Esi ketaspidur käib kallutades vastu

Remont ja hooldus
Vasta
aivar1988
Rattur
Postitusi: 51
Liitunud: 02. 05. 2012. 14:54

Esi ketaspidur käib kallutades vastu

Postitus Postitas aivar1988 » 22. 05. 2012. 22:58

Uus ratas, 100km sõidetud. Püsti sõtkudes kui ratas paremale kaldub siis käib rootor julmalt vastu klotse. Muidu kõik korras aga kallutades just. Esipidur - Shimano M445 180. Ratast pole kordagi alt võtnud. Sadulat pole ka lahti kruttinud. Kõik nagu poest tuli. Hooldusse kohe ei kiirusta. Saan ehk ise teie abiga korda.

Kasutaja avatar
MK777
Rattur
Postitusi: 2387
Liitunud: 24. 06. 2004. 22:56

Re: Esi ketaspidur käib kallutades vastu

Postitus Postitas MK777 » 22. 05. 2012. 23:38

Kontrolli jooksu kiirkinnitust, ehk pole piisavalt tugevalt kinni. :idea:

citybike
Rattur
Postitusi: 519
Liitunud: 21. 04. 2008. 22:05

Re: Esi ketaspidur käib kallutades vastu

Postitus Postitas citybike » 23. 05. 2012. 06:59

võimalus on ,et vastukäiv jooks on pingutamata. Iga kord kui külgsurve rakendub annavad kodarad järgi ja sellest ka rootor muudab oma asendit.
Jooks ära pingutada ja asi peaks paranema.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Esi ketaspidur käib kallutades vastu

Postitus Postitas erikr » 23. 05. 2012. 07:08

citybike kirjutas:võimalus on ,et vastukäiv jooks on pingutamata. Iga kord kui külgsurve rakendub annavad kodarad järgi ja sellest ka rootor muudab oma asendit.
Jooks ära pingutada ja asi peaks paranema.
Idee poolest on ju ketas rummu küljes jäigalt. Ja kodaratest täiesti sõltumatult.
Päris elus muidugi on mittejäikadeks kohtadeks kiirkinniti või vedel kahvel.
Mina ei suuda küll kodaratele midagi inkrimineerida.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

aivar1988
Rattur
Postitusi: 51
Liitunud: 02. 05. 2012. 14:54

Re: Esi ketaspidur käib kallutades vastu

Postitus Postitas aivar1988 » 25. 05. 2012. 13:02

Sain asja korda piduri sadulat timmides. Küll mitte esimese korraga aga asja sai. Huvitav aint, et poldid olid locktite määrdega kinni aga ilmselt liiga lahjalt keeratud. Esimene ketaspiduri regullimis kogemus siis olemas. Nii lihtsalt ikkagi ei saanud paika, et poldid lahti, pidur peale ja poldid kinni. Natuke tuli sadulat ikkagi korrigeerida ja lõpuks jäi rootor ilusasti klotside vahele.

Vasta

Mine “Hooldus”