Filter temposõidu karikasari
Re: Filter temposõidu karikasari
Soovitan teha teguranalüüsi, et milline teguritest kui palju osalust mõjutas. Tegurid võiksid olla:
a) kaugus Viru Keskusest
b) puhkuste aeg
c) meeskonnasõit
d) tähtede seis
e) Tuur käib juba kaks ja pool nädalat (keegi pole sel ajal trenni teinud)
f) Tuuril oli puhkepäev (see tegur omas ilmselt positiivset mõju )
a) kaugus Viru Keskusest
b) puhkuste aeg
c) meeskonnasõit
d) tähtede seis
e) Tuur käib juba kaks ja pool nädalat (keegi pole sel ajal trenni teinud)
f) Tuuril oli puhkepäev (see tegur omas ilmselt positiivset mõju )
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter temposõidu karikasari
Suur tänu minu poolt ka heale tiimile
Aga TTT võiks toimuda siiski trassil, kus on parem teekate. Ilmselt Pärnu mnt enam kasutada ei saaks, seal kiiruse piiramine jms nõuaks ilmselt rohkem ressursse, aga äkki järgmiseks aastaks midagi leiaks?
Muidu suured tänud Reilele viitsimise ja korralduse eest!
Aga TTT võiks toimuda siiski trassil, kus on parem teekate. Ilmselt Pärnu mnt enam kasutada ei saaks, seal kiiruse piiramine jms nõuaks ilmselt rohkem ressursse, aga äkki järgmiseks aastaks midagi leiaks?
Muidu suured tänud Reilele viitsimise ja korralduse eest!
Re: Filter temposõidu karikasari
Üks paarissõit ja üks meeskonnasõit on piisav. Võib ju ka üksi startida aga siis pole see sõit. Kui ka natuke kohta vaadata on see ette kaotatud võistus, no ei ole kõik Ervinid. 6 etappi on vähe, eelmise aasta 8 oli ok. Asfaldil polnud ju viga midagi, finiši eelne kurv oli natuke kitsas , aga ega seal enam midagi ei kaotanud ega võitnud. Samas ega sobivaid maantee lõike mis Viru keskusest liiga kaugele ei jääks pole väga palju. Vaatame palju rahvast tuleb Rakverre sõitma.
Re: Filter temposõidu karikasari
raulk kirjutas:Üks paarissõit ja üks meeskonnasõit on piisav...
No kui juba ette mõelda, siis supertrass on Padise ja Paldiski vahel (edasi-tagasi ca 27 km). Super asfalt ja kolm autot tunnis. Kaugus on teema jälle muidugi.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter temposõidu karikasari
Sellist analüüsi võiks teha küll. Lisan järgnevalt omapoolse arutelu. Kommenteeriga ja täiendage oma mõtete ja vastulausetega!KaupoR kirjutas:Soovitan teha teguranalüüsi, et milline teguritest kui palju osalust mõjutas. Tegurid võiksid olla:
a) kaugus Viru Keskusest
b) puhkuste aeg
c) meeskonnasõit
d) tähtede seis
e) Tuur käib juba kaks ja pool nädalat (keegi pole sel ajal trenni teinud)
f) Tuuril oli puhkepäev (see tegur omas ilmselt positiivset mõju )
a) kaugus Viru Keskusest
Minu tähelepanekute kohaselt on kaugus kõige olulisem faktor. Esimene aasta kui Paldiskis tegime, oli seal ainult 57 võistlejat. Kolmapäeva õhtune formaat peab olema võimalikult lähedal, sest peale tööd ei viitsi keegi kaugele sõita. Minu hinnang on, et ka Ääsmäe-Muusika asemel tuleb järgmisel aastal kasutada mõnda lähemat teelõiku. Mõtteis mõlgub Kalamaja-Paljassaare trass, kuigi see nõuab meilt suuremaid kulutsi turvalisuse tagamiseks.
