vaht sisekummi sisse ?
vaht sisekummi sisse ?
Mis Te arvate kombinatsioonist vaht + sisekumm ? Miks ainult tubelesside puhul vahtu kasutatakse ja sisekumme usinasti vahetatakse , kui võiks ju sisekummi kah purunemisel vahtu täis lasta ?
Olen kasutanud vahtu korra võistlustingimustes tubeless kummile, pärast käisin vulkaniseerimas, tubeless kumm on iseenesest elastsem ja pehmem samas ka paksem. Vaht sulgeb tekkivad väikesed augud kergemini, sisekumm on sellega võrreldes suht õhuke ning venib rohkem ei usu et see plöga mis balloonist välja tuleb korralikut seda täita suudaks. Kui pärast võistlust võtsin kummi alt ujus seal sees piimataoline möga suht vedela konsistentsiga. Kuulsin ka ühe kaassõitja käest et ta ei olnud vahuga sisekummmi korralikult pidama saanud.
Täna sain esimest korda vahuga (sise)kummilappimist proovida. Tegemist oli mnt rattaga. Rõhk oli pärast vahutamist piisav ja sõitsin veel ca 1,5h. Kogu protseduur koos ballooni takseerimise, mõningase mõistatamise kuidas see ventiili otsa käib, vahu laskmise ja vähese tekkinud sodi koristamisega võttis aega 2-3 min. Järgmise korraga teen poole kiiremini.
Soovitan kõigile.
Soovitan kõigile.
Kõik sõltub sellest kuhuseda määrida:-).AndreK kirjutas:Kolmapäevases trepisõidus üritati ka ühte sisekummi vahuga parandada - ei jäänud pidama.