Kett sõitnud maastikul ca 700 km.Rohloffi mõõdik näitab (0,075mm piirkonnas), et venimine/kulumine kõvasti alla lubatu.
Pilt (läheb klikkides suuremaks)
Sama kett, kuid nüüd mõõdetuna koos sram powerlingiga, mis sai külge pandud samaaegselt ketivahetusega st sõitnud samuti 700km. Mõõdik näitab nüüd, et et kett tuleks vahetada, kuna venimine/kulumine on ületanud lubatu.
Sama kett, nüüd juba uhiuue powerlingiga. Mõõdik näitab, et venimine taas alla lubatu.
Jäerldus, powerlink venib tunduvalt kiiremini, kui campagnolo C9 kett.
Powerlink ostetud eesti kaubandusvõrgust - kas oli Fixus või Tandem, ei mäleta. Kas võib olla tegu miski originaali kehvemast materjalist klooniga, mis ringleb meiepoodides, ei julge väita.
sram powerlink venib kiiremini kui C9 kett
sram powerlink venib kiiremini kui C9 kett
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: sram powerlink venib kiiremini kui C9 kett
Mul oli kogemus powerlingiga, mis andis saba teistkordsel kasutamisel tugeva jõu mehe all. Kuna pin selle lüli sees liigub mõlemast otsast on loogiline, et venib kiiremini. Siit moraal - 1 kett + 1 powerlink. Campa keti samm erineb nii Shimano, KMC kui Srami keti sammust(kui ei usu, võta pakist kõikide tutikate kettide mõõdud ühe ja sama mõõdikuga.mart kirjutas:Kett sõitnud maastikul ca 700 km.Rohloffi mõõdik näitab (0,075mm piirkonnas), et venimine/kulumine kõvasti alla lubatu.
Pilt (läheb klikkides suuremaks)
Sama kett, kuid nüüd mõõdetuna koos sram powerlingiga, mis sai külge pandud samaaegselt ketivahetusega st sõitnud samuti 700km. Mõõdik näitab nüüd, et et kett tuleks vahetada, kuna venimine/kulumine on ületanud lubatu.
Sama kett, nüüd juba uhiuue powerlingiga. Mõõdik näitab, et venimine taas alla lubatu.
Jäerldus, powerlink venib tunduvalt kiiremini, kui campagnolo C9 kett.
Powerlink ostetud eesti kaubandusvõrgust - kas oli Fixus või Tandem, ei mäleta. Kas võib olla tegu miski originaali kehvemast materjalist klooniga, mis ringleb meiepoodides, ei julge väita.
Re: sram powerlink venib kiiremini kui C9 kett
Ülesriputatud pildid on mul tehtud 2008. Sama kett koos uue powerlingiga sõitis ka 2009 kokku ca 1500km maastikul. Kolmandat powerlinki proovima ei hakanud, kuna selleks ajaks oli kett 100% veninud. Niiet tulem oli 1kett + 2powerlinki.andresle kirjutas: ..Siit moraal - 1 kett + 1 powerlink..
Campa keti samm erineb nii Shimano, KMC kui Srami keti sammust(kui ei usu, võta pakist kõikide tutikate kettide mõõdud ühe ja sama mõõdikuga.
Et pakendist võetud C9 on samade lülide arvu korral mõni mikromeeter lühem, kui shima või sram on, on mul teada. Selle teadmisega ei oska miskit peale hakata, sest reaalelus "haakub" C9 kenasti nii shima, kui srami hammakatega. Mõni C9ga sõitja on kurtnud, et talle tundub nagu oleks esi käiguvahetus vedelam ja uimasem, mis võib mingilmääral ka tõsi olla, kuna C9l puuduvad "küljepaunad", mis esi-üles-tõstet lihtsustaks.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: sram powerlink venib kiiremini kui C9 kett
Kaevan vana teema ülesse. Kui kindel värk see powerlink on? Kas srami 11s powerlink ja shimano 11s kett istuvad kokku? Kas on üldse mingi mõtte seda mnt peal kasutada? Saaks lihtsama vaevaga ketti kokku kui ka vajadusel lahti?
Re: sram powerlink venib kiiremini kui C9 kett
Maanteel täiesti mõtetu teema. Paned Shimano keti tema enda piniga kinni, sõidad 3000-5000 km ja viskad keti minema. Selle perioodi jooksul ei ole mingit märgatavat põhjust ketti rattalt deinstalleerida.