on piisav. Võib ju ka üksi startida aga siis pole see sõit. Kui ka natuke kohta vaadata on see ette kaotatud võistus, no ei ole kõik Ervinid. 6 etappi on vähe, eelmise aasta 8 oli ok. Asfaldil polnud ju viga midagi, finiši eelne kurv oli natuke kitsas , aga ega seal enam midagi ei kaotanud ega võitnud. Samas ega sobivaid maantee lõike mis Viru keskusest liiga kaugele ei jääks pole väga palju. Vaatame palju rahvast tuleb Rakverre sõitma.
Kas see teil ka sujuva sõidu tagas? Vedamise pikkus sõltub ikka vedaja võimekusest - nõrgem vähem ja tugevam kauem. Peaasi on säilitada ühtlane kiirus.Salmiakki kirjutas:Mis taktikat teised tiimid kasutasid eessõitja vahetamiseks? Meie nt vahetasime iga sinise KM posti juures, kilomeeter tundus selline optimaalne maa vedamiseks ja hea lihtne oli vahetuse hetke tabada.
See 80 on tõesti üks maagiline piirmi.re kirjutas:... ning taaskord ründab Ervin ka seda maagilist 80km/h kesmise kiiruse piiri...
Ole lahke: http://kyljetuul.wordpress.comGenry kirjutas: tahaks õppida teiste õnne- ja ebaõnnestumistest, jagage![]()