Kummiheeblid
Kummiheeblid
Soovitage tugevaid kummiheebleid. Omal siiani kasutuses olnud ühed plastikust, nime ei mäleta peast. Uuest peast olid normaalsed, aga nüüd ära väsind - painduvad läbi. Rattal all Ritchey veljed ja nendele kummi peale ajamine, maha võtmine on ikka töö. Korralike heebleid oleks hädasti vaja. Metallist ei taha, pidavat velge lõhkuma.
Mingitel mudelitel on plastiku sees veel eraldi metallist tugevdus, aga peamine on see, et heeblil ei oleks liialt teravaid ääri. MTBga pole probleem, aga MNT rattal tükib õhukumm ikka väga kergelt sinna heebli ja pöia vahele jääma. Minu jaoks on aga arusaamatu see, et ratta diameeter võib erinevatel ratastel nii palju erineda. Enda MTBl pean speedmaxi ikka korralikult peale venitama, aga sõbra odavamale rattale võin mõlemad ääred korraga peale tõmmata ja ilma heeblita. Talle ei julgekski oma WTB 2.1 peale panna, sest selle võib kurves põia pealt maha sõita.
- Väntan visaduse levialas -
Re: Kummiheeblid
Multiriist, koos heeblitega, 190.-:Matkaja kirjutas:Soovitage tugevaid kummiheebleid. Metallist ei taha, pidavat velge lõhkuma.
http://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=60000007
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Kummiheeblid
Ei-ei, mitte ainult seda. Oman sellist ning esimesel kasutusel murdus see kuuskantide küljes olev pool ära. Hiljem asja ehitust uurides selgus, et see pool ei saagi vastu pidada, kuna sinna on tehtud silmusvõtmete paremaks asetuseks süvend sisse, mis aga nõrgestab nimetatud heebli tugevust oluliselt.mart kirjutas: Multiriist, koos heeblitega, 190.-:
http://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=60000007
See multituul muidu ka üks paras mänguasi mu meelest. Eriti jõudu ei saa rakendada, liiga väike.
Re: Kummiheeblid
Multiriist, koos heeblitega, 190.-:
http://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=60000007
Selline variant ei sobi olenemata kvaliteedist. Olema peaks kolm heeblit komplektis.
http://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=60000007
Selline variant ei sobi olenemata kvaliteedist. Olema peaks kolm heeblit komplektis.
Re: Kummiheeblid
No mina nt ei ole kunagi kasutanud 3 heebleid, ja üldse kummiheebleid kasutan harva, saadud hakkama ilma enamus ajast,Matkaja kirjutas:Multiriist, koos heeblitega, 190.-:
http://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=60000007
Selline variant ei sobi olenemata kvaliteedist. Olema peaks kolm heeblit komplektis.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Re: Kummiheeblid
siis on sul vedanud. nokkija cityrunner 1,5 traatservaga oli võimatu mu mingitele pöidadele panna ilma 2 heeblita ja samuti maha saada. talvejooksudel on mul ees ja taga erinevad pöiad ja tihkemad kummid käivad suhteliselt erinevad. internetis on kirjutatud pikki stoorisid selle kohta, et tegelikult ei suuda või ei taha valmistajad mõõtudest kinni pidada.profit4 kirjutas: No mina nt ei ole kunagi kasutanud 3 heebleid, ja üldse kummiheebleid kasutan harva, saadud hakkama ilma enamus ajast,
Re: Kummiheeblid
selles osas on sul õigus, mis puudutab traatservaga 1,0 või 1,5 mõõduga slick kummide peale panekut, neid on tõeline kepp peale panna , kevlar äärega kummidega on täiesti probleemi vaba ürituserikr kirjutas:siis on sul vedanud. nokkija cityrunner 1,5 traatservaga oli võimatu mu mingitele pöidadele panna ilma 2 heeblita ja samuti maha saada. talvejooksudel on mul ees ja taga erinevad pöiad ja tihkemad kummid käivad suhteliselt erinevad. internetis on kirjutatud pikki stoorisid selle kohta, et tegelikult ei suuda või ei taha valmistajad mõõtudest kinni pidada.profit4 kirjutas: No mina nt ei ole kunagi kasutanud 3 heebleid, ja üldse kummiheebleid kasutan harva, saadud hakkama ilma enamus ajast,
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Re: Kummiheeblid
Pole veel ühtki kummi kohanud, mis kahe roostevaba vene supilusikaga ning sisse seebitatud randiga peale ei läheks. Seebitad kummirandi ja kasutad lusikate käepidemeid. Rekord on: 584 mm kumm sai pandud 587mm pöiale.profit4 kirjutas: mis puudutab traatservaga kummide peale panekut
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Aga kuidas maha saamisega lood on?AndreK kirjutas:Kõik kummid saab peale/maha käsitsi. Lihtsalt tuleb kumm pöia peal õigesse asendisse panna. Mul on endal Mavic X221 ja nendele saan isegi Tom Slicki 1.0 (traadiga!) käsitsi peale.
