Tagakäikari litrid

Remont ja hooldus
Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 21. 09. 2005. 13:08

superior kirjutas: jama, et kett oli alumise litrikese pealt välja tulnud ja seal on nagu selline "kõrv", ning kett käis kõrva pealt, mitte selle litrikese pealt.
kuidas see sealt välja oli saanud?!?!?

Mida mingist odavast saasta altusest ikka oodata
Pakun, et
1. juhtraam laiali veninud / paindunud / haiget saanud > kett mahub kõrva vahelt läbi
2. Kett hooletult/oskamatult peale pandud
3. Näpitud alumist liitrit ja seda tagasi pannes jäetud kett väljaspoole kõrva

PS. Altusega saab vägagi kenasti sõidetud, kui teda ettenähtud kasutusalal tarbida. Lammaste ja lohakate käes laguneb ka XTR/X.O.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4006
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 24. 10. 2005. 23:27

Avastasin just, et peale viimast sügiskrossi on ülemine tagakäiguvahetaja litter täielikult kinni kiilunud. Näpu jõul ei liigu kuhugipoole - vändates oli juberaske.
Litrid ise on täislaagril 150 eek BBB-d. Levinud Tacx-dega üsna sarnased.
Täpselt sellised

Ma tean et neid on lahti võetud ja puhastatud, aga kuidas nad lahti käivad?

Edit 0:40: Sain terava noaga küljekatted maha. Laager paistab pealtnäha kena, aga ikkagi ei liigu ja kätte ka ei saa...?
Edit 0:52: Tuli välja et ratta küljes käis asi ringi plastmasspukside peal.
Panin laagri sisemise osa poldi ja mutri vahele korralikult kinni ja väänasin korra. Mingid liivaterad ja muu mustus lasi sealt sellepeale jalga ja nüüd käib kergelt ringi.
Edit 1:30: Määre sisse, asi kokku ja käikar tagasi külge! Masinavärk käib nüüd üllatavalt kergelt ringi - nagu uus.
Sinna mu Ehavere esikoht jäi. :lol:

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 25. 10. 2005. 07:20

Kirsa kirjutas: Edit 0:52: Tuli välja et ratta küljes käis asi ringi plastmasspukside peal.
Panin laagri sisemise osa poldi ja mutri vahele korralikult kinni ja väänasin korra. Mingid liivaterad ja muu mustus lasi sealt sellepeale jalga ja nüüd käib kergelt ringi.
Edit 1:30: Määre sisse, asi kokku ja käikar tagasi külge! Masinavärk käib nüüd üllatavalt kergelt ringi - nagu uus.
Sinna mu Ehavere esikoht jäi. :lol:
loodetavasti kl 0:52 ja 1:30 vahel loputasid laagri läbi ka kui olid ta jälle liikuma saanud. ma oleks enne väänamist teda millegi käepärasega leotanud ka.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Chris
Rattur
Postitusi: 23
Liitunud: 17. 07. 2004. 17:06

Postitus Postitas Chris » 25. 10. 2005. 08:14

Parandage mind kui ma eksin aga minu teadmist mööda kinnista laagrite katted ei ole mõeldud korduvaks maha võtmiseks ja uuesti peale panukuks. Loogiliselt võttes see tihend ei toimi enam korralikult.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 25. 10. 2005. 08:53

Chris kirjutas: Loogiliselt võttes see tihend ei toimi enam korralikult.
Kindlasti ei ole see enam see tihend mis uuena, kuid ise olen korduvalt neid katteid maha kiskunud ja laagreid puhastanud. nii tacxi kui ka srami. tavaliselt olen laagreid veits leotanud wd-40-ga, siis sodi välja nokkinud ja kui on puhtad, siis veel määret täis löönud. kestavad vabalt kuni litrite täieliku kulumiseni.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 25. 10. 2005. 09:03

Chris kirjutas:Parandage mind kui ma eksin aga minu teadmist mööda kinnista laagrite katted ei ole mõeldud korduvaks maha võtmiseks ja uuesti peale panukuks. Loogiliselt võttes see tihend ei toimi enam korralikult.
oleneb kattest ja võtjast. metallarmatuuril olev neopreenkate kestab sadu kordi mahavõtmist-pealepanekut hea mehe käes. enne kulub see neopreen suure sodihulga puhul lihtsalt pealtpoolt ära.
metallkatetega on asi oluliselt keerulisem. kuid tehtav.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4006
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 25. 10. 2005. 12:32

erikr kirjutas:loodetavasti kl 0:52 ja 1:30 vahel loputasid laagri läbi ka kui olid ta jälle liikuma saanud. ma oleks enne väänamist teda millegi käepärasega leotanud ka.
Jah, Loputasin nii enne kui pärast. Aga lihtsalt loputamisega ta liikuma ei hakanud.

Ja kate kindlasti ei pruugi enam uus olla, aga päris kenasti läks tagasi ning mis alternatiiv mul oli. Pea uus paarsada km sõitnud litter ära visata?
Ragisegu vms, aga käigu vähemalt ringi - senikaua kui ära kulub. Age ratta tacx-d igatahes ei olnud peale ehaveret kinni kiilunud, et järgmisena ostan vist tacx litrid.

Tonis_T
Rattur
Postitusi: 251
Liitunud: 07. 06. 2005. 09:58

Postitus Postitas Tonis_T » 26. 10. 2005. 08:13

paa kirjutas:ei sinna pane ikka paksemat määret, näiteks nn. tavotti või kaasaegsema nimega "laagri vaseliini". Ta ta ei lase vett ja muud löga hõõrdepindade vahele nii kergesti kui vedel määre. Seda enam, et tegu on saale, mitte laagriga.
Laager on laager.
Laagrid jagunevad liuglaagriteks ja kuullaagriteks. Need jaotused siis jagunevad veel oma korda edasi kuid siiski on tegu laagriga.

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2049
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 26. 10. 2005. 13:00

Mul ootavad sinised tacx litrid ultegra käikarile paigaldamist. Eks näis kuidas kestavad. Maanteel ei tohiks erilist p***a vahele saada.

Vasta

Mine “Hooldus”