29ner - pidurdades esiratas viltu alla
29ner - pidurdades esiratas viltu alla
Ratas. GT karakoram 3.0 29ner
Mure:
Esipidurit(ketaspidur) kasutades tõmbab ratta natuke viltu.
Suure hoopealt pidurdades hakkab kahvel värisema.
Rumm on üle kontrollitud ja kõik ilusti kinni.
Kas asi võib kahvlis/ amortides olla?
Ratas sõitnud eelmine hooaeg ainult 1700 km
Ja hooaja lõupus käis täishoolduses.
Mure:
Esipidurit(ketaspidur) kasutades tõmbab ratta natuke viltu.
Suure hoopealt pidurdades hakkab kahvel värisema.
Rumm on üle kontrollitud ja kõik ilusti kinni.
Kas asi võib kahvlis/ amortides olla?
Ratas sõitnud eelmine hooaeg ainult 1700 km
Ja hooaja lõupus käis täishoolduses.
Re: 29ner - pidurdades esiratas viltu alla
Amort/kahvel on lihtsalt nii pehme, et ei kannata pidurdamisel tekkivat koormust.
Re: 29ner - pidurdades esiratas viltu alla
Kas on tegu tavalise QR-ga või läbiva võlliga? QR pead nii kõvasti kinni vägistama kui jaksad. 26 tollisega on juba see probleem, et kui liiga nõrgalt kinni paned, siis tõmbab pidurdades ratta viltu alla. 29 tollisega asi ultreerub kuna ratta diameeter on suurem ning jõuõlad sellega seoses samuti suuremad kui 26 tollisel.
Ma olen oma ratta poest sedasi kätte saanud (26") et kui koha peal seistes esipidurit peal hoida ning ratast edasi tagasi õõtsutada, siis on silmaga näha, kuidas ratas all viltu läheb ning samuti on kenasti näha, et järgi annab just ratta kinnitus kahvlile, ehk siis QR liiga nõrgalt kinni. Ma läksin sellega seoses isegi nii kaugele, et vahetasin peened, kerged, plastpindadega QR kõige odavama ja raskema rauast tüki vastu.
Ma olen oma ratta poest sedasi kätte saanud (26") et kui koha peal seistes esipidurit peal hoida ning ratast edasi tagasi õõtsutada, siis on silmaga näha, kuidas ratas all viltu läheb ning samuti on kenasti näha, et järgi annab just ratta kinnitus kahvlile, ehk siis QR liiga nõrgalt kinni. Ma läksin sellega seoses isegi nii kaugele, et vahetasin peened, kerged, plastpindadega QR kõige odavama ja raskema rauast tüki vastu.
Re: 29ner - pidurdades esiratas viltu alla
Tonis_T kirjutas:Kas on tegu tavalise QR-ga või läbiva võlliga? QR pead nii kõvasti kinni vägistama kui jaksad. 26 tollisega on juba see probleem, et kui liiga nõrgalt kinni paned, siis tõmbab pidurdades ratta viltu alla. 29 tollisega asi ultreerub kuna ratta diameeter on suurem ning jõuõlad sellega seoses samuti suuremad kui 26 tollisel.
Ma olen oma ratta poest sedasi kätte saanud (26") et kui koha peal seistes esipidurit peal hoida ning ratast edasi tagasi õõtsutada, siis on silmaga näha, kuidas ratas all viltu läheb ning samuti on kenasti näha, et järgi annab just ratta kinnitus kahvlile, ehk siis QR liiga nõrgalt kinni. Ma läksin sellega seoses isegi nii kaugele, et vahetasin peened, kerged, plastpindadega QR kõige odavama ja raskema rauast tüki vastu.
Tavaline QR jah. Olen kõvasti kinni vägistanud ja sama probleem (võibolla olen ise nõrk).
Aga kas sellest on tingitud ka kahvi vibra või on lihtsalt sitt amort ja kõik?
Re: 29ner - pidurdades esiratas viltu alla
Milleks? Selle jaoks on olemas korralikud kiirkinnitused. Näiteks HOPE.Tonis_T kirjutas:QR pead nii kõvasti kinni vägistama kui jaksad.
Re: 29ner - pidurdades esiratas viltu alla
Miks mitte? Ilmselgelt on maailmas olemas igasuguseid toredaid asju. Kuna pole teada, mis teema algatajal olemas on, siis selle asemel, et spekuleerida, et kas tal on ikka hea QR või mingi kehvem, on see lihtne nõuanne, mida saab kohe proovida ilma, et peaks kuskilt "korralikke" QR otsima hakkama. Lihtne ja kiire viis ühe vea võimaluse elimineerimiseks.MK777 kirjutas:Milleks? Selle jaoks on olemas korralikud kiirkinnitused. Näiteks HOPE.Tonis_T kirjutas:QR pead nii kõvasti kinni vägistama kui jaksad.
Re: 29ner - pidurdades esiratas viltu alla
Kõigest jõust ei maksa küll kiirkinnitusi kinni vägistada. Määri kiirkinnitus ära ja seejärel pane see normaalse jõuga kinni. Nii kestavad laagrid ka kauem.
Re: 29ner - pidurdades esiratas viltu alla
Ainult valesti kokku pandud / reguleeritud rummu puhul mõjub kiirkinnituse kinnipigistamine laagritele kahjulikult.mikulaine kirjutas:Kõigest jõust ei maksa küll kiirkinnitusi kinni vägistada. Määri kiirkinnitus ära ja seejärel pane see normaalse jõuga kinni. Nii kestavad laagrid ka kauem.