EDIT: Ajasin musta osa fööniga kuumaks ja külmal veel seejärel lasin toru seest läbi joosta. Seejärel hakkasin koputama ja tuligi!
Tervitus,
Tarvis siis kahvlitoru (i.k. steerin tube) diameetriga ca 28-29 mm (täpsemalt 1 1/8 tolli) ja pikkusega ca 25 cm.
Illustreeriv näide, see keskmine toru
Olemas on vana kahvli steering tube kah, aga kuidas ma saan selle toru kätte alumise krooni küljest? Ja soovin et kroon kah terveks jääks!
Kuhu pöörduma peaks?
Case Closed: Esikahvel molekulideks
Case Closed: Esikahvel molekulideks
Viimati muutis jesse, 06. 04. 2011. 14:22, muudetud 1 kord.
Re: Küsin nõu: Esikahvel molekulideks
toru vedela lämmastikuga maha jahutada, kroon ca +150 kraadi peale ja siis kruvi- või hüdraulise pressiga kroon maha vajutada.
Külmalt (toatemperatuuril ei pruugi kroon ilusti maha tulla.)
Külmalt (toatemperatuuril ei pruugi kroon ilusti maha tulla.)
Re: Küsin nõu: Esikahvel molekulideks
Kas odavam ei tuleks mul uus toru siis ikkagi otsida (ootangi hetkel ühte pakkumist), või kusagilt saksast tellida (koht teada, hind teada, aga ikkagi kallis)? Mu soov on ikka võimalikult soodsalt lahendus leida, sest ma olen oma projekti juba hullult kulutanud. Kelle juurde sa soovitad oma lahendusega pöörduda?
erikr kirjutas:toru vedela lämmastikuga maha jahutada, kroon ca +150 kraadi peale ja siis kruvi- või hüdraulise pressiga kroon maha vajutada.
Külmalt (toatemperatuuril ei pruugi kroon ilusti maha tulla.)
Re: Küsin nõu: Esikahvel molekulideks
Muidu saaks jah külma/kuumaga lahti, aga pildi pealt paistab mingi keevitus...
Peaasi, et si**a lendab! MTB
Re: Küsin nõu: Esikahvel molekulideks
paistab jah, aga see kroon küll toru külge keevitatud pole. Keevitatud ilmselt mingi stopperrõngas torul.
Re: Küsin nõu: Esikahvel molekulideks
No see keevitus ei ole otseselt seotud, sinna on pisem toru sisse lükatud ja need omavahel kinni keevitatud.
m i k k kirjutas:Muidu saaks jah külma/kuumaga lahti, aga pildi pealt paistab mingi keevitus...