Probleem pidurisadulate kriuksumisega.
Probleem pidurisadulate kriuksumisega.
Suvel sai pidurisadulaid veidi bensus puhastatud ja peale seda ka õlitatud. Siiski hakkasid need aga mingi aja pärast kriuksuma ja peale seda pole sellest lahti saanud. Ega see küll pidurdamist otseselt ei sega aga see kriuksumine on siiski üsna häiriv. Tegemist siis mehaaniliste Shimano BR-M475 piduritega. Oskab ehk keegi nõu anda?
- smilersforever
- Rattur
- Postitusi: 20
- Liitunud: 22. 11. 2006. 23:12
Olen üritanud aga pole nagu kasu olnud. Ei oska seda lahti ka võtta, et mingit paksemat värki sisse panna. Ega need suuremad asjad pidurid pole aga vähemalt vaiksed võiksid olla.smilersforever kirjutas:hm iseenesest peaks õli ju aitama...
Pane mingit tahkemat värki sinna või lihtsalt viskoossemat õli...
klotse ja rootoreid oled proovinud puhastada?mmz kirjutas:Olen üritanud aga pole nagu kasu olnud. Ei oska seda lahti ka võtta, et mingit paksemat värki sisse panna. Ega need suuremad asjad pidurid pole aga vähemalt vaiksed võiksid olla.smilersforever kirjutas:hm iseenesest peaks õli ju aitama...
Pane mingit tahkemat värki sinna või lihtsalt viskoossemat õli...
- smilersforever
- Rattur
- Postitusi: 20
- Liitunud: 22. 11. 2006. 23:12
võiks proovida
Tänapäevastel suurte pöörete ja pingetega metsatööriistadel on tähtsamate kinnituste mutrite sees osaliselt plastikust rõngas. Kui pingutad ja vabastad mutri, siis siis tagab kokkusurutud plastik hea pidamise.
Võid naerda või mitte aga soovitan vahele panna üks-kaks kihti kilet. Kui korralikult pingutad, siis ei tohiks mingit lõtku jääda ja hiljem lahti keerata annab hästi.
Võid naerda või mitte aga soovitan vahele panna üks-kaks kihti kilet. Kui korralikult pingutad, siis ei tohiks mingit lõtku jääda ja hiljem lahti keerata annab hästi.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
uh.. eks ma uurin.. Võibolla "uputan" mõlemad sadulad mõneks ajaks õli sisse, seejärel panen uuesti kokku ja viin ratta Jazzi survepesusse. Peale seda õlitan sadula liigendid uuesti. Usun, et siis ei tohiks enam küll midagi kriuksuda ja ratas peaks talveks ettevalmistatud olema. Jõuga ei taha asjale eriti kallale minna. Olen suutnud nii piduriketta kruvipea küljest ära keerata
Ahjaa.. survepesust olen veidi õppust ka võtnud. Eelmisel korral suutis survepesu TIRRi sodi täis ajada mis omakorda kutsikad ära lõhkus. Seekord viin ilma tagumise rattata.
Ahjaa.. survepesust olen veidi õppust ka võtnud. Eelmisel korral suutis survepesu TIRRi sodi täis ajada mis omakorda kutsikad ära lõhkus. Seekord viin ilma tagumise rattata.
tuhkagi sa pole õppust võtnud ... järgmine kord viid ilma esijooksuta, siis ilma keskjooksuta, siis teibi kinni sadulaposti pingutuspilu jne. Edu õpingutel!mmz kirjutas: Ahjaa.. survepesust olen veidi õppust ka võtnud. Eelmisel korral suutis survepesu TIRRi sodi täis ajada mis omakorda kutsikad ära lõhkus. Seekord viin ilma tagumise rattata.
punkt2. Mis kihu ajab takka bensiini sees välja leotama viimnegi määre omamata ettekujutust kuidas uuesti määrida?
punkt3. Töötav osa sooritab oma kinnitusteljel nii lühikese käigu, et mul napib kujutlusvõimet kuidas see kriuksuda saab.
