ketaspiduri klotsid lahti...
ketaspiduri klotsid lahti...
juhtus kole lugu - rattal oli esiratas alt ära ja vajutati esipidurit.. Nüüd ei saa enam ratast alla panna, kuna piduriklotsid on nö. kinni.
Kuidas pidurid "lahti" saada, et ratas jälle alla panna?
Kuidas pidurid "lahti" saada, et ratas jälle alla panna?
Re: ketaspiduri klotsid lahti...
Halvemal juhul pead kuskilt heebli juurest (olenevalt mudelist) veidi õli välja laskma. Endal juhtus analoogne jama ja muud võimalust polnud. Aga seda lasin teha spetsialistil, ise ei hakanud leiutama.pingviin kirjutas:juhtus kole lugu - rattal oli esiratas alt ära ja vajutati esipidurit.. Nüüd ei saa enam ratast alla panna, kuna piduriklotsid on nö. kinni.
Kuidas pidurid "lahti" saada, et ratas jälle alla panna?
Viimati muutis AndreK, 11. 06. 2007. 15:31, muudetud 1 kord.
eks asi taandub ikka kasutaja intelligentsusele. linki ei vajutata kui ketast vahel pole. uuest peast on piduritega kaasas plastvidinad mis pannakse klotside vahele kui kettad vahelt võetakse. kel on kange kihk linke näppida paneb need vahele.Gunnar kirjutas:Kuna endal kettaga kogemus puudub, siis küsin, et kas selline JAMA on kõikidesse hüdraulilistesse ketaspiduritesse sisse programmeeritud, või on ka intelligentsemaid lahendusi?
Viimati muutis erikr, 11. 06. 2007. 08:51, muudetud 1 kord.
Re: ketaspiduri klotsid lahti...
See on vist jah sellin tore värk mille iga ketaspiduriga ratta omanik korra läbi kogema peab. Ise ka suurest uudishimust oma ratta puhul kohe esimese asjana ratta alt ära võtsin ja kogemata vajutasin piduri alla. Rattaga kaasas mingit informatsiooni polnud, õnneks oli olemas internet ja leidus ka manuaal. Sai samuti kruvikaga veidi ruumi juurde surgitud.pingviin kirjutas:juhtus kole lugu - rattal oli esiratas alt ära ja vajutati esipidurit.. Nüüd ei saa enam ratast alla panna, kuna piduriklotsid on nö. kinni.
Kuidas pidurid "lahti" saada, et ratas jälle alla panna?
kui ketas käib klotside vastu kasvõi väga õrnalt, on kuulda küllaltki kõrget heli, nagu miski heliseks või kõliseks. mul kipub ka formula oro k24 sid teamil suurematel kiirustel vibreerima. aga heli on pigem suhteliselt madal, põrina või vurina sarnane. iseenesest pidurdamist ei mõjuta. võimalik, et on ka põhjuseks kombinatsioon klotsidest, kettast, kiirusest, pidurdusjõust, amordi jäikusest jms. iseenesest ma selle nähtuse üle ei muretse.
Viimati muutis erikr, 14. 07. 2007. 21:59, muudetud 1 kord.
kogesin ka ise see aasta esmakordselt sellist kõrge kõlaga kõlinat kettaga seoses. väike uurimine viis selleni, et üks ketta kuuest kinnistuspoldist oli nats lõdvalt. pingutasin ära ja kõlin kadus.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"