b) puhkuste aeg
Ilmslet siiki mõjutab. Kuigi samas peaks inimestel puhkuse ajal olema rohkem aega võistlustel käia. Elu näitab aga midagi muud
c) meeskonnasõit
Ise usun, et tänavune variant, kus on üks paarissõit ja üks TTT on optimaalne. Olgugi et seekord oli vähem osalejaid meeskonnasõidul, siis arvan, et üks meeskonnasõit võiks hoojas ikka Eestis toimuda. Eelmine aasta näiteks oli viimane meeskonnasõit populaarsuslet nr 2 etapp sarjas
d) tähtede seis
Tähtedega ei tea, ent ilm on kindalsti kõva faktor. Kui sajab, on keskmiselt 25% vähem osalejaid, nagu elu on näidanud. Seda viga annaks kidnalsti parandada eelregamise sisseviimisega, ent see poleks jälle nii osalejasõbralik lahendus
Re: Filter temposõidu karikasari
Kui leidub osalejaid kannataks teha ka 8 etappi. Siiski on elu näidanud, et kui etappide arv kasvab, siis ühest etapist osa võtvate inimeste arv väheneb. Aastatega on sarja korralduse tase ja seega ka maksumus läinud järjest ülesse. Kui on alla 100 osaleja, siis me enam omadega välja kahjuks ei tule. Seega on suur etappide arv natuke küsitav väärtus. Esimene aasta oli mäletatavasti suisa 12 etappi. maksimaalne osavõtt ühest etapist oli aga ca 80 ning minimaalne 57. Kogu sarjast läbi käivate erinevate inimeste arv ei olnudki aga üüratult palju väiksem kui eelmisel aastal.raulk kirjutas:Üks paarissõit ja üks meeskonnasõit on piisav. Võib ju ka üksi startida aga siis pole see sõit. Kui ka natuke kohta vaadata on see ette kaotatud võistus, no ei ole kõik Ervinid. 6 etappi on vähe, eelmise aasta 8 oli ok. Asfaldil polnud ju viga midagi, finiši eelne kurv oli natuke kitsas , aga ega seal enam midagi ei kaotanud ega võitnud. Samas ega sobivaid maantee lõike mis Viru keskusest liiga kaugele ei jääks pole väga palju. Vaatame palju rahvast tuleb Rakverre sõitma.
Re: Filter temposõidu karikasari
Mis taktikat teised tiimid kasutasid eessõitja vahetamiseks? Meie nt vahetasime iga sinise KM posti juures, kilomeeter tundus selline optimaalne maa vedamiseks ja hea lihtne oli vahetuse hetke tabada.
Re: Filter temposõidu karikasari
Kas see teil ka sujuva sõidu tagas? Vedamise pikkus sõltub ikka vedaja võimekusest - nõrgem vähem ja tugevam kauem. Peaasi on säilitada ühtlane kiirus.Salmiakki kirjutas:Mis taktikat teised tiimid kasutasid eessõitja vahetamiseks? Meie nt vahetasime iga sinise KM posti juures, kilomeeter tundus selline optimaalne maa vedamiseks ja hea lihtne oli vahetuse hetke tabada.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter temposõidu karikasari - Le Grande Finale tulekul
Ja taaskord on kätte jõudnud Filter temposõidu karikasarja etapi aeg. Aga mitte ainult - sedapuhku on tegemist ju viimase temposõiduga sellel aastal - karikasarja finaaliga. Sa püha-risti-maarjavägi, kui see kellelgi ununeb. Vähemasti lubanud kohale tulla on kõik ning taaskord ründab Ervin ka seda maagilist 80km/h kesmise kiiruse piiri xD
Btw - viimane etapp tuleb teistest pisut esinduslikum. Kohal ka laste liikluslinnak. Olgu veel mainitud ka asjaolu, et sedapuhku on usinamatele liikluslinnakus harjutavatele lastele eriauhinnad välja pannud SkyPark. Seega tasub kindlasti harjutama tulla.
Rada on endislt ülimalt atraktiivne: hea asfalt, põnev profiil, kolm pööret.
Lühidalt öeldes - paneme üheskoos temposõidusarjale väärilise punkti.
Btw - viimane etapp tuleb teistest pisut esinduslikum. Kohal ka laste liikluslinnak. Olgu veel mainitud ka asjaolu, et sedapuhku on usinamatele liikluslinnakus harjutavatele lastele eriauhinnad välja pannud SkyPark. Seega tasub kindlasti harjutama tulla.
Rada on endislt ülimalt atraktiivne: hea asfalt, põnev profiil, kolm pööret.
