Mõlk raamis
Mõlk raamis
Eile juhtus selline asi, et õnnestus nippel panna. Selle tulemusena pani lenks pikki raami ülemist horisontaalset toru ja tekitas sinna mõlgi, mis on umbes 2 mm sügav, 3 mm lai ja 4 mm pikk. Raamiks palju kirutud Classic Kinesium (ise olen rahul ). Kas kellelgil on selllise asjaga kogemust
Re: Mõlk raamis
Kummaga - raamiga või mõlgiga?AndreK kirjutas:Eile juhtus selline asi, et õnnestus nippel panna. Selle tulemusena pani lenks pikki raami ülemist horisontaalset toru ja tekitas sinna mõlgi, mis on umbes 2 mm sügav, 3 mm lai ja 4 mm pikk. Raamiks palju kirutud Classic Kinesium (ise olen rahul ). Kas kellelgil on selllise asjaga kogemust
Kogemus on selline, et tuleb lenksupikenduse alla juba varakult "spacerid" panna, et sellist asja ei juhtuks. Põhjuseks tavaliselt see, et keeratakse lenksupikendus tagurpidi. Eelmisel rattal keerasin kah ja sain ka korraliku mõlgi. Uue rattaga enam ehku peale ei läinud, küll see mats tuleb varem või hiljem - lenks käib ilusasti üle toru.
Sellele ülemisele torule ei lange suured pinged, loodetavasti ei arene sellest mõlgist midagi. Ega seda ette tea, aga selle pärast sõitmata ei tasu küll jätta ja niikuinii ei saa midagi parandamiseks ette võtta.
Ise olen kogenud, kui amortideta rattas järsku meeldivalt vetruma hakkas. Kilomeetri jagu ei saanud arugi, whz up, siis langes pilk torule. Ohh seda üllatust, poolesh mis poolesh.
Re: Mõlk raamis
Eelmisel aastal tegin oma Comp Raceinguga sama asja läbi. Mõlgi mõõtmed võid vähemalt 5-ega korrutada (kiirus oli 52km/h). Kuna ratas on mulle ainult treening(võistlus)vahendiks, siis kaubandusliku välimuse rikkumise pärast kaua ei põdenud. Tänaseni ei ole raamiga mingeid komplikatsioone olnud. Ainult mõlgi ohu pärast lenksu üles tõsta ei soovita, sõidu asend läheb sellega kõrgemaks. Ma mõtlen juba lenksu veel madalamale laskmise peale (Alvar, kui mäletad, siis soovitasid seda mulle juba kevadel - pidin liiga püsti ratta peal olema).AndreK kirjutas:Eile juhtus selline asi, et õnnestus nippel panna. Selle tulemusena pani lenks pikki raami ülemist horisontaalset toru ja tekitas sinna mõlgi, mis on umbes 2 mm sügav, 3 mm lai ja 4 mm pikk. Raamiks palju kirutud Classic Kinesium (ise olen rahul ). Kas kellelgil on selllise asjaga kogemust
Re: Mõlk raamis
Ma olen loll ja aus inimene - kusjuures ei mäletaOliver kirjutas: Eelmisel aastal tegin oma Comp Raceinguga sama asja läbi. Mõlgi mõõtmed võid vähemalt 5-ega korrutada (kiirus oli 52km/h). Kuna ratas on mulle ainult treening(võistlus)vahendiks, siis kaubandusliku välimuse rikkumise pärast kaua ei põdenud. Tänaseni ei ole raamiga mingeid komplikatsioone olnud. Ainult mõlgi ohu pärast lenksu üles tõsta ei soovita, sõidu asend läheb sellega kõrgemaks. Ma mõtlen juba lenksu veel madalamale laskmise peale (Alvar, kui mäletad, siis soovitasid seda mulle juba kevadel - pidin liiga püsti ratta peal olema).
Oleneb täiesti rattast muideks. Mina keerasin oma tehasegonfiga S-l stemi tagurpidi ja lenks käis täpselt üle toru ilma rõngaid lisamata! Sõiduasend madalam, kui S-i inseneride arvates sobilik ja kõik OK.
Liiga püsti ratta peal pead sõitma siis, kui lihtsalt selg ei pea vastu madalale XC asendile. Kes tahab näha tõeliselt valusat passatkat, vaadaku sellist KJK kasvandikku nagu Raul Viidik. Mölalõug nimetas teda võileivanoaks - niikui lõikab tuult ratta peal, pea lenksu kohal, käed allapoole kõverdatud.
