Keerasin üle
Keerasin üle
Keerasin siis oma hayes stroker ryde esimese õlipiduri ühe poldi üle, nii et käis vaikne krõks ja nüüd ei saa enam korralikult kinni keerata :/
saab umbes nii kõvasti kinni keerata, et sõrmega ei jõua ammugi lahti keerata, aga kardan, et pärast mingit aega võib nii juhtuda, et lambil hetkel tuleb ära ja juhtub mingi õnnetus vms. Ise mõtlesin, et lasen uue keerme sisse(tsipa suurema) ja muretsen suurema poldi, aga seda varianti tahaks viimasel võimalusel kasutada.
saab umbes nii kõvasti kinni keerata, et sõrmega ei jõua ammugi lahti keerata, aga kardan, et pärast mingit aega võib nii juhtuda, et lambil hetkel tuleb ära ja juhtub mingi õnnetus vms. Ise mõtlesin, et lasen uue keerme sisse(tsipa suurema) ja muretsen suurema poldi, aga seda varianti tahaks viimasel võimalusel kasutada.
Re: Keerasin üle
Kasuta keermeliimi.
Re: Keerasin üle
Oh, ise ei tulnudki selle peale. Eks sellepärast, et esimest korda suutsin nii kergelt vindi üle keerata, varem pole käsitsi üle keeranud, mingit piiri oskan pidada... seega pole keermeliimi ise kasutanud. Aga seda panen siis lihtsalt poldi peale ja keeran tugevalt kinni ?
MK, jutt käib ketaspiduri kinnituspoldist.
MK, jutt käib ketaspiduri kinnituspoldist.
Re: Keerasin üle
Ketaspidurel on polte palju, milline siis täpsemalt?
Re: Keerasin üle
Kuidas see lahendus polditi erinev oleks?MK777 kirjutas:Ketaspidurel on polte palju, milline siis täpsemalt?
Bicycling is a dangerous sport and requires balls of steel
Re: Keerasin üle
Sest, et kui jutt käib tuksi keeratud amordi pükste keerme pesast siis keermeliimist siin küll kasu pole.
Ehk ainult ajutiselt...
Ehk ainult ajutiselt...
Re: Keerasin üle
Amordi pükste külge käiv polt jah :/
Re: Keerasin üle
Amordil on ikka PM kinnitus? Kui sügavalt on keere rikutud?
Re: Keerasin üle
Keerasin ka kunagi PM pesas poldi üle, uurimisel selgus, et standardpolt oli üsna lühike ja pesa põhjas oli veel küllalt korralikku keeret alles, niiet panin sama läbimõõduga pikema poldi, sõitis aasta aega edukalt kuni amordi pensionile minekuni.
Zero the Hero
Re: Keerasin üle
saaks ka nii teha, et liimida olemasolevasse auku polt- pea lõikad maha- tekib miniatuurne keermelatt ja kinnitad pidurisadula pealt mutriga.
Bicycling is a dangerous sport and requires balls of steel
Re: Keerasin üle
Saaks aga mina isiklikult ei soovitaks nii teha, aga ainult juhul kui tegemist on korraliku amordiga.
Re: Keerasin üle
Paar aastat vana argyle 302. Minu jaoks väga korralik amorti, pole eriti ühtegi kriimu/mõlkigi praktiliselt. Päeva paiku vaatan siis keldrist üle, kui sügava poldiga üldse tegu on. Lõpuni kindlalt ei läinud. Ja kui tugevamalt suruda siis sai ka kõvemini kinni keerata. Päris mitu seibi oli ka vahel, seega jah... pärast vaatan. Ühesõnaga lootust on, et pikema poldiga saan kinni, kui võtan ühe seibi vahelt ära? Ühest vast piisaks, mul neid mingi 3 seal, eelmine omanik oli sellise 3 seibiga poldi kaasa andnud lihtsalt.
Re: Keerasin üle
Ma ei soovitaks sul seda enam surkida, kahtlustan, et teed asja veelgi hullemaks.
Re: Keerasin üle
Ma mõtlen, et katse ja eksituse meetodiga teha selgeks, kui pikk keere seal on, jätta 1 seib alles ja sobiliku võimalikult pika poldiga kinni keerata. Jääb pidama, on hea. Kui ei jää, tuleb niikuinii üle puurida ja keermestada M6 peale.MK777 kirjutas:Ma ei soovitaks sul seda enam surkida, kahtlustan, et teed asja veelgi hullemaks.
Liim ei ole siin küll mingi teema.
Re: Keerasin üle
Eks ma vist teen siis nii. Võtan 2 seibi vahelt, jätan 1 seibi alles ning võtan poldi ja keeran sügavamale. Kui jääb, siis jätan nii nagu on, kui ei, siis lasen isal suurema keerde tööjuures sisse teha korralike tööriistadega.erikr kirjutas:Ma mõtlen, et katse ja eksituse meetodiga teha selgeks, kui pikk keere seal on, jätta 1 seib alles ja sobiliku võimalikult pika poldiga kinni keerata. Jääb pidama, on hea. Kui ei jää, tuleb niikuinii üle puurida ja keermestada M6 peale.MK777 kirjutas:Ma ei soovitaks sul seda enam surkida, kahtlustan, et teed asja veelgi hullemaks.
