Kuidas ketaspidureid reguleerida?
Kuidas ketaspidureid reguleerida?
Tere. Mul tekkis uue rattaga selline probleem, et esimene ketaspidur käib vastu ketast. Tekkis küsimus, mismoodi ma seda reguleerida seal saan?
Nimelt, üks kord avastasin, et esiratas logiseb veits, vaatasin asi oli lahti ja keerasin kinni, kuid hiljemal vaatlusel selgus, et pidur käib vastu ketast.
Keegi võiks siis hädasolijat aidata. Tänan.
Nimelt, üks kord avastasin, et esiratas logiseb veits, vaatasin asi oli lahti ja keerasin kinni, kuid hiljemal vaatlusel selgus, et pidur käib vastu ketast.
Keegi võiks siis hädasolijat aidata. Tänan.
Re: Kuidas ketaspidureid reguleerida?
reguleerid sadula (pidurisadula) paika.Carlitos kirjutas:Tere. Mul tekkis uue rattaga selline probleem, et esimene ketaspidur käib vastu ketast. Tekkis küsimus, mismoodi ma seda reguleerida seal saan?
Nimelt, üks kord avastasin, et esiratas logiseb veits, vaatasin asi oli lahti ja keerasin kinni, kuid hiljemal vaatlusel selgus, et pidur käib vastu ketast.
Keegi võiks siis hädasolijat aidata. Tänan.
samas - kuna uus ratas, peaks kehtima garantii. lase poes paika regullidq kui ise ei oska.
Oleneb pidurist - mõnda (piduri/kahvli kombinatsiooni) saad timmida ainult seibide lisamise-eemaldamisega, mõnel saad pidurisadulat nihutada, mõnel keerad klotsi lähemale-kaugemale. Lihtsamatel juhtudel on see (max) minutine operatsioon kui tööriist käepärast, see liigutus tasuks endale selgeks teha. Vahest võib ketas sadula suhtes nihkuda ainult kiirkinnituse erinevast pingest - päris tobe oleks iga kord servises käia kui ratta alt võtad, olgu see siis tasuta või mitte.
http://www.konaworld.com/shopping_cart/ ... rentid=253
Ma ei oska öelda mismoodi saab kõver olla. Ma ei ole selle rattaga käna pannud, pole hüppeid teinud, ei midagi jõhkrat. Seib on 1mm paks, paremat ei leidnud. Suht närvi ajab, et ei saa reguleerida.
Ma ei oska öelda mismoodi saab kõver olla. Ma ei ole selle rattaga käna pannud, pole hüppeid teinud, ei midagi jõhkrat. Seib on 1mm paks, paremat ei leidnud. Suht närvi ajab, et ei saa reguleerida.
kui ma vaatan seda pilti siis näen, et pidurisadulad on Postmount süsteemile. Sadula kinnitusava on pikergune ja raguleerida saab seibivabalt.
1 mm seibiga pole midagi teha.
ikkagi imestan, et kui on uus ratas siis mida sa punnitad. vii poodi (surfhouse ilmselt) ja lase ära regullida. juba 10 aastat tagasi oli seal reguleerimine ja pisihooldus esimesel hooajal tasuta.
1 mm seibiga pole midagi teha.
ikkagi imestan, et kui on uus ratas siis mida sa punnitad. vii poodi (surfhouse ilmselt) ja lase ära regullida. juba 10 aastat tagasi oli seal reguleerimine ja pisihooldus esimesel hooajal tasuta.
minu poolt väidetu veidi pikemalt, jaotus C.
http://www.hayesdiscbrake.com/pdf/Gener ... ishWeb.pdf
http://www.hayesdiscbrake.com/pdf/Gener ... ishWeb.pdf
hayes 9
Mul ka väike jama. Pikema sõidu puhul nihkub esipidur paigast ära ja peab jälle piduriklotsi asupaika nihutama hakkama, et asi vastu ketast ei käiks. Kas on mingi moodus või nipp selleks, et see pidurisadul või mis iganes, kuidas seda ka ei nimetata, ära ei nihkuks? Liivapaberiga kinnituse alused üle käia? Ratas on Kona Kula 2006 ja asi on oma originaalkomponentides.
Re: hayes 9
sul on hayes HFX 9? Kui jah, siis:Tulev kirjutas:Mul ka väike jama. Pikema sõidu puhul
1. nihkub esipidur paigast ära
2. ja peab jälle piduriklotsi asupaika nihutama hakkama, et asi vastu ketast ei käiks.
Kas on mingi moodus või nipp selleks, et see pidurisadul või mis iganes, kuidas seda ka ei nimetata, ära ei nihkuks? Liivapaberiga kinnituse alused üle käia? Ratas on Kona Kula 2006 ja asi on oma originaalkomponentides.
2. Pidurisilindrid haaravad rootorist võrdse jõuga, nii-et nemad küll ei suuda korralikult kinnikeeratud ja tõkestatud (keermeliim, vedruseib jms) pidurisadulat nihutada.
3. Piduriklots jääb vastu ketast juhul, kui tagastus on takistatud (praht vahel, korrodeerunud jms.
Veel on variant, et süsteemis õhk sees - pikal pidurdamisel õhk paisub ja klotsid jäävad peale.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: hayes 9
Nonii, sai pidur küljest lahti võetud, amordi värv oli kinnituskohtades kahtlase väärtusega ja kohati maas, lasin korrodeerumisvastast ainet peale ja puhastasin ühenduskohad ära, vaatab, mida aeg näitab.mart kirjutas: sul on hayes HFX 9? Kui jah, siis:
2. Pidurisilindrid haaravad rootorist võrdse jõuga, nii-et nemad küll ei suuda korralikult kinnikeeratud ja tõkestatud (keermeliim, vedruseib jms) pidurisadulat nihutada.
3. Piduriklots jääb vastu ketast juhul, kui tagastus on takistatud (praht vahel, korrodeerunud jms.
Veel on variant, et süsteemis õhk sees - pikal pidurdamisel õhk paisub ja klotsid jäävad peale.