Pedaaliklotside kinnitamine
Pedaaliklotside kinnitamine
Nagu vist enamus pedaalidega kaasa tulevaid manuale väidavad, tuleb klotse (cleate) kinga alla kinnitades kruvid korralikult määrida. endal tekkis vajadus klotsi reguleerimise järgi ja lõppes nali nii, et kummalgi kingal keerasin ühel kruvil kuuskantsüvendi ümmarguseks ja pidin välja puurima. 2 aastat polnud
neid kruvisid puudutanud kuigi klotse kinnitades määrdega ei koonerdanud.. . meenus ka kusagilt loetud õpetus, et üle mingi aja on soovitatav kruvide keermeid uuesti määrida. edaspidi siis tasub meeles pidada.
neid kruvisid puudutanud kuigi klotse kinnitades määrdega ei koonerdanud.. . meenus ka kusagilt loetud õpetus, et üle mingi aja on soovitatav kruvide keermeid uuesti määrida. edaspidi siis tasub meeles pidada.
selleks on vaja korralikku võtit, et pikalt kinga all olnud klotsi kruvid lahti keerata ilma kuuskanti rikkumata.
lisaks on olemas selline asi nagu grafiitmääre millega polte-mutreid kinni keeratakse kui plaanis need veel kunagi lahti keerata. see määre sisaldab metallipuru ja hoiab ka tugevamalt kinni poldid.
lisaks on olemas selline asi nagu grafiitmääre millega polte-mutreid kinni keeratakse kui plaanis need veel kunagi lahti keerata. see määre sisaldab metallipuru ja hoiab ka tugevamalt kinni poldid.
igasuguste alu ja terase liidete puhul soovitan vahele panna nö polditõrva, see tehtud vana suusatõrva baasil. Alul nati haiseb a see hais hajub nädalaga max. Ntx kunagi jäid endal pedaalid väntade külge nii kinni et ei saandki neid enam kätte ja seda kõigest 3 kuuga kui kevadel lumelörtsi ja sooladega sõicin, samas jäi ka mnt rattal lenkuspikendi kahvlisse kinni mida pole siiani õnnestunud kätte saada:).
Ja kellel leidub nõukogude ajast suusatõrva võib ka täica vabalt seda kasutada. Ntx auto rattapolte on ka soovitav sellega kokku teha.
Ja kellel leidub nõukogude ajast suusatõrva võib ka täica vabalt seda kasutada. Ntx auto rattapolte on ka soovitav sellega kokku teha.