Cannondale amort & hooldus
Cannondale amort & hooldus
Tarkade klubile välja käia järgnev küsimus:
millised on riskid ja hooldusmured kännari amortidega? Annab seda vajadusel vahetada või asendada tavalise amordiga kui asjad hapuks peaks minema?
Hetkel on mul silmapiiril üks üsna kabe kasutatud ratas, kuid kerged kõhklused ja kahtlused just amordi osas (Headshok Fatty Ultra DL)- asjal on lukustatult kerge loks sees ning teeb natuke imelikku häält. Mis siis kui pole ravitav tõbi?
millised on riskid ja hooldusmured kännari amortidega? Annab seda vajadusel vahetada või asendada tavalise amordiga kui asjad hapuks peaks minema?
Hetkel on mul silmapiiril üks üsna kabe kasutatud ratas, kuid kerged kõhklused ja kahtlused just amordi osas (Headshok Fatty Ultra DL)- asjal on lukustatult kerge loks sees ning teeb natuke imelikku häält. Mis siis kui pole ravitav tõbi?
Re: Cannondale amort & hooldus
Headshoki amordi hoolduse ja remondi teemal ma enam sõna võtta ei julgeks, aeg on kõvasti edasi läinud ja osa lastehaigusi kindlasti välja ravitud.
Kui päästmatult pekkis või remont läheks üle mõistuse kalliks siis Cannondale 1,5" head tube vahele annab tavalist 1,125" steereriga amorti pista küll. Lahenduseks adapterseibid (google: headset reducer vms.) või spets kaelakausid FSA Fat Pig või Cane Creek Double-X.
Ennevanasti kui sihukest nipitamist (minu teada) tootmises ei olnud ja lasin vaheseibid ise treida.
Kui päästmatult pekkis või remont läheks üle mõistuse kalliks siis Cannondale 1,5" head tube vahele annab tavalist 1,125" steereriga amorti pista küll. Lahenduseks adapterseibid (google: headset reducer vms.) või spets kaelakausid FSA Fat Pig või Cane Creek Double-X.
Ennevanasti kui sihukest nipitamist (minu teada) tootmises ei olnud ja lasin vaheseibid ise treida.
Gravity is a Bitch
Re: Cannondale amort & hooldus
Ei mingeid riske. Oman Headshok Fatty D amorti. Valmistasin spets. võtmed amordi lahtivõtmiseks-kokkupnemiseks. Kunagi sai päris suuri summasi pirita hawais tühipalja õli vahetamise eest välja lastud. Nüüd ei mingit muret, vahetan õli kaks korda aastas (talvel nn. talveõli ja suvel nn. suveõli). Vajadusel olen ka kummitihendid ära vahetanud.JannoR kirjutas:Tarkade klubile välja käia järgnev küsimus:
millised on riskid ja hooldusmured kännari amortidega? Annab seda vajadusel vahetada või asendada tavalise amordiga kui asjad hapuks peaks minema?
Hetkel on mul silmapiiril üks üsna kabe kasutatud ratas, kuid kerged kõhklused ja kahtlused just amordi osas (Headshok Fatty Ultra DL)- asjal on lukustatult kerge loks sees ning teeb natuke imelikku häält. Mis siis kui pole ravitav tõbi?
Loks sees tähendab õhku süsteemis ja ka "kulunud" tihendeid amordi padrunis. On ka kunagi neid "lokse" esinenud, nüüd ei tähelda ja igati rahul.
vähem möla, pikem samm
Re: Cannondale amort & hooldus
seal annab ikka päris kõvasti asju perse keerata kui ei oska. aga harjutamine teeb meistriks.
Re: Cannondale amort & hooldus
Selle kohta ei oska muud öelda kui, et: "S duru mozno i hui slamat".metslane kirjutas:seal annab ikka päris kõvasti asju perse keerata kui ei oska. aga harjutamine teeb meistriks.
Vabandan sellise väljendi kasutamise eest kuid sobib teine nagu rusikas silmaauku antud kontekstis.
vähem möla, pikem samm
Re: Cannondale amort & hooldus
Arvan, et "metslase" vastust võib tõlgendada ka nii - parem ära torgi, kui ei oska, aga proovimine pole keelatud !tüüp kirjutas:Selle kohta ei oska muud öelda kui, et: "S duru mozno i hui slamat".metslane kirjutas:seal annab ikka päris kõvasti asju perse keerata kui ei oska. aga harjutamine teeb meistriks.
Vabandan sellise väljendi kasutamise eest kuid sobib teine nagu rusikas silmaauku antud kontekstis.
Re: Cannondale amort & hooldus
kod tüübi eelviimasest sõnumist võib mõista, et ta valdab fatty hoolduse teemat piisavalt. seega "hui slomatj ne budet"