Mul kõriseb esivahetaja vastu kett, kui see asetseb kõige väiksemal ja kõige suuremal ehk siis kui on kõige suurem käik ja kõige väiksem käik sees. Kui ma väntan parema jalaga ja sees kõige suurem käik siis kõriseb vastu käiguvahetaja välimist äärt, nagu midagi oleks kõver või midagi paindub. Mulle endale tundub, et esihammakad on kõverad vms. Aga kas siis saab seda ka kuidagi sirgeks?
Mida sellise Probleemiga ette võtta?
Esivahetaja vastu kõriseb kett
Re: Esivahetaja vastu kõriseb kett
Probleem võib seisneda asjaoludes:
* välimine piiraja on liialt peale keeratud
* käiakari tross on veninud (kui tegemist uue rattaga)
* käikar ise kehvasti seadistatud raami külge (viltuse asendiga)/ nihkunud ära mingitel asjaoludel (sõit mudas nt.)
Abi saad ikka nende juurest, kes asju remondivad. Kui ei taha nende poole pöörduda, siis tuleb manual lahti lüüa!
* välimine piiraja on liialt peale keeratud
* käiakari tross on veninud (kui tegemist uue rattaga)
* käikar ise kehvasti seadistatud raami külge (viltuse asendiga)/ nihkunud ära mingitel asjaoludel (sõit mudas nt.)
Abi saad ikka nende juurest, kes asju remondivad. Kui ei taha nende poole pöörduda, siis tuleb manual lahti lüüa!
Re: Esivahetaja vastu kõriseb kett
Eks kõik natuke paindub ja väändub kui väntad. Tundub, et käikar paigast ära. Reguleeri selle õpetuse järgi või vii hooldusesse.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Esivahetaja vastu kõriseb kett
Kellelgi tõsist tahtmist antud õpetuse teksti eesti keelde tõlkida ei ole?Gunnar kirjutas:Eks kõik natuke paindub ja väändub kui väntad. Tundub, et käikar paigast ära. Reguleeri selle õpetuse järgi või vii hooldusesse.
Või on olemas kuskil eestikeelne õpetus, kus põhitõed/punktid välja toodud.