Gravity is a Bitch
See on nüüd küll veidi teine teema. Leian, et keskjooks saab tavalisel sõidul tunduvalt enam vatti kui survepesuga, pealegi pole seal midagi sellist mis nii kergelt puruks võiks minna. Esirummu võtan niikuinii peale pesu lahti, eemaldan laagrid, puhastan ja määrin uuesti. Peale bensuga puhastamist tilgutasin õli nii selle vahele mis piduriklotsi vastu ketast surub kui ka tõmmitsa enda vahele. See, et vett raami sisse läheb ei tee midagi hullu. Raamil on olemas ju õhutusavad ja kui peale pesu kõik jupid küljest ära võtta, siis saab sellest vähesest kogusest veest/niiskusest veel kiiremini lahti.
samahästi võib ju siis peale iga pesu tagajooksu ja tirri ka lahti võtta.mmz kirjutas:See on nüüd küll veidi teine teema..
ju sa pole oma elus siis nii kergesti puruksminevaid keskjookse näinud. ise olen ilma survepesutagi paar XT keskjooksu minema visanud.
kui otsid siin foorumis survepesu kohta siis leiad palju selle vastalisi arvamusavaldusi ja väg avähe pooldavaid.
Pöörduks teemasse, ega ma ka ei saa aru, kuidas pidurisadulad kriuksuvad. ei kujuta nagu ette.
minu arvates ainus võimalik koht on sadula kinnitus adapterile/raamile/amordile. soovitaks käia seal poldid üle ja määrida natuke.erikr kirjutas:...Pöörduks teemasse, ega ma ka ei saa aru, kuidas pidurisadulad kriuksuvad. ei kujuta nagu ette.
kui heli kostub pidurdamisel, siis võib ju krigin tulla ka kuskilt mujalt arvestades mõjuvate jõududega. siis võib see olla muidugi misiganes kusiganes.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Aa, ok, sry. Ma mõtlesin, et mehhaanilised käivad ka poltidega ja mitte nätsuga raami külge.mmz kirjutas:Ma räägin mehaanilistest mitte hüdraulilistest piduritest. Kriuksub see tõmmits mitte raami kinnitus.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Just nii veiko. Kriuksub see tõmmits. Mõni tegelane pole sellest aga siiamaani aru saanud.
Survepesu kasutan ma üldiselt ainult siis kui ma rattale suurema hoolduse teen. Seda juhtub siis u. 2 korda aastas (sügisel ja kevadel). Peale seda olen ka kõik laagrid uuesti puhastanud ja määrinud. Leian, et selline survepesu rattale küll halba ei tee, pigem on halvem kui teedelt ratta külge jääv sool ja muu sodi juppe sööma hakkavad. Survepesuga saab selle aga ka kitsamatest kohtadest edukalt kätte.erikr kirjutas:kui otsid siin foorumis survepesu kohta siis leiad palju selle vastalisi arvamusavaldusi ja väg avähe pooldavaid.
Nii mõnelgi tegelasel on raske aru saada kui probleem avaneb alles peale 43 tundi ja 17 postitustmmz kirjutas:Just nii veiko. Kriuksub see tõmmits. Mõni tegelane pole sellest aga siiamaani aru saanud. ...
Kui asi nii nagu oled väitnud, siis oled minu arvates ka ise juba lahenduse peale tulnud
Samas ei taga see probleemi kadumist kui sa oled liigendid totaalselt ära kuivatanud. Õli ei roni enam lihtsalt igale poole tagasi. Sama lugu on nt kettidega, mida üliagaralt igasugu lahustites leotatakse - prs's.mmz kirjutas:...Võibolla "uputan" mõlemad sadulad mõneks ajaks õli sisse, seejärel panen uuesti kokku...
PS! Survepesu osas kuula mis sulle kogenenumad räägivad
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"