Endal täpselt sama kombinatsioon ja käega peale on õnnestunud panna ühel korral. Mida rohkem kummi peale-maha kookida, seda lihtsamini hakkab ju käima.
jup.nii on.ntx topelt pöiale lähebki kumm enamasti raskemalt peale kuitavalisele odavale juustule.ise aga kasutan ka velospetsist ostetud heebleid mis kestavad juba aastaid-musta värvi miskised nõuneimiderikr kirjutas:vaidlen kõva häälega vastu. sul on lihtsalt vedanud pöia/kummi kombinatsiooniga.AndreK kirjutas:Kõik kummid saab peale/maha käsitsi. Lihtsalt tuleb kumm pöia peal õigesse asendisse panna. Mul on endal Mavic X221 ja nendele saan isegi Tom Slicki 1.0 (traadiga!) käsitsi peale.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Õhtul koju jõudes vaatasin kohe üle, mis firma toodang on ja oh imet ongi Park Tool TL-1C . Seega kas need heeblid on lihtsalt kehvad või on vajaminev väänamise jõud liiga suur. Huvitav, kas need TL-2C on tugevama konstruktsiooniga või mitte. V+-is olevat pilti vaadates ei tohiks nagu tugevam olema . Ise ei ole Tallinna inimene ja ei satu tihti sinna rattapoodidesse.erikr kirjutas:kasutan kolmandat aastat mingeid velospetsist ostetud heebleid. siiani ok. velo+ on isegi Park Tooli omasid, millel justkui nimi peaks kvaliteedi garanteerima. käi poodides ja küsi väänata.
minu esimene 3ne heeblikomplekt hävis esimese õhtuga, tootjat ei mäleta, kuid nood olid liiga rabedad. teine komplekt (vist Park Tools) on juba aastaid mind teeninud, õigemini üks neist, sest ülejäänud 2tk olen lihtsalt kaotanud ja olen ka täiesti kindel, et pole olemas pöia/kummi kobineishenit, mida ühe norm. heebliga maha/peale ei saaks
Mul juba mitu aastat kasutuses TREK'i kolmik heeblid. Ei kujuta ette mida peaks tegema, et need puruneks. Käivad veel üksteise külge kokku nii, et ruumi võtavad min. Ja heebli teises otsas on selline aas, mille abil saab heebli montaazi ajal kodara taha toetada.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
küllaltki klassikaline komplekt. aga milleks on seda aasa kodara taha toetada kas selleks, et võtta järgmine heebel ja teha sedasama? täiesti mõttetu, sest nii väheneb veelgi võimalus rasket varianti maha saada, kuna nn. vahe liigselt veelgi tiheneb. proovi teinekord lihtsalt täitsa tühi kumm servaga pöia tsentrisse lükata (näpuga) ja seejärel ajada heebli sobiv serv kummi serva taha, seejärel tõstad kummi ühe randi pöia äärele, ühe käe pöidlaga fikseerid asendi, võtad heebli teises käes "jõuasendisse" ja lükkad toore jõuga endast eemalduvas suunas... ja ongi kogu luguMati kirjutas:Mul juba mitu aastat kasutuses TREK'i kolmik heeblid. Ei kujuta ette mida peaks tegema, et need puruneks. Käivad veel üksteise külge kokku nii, et ruumi võtavad min. Ja heebli teises otsas on selline aas, mille abil saab heebli montaazi ajal kodara taha toetada.
Mul on HE-st ostetud kummiheeblite komplekt XH0424. Maksis 30kr ja 3tk komplektis. Punast värvi. Olen mõned korrad kasutanud ja tunduvad OK.
Viimatine R TS1.4 M X221 otsa paigaldamine oli küll tülikas - võib olla vähese harjutamise viga.
Sõber olla oma Merida multitööriista heebli ära murdnud! No comments.