Liim ei ole siin küll mingi teema.
Re: Keerasin üle
Ei, see 2 seibi vahelt üksinda ei aita. Need õnnetud 3-4 tervet keermeniiti, mida sellega saad, keerad jälle maha.caspar08 kirjutas: Eks ma vist teen siis nii. Võtan 2 seibi vahelt, jätan 1 seibi alles ning võtan poldi ja keeran sügavamale. Kui jääb, siis jätan nii nagu on, kui ei, siis lasen isal suurema keerde tööjuures sisse teha korralike tööriistadega.
Pikemat polti on ka tõenäoliselt vaja.
Re: Keerasin üle
Kui need seibid on : üks kumer ja teine nõgus ja vastavalt ka üksteise suhtes ka asetatud, siis ära võtta neid kindlasti ei tasu ! Peaksid olema asetatud pidurisadula alla. Nende abil saad piduri sadula täpselt paika reguleerida.caspar08 kirjutas:Eks ma vist teen siis nii. Võtan 2 seibi vahelt, jätan 1 seibi alles ning võtan poldi ja keeran sügavamale. Kui jääb, siis jätan nii nagu on, kui ei, siis lasen isal suurema keerde tööjuures sisse teha korralike tööriistadega.
Re: Keerasin üle
Selgus, et see polt on üldse juba ise kuskile mujale rännanud ja selgus ka see, et see keere on täielikult ära kulunud. Tuleb siis lihtsalt suurem keere sisse lasta, muud varianti enam pole lihtsalt... aga kas seal on siis vahet ka, et mis seib on? Et peab olema üks nõgus jne?
Re: Keerasin üle
On küll üks variant, aga sellega sina koduste vahenditega ja teadmistega hakkama ei saa.caspar08 kirjutas:Tuleb siis lihtsalt suurem keere sisse lasta, muud varianti enam pole lihtsalt...
Re: Keerasin üle
Ja point on peidus... kus? Et said tüübile selgeks teha, et ta on ä..u? Kui sul on mingi lahendus siis pane kirja või jäta ütlemata. Äkki on tal hea sõber kellel on kuldsed käed aga selle ideaalse lahenduse peale poleks tulnud! Või mainitud isa saaks tööjuures hakkama vms.MK777 kirjutas:On küll üks variant, aga sellega sina koduste vahenditega ja teadmistega hakkama ei saa.caspar08 kirjutas:Tuleb siis lihtsalt suurem keere sisse lasta, muud varianti enam pole lihtsalt...
Re: Keerasin üle
No ütle mis see variant on siis. Mul tutvusi igast erinevatest valdkondadest, ehk annab miskit leiutada. Hetkel rääkisin isaga, ta vaatas üle, ütles, et saab M7'ga täitsa vabalt puurida ja ongi hea, et keere täielikult maha tuli, et ei pea ekstra puhtaks puurima ega midagi.
Ja muide, kas keegi saaks mulle öelda, kas peab see polt kindlalt nende nõgusate seibidega olema? Mina sellel asjal vahet ei tee ja tagapiduril hetkel üks polt tavalise seibiga ja miskit erilist erinevust ei näe...
Ja muide, kas keegi saaks mulle öelda, kas peab see polt kindlalt nende nõgusate seibidega olema? Mina sellel asjal vahet ei tee ja tagapiduril hetkel üks polt tavalise seibiga ja miskit erilist erinevust ei näe...
Re: Keerasin üle
Mnjah, kergem teha lihtsalt M7 pesa ma arvan.oldmoped kirjutas:Märksõnaks on "helicoil"
Re: Keerasin üle
Olen M7 teemat teinud, töötab. Pidurisuporti lopergust auku pead muukviiliga M7-le sobivaks viilima. Kumerad seibid võib ära jätta vaid juhul, kui sadul on ketta suhtes 90/180 kraadi. Kui sadul on vähimalgi määral viltu, aitavad need seibid kahel pool sadulat muuta sadula nurka 90/180 kraadile. Mulle aga tundub kõige paremaks lahenduseks olema siin kellegi poolt välja pakutud keermelati teema. Nikerdamist on rohkem, kõigepealt peab M6 lati kinni saama mingi muhvi abiga. (taastan sedasi näiteks vända sees rikutud keeret)
Re: Keerasin üle
Rahu. Pointi peidus pole. Lihtsalt väike vihje, et kodus pole mõtet seal midagi teha, eriti veel keermeliimiga. Abiks oleks ehk kasvõi mõni korralikum autotöökoda, kus on spetsiaalsed tööriistad ja inimestel olemas kogemus antud probleemiga.-common- kirjutas:Ja point on peidus... kus?
Re: Keerasin üle
Kevadeti tuleb muidu amorte kah tavapärasest rohkem siia samasse foorumisse müüki! No et kui nagu ei õnnestu vmt.MK777 kirjutas:Rahu. Pointi peidus pole. Lihtsalt väike vihje, et kodus pole mõtet seal midagi teha...