Lühidalt öeldes - paneme üheskoos temposõidusarjale väärilise punkti.
Re: Filter temposõidu karikasari - Le Grande Finale tulekul
See 80 on tõesti üks maagiline piirmi.re kirjutas:... ning taaskord ründab Ervin ka seda maagilist 80km/h kesmise kiiruse piiri ...
Re: Filter temposõidu karikasari
Njaaa. MM-i rada on pikem ja vähe raskem. Arvestades need tegurid maha, siis võiks Ervin MM-il liikuda keskmiselt 60km/h? Võib vist medali kaela riputada .
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Filter temposõidu karikasari
Kui kuskil Ervinile üldse konkurentsi pakkuda siis täna Viimsis ( ei räägi enda eest ), nagu ta velolove küsitluses mainis, siis tempo muutused pole talle väga kontimööda, ühtlases aero asendis väga kurve vist ei võeta ja tagasipöördeid ei tee. Pull oleks vahefinisi ajavõtt esimese künka otsas, see tulem vs lõpuaeg annaks vb nii mõnelegi parema pildi jõuvarude säästmise osas. Enivei, loodab et ilm ei ole faktor mitte võistlemieks.
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Filter temposõidu karikasari
Mina tahaks hr. Reilele ja teistele temposarja korralduskomitee liikmetele hooaja lõpu puhul ühe suure AITÄHHi öelda ja tunnustust avaldada! Vägev hooaeg oli, õlitatult toimiv korraldus, Viimsi rada super jne jne! Väga palju positiivseid emotsioone. Ja tundub, et püssi pole veel päris põssasse visatud. Respekt!
Re: Filter temposõidu karikasari
Väga raske sõit oli (hullem isegi kui Pühajärve 100km), sai suht hilja kohale mindud ja sooja ei jõudnudki praktiliselt teha. Lubja tõusul sai ennast korralikult ära väsitatud ja ülejäänud sõit oli üks paras piinlemine. Kõva tuul kohati ja mõni tiba vihma olid ka nö abiks. Samas keskmine kiirus tuli natuke üle 35km/h, millega võib igati rahule jääda ja nagu tulemustest näha, siis ega teistelgi kõige parem minek ei olnud.
Igal juhul suured tänud Mihklile võistlussarja korraldamise eest, järgmisel aastal jälle.
Igal juhul suured tänud Mihklile võistlussarja korraldamise eest, järgmisel aastal jälle.
Re: Filter temposõidu karikasari
Raske oli jah, 37,94 keskmist ilma igasuguse aero seadistuseta, ei tea kas olla rahul või mitte? Igatahes "imedes" tundsin et pole käsi kusagile panna, hoidsin siis vabalt randmeid lihtsalt lenksul aga kusagilt tõmmata polnud, alt hoides tundsin, et ei saa vajutada maksimaalselt nagu aero asendis teha saab. Kuid enda taktika oli esimene lõik ja tõus suht-koht rahulikult, laskumine ka pigem rahulik sest all pidi enivei hoo maha pidurdama seega üritasin laskumisel punasest alla tulla, aga siis tulid raja kõige raskemad km, korra läks jõud küll metsa alla mustikale ilmselt ja kiirus vaevu küündis 30-ni. Seega ei üritanud ka end kooma tõmmata ja vahetasin muudkui kergemaks. Peale teist tagasipööret hakkas mootor siis tööle jälle. Viimane edasi-tagasi lõik oli justkui mõlemil suunal vastutuul, kiirus oli vähemalt mõlemil juhul konstantne. Ja no ennem finisit sai siis Ervini keskmine korra kinni püütud ja viimane 600-700m ehk isegi 50ga - kahju et autoga tulin, muidu oleks nii Tallinnasse välja pannud
tahaks õppida teiste õnne- ja ebaõnnestumistest, jagage
Aga 19.sept tuleb siis ratas blingima lüüa, bueno!
tahaks õppida teiste õnne- ja ebaõnnestumistest, jagage
Aga 19.sept tuleb siis ratas blingima lüüa, bueno!
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Filter temposõidu karikasari
Ole lahke: http://kyljetuul.wordpress.comGenry kirjutas: tahaks õppida teiste õnne- ja ebaõnnestumistest, jagage