Viimatine R TS1.4 M X221 otsa paigaldamine oli küll tülikas - võib olla vähese harjutamise viga.
Sõber olla oma Merida multitööriista heebli ära murdnud! No comments.
eks see heebli kasutus ole aastatega suht selgeks saand. harjumuse asi kuda keegi midagi kasutab. seni olen kõik kummid erinevatele pöidadele peale ja maha saand. ei näe põhjust teisiti toimida. mõni sööb lusikaga mõni kahvliga. aga neid lihtsaid heebleid soovitan siiski soojalt.maxspeed kirjutas:...aga milleks on seda aasa kodara taha toetada kas selleks, et võtta järgmine heebel ja teha sedasama? täiesti mõttetu, sest nii väheneb veelgi võimalus rasket varianti maha saada, kuna nn. vahe liigselt veelgi tiheneb...Mati kirjutas:... Ja heebli teises otsas on selline aas, mille abil saab heebli montaazi ajal kodara taha toetada.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Panen peale ka täiesti uue Tom Slick 1.0, mingit probleemi pole ka maha võtmisega. Ma lihtsalt kardan, et osad meist ei tea seda, mis asendis peab kumm pöial olema Kummi pead sa suruma (nii peale kui ka maha võtmisel) pöia keskmisesse, kõige väiksema läbimõõduga soonde. Ja kummid tulevad ilma erilise pingutuseta peale/maha. Soovitav on ka aeg ajalt jõusaali külastadamargo kirjutas:Aga kuidas maha saamisega lood on?AndreK kirjutas:Kõik kummid saab peale/maha käsitsi. Lihtsalt tuleb kumm pöia peal õigesse asendisse panna. Mul on endal Mavic X221 ja nendele saan isegi Tom Slicki 1.0 (traadiga!) käsitsi peale.
Endal täpselt sama kombinatsioon ja käega peale on õnnestunud panna ühel korral. Mida rohkem kummi peale-maha kookida, seda lihtsamini hakkab ju käima.
Täna lähen koos oma ühe jooksu ja kummi hunnikuga jõusaaliAndreK kirjutas:Panen peale ka täiesti uue Tom Slick 1.0, mingit probleemi pole ka maha võtmisega. Ma lihtsalt kardan, et osad meist ei tea seda, mis asendis peab kumm pöial olema Kummi pead sa suruma (nii peale kui ka maha võtmisel) pöia keskmisesse, kõige väiksema läbimõõduga soonde. Ja kummid tulevad ilma erilise pingutuseta peale/maha. Soovitav on ka aeg ajalt jõusaali külastadamargo kirjutas:Aga kuidas maha saamisega lood on?AndreK kirjutas:Kõik kummid saab peale/maha käsitsi. Lihtsalt tuleb kumm pöia peal õigesse asendisse panna. Mul on endal Mavic X221 ja nendele saan isegi Tom Slicki 1.0 (traadiga!) käsitsi peale.
Endal täpselt sama kombinatsioon ja käega peale on õnnestunud panna ühel korral. Mida rohkem kummi peale-maha kookida, seda lihtsamini hakkab ju käima.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
ma kardan,et osasid meist on lihtsalt Jumal õnnistanud sobivate kummi ja pöia kombinatsioonidega nii, et tõsist jama pole veel ette tulnud.AndreK kirjutas: Ma lihtsalt kardan, et osad meist ei tea seda, mis asendis peab kumm pöial olema
Mäletan veel väga selgelt kuidas higistasin Nokia City Runner 1,5 ja Sun MC18 pöiaga. ja mitte 1 kord.
Julgeks süüdistada pöida!erikr kirjutas:vaidlen kõva häälega vastu. sul on lihtsalt vedanud pöia/kummi kombinatsiooniga.AndreK kirjutas:Kõik kummid saab peale/maha käsitsi. Lihtsalt tuleb kumm pöia peal õigesse asendisse panna. Mul on endal Mavic X221 ja nendele saan isegi Tom Slicki 1.0 (traadiga!) käsitsi peale.
Nimelt nägin hirmsat vaeva ühele Mavic X221 pöiale 1.4 Tom Slicki isegi kolme heebliga peale ajades. Hiljem läks sama rehv ühele uuemale Mavic X221 pöiale ainult näppude abil kergelt peale ja tuli maha sama kergelt. Töövõtted olid samad.
Park Tool sellised laiad heeblid, nagu varem juba mainiti, tunduvad ka huvitavad.