amort "kolksub"
amort "kolksub"
Mul on RST amort sõitnud ca 700km ning kui näiteks mingist madalast äärekivist alla sõita siis teeb mingi kolksu. Amort põhja ei käi ning loksu tal ka sees ei ole. Olen vahest liugpindasid puhastanud ja õlitanud ka. Milles võib asi olla?
amort "kolksub"
Oli sama teema omal rattal ja häiris väga ning sain ainu lahenduse vahetasin amordi ära nüüd need mured mödas pole amordi spets aga need amordid pididki just niimodi kolksuma. (Nii väideti Veloplusis). Jõudu sulle siis
Küsimus mode(de)le - kas foorum pole just koht, kus sedalaadi küsimustele vastust saada? Põhimõtteliselt võiks 50% velo.clubbers postituste kohta sellist verist vahtu suust välja ajada.AndreK kirjutas:Mis vahet seal on mis seda põhjustab - ise sa seda nagunii korda teha ei oska. Säästa teisi sellistest postitustest ja suundu lähimasse rattaremondi töökotta.
Kaelakausid (või kuidas iganes seda kahvlist lähtuva vertikaalse toru raami külge kinnitamise kohta nimetatakse) on mul endalgi kergelt pingutamist vajanud, aga minul andis loks pigem pidurdades tunda.
kaelakausside lõtk tuleb mh ka pidurdades ilmsiks .... sul vist mõistlik asi viia hooldusesse...Rings kirjutas:...Kaelakausid (või kuidas iganes seda kahvlist lähtuva vertikaalse toru raami külge kinnitamise kohta nimetatakse) on mul endalgi kergelt pingutamist vajanud, aga minul andis loks pigem pidurdades tunda.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Pakun, et ta proovib su rattaga sõittaAlx33 kirjutas:Aga kui ma ta nüüd garantiise viin, siis kuidas ma mehaanikule näitan, et ta kolksub, kolksu on kuulda ainult sõites, koha peal seda ei ole kuulda
Postitused a?la mul midagi kolksub, mis ma nüüd teen ja olen WC?s ilge häda on, kuidas peaks edasi toimima, on just need teemad mille üle võiks lausa tunde arutada.Rings kirjutas:Küsimus mode(de)le - kas foorum pole just koht, kus sedalaadi küsimustele vastust saada? Põhimõtteliselt võiks 50% velo.clubbers postituste kohta sellist verist vahtu suust välja ajada.
Viimati muutis AndreK, 01. 05. 2006. 22:05, muudetud 1 kord.
probleem on selles, et sedalaadi küsimustele ei saa kusagilt mõistlikke vastuseid. ka siit foorumist mitte. kui ei suuda juba probleemi täpsemalt kirjeldada (koos senise rikkeotsingu käigu kirjeldusega) siis on ka selge, et ei ole lootustki küsijal viga ise ära parandada. jääbki universaalne soovitus - vii asjatundjate kätte.Rings kirjutas:Küsimus mode(de)le - kas foorum pole just koht, kus sedalaadi küsimustele vastust saada? Põhimõtteliselt võiks 50% velo.clubbers postituste kohta sellist verist vahtu suust välja ajada.AndreK kirjutas:Mis vahet seal on mis seda põhjustab - ise sa seda nagunii korda teha ei oska. Säästa teisi sellistest postitustest ja suundu lähimasse rattaremondi töökotta.
Enda RST-CT com II (oli vist) kolksus ka nii öelda rakendumisel. Oma kolksust sain lahti siis kui suhtlesin natukene tõsisemalt nende nii nimetatud amordi õlgade pingutuskruvidega (keski võiks miski parema sellekohase väljendi minu terminoloogiasse anda). Iva oli siis selles ilmselt, et lahtikeeramisel lugesin pöörded kokku ja oli miski 1/2 või 3/4 pööret erinevust. Kokku keeramisel siis keerasin piinliku täpsusega mõlemaltpoolt võrdselt ja keerasin tegelt ka jäikust juurde, kuna amort rakendus liialt tihti nii et põhja välja lõi..
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?