Tagaratta võll pooleks
Tagaratta võll pooleks
Mure siis selline, et olen metsateedel juba kaks MTB koonustega tagaratta võlli alguses kõveraks ja seejärel pooleks istunud. Praegu on all kiirkinnitusega võll ja seegi kõver. Kaalu on endal 80 kg ja olen momendil suhteliselt nõutu, et kas peab võllide säästmiseks 10 kilo kaalust alla võtma või tuleb kõik erinevat marki müügil olevad võllid läbi proovida. Oskab keegi soovitada, mille järgi uut võlli valida?
Re: Tagaratta võll pooleks
hakkame sealt pihta, et mis rumm sul taga on?tarts kirjutas:Mure siis selline, et olen metsateedel juba kaks MTB koonustega tagaratta võlli alguses kõveraks ja seejärel pooleks istunud. Praegu on all kiirkinnitusega võll ja seegi kõver. Kaalu on endal 80 kg ja olen momendil suhteliselt nõutu, et kas peab võllide säästmiseks 10 kilo kaalust alla võtma või tuleb kõik erinevat marki müügil olevad võllid läbi proovida. Oskab keegi soovitada, mille järgi uut võlli valida?
on siin veel keegi kes nii olulisest vihjest aru ei saanud?? peaks ju elementaarne olema et kui öeldakse keermega shimano rumm et siis tegu on just ,,selle'' konkreetse rummuga
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
No olen thumbuser, olen , ega ma nüüd võlli pärast rummu küll vahetama ei hakka. Rumm on JY434 ja teemas on juttu siiski võllist täpsustuseks veel, et 10 mm.veloman32 kirjutas:on siin veel keegi kes nii olulisest vihjest aru ei saanud?? peaks ju elementaarne olema et kui öeldakse keermega shimano rumm et siis tegu on just ,,selle'' konkreetse rummuga
Kus Tallinnas leiab asjalikku meistrimeest ?
Nojah, mis teha, ise küsin ise vastan. Tegelikult vaatasin, et siit kahjuks asjalikku nõu ei saa ja uurisin siis väljamaa foorumitest järgi. Igaks juhuks pistan siia kah ühe levinuma põhjuse üles - nimelt pidi tagumine võll poolduma siis kui võlli kinnitused rattaraamil on paralleelasendist väljaveninud (minu ratta puhul paistab see viga nüüd küll olema). Siin ei peaks aitama isegi parem võlli materjal. Paremal juhul veel erikonstruktsiooniga rumm mille vabajooksu poolne laagrikomplekt on nihutatud olulisellt rattaraami poole.
Nüüd siis teine küss: Kus Tallinnas leiab asjalikku meistrimeest kes rattaraami tagaosa siis ilusti otseks oskab ajada
Nüüd siis teine küss: Kus Tallinnas leiab asjalikku meistrimeest kes rattaraami tagaosa siis ilusti otseks oskab ajada