Mootoripesu vedelik
Mootoripesu vedelik
Olen otsustanud jääda shimano kettide juurde.
Lähiajal soetan ka ketipesuri.
Ketipesuri sisse aga pannakse mootoripesu vedelikku, nagu lugenud olen.
Millist mootoripesu vedelikku ?
On neil vahet ?
Mis nad maksavad ?
Et mu elu lihtsamaks teha, võiksite nimetada mõne poe ja pesuvedeliku margi, mis on teil hästi toiminud.
Ette tänades,
Andrus
Lähiajal soetan ka ketipesuri.
Ketipesuri sisse aga pannakse mootoripesu vedelikku, nagu lugenud olen.
Millist mootoripesu vedelikku ?
On neil vahet ?
Mis nad maksavad ?
Et mu elu lihtsamaks teha, võiksite nimetada mõne poe ja pesuvedeliku margi, mis on teil hästi toiminud.
Ette tänades,
Andrus
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Mine mõnda autokaupasid müüvasse poodi ja see peaks seal olemas olema, ilmselt müüakse ka bensukates, aga kindel ma selles pole. Endal on Polari vedelik ja maksis see 50.-
EDIT: endal ketipesurit ei ole ja pihustan lihtsalt peale
EDIT: endal ketipesurit ei ole ja pihustan lihtsalt peale
Viimati muutis Nastix, 10. 02. 2004. 14:21, muudetud 1 kord.
Signature not found, please try later!
Nende pesuvedelikega tasub ettevaatlik olla jah. Kunagi sai auto klaasipesuvedelikuks kasutatud mingit universaalpesuvedelikku (nime ei mäleta). Tulemuseks oli vahvalt täpiline katus. Hiljem potsikult lugedes selgus, et klaasipuhastuseks tuli toda veega lahjendada.Ereliukas kirjutas: Polari mootoripesuvedelikuga(punane silt) peab olema ettevaatlikum, mul kustutas rohelistel Michelini kummidel valged kirjad pealt maha:x
Ketti aga puhastan kah Fairiga.
selle võtsingi.Ereliukas kirjutas:Polari üldpesuvedelik(rohelisel sildil automootori pilt), kindlasti "loodussõbralik"
Aga üks saunamees laitis mootoripesuvedeliku mõtte maha, kõkutas ka fairi peale naerda ning soovitas kütteõli või diislit . Soome rattahooldusmehaanikud kasutavat neid viimaseid. Kui mootoripesuvedelik pidi keti üdini kuivaks ja puhtaks tegema, siis need pidid ka määrdeomadusi sisaldama ja esimene sõit peale puhastamist polevat ketiõli vaja pannagi
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Sõltub muidugi ilmast, kui näiteks lähed kuiva ilmaga kruusateele rallima, siis diislis leotatud kett korjab küll kõik õhus lendava enda külge ja see segu muutub kiiresti abrasiivseks massiks liikuvate osade vahel. Kui aga märja ilmaga sõitu lähed, siis vesi peseb diisli üsna kiiresti maha. Arvan et ketti tasub ikka enne sõitu õlitada selleks mõeldud õlidega.Andrus K kirjutas: ... või diislit . Soome rattahooldusmehaanikud kasutavat neid viimaseid. Kui mootoripesuvedelik pidi keti üdini kuivaks ja puhtaks tegema, siis need pidid ka määrdeomadusi sisaldama ja esimene sõit peale puhastamist polevat ketiõli vaja pannagi