ratta säilitamine talvel
ratta säilitamine talvel
Natuke roheline küsimus aga - kas keegi hoiab oma korralikku ratast talvel soojustamata kuuris-garaazhis?
Mina mitte, aga naaber hoiab oma Bianchit kuuris. Esimese talve elas üle! Ei määrinud ega mässinud ta millegiga ratast sisse seejuures.
Viimati muutis Mati, 02. 06. 2004. 08:43, muudetud 1 kord.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: ratta säilitamine talvel
minu pillid on garaazhis, mis on maja üks osa. seinad, põrandad, lagi on soojustatud kuid kütet ei ole. see vist ikkagi pole päris see mida sa küsisid?Arbo kirjutas:Natuke roheline küsimus aga - kas keegi hoiab oma korralikku ratast talvel soojustamata kuuris-garaazhis?
Re: ratta säilitamine talvel
siis sul miinusesse ei lähe temp talvel?tarmo kirjutas:minu pillid on garaazhis, mis on maja üks osa. seinad, põrandad, lagi on soojustatud kuid kütet ei ole. see vist ikkagi pole päris see mida sa küsisid?Arbo kirjutas:Natuke roheline küsimus aga - kas keegi hoiab oma korralikku ratast talvel soojustamata kuuris-garaazhis?
kahjulik on temperatuuride ja õhuniiskuse kiire muutumine mille tulemusena tekib õhuniiskuse kondenseerumine. see sõltub nüüd ratta materjalidest ja pinnakatetest ja tehtud hooldusest (määrimine) palju see niiskus kurja tegema pääseb. ehk sõltub ilmataadist kui hoiad õue peal puukuuris. iseenesest eestis nii madalaid temperatuure pole mis seisvale rattale probleeme põhjustaks.
Re: ratta säilitamine talvel
sel talvel vist ei läinud. eelmisel aga karmide külmadega läks küll.Arbo kirjutas:
siis sul miinusesse ei lähe temp talvel?
mnt on talvel autogaraa?is kus temp ~+5*C.MTB vedeleb sel ajal korteris ja on nii mulle kui teistel silmailuks
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Näiteks pidurid oma konksu tagant vabaks lasta ja nii eest kui tagant kõige väiksema hammaka peale panna, et vedrud oleksid puhke asendis, muidu surevad vedrud pikapeale ära kui ei liigu pikka aega ning temp. muutumine aitab ka kenasti kaasa Paljud räägivad, et kummid ka tühjemaks lasta, aga mina seda küll ole täheldanud, et see midagi muudaks
Käin kahjuks suht harva siin-LIHTSALT POLE AEGA!
Maal väikses majas tööriistasid hoides ei juhtu suurt midagi. Kui sinna aga külmaga ajutiselt sooja sisse lasta, tekib niiskus ja raud hakkab roostetama. Külm õhk kondenseerub soojusega ja tekivad veepiisad. Ma arvan et niisama külmas ruumis ratast hoida võib vast küll. Temp. on olnud -20 c, aga Me pole ruumis roostetama hakanud. Keldris, paar meetrit maa all tekib see-eest tugev niiskus ja ratas on öösel kondents vett täis, nii et võid tõmmata käega juti.Oliver kirjutas: kas kütmata soojustatud garaa? on ratta, tööristade jms jaoks talvel sobiv koht? Niiskus?
Minul läks tagarumm, loomulikult kassett, samuti Acera käikar. Kui see on jääd ja tihket lund täis, ei tasu jonnipärast lüliteid kangutada, painutab detailid paigast. Kodarate ilukahjustustest ei räägigi. Raam aga ilma mingite kahjustusteta.siimsiim6 kirjutas:kui k2isin talvel sõitmas siis kevadel oli ratas t2iesti läbi. Soolast?
Minu ratas on olnud 2 talve maal puukuuris - mõlemal kevadel on tulnud keskjooksu vahetada, sest hakkas plaksuma ja häälitsema. Muid vigu ega roostet pole täheldanud; siiski, kaelakausis on ka kerge lõnks sees (lenksu otseasendist üle minnes).
Toas ei taha ratast eriti hoida, sest kummid kipuvad eritama spetsiifilist vanjuuhi (mitte et pasast oleks läbi sõitnud, aga ka pestud ratta korral on õli või kautshuki-hais õhus)
Toas ei taha ratast eriti hoida, sest kummid kipuvad eritama spetsiifilist vanjuuhi (mitte et pasast oleks läbi sõitnud, aga ka pestud ratta korral on õli või kautshuki-hais õhus)