Kõver raamikõrv (tagumine)
Kõver raamikõrv (tagumine)
Raamikõrv on viga saanud kahjuks. Väga kõver ei ole, laua peale pannes on üks ots umbes 3-4 mm kõrgemal kui teine. Küsimus siis selline, et kas õnnestub sirgeks väänata? Jupp ise ei maksa küll palju, aga hetkel seda eestis ei ole ja tellimusega läheb aega paar nädalat. Vahepeal sooviksin juba sõita, sest täna linnas käies tilkus süda verd, kui rattasõitjaid nägin. Kodus kahjuks korralikud kruustangid puuduvad, äkki keegi teab juhatada kohta, kus sellist tööd võimalikult odavalt(kuid kvaliteetselt) teostada.
Re: Kõver raamikõrv (tagumine)
seal mängib kvaliteet väga väikest rolli,sellist tööd tehakse igal pool ühtemoodi sest kui kõrv on juba korra kõveraks sõidetud siis korraliku ja püsivat töölooma ei saa sellest ka mitte profitiimi mehhaaniku käe alt läbi käies. IMHOheiki777 kirjutas:Kodus kahjuks korralikud kruustangid puuduvad, äkki keegi teab juhatada kohta, kus sellist tööd võimalikult odavalt(kuid kvaliteetselt) teostada.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Kõrva sirgeks väänamiseks kõlbavad tavalised suuremat sorti kullinokad või näpitsad. Kui ta tagasi väänates katki ei lähe, siis töötab ta täpselt sama moodi, nagu enne, peale selle, et kui ta järgmise paugu saab, siis ta läheb juba kergemini kõveraks või katki, sest teda on enne painutatud.
Mina sellest probleemi ei tekitaks enne, kui kõrv ära murdub(paar korda kannatab teda ilusti edasi-tagasi väänata). Aga tagavara kõrv võiks olla kodus olemas, veel parem, kui sõites kaasas, et ei peaks sõitu pooleli jätma nii väikese asja pärast.
Mina sellest probleemi ei tekitaks enne, kui kõrv ära murdub(paar korda kannatab teda ilusti edasi-tagasi väänata). Aga tagavara kõrv võiks olla kodus olemas, veel parem, kui sõites kaasas, et ei peaks sõitu pooleli jätma nii väikese asja pärast.
mina tekitaksin küll sellest probleemi ja kasutaksin tagasipainutatud kõrva vaid niikaua kuni uue kätte saan. kõrvad on tehtud enamasti külmvormimisega ja selline painutamine muudab metalli struktuuri olulisel määral. loomulikult puudub metoodika selgitamaks hetke mil tagakäikar kodaratesse lendab kuid ma eelistan seda võimalust üldse vältida.loffa kirjutas:Mina sellest probleemi ei tekitaks enne, kui kõrv ära murdub(paar korda kannatab teda ilusti edasi-tagasi väänata). Aga tagavara kõrv võiks olla kodus olemas, veel parem, kui sõites kaasas, et ei peaks sõitu pooleli jätma nii väikese asja pärast.