Re: Mõlk raamis
endal sama raam ja umbes sama suur mõlk. tuli ka kukkdes TEC`i 2. etapil, aga mitte lenksuga (ei teagi mis tegi) kiirus oli suht suurAndreK kirjutas:Eile juhtus selline asi, et õnnestus nippel panna. Selle tulemusena pani lenks pikki raami ülemist horisontaalset toru ja tekitas sinna mõlgi, mis on umbes 2 mm sügav, 3 mm lai ja 4 mm pikk. Raamiks palju kirutud Classic Kinesium (ise olen rahul ). Kas kellelgil on selllise asjaga kogemust
45km/h, grupi 2 sõitja ja järsku põõsastes hästi läx viga eriti ei saanud
Re: Mõlk raamis
Aga mingeid probleeme pole seoses sellega tekkinud Mõrad jne??mtb kirjutas:endal sama raam ja umbes sama suur mõlk. tuli ka kukkdes TEC`i 2. etapil, aga mitte lenksuga (ei teagi mis tegi) kiirus oli suht suurAndreK kirjutas:Eile juhtus selline asi, et õnnestus nippel panna. Selle tulemusena pani lenks pikki raami ülemist horisontaalset toru ja tekitas sinna mõlgi, mis on umbes 2 mm sügav, 3 mm lai ja 4 mm pikk. Raamiks palju kirutud Classic Kinesium (ise olen rahul ). Kas kellelgil on selllise asjaga kogemust
45km/h, grupi 2 sõitja ja järsku põõsastes hästi läx viga eriti ei saanud
Samad sõnad ka siit poolt, mis eelnevalt kirjeldatatud, ainult mõlk nii suur ei olnud, likvideerisin selle spetsiaalse peenpahtli ja käisin autovärvi esinduses võimalikult tooni lähedast värvi vaatamas, väike pintsli töö ja raam jälle ilus, nagu polekski midagi juhtunud ; leian et nii väikse mõlgi puhul veel ei tasu raami osas muretseda, pealegi see veel ülemise raamitoru osas, suurem surve on ikka raami allosas keskjooksu juures, tean ühte kolleegi kes just sellest kohast on raame lõhkunud, 2 x kusjuures , tal muidugi kere ka suur taga.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Pead mingi pehmenduse sinna toru peale aretama, et kui juhtraua risti tõmbab, siis ei lõhu kohe raami(ntx teist poolt kui ühelpool juba mõlk olemas).......mul endalgi midagi sinna pandud ja olen näinud vendi kes on pannud sellisest paari mm paksusest kummist sinna toru ümber keeru(tavaliselt on see see kummitükike, mis polari või mõne muu kellahoidja alt üle on jäänud).....lihtsalt see kumm on suhteliselt jäik ja venimatu nii et ajab asja täitsa ära ja tõsiselt kasu on ka...
Selle jaoks et raami hoida ei saa nüüd sõiduasendit paigast ajada, nii et tuleb muu lahendus leida
Selle jaoks et raami hoida ei saa nüüd sõiduasendit paigast ajada, nii et tuleb muu lahendus leida
Re: Mõlk raamis
[/quote]
Aga mingeid probleeme pole seoses sellega tekkinud Mõrad jne??[/quote]
siiani ei ole mingeid probleeme tulnud (tuleb 3X üle õla sülitada...)
olen kuulnud, et ühel samal raamil olevat toru pea poole peenem
(suuur mõlk ülemises torus) olnud ja kannatas sõita küll
Aga mingeid probleeme pole seoses sellega tekkinud Mõrad jne??[/quote]
siiani ei ole mingeid probleeme tulnud (tuleb 3X üle õla sülitada...)
olen kuulnud, et ühel samal raamil olevat toru pea poole peenem
(suuur mõlk ülemises torus) olnud ja kannatas sõita küll
mul oli ka mnt raamil (colnago-columbus) paar mölki, mis võistlustelt saadus.Nyyd aga ram üle värvitud ja mölke enam ple ja raam ei ole ka kõver kuigi mölgid olid päris korralikud
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Selgus, et see "huijunn" ei ole midagi muud, kui tugev kummi lint teibitud ümber selle koha, kus lenks vastu raami käib.smile kirjutas:AndreK kirjutas:Tänud, rahustasite mind maha. Lisaks saan HE mingi spets liimitava kummi-plastmassi huijunni, mis siis ülalnimetatud kohale kleebitakse.
Endal juhtus ka midagi taolist äsja... Ehk räägid sellest "huijunnist" lähemalt? Mis kasu sellest on?