l

Remont ja hooldus
Vasta
maramaa
Rattur
Postitusi: 58
Liitunud: 05. 04. 2005. 17:55

l

Postitus Postitas maramaa » 05. 05. 2005. 16:44

k
Viimati muutis maramaa, 26. 09. 2018. 11:08, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11886
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 05. 05. 2005. 17:00

et siis järeldan tekstist, et vändad tulevad keskjooksu võlli peal lahti ja hakkavad loksuma.
eeldan, et su scott voltagel on nelikantvõll. kui võlli ots ja vända ava on korralikult puhtad ja polt kinni siis peab seisma kinni. kui ei püsi siis on vända nelikantava niipalju välja veninud, et pilu võlli otsa ja vändapoldi pea vahel on sisuliselt olematu. ehk poldi pea toetub võlli otsale ja kiilus kinnituspinnad ei tööta enam nii kuis vaja.
mõned on kasutanud ziletiterade vahelepanekut, ma võtaks rallaka ja laseks keskjooksu võlli mõlemast otsast ca 1 mm lühemaks. ideaalne chainline on muidugi selle lahendusega paigast ära. kallim variant on uued vädad.
sellised mõtted tekkisid.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
vigurivänt
Rattur
Postitusi: 798
Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49

Postitus Postitas vigurivänt » 05. 05. 2005. 20:24

Sõbral oli sama jama.Aitas vända vahetus.Õnneks oli poes remondimehel üksik vänt olemas,tahtis 40 eeku.

maramaa
Rattur
Postitusi: 58
Liitunud: 05. 04. 2005. 17:55

Postitus Postitas maramaa » 05. 05. 2005. 23:18

Poldipea ja nelikantvõlli vahel on 4mm (crank ei ole täiesti võlli otsas vaid on 4mm vahe ülalt kuhu polt läheb).
on see normaalne?
ja see ka veel, et kõik on puhas nende osade vahel. See viga oli juba poest ostes kohe küljes
ja probleem põhjustab vändates kriuksumist ja raginat aga vänt ei loksu.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11886
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 06. 05. 2005. 07:13

maramaa kirjutas:Poldipea ja nelikantvõlli vahel on 4mm (crank ei ole täiesti võlli otsas vaid on 4mm vahe ülalt kuhu polt läheb).
on see normaalne?
ja see ka veel, et kõik on puhas nende osade vahel. See viga oli juba poest ostes kohe küljes
ja probleem põhjustab vändates kriuksumist ja raginat aga vänt ei loksu.
mingi jõud peab seda kruvi lahti keerama, eriti kui isegi keermeliimi oled proovinud.
kui kruvi on ise lahti tulnud, kas siis on võimalik vänt ilma tõmmitsata keskjooksult maha võtta?
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

maramaa
Rattur
Postitusi: 58
Liitunud: 05. 04. 2005. 17:55

Postitus Postitas maramaa » 06. 05. 2005. 07:18

erikr kirjutas:
maramaa kirjutas:Poldipea ja nelikantvõlli vahel on 4mm (crank ei ole täiesti võlli otsas vaid on 4mm vahe ülalt kuhu polt läheb).
on see normaalne?
ja see ka veel, et kõik on puhas nende osade vahel. See viga oli juba poest ostes kohe küljes
ja probleem põhjustab vändates kriuksumist ja raginat aga vänt ei loksu.
mingi jõud peab seda kruvi lahti keerama, eriti kui isegi keermeliimi oled proovinud.
kui kruvi on ise lahti tulnud, kas siis on võimalik vänt ilma tõmmitsata keskjooksult maha võtta?
ei vänta pole võimalik nii lihtsalt maha võtta. Palju keermeliim maksab?
Ja jõud mis keerab kruvi lahti on hüpped.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11886
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 06. 05. 2005. 08:16

maramaa kirjutas: ei vänta pole võimalik nii lihtsalt maha võtta. Palju keermeliim maksab?
Ja jõud mis keerab kruvi lahti on hüpped.
hüpe pole mingi jõud. kruvi hoiab kinni hõõrdejõud sise- ja väliskeerme keermeniitide külgpindade vahel (populaartedauslik seletus). lahti tulevad sellepärast, et kruvile mõjub keerme suunale vastupidiselt pöördemoment mis ületab hõõrdejõu vastuseisu.
korralik keermeliim maksab umbes 200-300 eeku 10g või midagi sinnakanti.
vaheta kruvid siis ära, vaata mis juhtub. vbolla on viletsa keermega.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Vasta

Mine “Hooldus”