veljel pragu sees
veljel pragu sees
Mure selline, et jäin jalameheks kuna Mavic CXP 14 veljel tekkis 10cm lahtine pragu nii, et pöid sellest kohast punnitab koos kummiga tubli cm jagu väljapoole. Enne velje äraviskamist tekkis eriti hull mõte proovida seda parandada mingi epo ja metalli või spetsriidega, siis saaks veljevahetuse mõneks kuuks edasilükata.
Küsimus: Kas keegi on praktiseerinud velje lappimist ja kas see tegevus on ka andnud soovitud tulemust? Vabandan ette lolli küsimuse pärast.
Küsimus: Kas keegi on praktiseerinud velje lappimist ja kas see tegevus on ka andnud soovitud tulemust? Vabandan ette lolli küsimuse pärast.
seda asja parandamisega terveks ei tee. normaalne 650c või 700c pöid maksab 30-40 EUR.
siin küsitakse suvalisi hindu, helista tõsisemad poed läbi.
või pane siia kuulutus, et ostad pöia, kasvõi kasutatud. CXP 14 on tootmisest maas, seega ei pruugi sa seda saada, vahetades teise pöia vastu võib juhtuda, et ka kodarad tuleb välja vahetada kui ERD (effective rim diameter) piisavalt erinev on.
Mavic CXP14 650c ERD=540
Mavic CXP14 700c ERD=592
(andmed Damon Rinardi kodarapikkuse kalkulaatori tabelist)
siin küsitakse suvalisi hindu, helista tõsisemad poed läbi.
või pane siia kuulutus, et ostad pöia, kasvõi kasutatud. CXP 14 on tootmisest maas, seega ei pruugi sa seda saada, vahetades teise pöia vastu võib juhtuda, et ka kodarad tuleb välja vahetada kui ERD (effective rim diameter) piisavalt erinev on.
Mavic CXP14 650c ERD=540
Mavic CXP14 700c ERD=592
(andmed Damon Rinardi kodarapikkuse kalkulaatori tabelist)
Re: veljel pragu sees
mina proovinud pole aga igasugused asjad pakuvad huvi, kas seda ei võiks proovida keevitada - mul teoreetiline võimalus olemas - täpsustamine võtab nõks aega, annan teada.tarts kirjutas:tekkis eriti hull mõte proovida seda parandada mingi epo ja metalli või spetsriidega, siis saaks veljevahetuse mõneks kuuks edasilükata.
Küsimus: Kas keegi on praktiseerinud velje lappimist ja kas see tegevus on ka andnud soovitud tulemust? Vabandan ette lolli küsimuse pärast.
saan aru, et velje sein õhuke ja nii edasi, et võib raskusega viskama hakata jne. aga kui sa, tarts, uue jooksu lased laduda, võiks ju vanaga katsetada huvi pärast?
Re: veljel pragu sees
noh, jõudsin vahepeal spetsialistidega rääkida, kui seina paksus alla 1,5 mm ei tule sellest head nahka, targem ikka uus jooks kohe laduda.Andres kirjutas:[quote="tarts"mina proovinud pole aga igasugused asjad pakuvad huvi, kas seda ei võiks proovida keevitada
Re: veljel pragu sees
Alguses mõtlesin korraks isegi keevitamise peale, aga kui kummi maha võtsin ja nägin, et seina paksus all 1 milli oli, siis tekkis arvamus, et keevitamisega pole siin enam midagi teha. Tegin nüüd juba ühe katse epo ja mingi spetsriidega, eks näeb ega kaotada pole midagi. Kui tulemust ei ole siis võin velje loovutada edasisteks katsetamisteks osavamatele sellidele. Võistlustele ma selle veljega enam ei julge mingil juhul minna.Andres kirjutas:mina proovinud pole aga igasugused asjad pakuvad huvi, kas seda ei võiks proovida keevitada - mul teoreetiline võimalus olemas - täpsustamine võtab nõks aega, annan teada.
saan aru, et velje sein õhuke ja nii edasi, et võib raskusega viskama hakata jne. aga kui sa, tarts, uue jooksu lased laduda, võiks ju vanaga katsetada huvi pärast?
Re: veljel pragu sees
piisab kui korralikult pidurit pannes klotsid sellel kohak kokku pigistad.tarts kirjutas: Tegin nüüd juba ühe katse epo ja mingi spetsriidega, eks näeb ega kaotada pole midagi. Kui tulemust ei ole siis võin velje loovutada edasisteks katsetamisteks osavamatele sellidele. Võistlustele ma selle veljega enam ei julge mingil juhul minna.
esiratta puhul võid kabelis lõpetada, tagaratta puhul kummid ribadeks ja veel pidurite ja raami juures nipet-näpet pärast parandada.
niikaua kui pidurit ei pane, võib toimida.
Re: veljel pragu sees
Tegu on tõesti tagarattaga ja seetõttu julgust ka katsetamiseks rohkem. Tänud sulle hoiatuse eest, proovin väheke pidureid reguleerida, et treeningul jama ei juhtuks. Nüüd kaalun variante, kas uued kodarad ja uus velg ja ladumine või kui juba laristamiseks läks siis äkki hoopis uus tagumine jooks.erikr kirjutas: piisab kui korralikult pidurit pannes klotsid sellel kohak kokku pigistad.
esiratta puhul võid kabelis lõpetada, tagaratta puhul kummid ribadeks ja veel pidurite ja raami juures nipet-näpet pärast parandada.
niikaua kui pidurit ei pane, võib toimida.